Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с масло М10Д.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Витара с масло М10Д.

    Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
    Бобчо, Земи се у ръце - я раздуй по кое време е било шампион тая боза, явно батковците с маслата ич не им е ясна материята от мнооооооого години.
    Кой умник те светна с тази партенка да се излагаш доста кофти?
    Ефтино и изпитано - къртиш мифки и лепиш плочки днес.
    Бе, аз си се държа в ръце, за мен се не пукай....... От 95-та.. Виждам, чувам, различавам черното от бяло и те такива......
    Никой никъде не е споменавал, че на днешно време М10Д е най-доброто, от всички масла... Къде го видя т'ва, е интересно.....
    Всеки сам си решава...... Да рече човек, че се засягаш....... Я кажи сега, ти колко разбираш от масла... Дай да говорим с факти, изложи си тезата, защо не става М10Д-то, говорим за стари коли на 20+ години..... Колко километра наблюдения имаш, след тези километри, отваря ли двигателя, да провериш, вътре как е, нещо случи ли му се.......
    Пак казвам, за сравнение с новите масла и дума не може да става... Ясно е, че са по-добри.... Потретвам, че гледам си мислиш, че май съм тръгнал, т'ва да те убеждавам....
    Имам си и преки наблюдения, 8-9 000 километра/макар и не много, но..../, нищо не е станало с двигателя, писах единствено какво се проявява....?? Като се има на предвид, че 8-9к праска с една смяна, иде му ред другия месец и на него, ама смяната ще е с по-фино, че двигателчето си го заслужава..... Или съм изкуфял на ранна възраст?? Ами ДА, хем евтино, хем изпитано на собствен гръб, мивки в скоро, не съм чупил, плочки да съм лепил, също не помня...
    Имаше стара тема, пак си пеем старата песен, на нов глас...
    Писах к'вото писах, по темата.......... Не ми се спори за глупости...
    Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 20-03-13, 23:02.
    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

    Коментар


    • #62
      От: Витара с масло М10Д.

      а някои сигурен ли е че като купува хубаво и скьпо масло,то наистина е качествено???аз се сьмнявам дали вече и у германия можеш да купиш качествено масло, камоли вьв бьлгария....м10 си е идеалното масло за наще техники,условия,доходи и така нататьк.само нека му остане цената евтина,па кои каквото иска да разправя.

      Коментар


      • #63
        От: Витара с масло М10Д.

        Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
        Бе, аз си се държа в ръце, за мен се не пукай....... От 95-та.. Виждам, чувам, различавам черното от бяло и те такива......
        Никой никъде не е споменавал, че на днешно време М10Д е най-доброто, от всички масла... Къде го видя т'ва, е интересно.....
        Всеки сам си решава...... Да рече човек, че се засягаш....... Я кажи сега, ти колко разбираш от масла... Дай да говорим с факти, изложи си тезата, защо не става М10Д-то, говорим за стари коли на 20+ години..... Колко километра наблюдения имаш, след тези километри, отваря ли двигателя, да провериш, вътре как е, нещо случи ли му се.......
        Пак казвам, за сравнение с новите масла и дума не може да става... Ясно е, че са по-добри.... Потретвам, че гледам си мислиш, че май съм тръгнал, т'ва да те убеждавам....
        Имам си и преки наблюдения, 8-9 000 километра/макар и не много, но..../, нищо не е станало с двигателя, писах единствено какво се проявява....?? Като се има на предвид, че 8-9к праска с една смяна, иде му ред другия месец и на него, ама смяната ще е с по-фино, че двигателчето си го заслужава..... Или съм изкуфял на ранна възраст?? Ами ДА, хем евтино, хем изпитано на собствен гръб, мивки в скоро, не съм чупил, плочки да съм лепил, също не помня...
        Имаше стара тема, пак си пеем старата песен, на нов глас...
        Писах к'вото писах, по темата.......... Не ми се спори за глупости...
        Километри над милион, с това съм си вадил хляба, двигатели не съм отварял, но в Женева че било взело първо място, добре - коя година?
        Зсъвременни двигатели не става, който ще икономисва от масло - негов проблем.
        А и доста лични таралясници са ми минали праз ръцете - къде 30, та когато минах на западни марки минах и на вносни масла.
        Не те карам да спориш за глупости, но ти ги пишеш, не аз - а на чуването му казват ЕЖК.
        Последно редактирано от maxxx; 20-03-13, 23:40.

        Коментар


        • #64
          От: Витара с масло М10Д.

          Не разбирам от масла ама ако това М10Д е 5лв литъра но го сменяваш на 5000 км каква е разликата с "модерно" масло от 10лв което сменяваш на 10,000км. Даже пестиш един маслен филтър.

          Коментар


          • #65
            От: Витара с масло М10Д.

            Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
            Не разбирам от масла ама ако това М10Д е 5лв литъра но го сменяваш на 5000 км каква е разликата с "модерно" масло от 10лв което сменяваш на 10,000км. Даже пестиш един маслен филтър.
            Разликата е, че караш колата с кофи масло. Разходките до маслара са бонус.
            Я кажи каква е разликата всеки ден да сипваш по 5 лева бензин и да сипваш на 20 дни за по 100. Боли по-малко. Това, че се разхождаш до бензиностанцията и харчиш допълнително бензин не се брои. Поне бензинджийките да ставаха, а то само пъпчиви младежи...
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #66
              От: Витара с масло М10Д.

              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
              Разликата е, че караш колата с кофи масло. Разходките до маслара са бонус.
              Я кажи каква е разликата всеки ден да сипваш по 5 лева бензин и да сипваш на 20 дни за по 100. Боли по-малко. Това, че се разхождаш до бензиностанцията и харчиш допълнително бензин не се брои. Поне бензинджийките да ставаха, а то само пъпчиви младежи...
              Това казвам и аз че няма смисъл. Само дето си сменяваш масла... Но може колегите да го намират без пари.

              Коментар


              • #67
                От: Витара с масло М10Д.

                Естествено, за тия 5000 км. няколко пъти, няма да е еднократно и ще правиш мотор - козата си сака пръч, да икономисваш от масло е възможно най-лошият вариант за поддръжка за спестяване на финанси. .
                8лв/литъра 8лв, сменяш на 12/14 000 км, писах марка има и други и то не от бакалията, а от сериозни магазини и сервизи - ако някой му изфучи мотора/хеле на нещо ново/ от кекаво тяхно масло.
                Можеш да направиш една бакалска сметка.
                пп упс, разбрал съм те погрешно, извинявай.

                Коментар


                • #68
                  От: Витара с масло М10Д.

                  Карайте си с каквито искате масла, но не робувайте на предубеждения и рекламни трикове. Някой може ли категорично да каже, че е счупил двигателя от използване на М10Д ?
                  Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                  http://www.facebook.com/JeepBG
                  LZ1GGC

                  Коментар


                  • #69
                    От: Витара с масло М10Д.

                    Я да направим една проста сметка. М10Д е от 4-7лв в зависимост от количеството, което се закупи, все пак не взимаме варели.
                    Аз напоследак пазарувам от големите бакалии. Последния път от Кауфланд, взех си 10W40 полусинтетика бензин/дизел някакъв Gulf пишеше. Беше намален от 50лв на 25лв, но не помня 4л или 5л беше. Средно литъра е около 4-6лв. На тия хипермаркети имам по-голямо доверие на това, което продават.
                    Следователно какъв е смисъла да се купува М10Д.

                    А по темата, според мен на този двигател няма да му стане нищо за 4000-5000км с М10Д, но аз лично не бих рискувал да експериментирам.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Витара с масло М10Д.

                      Първоначално публикуван от uraldiesel Преглед на мнение
                      а някои сигурен ли е че като купува хубаво и скьпо масло,то наистина е качествено???
                      Не и това също е истина. Писал съм го на много места тук, пак ще го напиша - никога повече няма да сложа Мобил1 примерно в моя кола. Гори го толкова, колкото и М10Д-то. Проверено на 3 коли, едната дори отнесе ремонт, докато се усетя, че е от шибаното масло, даже има тема някъде по въпроса. Напоследък карам с Q8, но след седмица-две пак ще сменям и пак ще поровя и ще попрочета и ще си помисля какво да си купя. Иначе си е живо тото, като всичко друго в милата ни татковина

                      Първоначално публикуван от uraldiesel Преглед на мнение
                      ....м10 си е идеалното масло за наще техники,условия,доходи и така нататьк.само нека му остане цената евтина,па кои каквото иска да разправя.
                      М10Д може и криво-ляво да става за това от аватарат ти (не го казвам с лошо!), но няма нищо идеално в него, дори и цената. Що не наливате от варелите без етикетче, излиза по 2.80? Даже е мазно.
                      Ако толкова искате пример за Витара конкретно, веднага давам: Започвате да наливате каквито лай@@ ви паднат, щото нали, по-евтинко. Палиш, лампата гасне, значи всичко е цветя и рози. Да, ама друг път. Ако двигателя е в идеално състояние, тая идилия ще продължи да кажем, 30тина хиляди. След което започва да се наблюдава едно много интересно явление: при яко натоварване на двигателя, като пуснеш газта и налягането на маслото започва доста интересно да пада. Не достатъчно, за да светне лампата (а тя светва на около половин бар), но достатъчно, за да остават лагерите све повече и повече без смазване за момент. Защо? Защото като загреете както трябва любимото М10, вискозитета му става малко по-зле от тоя на антифриза. Да напомням ли, че при по-сериозни натоварвания температурата на маслото е по-висока от тая на охлаждащата течност?
                      Всичко това води до все по-сериозно задълбочаване на проблема и точно така тръгват приказките колко били смотани тия или ония двигатели.
                      От там нататък, конкретно на Витарата, байпасния клапан на маслената помпа започва доста интензивно да се износва. Ако не сте го виждали, мога да снимам. И по някое време започва да блокира в не съвсем затворено положение. После ... после и сами можете да се сетите. Това всичкото го казвам не от ЕЖК, а от личен опит, има и кой да го потвърди, ако на някой му е дерт, мога и снимки да направя.

                      Втори пример с руски чук. москвич 412, споменат по-горе в темата. Автомобила се ползуваше само за едно - командировки по бившия СССР. Защо точно този - дълго е за обяснение, но си имах причините.
                      Дълги преходи, често далеч от населени места, тоест машината трябваше да е надеждна. За целта - на всяко прибиране в България автомобила минава тотална проверка и профилактика, и средно на 20 000км - основен ремонт на мотора.
                      Може и на някой да му се стори престараване, но я да си помисли колко москвета е виждал, които вдигат 160 и които могат да поддържат много часове 140 км/ч? Километража е сверяван на няколко пъти с полицейските радари, та като казвам за тая скорост - казвам го сериозно.
                      А ако не знаете какъв кеф е да се потроши нещо насред път, а по тоя път минават 2 коли на ден, а най-близкото населено място е на 150км и там НЯМА нужния чарколяк, а навън е -28 ... престараване ли? Не бих казал.

                      Е, в началото се караше с М10Д, щото НЯМАШЕ ДРУГО. После започнаха да се появяват и по-читави масла. И ха сетете се. при същата експлоатация, с кастрол и с някакво чешко масло, чиято марка за съжаление не помня, сервизния интервал се покачи двойно.

                      като отворя мотор, каран с М10д или подобно недоразумение (истиата е, че има и ПО-ЗЛЕ), целия двигател вътре е покрит с добре залепнал и много трудно разтворим слой смолиста гняз. Същия мотор, с читаво масло, на същите километри и режим на каране - нищо подобно, един парал и всичко светва.
                      Ако си мислите, че тая въпросната гняз не се набива мъжката в сегментите - лъжете се много. Ако си мислите, че какво да е евтинджоско масло има същия вискозитет като по-читавото на всичките температурни режими - лъжете се още повече. Добавки, присадки - това пък изобщо е друга бира, макар че тъкмо тая "бира" е една от МНОГО съществените разлики.
                      Всъщност, най-простата проверка на вискозитета е лесна и в домашни условия, можете да си я направите и после да си поплачете.

                      И така нататък и така нататък, омръзна ми да пиша.
                      Който чул - чул, който не - колите са си ваши, парите и нервите също.
                      Просто ще ми е леко тъжно като чуя поредната приказка от сорта на "а да ги еб@ в скапаните японци/германци/италианци, мно'о са им кекави моторите..."
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #71
                        От: Витара с масло М10Д.

                        Бахти готината и до болка позната като стил тема.Сега пак ще се делим и ще откриваме топлата вода.Добре че България откри супер готиното масло М10Д и го даде на света, така де, и ние сме дали нещо на света.Явно причината че на последък не ми се мярка пред очите, е че всичко е за износ към развитата и по платежоспособна част на света.Който каквото иска да си сипва, няма да го арестуваме сега де.Аз обаче моята кола си я уважавам, нищо че няма търговска стойност, за мен си е важна и разчитам на нея /не съм се и замислял да я продавам/, та каквото и да е не и сипвам.Не виждам да има да се каже нещо ново по темата та по добре да приключваме.

                        Така като се замисля нещата трябва да опират до манталитет.Другият вариант е двигателя да е като лейка, и каквото сипеш да го няма за 500 километра, тогава е ясно че сипваш каквото има без пари....
                        Последно редактирано от disko04; 21-03-13, 14:03.
                        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Витара с масло М10Д.

                          Сега звънях на дилъра. Цената на тая гняс е 2.47лв с ДДС на литър ако взема варел. По ефтино е от нафтата...
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Витара с масло М10Д.

                            М'чи ко, не е ли на далавера, феновете му да лъзгат, нищо им няма на двигателите от женевското шампионченце - техен проблем, имат пари за съвременни автомобили, нямат 7-8 лева за литър читаво масло, което се сменя на 12-14 000 км. - абсолютни лаици/или сядат настрани понеже им убива портофела и не ги бърка едно ремонтче, ама нещо не ще да е така ми се струва/ на тема какво да се плацика в картера на съвременен мотор, да си ги чупят на воля, основен ремонт не излиза скъпо, писах аз за триците и брашното.
                            Последно редактирано от maxxx; 21-03-13, 16:38.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Витара с масло М10Д.

                              Нищо не разбираш... после колата отива на обява с коментари "уникат, обслужена, перфектна, абсолютно реални километри, като нова, качваш се и караш..."

                              Аз от тая тема поне научих от кой от форума да НЕ купувам кола...
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Витара с масло М10Д.

                                Тякъв съм си аз, тъп кът галош, лензя се с читави масла вместо да налея тая заводска гняс, а то дали от форума или от Горубляне, въпрос на манталитет, за някои сме съфорумци, за други балъци за къпане - излъгал някой и сме го изгонили после, голямо важно - той нали е сгънал мангите и е изклатил купувача.
                                Последно редактирано от maxxx; 21-03-13, 16:39.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X