Възможна ли е размяна на всмукателните колектори?.Някои има ли схема и на двата колектора?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Всмукателен колектор от 16 клапанов на 8 клапанов мотор?
Свий
X
-
От: Всмукателен колектор от 16 клапанов на 8 клапанов мотор?
А къде ще иде термостата? На 16 клапана май термостата е извън колектора, а на 8 клапана е във него. Бях пускал една тема за по-читав колектор/глава за 8V мотора и май изводите бяха за глава от G13B, някакво сузуки суифт ГТИ (или нещо подобно). Много добра DOHC глава, обаче повечко занимавка от колкото ми се искаше за монтажа ... и се отказах.
Ама може и да греша и ще се радвам ако е така. Иначе е достатъчно да погледнеш две гарнитури (за двата мотора, за всмукателните колектори) и ще разбереш дали стават като ги наложиш една върху друга.
-
От: Всмукателен колектор от 16 клапанов на 8 клапанов мотор?
Термостата ще му намерим място.Въпроса е дали ще паснат колекторите.Термостата на 16 клапановата пак е във всмукателяПоследно редактирано от Близнаците; 12-03-13, 18:55.Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15
Коментар
-
От: Всмукателен колектор от 16 клапанов на 8 клапанов мотор?
Ако са това гарнитурите ще е по-лесно да си направиш нов колектор. Ама два - един за антифриза и термостата, и един за въздуха.
Интересно ми е как е отвътре 8V главата, щото видях разни хора да заваряват отворите за антифриза дето са между рънърите. Ама става сложно после, и термостата няма къде да сложиш ... Иначе беше на някакъв турбо проект на Vitara 1.6 8V (май) в нета. Ама нещо не мога да го намеря сега ...
Коментар
-
От: Всмукателен колектор от 16 клапанов на 8 клапанов мотор?
Да това са гарнитурите и нямат нищо общо.На 8v водата е на 2 и 4 цилиндър, на 16v влиза до първи.Коренно различни са.Може би ще търсим цяла глава от 16v със всмукател хем повече ще се отвори мотора.По лесно и ефтино е ще да се вземе глава 16-ска и всмукателя със нея отколкото да се твори по тази.Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15
Коментар
-
От: Всмукателен колектор от 16 клапанов на 8 клапанов мотор?
Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнениеДа това са гарнитурите и нямат нищо общо.На 8v водата е на 2 и 4 цилиндър, на 16v влиза до първи.Коренно различни са.Може би ще търсим цяла глава от 16v със всмукател хем повече ще се отвори мотора.По лесно и ефтино е ще да се вземе глава 16-ска и всмукателя със нея отколкото да се твори по тази.о 88 з 417 оо 4 - Стоян
Коментар
-
От: Всмукателен колектор от 16 клапанов на 8 клапанов мотор?
А като сложиш глава от 16V на 8V каква става степента на сгъстяване? И сигурно ли е, че положението на колелото на разпределителния вал съвпада с това на 8V главата или се налага преправяне по всички колела на разпределителния вал?
Коментар
-
От: Всмукателен колектор от 16 клапанов на 8 клапанов мотор?
След като блоковете са еднакви, не би трябвало да има разликаВсичко е възможно, въпроса е дали си струва. Аз все се каня да сложа глава от GTI на 1.6 8v мотора, ама засега се разминавам, че незнам дали си струва. Май единствено си струва заради спорта. Иначе по-добрия вариянт ще да е някой V6 на самурая да му бодна.
Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
http://www.facebook.com/JeepBG
LZ1GGC
Коментар
-
От: Всмукателен колектор от 16 клапанов на 8 клапанов мотор?
Първоначално публикуван от brum Преглед на мнениеА като сложиш глава от 16V на 8V каква става степента на сгъстяване?
Отива по дяволите,ще може да се кара със А86 или със по-ниско октаново число.Горивната камера на 16V главата е доста по-голяма заради четирите клапана,ще трябва да се сменят и бутала,което обезсмисля цялата галамация,по-добре е да се смени целият мотор.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Всмукателен колектор от 16 клапанов на 8 клапанов мотор?
Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнениеСлед като блоковете са еднакви, не би трябвало да има разликаВсичко е възможно, въпроса е дали си струва. Аз все се каня да сложа глава от GTI на 1.6 8v мотора, ама засега се разминавам, че незнам дали си струва. Май единствено си струва заради спорта. Иначе по-добрия вариянт ще да е някой V6 на самурая да му бодна.
.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар