Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на Македонеца

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Витарата на Македонеца

    Незнам дали е слаб казвали са ми че важи само трябва да се сложи карантията от витаровия мост а за това че е малко по тесен ще го оправяме с фланци

    Коментар


    • #17
      От: Витарата на Македонеца

      В самурайския мост влиза преден витарски диференциал.
      Прави се, за да може двата моста да са с еднакво предавателно число. А витарския преден е слабичък, не е като задния. Затова се казва, че е слаб. Ако твоя преден не те е предал както е оригинално на витарата-и в самурайския мост би трябвало да държи.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        От: Витарата на Македонеца

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        В самурайския мост влиза преден витарски диференциал.
        Прави се, за да може двата моста да са с еднакво предавателно число. А витарския преден е слабичък, не е като задния. Затова се казва, че е слаб. Ако твоя преден не те е предал както е оригинално на витарата-и в самурайския мост би трябвало да държи.
        Мести се пиньона и короната във самурайския корпус и няма грижи .... алумина го предаваш на скрап
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • #19
          От: Витарата на Македонеца

          Да де, важното е предавателното число да е същото.
          А не може ли да се сложи целия диференциал в комплект? Май съм чувал, че така правят?
          Отделно, че и двата диференциала са с по два сателита. Докато витарския задния е с четири. И диаметъра на короната, респ. поносимото усилие е по-голям.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: Витарата на Македонеца

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Да де, важното е предавателното число да е същото.
            А не може ли да се сложи целия диференциал в комплект? Май съм чувал, че така правят?
            Отделно, че и двата диференциала са с по два сателита. Докато витарския задния е с четири. И диаметъра на короната, респ. поносимото усилие е по-голям.
            Може ,но какво правим със алумина като види зор ? Пука се корпуса на лагерите на пиньона .
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #21
              От: Витарата на Македонеца

              Евала македонец, покрай офроуда и ти човек ще станеш
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #22
                От: Витарата на Македонеца

                Не мога да схвана за кое говорим.
                Нали става въпрос за слагането на самурайски мост на витарата? Тогава алуминия отдавна е на скрападжийницата, изобщо няма място в разговора.
                А относно задния витаров диференциал-просто давах пример, че е доста по-як от предния. Той пък съизмерим със самурайския.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  От: Витарата на Македонеца

                  Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                  Евала македонец, покрай офроуда и ти човек ще станеш
                  А дано. И няма да е първия.
                  MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                  (А1+)
                  О877ООО98О

                  Коментар


                  • #24
                    От: Витарата на Македонеца

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Не мога да схвана за кое говорим.
                    Нали става въпрос за слагането на самурайски мост на витарата? Тогава алуминия отдавна е на скрападжийницата, изобщо няма място в разговора.
                    А относно задния витаров диференциал-просто давах пример, че е доста по-як от предния. Той пък съизмерим със самурайския.
                    Предното витарово прасе (със алуминиевия си корпус) става директно на самурайския мост ... и някои го слагат така директно ,но като го натовариш и се пука. Аз казвам ,че е добре да се прехвърли пиньона и короната на самурайската касета и корпус(чугунен )...

                    Кайо кара със самурайски мост от години ...даже сигурно е и първата Витара направена със цял мост в България .
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • #25
                      От: Витарата на Македонеца

                      Като се стигне до там ще трябва по-подробно да се обяснява че ми е тъмна индия с тия сателити планети корони и тн. Иначе вчера свалихме седалките и изхвърлихме мокета защото под него се бяха заселили попови лъжички от толкова влага.Подсушаване с пистолет за горещ въздух после 2 ръце грунд и се успа стана като ново. Има и няколко снимки но колегата трябва да ги качи.
                      0878424143
                      0887424150

                      Коментар


                      • #26
                        От: Витарата на Македонеца

                        Сега те разбрах.
                        Но аз си мисля за слагане на самия диференциал(без алуминия) в самурайския мост. Естествено, че чугуна е по-як. Не знам дали става де, ама би трябвало, щом алуминиевия корпус става без проблеми...

                        А относно якостта, и това, че Кайо кара без проблеми-няма въпроси. Просто винаги е по-добре да имаш по-як мост, отколкото по-слаб. Явно Кайо кара по-спокойно. При мен може би няма да устиска. Като се ядосам и спирам да мисля, а това е доста вредно за техниката
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Витарата на Македонеца

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Сега те разбрах.
                          Но аз си мисля за слагане на самия диференциал(без алуминия) в самурайския мост. Естествено, че чугуна е по-як. Не знам дали става де, ама би трябвало, щом алуминиевия корпус става без проблеми...

                          А относно якостта, и това, че Кайо кара без проблеми-няма въпроси. Просто винаги е по-добре да имаш по-як мост, отколкото по-слаб. Явно Кайо кара по-спокойно. При мен може би няма да устиска. Като се ядосам и спирам да мисля, а това е доста вредно за техниката
                          Колкото и да е яко ,винаги има какво да чупиш
                          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                          Коментар


                          • #28
                            От: Витарата на Македонеца

                            Изгонихме жабите от под педалите Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0397.jpg
Прегледи:1
Размер:132.2 КБ
ID:5461946Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0398.jpg
Прегледи:1
Размер:107.7 КБ
ID:5461947Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0401.jpg
Прегледи:1
Размер:101.8 КБ
ID:5461948Вътре има още какво да се оправя но си трябва време

                            Коментар


                            • #29
                              От: Витарата на Македонеца

                              Здравеите колеги най-накрая се заехме с сменянето на предния мост на витарката направих една почивка понеже имах здравословни проблеми но сега сме налиния купих преден саморайски мост и още 200 кила желязо покрай негоНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0346.jpg
Прегледи:1
Размер:106.2 КБ
ID:5496919Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0344.jpg
Прегледи:1
Размер:113.7 КБ
ID:5496920Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0345.jpg
Прегледи:1
Размер:122.2 КБ
ID:5496921. С батко Пепи от няколко дни се заехме с задачата. Ето какви ги свършихме.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0349.jpg
Прегледи:1
Размер:107.5 КБ
ID:5496922Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0342.jpg
Прегледи:1
Размер:106.0 КБ
ID:5496923Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0383.jpg
Прегледи:1
Размер:109.0 КБ
ID:5496924Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0353.jpg
Прегледи:1
Размер:133.9 КБ
ID:5496925Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0356.jpg
Прегледи:1
Размер:151.3 КБ
ID:5496926Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0357.jpg
Прегледи:1
Размер:158.2 КБ
ID:5496927Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0359.jpg
Прегледи:1
Размер:127.4 КБ
ID:5496928Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0369.jpg
Прегледи:1
Размер:146.3 КБ
ID:5496929Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0371.jpg
Прегледи:1
Размер:149.1 КБ
ID:5496930Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0373.jpg
Прегледи:1
Размер:140.1 КБ
ID:5496931Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0381.jpg
Прегледи:1
Размер:180.3 КБ
ID:5496932

                              Коментар


                              • #30
                                От: Витарата на Македонеца

                                Здравеите колеги то било голяма врантя да поставиш цял мост на витара. С батко Пепи се тормозихме няколко дена първия ден ни замина само в чесане по главите от кое да почнем като нищо нени идваше нито носачи нито пружини нищо. Дадоха ни малко акъл да започнем от пружините и да пуснем витарата да моста и от там вече да мерим колко напред колко назад диагонали и тн. След почти цял ден в мерене белязане смятане поставихме и носачите моста сме го изнесли към 10 тина сантима напред и ще трябва да оправяме и кардана но това по натам. Поставихме и курмилните щанги като едната я рязахме заварявахме няколко пъти и маи накрая ще слагаме друга. Цял ден ни отне да поставиме панхарда понеже се закачаше някаде. Сичко добре но като я пуснахме на гуми и я изкарахме навън да тестваме надясно завиваше добре а на ляво неискаше иначе на крикове пълен ляв пълен десен завива еднакво но на ход неиска. Незнам каде бъркаме ако имате някакви идеи и савети казваите. Ето какво направихме до момента.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0405.jpg
Прегледи:1
Размер:136.0 КБ
ID:5498129Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0406.jpg
Прегледи:1
Размер:101.8 КБ
ID:5498130Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0407.jpg
Прегледи:1
Размер:118.9 КБ
ID:5498131Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0410.jpg
Прегледи:1
Размер:121.9 КБ
ID:5498132Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0411.jpg
Прегледи:1
Размер:134.0 КБ
ID:5498133Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0413.jpg
Прегледи:1
Размер:126.3 КБ
ID:5498134Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0418.jpg
Прегледи:1
Размер:117.8 КБ
ID:5498135Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0417.jpg
Прегледи:1
Размер:118.6 КБ
ID:5498136Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0422.jpg
Прегледи:1
Размер:93.1 КБ
ID:5498137Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0415.jpg
Прегледи:1
Размер:113.3 КБ
ID:5498138Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0421.jpg
Прегледи:1
Размер:127.7 КБ
ID:5498139Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0424.jpg
Прегледи:1
Размер:141.5 КБ
ID:5498140Още подробности ще добави батко Пепи. Остава ни да сложим амове и да тестваме ходовете има ли няма ли и като цяло как се представя в движение.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X