Здравеите колеги от доста време съм фен на оффроуда и преди няколко месеца си закупих една витарка но тя горката си беше за по асвалтирания път а аз исках непосилни неща от нея. Тогава BATKO PEPI WR ми каза че така нестава и започнахме да я подготвяме за гората. В началото изглеждаше по този начин.


На едно от каранията стана инцидент в гората засрешнахме борче челно (няма пострадали и повреди по джипа) и след този случеи взехме единодушно решение с Пепи че и трябва яка брония. От вторичните суровини взех матерял и направихме ето това.
Въпреки че бяхме с летни гуми Витарката се представяше много добре. И както казва един приател гората си взима своето малко след това счупих скоростите което ми бръкна доста в джоба понеже пообъркахме саединителите от 2 направихме 1 пък то се оказа че са различни дълга и широка. Накрая стана след сваляне и качване на скоростите 3 пъти в продалжение на 12-15 дена и много нерви от моя страна. След този грандиозен ремонт я вкарахме в гаража за лифт. Свързах се с Славин от форума които ми даде номера на Травелинг и напазарувах подложките за лифта. Но незапочнахме веднага с лифтирането на първо време сложихме газовата бутилка и за да има повече място се простихме с задните седалки (стига толкова това не е тористическо реисче). И понеже ни беше скъсан тавана решихме да го направим пикап идеята я взехме от едно приателче отскочихме пак до вторичните суровини и зехме багажник от VW POLO за да използваме стаклото. Стана сеедно за там е правено отиде ни цял ден в заваряване , рязане и причукване но стана много добре. Доста ядове брах и с резервоара понеже беше пълен с боклуци и неспирах да сменям филтри та така и така беше флекса под рака и резервоара доло. Сега е просто туба от 10л. но върши прекрасна работа.Доиде ред и на лифта с който се справихме за една вечер. Малко по малко колата заприлича на джип.А ето го и него.



Вече и с гуми за кал съжелявам че сме бедни на фото албум но нямаме навика с баткоми Пепи да си зимаме фотоапарата с нас в гаража. 

До този момент по Витарата са хвърлени не повече от 500 лв. като небройм скоростите и саединитела който излезе гявол на магаре. Сичко това дължа на батко Пепи работи много здраво по Витарата и без негова помощ Витарката щеше да си остане само кола.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Витарата на Македонеца
Свий
X
-
От: Витарата на Македонеца
Добре изглежда, само бронята не е каквато трябва да е.
Сега е тип "гъзарски тунинг".
Нищо, че е от желязо. Пробвал ли си да вдигнеш джипа с джек за бронята? Няма за къде да се закачи.
Колкото и добре да ти изглежда-за сериозен офф си трябва удобна броня-от тръба, за да има къде да закачиш джека.
Друго-кайманите са добри гуми, но не трошат ли карета отпред? Аз като бях с оригиналната предница строших една кофа карета, хем бях с кобри. НА всичко отгоре твоите гуми ми се виждат малко по-големи. Какъв размер са?
Иначе браво за мерака и работата.
Съвет-като слагаш лебедката-гледай да е независима от бронята. Т.е-бронята да се сваля, а лебедката да си остава на мястото, заедно с водача на въжето. Налага се често да сваля бронята, и ако трябва да я сваляш с лебедката става гадно.
Знам, знам, те витарите си минават отвсякъде, ама лебедката си е нужна.Има ли желание-има и начин!
-
От: Витарата на Македонеца
Коле мерси за съветите.
Виж сега ние "джек" нямаме камоли да я вдигаме .
Гумите скоро ги сложихме не помня размера ама знам че се тормози на места Витарката а за карета още е рано да се каже.
За лебедка е още рано щото във вторичните още ги няма.И друго така съм усилил шасито с тая броня че по скоро лебедката ще се сваля а бронята няма как да я махна вече.
А относно това че минава отвсякъде да ти кажа чак и на мен не ми се вярва но за сега толкова.Поздрави0878424143
0887424150
Коментар
-
От: Витарата на Македонеца
Ма тя бронята да не е заварена за рамата бе?
Варвари...
Лебедката-моята я взех почти от вторични, та и толкова работа ми свърши. Не, че не ме е вадила от ситуации, но бавно, с доста обслужване преди и след, мотора е бавен, слаб, ако и да е 9000 либри. Та ако смятате да се завирате на сериозни места-надеждната лебедка е от първа необходимост. Нова китайска(която все пак върши работа) е нещо като 600-700 лева. Не е малко, но пък си струва.
Джек си вземете задължително. Китайските при Явор са по 80 лева, направо без пари за работата която върши.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Витарата на Македонеца
Мерси Коле да ти кажа несъм се и замислял за джек но ще го пригодиме някаксиа за лебетката чакаме едни приателчета дето бачкат в складове и имат достап до такива неща да обявът цена. Иначе бронята е заварена не е на болтове
сетихме се че може да ни се налага да я сваляме чак когато я видяхме в завършен вид малко избърахме с проекта ама кво да се прави целта ни беше да можем да си сечем дарва
. Гумите са 31 зех ги почти за без пари от един познат дето и той кара витари има 3 чифта муд , алл и каимана каза че не е имал проблем да малко са ми тежички но на бавни не ми е проблем. По Витарата ще има още проекти занапред за който ще се консултирам в тази тема
Коментар
-
От: Витарата на Македонеца
Хм, 31ци, с оригиналната витарска предница... Гответе се за люта смяна на карета.
Аз като ги трошах едно след друго, Иван Попов ми викаше да си търся от някоя морга оригинално, свалено от някоя витара. Не го послушах, не, че съм се съмнявал, по други приини, и си купувах нови, от магазина. Емиии, една кофа карета за скрап. Все от магазина. Хем аз съм с по-малки гуми-235/75/15, тогава бяха кобри. Демек-не толкова агресивни като кайманите.
Абе ще видите сами, дано не съм бил прав. Ама надали...
След първото сваляне на бронята се замислете за тръбна броня. Свалете тази внимателно, може да я продадете, има доста мераклии за ламаринена броня. И после тръба, със заварени планки за захващане към местата на оригиналната броня. Аз съм така още от началото, и досега не съм имал проблеми със захвата. Е, веднъж-дваж тръбата отдаде в неравната борба с дърветата и камъните, ама няма как. Тръбата за в гората е незаменима.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Витарата на Македонеца
Ами Коле засега съм с оригиналната предница на втарката но правя сметки да слагам мост от саморай 1.3 мотор. Колегата дето ме снабди с каймана има всичко необходимо щанги от дифендер и т.н. но преди всичко трябва да си сменя раздатката. Нещо счупих по нея преди 4-5 карания още бях с старите гуми и се побих по муцуна от 1 метар скала и някакси съм я ударил започна да вие на бавни а на 4x4 го нямаше. Мислех че е от предния мост но като го разглобихме всичко си беше здраво. Напълно се убедих че е от раздатката когато ми изчезнаха бавните. Но за щастие я имам в наличност.Ще кача снимка на витарата по муцуна само да си я намера понеже ме снимаха с телефони и незнам кой я има.
Бобка това терано един познат си го купо скоро и от 2-3 карания идва с нас. Незнам от каде го е купил сега тераното се намира в Нови Искър.
Коментар
-
От: Витарата на Македонеца
Първоначално публикуван от Makedoneco Преглед на мнениеАми Коле засега съм с оригиналната предница на втарката но правя сметки да слагам мост от саморай 1.3 мотор. Колегата дето ме снабди с каймана има всичко необходимо щанги от дифендер и т.н. но преди всичко трябва да си сменя раздатката. Нещо счупих по нея преди 4-5 карания още бях с старите гуми и се побих по муцуна от 1 метар скала и някакси съм я ударил започна да вие на бавни а на 4x4 го нямаше. Мислех че е от предния мост но като го разглобихме всичко си беше здраво. Напълно се убедих че е от раздатката когато ми изчезнаха бавните. Но за щастие я имам в наличност.Ще кача снимка на витарата по муцуна само да си я намера понеже ме снимаха с телефони и незнам кой я има.
Бобка това терано един познат си го купо скоро и от 2-3 карания идва с нас. Незнам от каде го е купил сега тераното се намира в Нови Искър.SUZUKI VITARA V6
HONDA CBR 919RR
MERCEDES ML
MAN TGA D2O COMANREIL 18-430
Коментар
-
От: Витарата на Македонеца
Първоначално публикуван от Makedoneco Преглед на мнение[ATTACH=CONFIG]557275[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]557274[/ATTACH]или се опитваш да я вдигаш на задни гуми
Y61
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар