Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз със Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: И аз със Самурай

    Здравейте. Благодаря на всички за пожеланията. Днес се знимавах с ревизиране на масла, смяна на жилото за газта, генераторът беше пред изпадане и т.н. все дребни работи. Между другото сега се прибирам от тестове и те показват че оборотите на празен ход са мн. ниски и постоянно гасне. Ще помоля ако някой знае на този карб. от къде се регулират да сподели. Предварително БЛАГОДАРЯ. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1629.jpg
Прегледи:1
Размер:199.9 КБ
ID:5456421
    0885602543- Стефан

    Коментар


    • #17
      От: И аз със Самурай

      Оборотите на празен ход се регулират от жигльора показан със жълта стрелка.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1629.jpg
Прегледи:2
Размер:291.1 КБ
ID:5456749

      Коментар


      • #18
        От: И аз със Самурай

        И от мен поздравления за избора! Какво му е на парното? Не се притеснявай, то без това се позатопли вече.
        По-добре късно, отколкото по-късно.

        Коментар


        • #19
          От: И аз със Самурай

          ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ на колегата NEDO68. Оборотите вече са в норма. Днес свалих стартера че му изпуска бендикса и го занесох на майстор. машинката на стъкломиещото не работеше, та му имплантирах казанче от Опел, сега вече мие, и то безплатно. Жоро, вярно че се позатопли ама не може със запотени стъкла да се кара, видимостта е нулева, особено сега в тези мъгли. А иначе още незнам какъв точно е проблема, перката работи, обаче въздуховодите са се поразкачили, пък и клапата ( тази за топло-студено ) беше заяла та я смазвах. С две думи занимавам се с дребни ама важни неща. Да не говорим че залепих форумните лепенки.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1651.jpg
Прегледи:1
Размер:132.6 КБ
ID:5457250 И да не забравя, колеги дайте идеи за място на газовата.
          0885602543- Стефан

          Коментар


          • #20
            От: И аз със Самурай

            Ако държиш на четири места в купето и газова бутилка вътре, а не извън купето, ето:http://www.offroad-bulgaria.com/atta...6&d=1360255566
            ТЛК-120 Николай Колев
            0898521295

            Коментар


            • #21
              От: И аз със Самурай

              Ако пък си мераклия и искаш място, което така или инъче го няма в Самика, махаш резервоара и слагаш бутилката отдолу. 30л се събират и не стърчат и не пречат и не, не е опасно.
              За резервоара къде да го изместиш ими няколко варианта. Единият е отпред в един от "ръкавите" на калника.

              Успех и много много да му се радваш.

              Коментар


              • #22
                От: И аз със Самурай

                Малко снимки от днешната ми работа. Изхвърлих всички гумени стелки за да не задържат влага. Пролетта ще го поизкърпя и намажа със защитни мазила. Махнах предната броня, ще ги правя тръбни. Повдигнах мигачите на сухо. Демонтирах задната седалка ( оснвно ще го ползвам 1+1 ) Колеги кажете от опит, фланци или да ,, обърна" наличните джанти? Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1614.jpg
Прегледи:1
Размер:232.0 КБ
ID:5457347Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1616.jpg
Прегледи:1
Размер:169.1 КБ
ID:5457348Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1617.jpg
Прегледи:1
Размер:219.0 КБ
ID:5457349Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1618.jpg
Прегледи:1
Размер:228.3 КБ
ID:5457350Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1619.jpg
Прегледи:1
Размер:111.8 КБ
ID:5457351Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1622.jpg
Прегледи:1
Размер:188.2 КБ
ID:5457352Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1623.jpg
Прегледи:1
Размер:165.8 КБ
ID:5457353Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1624.jpg
Прегледи:1
Размер:171.1 КБ
ID:5457354Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1656.jpg
Прегледи:1
Размер:175.6 КБ
ID:5457355Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1657.jpg
Прегледи:1
Размер:189.2 КБ
ID:5457356Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1658.jpg
Прегледи:1
Размер:197.6 КБ
ID:5457357Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1659.jpg
Прегледи:1
Размер:170.1 КБ
ID:5457358Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1660.jpg
Прегледи:1
Размер:168.0 КБ
ID:5457359Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1661.jpg
Прегледи:1
Размер:98.5 КБ
ID:5457360Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1661.jpg
Прегледи:1
Размер:98.5 КБ
ID:5457360Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1662.jpg
Прегледи:1
Размер:178.5 КБ
ID:5457361Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1663.jpg
Прегледи:1
Размер:184.8 КБ
ID:5457362Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1664.jpg
Прегледи:1
Размер:161.5 КБ
ID:5457363
                0885602543- Стефан

                Коментар


                • #23
                  От: И аз със Самурай

                  Тези джанти май не са от модела който се обръщат без рязане и заврка.
                  Фланците които се предлагат са минимум 38 мм.
                  Което и от двете да направиш, няма смисъл ако няма да слагаш по-големи гуми.

                  До колкото виждам си с капачки, помисли за ръчни хъбове.

                  Коментар


                  • #24
                    От: И аз със Самурай

                    Не че съм почитател на много големите гуми, но си трябват по-високи и широки такива. Фланци или джанти си трябват за да съм в една диря с другите джипки, иначе се получава неприятно и постоянно поднасяне ( чуди се в кой коловоз да застане, поне така останових в Неделя при каране в кишата до една хижа). Фланците май ще се правят при стругар. Снимки от днес.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1665.jpg
Прегледи:1
Размер:157.4 КБ
ID:5457624Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1666.jpg
Прегледи:1
Размер:176.5 КБ
ID:5457625Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1667.jpg
Прегледи:1
Размер:191.8 КБ
ID:5457626Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1668.jpg
Прегледи:1
Размер:222.8 КБ
ID:5457627Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1669.jpg
Прегледи:1
Размер:192.4 КБ
ID:5457628Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1670.jpg
Прегледи:1
Размер:190.3 КБ
ID:5457629Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1671.jpg
Прегледи:1
Размер:268.1 КБ
ID:5457630
                    0885602543- Стефан

                    Коментар


                    • #25
                      От: И аз със Самурай

                      Част от проходимостта на самурая се дължи именно на тесните мостове бе. Там където другите джипове влизат с двете гуми в коловозите-ти ще си само с едната, а другата ще е навън. Така няма да заорават бомбетата за диференциалите и вървиш напред, докато другите лягат по корем. Е, минус си е неустойчивостта на странични наклони, ама няма какво...

                      Относно гумите-по-високи-да, но не и по-широки. Тясната гума върви доста по-добре от широката. Това ако искаш да минаваш. Ако е за фасон-широката гума се е утепала.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #26
                        От: И аз със Самурай

                        Кольо далеч съм от мисълта за фасон, имам предвид малко по-широки, и то за в бъдеще. Между другото днес свалих резервоарът, по съвет от Вико, ще го заменя с газова. Имаше и малко подстрижки и излишни-задържащи кал и влага пластмаси от Самурай и Нива ( ако някой ги иска да свирка преди да идат на сметището )и едни нови стопчета, та побачквам си аз стабилно и с мерак, а ми се иска да свърша всичко наведнъж, ама не мога, човек съм не робот. Ето и снимките.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1672.jpg
Прегледи:1
Размер:142.4 КБ
ID:5458371Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1673.jpg
Прегледи:1
Размер:148.9 КБ
ID:5458372Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1674.jpg
Прегледи:1
Размер:120.3 КБ
ID:5458373Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1675.jpg
Прегледи:1
Размер:179.6 КБ
ID:5458374Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1676.jpg
Прегледи:1
Размер:202.4 КБ
ID:5458375Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1677.jpg
Прегледи:1
Размер:153.9 КБ
ID:5458376Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1678.jpg
Прегледи:1
Размер:149.5 КБ
ID:5458377Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1679.jpg
Прегледи:1
Размер:144.0 КБ
ID:5458378Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1680.jpg
Прегледи:1
Размер:132.8 КБ
ID:5458379Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1681.jpg
Прегледи:1
Размер:139.7 КБ
ID:5458380Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1682.jpg
Прегледи:1
Размер:163.6 КБ
ID:5458381Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1683.jpg
Прегледи:1
Размер:163.0 КБ
ID:5458382Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1684.jpg
Прегледи:1
Размер:132.1 КБ
ID:5458383Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1685.jpg
Прегледи:1
Размер:216.6 КБ
ID:5458384Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1686.jpg
Прегледи:1
Размер:187.9 КБ
ID:5458385Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1687.jpg
Прегледи:1
Размер:135.2 КБ
ID:5458386Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1688.jpg
Прегледи:1
Размер:131.7 КБ
ID:5458387
                        0885602543- Стефан

                        Коментар


                        • #27
                          От: И аз със Самурай

                          Евала колега леко полеко ще стане както трябва. Просто си трябва ресурси и повечко свободно време. Успех
                          0878424143
                          0887424150

                          Коментар


                          • #28
                            От: И аз със Самурай

                            Вижда се, че имаш мерак.
                            Дано да не секне, можеш да направиш сериозна машинка.

                            Ама надали ще секне, то си е заразно, а ти вече понеже си заразен(то не заразени не си купуват самураи)-можеш само да влошаваш болестта.
                            Чакаме следващите трансформации.

                            Малко съвети-опелския двигател влиза без проблеми.
                            Самурайската раздатка държи на този двигател.
                            Мостовете от УАЗ(или тойота, ако има бюджет) са доста по-добре от самурайските.
                            Споменатите мостове носят 33-ки почти без проблеми.
                            Подходящите гуми за тази комплектация са каймани(така им викаме де), бутонки, или тракторки.
                            По принцип 6000 либри лебедка е достатъчна за самурай, но и 12 000 да сложиш-няма да е прекалено.
                            Клетката е много голямо благо.
                            Коланите са от първа необходимост.
                            Коланите трябва да са поне два, по-добре три.
                            Шегели от 2 лева вършат същата работа като от 20.
                            Където не става с даване на газ се пробва с всичката газ.
                            Обръщането настрани идва няколко градуса след насирането.
                            Джека е от първа необходимост за труден терен.
                            Пътечките също. Спестяват много ядове, ама почти никой не ги носи защото заемат място.
                            И т.н.

                            Ако имаш въпроси-питай, ще ти отговаряме. Стига да не питаш за блокажа на раздатката, както пита един колега преди време. Нищо, че карал самурая от три години...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #29
                              От: И аз със Самурай

                              За фланците и джантите, по- добре продай джантите и си купи подходящи парите които ще дадеш са същите, само ядовете ще избегнеш!
                              За мостовете/ако искаш да правиш на пружини или други мостове/, ако ще го правиш сам в гаража, много е тегаво и оставаш дълго време без джип/казвам го от опит/.
                              За двигателя, някои са доволни от витаров, става лесно, по добър вариант е омегов, но ме притеснява мостовете, ще държат ли?
                              Моето мнение е, ако те устройва машината, по - малко трансформации, че аз се заиграх и остана само шасито и купето от самурая. Вече е друг джип, не е онова малко, странно джипче дето прави чудеса, или както казва един мой приятел," Самурая е АТВ с таван"- ето това му е чара според мен!

                              Коментар


                              • #30
                                От: И аз със Самурай

                                Да, ама новата машина е доста по-проходима. Двигател, раздатка, мостове(с все бавни диференциали), големи гуми са все неща които подобряват проходимостта.
                                Вярно е, че самурая си има своя чар в оригиналния си вид, но по доста показатели отстъпва на по-сериозните нашини. Е, по други ги бие, но някак предпочитам седемдесятка или патрол пред самурая. Това в заводския им вид. Като се започнат дорабтките-няма никакво място за сравнение.
                                Самурая на Мусито(един приятел тук) е с опелски двигател, самурайска раздатка, мостове от УАЗ и гуми тракторки 81-82 см.
                                Много сериозна машина, минава през места на които доста по-именити джипове не могат.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X