Обява

Свий
Няма добавени обяви.

POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

    Здравейте колеги,

    искам да попитам какво ви е мнението за един такъв пауър бокс за моята джипка.Не искам да се правя на пилот или да се състезавам по светофарите,просто целя по-голям въртящ момент и по-добро ускорение в ниските обороти.Това би имало полза и при офроуд каране, да имаш повече сила при ниските обороти и ДВГ по-лесно да се развърта мисля е голям плюс!Не знам само дали не е противопоказно за мотора и компа на колата.Производителите естествено убеждават ,че всичко ще си е ОК със заводските настройки и работата на мотора,но знам ли?Иначе цената на такова устройство ,което впрочем много лесно се слага и сваля е между 100-150 евро.

  • #2
    От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

    Колега за тея повер боксове съм чувал доста негативни мнения,най много да си прецакаш колата.Ако търсиш повече мощност,един ремап на компа,един к§н филтър и си махни катализатора.Това са основните и полезни неща които можеш да направиш за колата ако търсиш някакъв макар и минимален ефект от към вървеж
    пс.тоя повер бокс не прави нищо повече от това да лъже компа на колата,че е студено за да пуска по богата смес и от там да се заблуждаваш,че върви повече
    Pathfinder 4.0L

    Коментар


    • #3
      От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

      Благодаря за отговора колега.И аз подочух такава информация и май ще се откажа от идеята за такъв чип!

      Коментар


      • #4
        От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

        Kolegata ZIlius e prav,eksperimenta izliza mnogo skapo sled tova!!!!!
        Никто в человеческом обществе не относится к диким животным природы так бережно, как охотники

        Коментар


        • #5
          От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

          VRPerformance гр.Русе там съм правил кола изключително точен и кадърен човек. От ремап на екуто винаги има смисъл ,особено ако караш на алтернативно гориво.
          Suzuki Vitara

          Коментар


          • #6
            От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

            Да аз карам на газ,с газов инжекцион съм и много добре ми е направена настройката на уредбата,но въпреки това на газ въртящия момент е чувствително по-малък отколкото на бензин!Да ми препоръчате тогава добър сервиз в София,където могат да ми мапнат компа кадърно.Сигурно след това пак ще се наложи нова настройка на газовото?

            Коментар


            • #7
              От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

              Първоначално публикуван от zillius Преглед на мнение
              Да аз карам на газ,с газов инжекцион съм и много добре ми е направена настройката на уредбата,но въпреки това на газ въртящия момент е чувствително по-малък отколкото на бензин!Да ми препоръчате тогава добър сервиз в София,където могат да ми мапнат компа кадърно.Сигурно след това пак ще се наложи нова настройка на газовото?
              Колега къде си си слагал ГИ, колко ти гори на газ градско извън?

              Коментар


              • #8
                От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

                Първоначално публикуван от zillius Преглед на мнение
                Да аз карам на газ,с газов инжекцион съм и много добре ми е направена настройката на уредбата,но въпреки това на газ въртящия момент е чувствително по-малък отколкото на бензин!Да ми препоръчате тогава добър сервиз в София,където могат да ми мапнат компа кадърно.Сигурно след това пак ще се наложи нова настройка на газовото?

                Хммм , при добра настройка на газ.компа и правилните дюзи ,трябва да върви колкото на бензин ,даже моя е настроен да върви и малко повече от на бензин..... но с цената на около 300/500 гр. газ нагоре на 100км. ,но мен си ме устройва ........
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #9
                  От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

                  Колега дай пример-каква ти е ГИ,какви дюзи си монтирал и колко ти е разхода.Досега съм сменил 4 коли,които съм карал на газ и никога при приемлив разход на газ,колата не ми е вървяла повече на газ отколото на бензин!А и то си има термо-динамична причина за това!Поздрави

                  Коментар


                  • #10
                    От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

                    Българска ,фобос на 7 години стаж и 130 хил.км. ,не е монтирана на 2,5 ГВ ,а на ауди ,1.8 /125 кс. дюзи 2.2 ,не се сещам за омовете само , утре мога да ги погледна . Компилацията е следната , дюзи и редуцил винтил (изпарител) италиански ,комп български ,може да се манипулира както си поискаш , дори може да накараш всеки цилиндър да работи с каквото си гориво поискаш ,пример два на газ два на бензин ,може да увеличаваш и намаляш наносекундите на всяка дюза по отделно ( да седи повече време отворена и да пуска повече газ) и от там и разлика във вървежа , нещо като този ремап дет си го търсиш само че на газ. На газ ми гори около 10,11/100 с скорост 120/140 и постоянно си я пържа ,на бензин си гори 9 и нагоре със същия стил на каране ,така че за мен разхода е повече от приемлив , не знам според твоите виждания колко е това приемлив .
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • #11
                      От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

                      Да колега добре си с настройките на ГИ.Аз имам разход 12-13 л газ със 120-140км ,това на 2,5 мотор.Вървежа ми е добре,но когато тръгнеш да изпреварваш на газ от висока предавка или да ускуряваш по нагорнище,не мисля че при добра настройка на ГИ ,ще си по-добре на газ в сравнение с бензина.Просто бензина има по-добра енергийна плътност отнесено към единица обем(в случая 1л).Няма как на газ да върви по-добре ,ако разхода е приемлив.Ако направиш разхода на газ с 50-70% по-висок от бензиновия,тогава може да се изравнят нещата.

                      Коментар


                      • #12
                        От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

                        Правил съм си експерименти с висока скорост ,примерно от 160км до към 200 км обръщам я на бензин на газ и не намирам разлика във вървежа , мога да направя и проба да си засека време за четвърт миля (400 м) ,за динамика но и там ще е относително . Ако идваш на море ,давам ти я да я покараш и на двете горива ако намериш някаква фрапантна разлика между горивата черпя бира с мезе
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • #13
                          От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

                          Първоначално публикуван от zillius Преглед на мнение
                          Да колега добре си с настройките на ГИ.Аз имам разход 12-13 л газ със 120-140км ,това на 2,5 мотор.Вървежа ми е добре,но когато тръгнеш да изпреварваш на газ от висока предавка или да ускуряваш по нагорнище,не мисля че при добра настройка на ГИ ,ще си по-добре на газ в сравнение с бензина.Просто бензина има по-добра енергийна плътност отнесено към единица обем(в случая 1л).Няма как на газ да върви по-добре ,ако разхода е приемлив.Ако направиш разхода на газ с 50-70% по-висок от бензиновия,тогава може да се изравнят нещата.
                          Започваш с настройките и после някак ги пропускаш. при що-годе нормално каране, времето, през което ускоряваш с пълна тяга на мотора не е чак толкова много, и ако всичко е настроено правилно, моментния висок, даже много висок разход, не се отразява фатално на средния такъв. Все пак, при ускорение, особено по-критично, разхода на безнзин или нафта също не седи на 5/100, а отива към 40, че и отгоре понякога. И тук идва другия интересен момент. Ако изпарителя или инжекторите или дори и тръбите по трасето не могат да насмогнат на този моментен разход, много отчетливо започваш да усещаш как "на газ не върви", с всички произтичащи последствия.
                          Мога да ти го демонстрирам и на бензин, тъкмо в момента Дребосъка е недотунингован ("голям" комп, "малки" дюзи, така и не ми е останало време да наредя "големите") и като набиеш газта в пода, вместо да се изстреля като тапа, започва да се замисля и да се мотка и да свети чека за бедна смес. И съответно, въпреки, че пускат по-малко бензин, общия разход скача нагоре, пък колата не върви както трябва.

                          П.П. Относно енергийната плътност - да, така е, обаче има една друга подробност - на газта и трябва много по-малко кислород за пълно изгаряне. Тоест, за момент може да си позволим да набием много повече газ и да компенсираме разликата. Напомням още веднъж - говоря за моментен разход по време на ускорение, но тъкмо той създава усещането за "вървене".
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #14
                            От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

                            Колко мм ти е тръбопровода от бутилката до изпарителя ?
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • #15
                              От: POWER BOX за моята Гранд Витара 2.5 V6!

                              6мм
                              http://vbox7.com/play:398e8b82

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X