Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ксенон на витара ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ксенон на витара ?

    При 6000К и нагоре в дъжд и мъгла ще виждаш по-зле.

    Коментар


    • #17
      От: Ксенон на витара ?

      от горния пост се сетих, че забравих да кажа - гледах HID-кита да е с цветна температура най-близка до халогена 4000К.

      Коментар


      • #18
        От: Ксенон на витара ?

        Мисля, че келвините на халогенните крушки бяха някъде 2300-3000К. Вече има ксенони и 3000К като цвета като загреят е като на халогенна крушка.

        Коментар


        • #19
          От: Ксенон на витара ?

          Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение
          Здрасти. Не ти препоръчвам да гледаш вариянти с два балона. Аз доста гледах и се спрях на вариянт с подвижен балон - електромагнит. (Просто не съми сигурен за качеството на прикачения втори балон, а ти все пак търсиш да е по-добро от сток-а).

          Модела крушка за Доджа (а и на настоящата ми кола) е 9007, което е еквивалент на ... НB5 ако не се лъжа. Стандартно крушката просто се пъха във фара и има един червен гумен уплътнител който си е на самата крушка (без значение от модела и вида ) и я държи доста стабилно и плътно в дупката на фара, а самата крушката се застопорява отзад от един пластмасов ринг който се завива отзад на основата на фара. Когато сложих би-ксенона се оказа че уплътнителя си държи крушката стабилно и самата конструкция на крушката не позволява слагането на застопоряващия ринг без неговоно разпробиване заради по-широката основа на крушката отзад. Така и си седеше и според мен си беше повече от добре. За извън пътя ... бих си помислил за укрепване някакво.


          Пак казвам - въртенето на биксенона по оста се оказа МНОГО важно за доброто светене (от някакви кривулици и разсеяна светлина до почти равна линия пред колата на нивото на фаровете). Разликата беше огромна. (Ако помня добре на крушката отзад - изхода на кабела трябва да сочи надолу ! )

          Комплекта биксенони се води HID-кит и си се продава в Ибей още - 35 Ватов беше (не ми се даваха повече пари за 55) и беше на цена от 35 долара някъде. Мога дори да ти изкопая и продавача ако ти трябва.
          Благодаря колега ,ако те ти е проблем прати ми сайта да погледна и там .А между временно колегата Огнян от Айтос ми даде един сайт в който продават и лупи за вграждане


          пп Благодарности на всички колеги изказали мненията си
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #20
            От: Ксенон на витара ?

            Проверих и този продавач се е сдобил с оплаквания, че е свалил качеството и затова не ти го пускам.
            Съвет - От ИБей -търсиш си 35 или 55 Вата и гледаш потребителски оценки.
            А ако има отнякъде да видиш лупите от тоз сайт как светят .. още по-добре.

            Поздрави и дано съм бил полезен. Драсни после да кажеш на какво си се спрял.

            Коментар


            • #21
              От: Ксенон на витара ?

              Има фарове дето са правени за ксенон и такива дето са правени за халогенна крушка. Но няма фар дето да е правен за двете едновременно (освен според производителите на разни афтърмаркет измислици). Личи си по това за каква крушка. Халогенните са H1, H4, H7. Ксеноновите са D2S, D2R и подобни.

              Ако искаш да караш и да не пречиш - има вариант, но не е без пари - вграждаш лупи във фаровете. Евтиния и много добър вариант е труден - иска истински лупи от морга и самоделна електроника да управлява късите/дългите. Не толкова евтиният вариант е по-лесен - продават се лупи удобни за вграждане (цените са по около 200лв) дето вървят в комплект с електрониката.

              А ето и едно бързо обяснение защо фара за халогенна крушка не става за ксенонова (била тях и H7). Фаровете се правят така, че да имат определен светлинен поток над линията очертана от късите за да не си съвсем кьорав и да виждаш какво става и над тази линия. Този поток е сметнат според светлината идваща от крушката. Я сега помисли какво става с тази светлина като сложиш 2-3 пъти по-силна крушка. Ето за това дори и да има добро насочване фара и да се вижда ясно очертана линия на късите рефлекторният фар продължава да заслепява. А има маса хора дето като видят линията очертана добре на стената и почват да си вярват, че не заслепява. Ако толкова се чудиш - хващаш един луксметър и мериш какво става над тази линия с халогенна и ксенонова крушка. Нищо, че резултатите са пределно ясни за всеки мислещ индивид.

              Лупите от своя страна имат по-малка площ и по-добро насочване. Затова при тях ефекта на заслепяване е доста по-приемлив.

              Лично и на двете ми коли съм намерил фарове с лупи. На Витарата са правени фаровете и са вградени лупи в тях (някъде тук трябва да има снимки). Освен тях обаче имам и два халогенни фара с къси/дълги. Не за да има яко светлина, а за да може ако натоваря джипката и фаровете светнат в небето да пусна халогенните дето са забодени с тази цел надолу и да спра ксеноновите. Щото ми е съвестно и не желая да преча на другите участници в движението.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X