Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ксенон на витара ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ксенон на витара ?

    Здравейте колеги,смятам да взема ксенонови крушки за витарата 94г. 5000К 55 Вата. Та въпроса ми е ,някой слагал ли е ксенон и как се държи Н4 -ката ?Свети добре ,заслепява или за нищо не става ,за да знам да взимам ли ,или да си остана с обикновените крушки . Очаквам вашите съвети .
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

  • #2
    От: Ксенон на витара ?

    Здравей,ако целта е да свети добре-извади рефлекторите и ги прати в Стрелча /Еверт лак/ да ти ги оправят.Цената ще е колкото да си купиш един комплект ксенон/китайски/.

    Коментар


    • #3
      От: Ксенон на витара ?

      Рефлекторите са добре ,но все ми жълтее тази крушка .На леката кола съм с ксенон 5000к 35В и свети много повече от обикновен крушка ,и очите не се изморяват толкова вечер ,НО там са с цокъл Н1 и много ми е интересно дали Н4 свети като Н1 , щото Н4 е двуфокусна и има една пластина над крушката която се мести за къси и дълги ,и съм малко резервиран от към осветяването ,та мисълта ми е ако някой е слагал да каже дали си заслужава гимнастиката и парите .
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • #4
        От: Ксенон на витара ?

        Моето мнение е да си останеш със старите крушки!Аз лично съм против да се слага ксенон на рефлекторен фар без лупа,колкото и да го регулираш според мен винаги си заслепява.Аз имах известно време на леката кола ксенон на 6000к и за светенето нямах забележки.Светеше като ден,но като застанех срещу колата осъзнавах,че колите срещу мен едва ли виждат нещо и споменават майка ми ... Сега си карам леката кола и витарата с обикновенни крушки и си свиркам.Другото което си мисля е тъй като съм виждал къде и как си караш колата от други теми ако ксенона е от нисък клас китаец на това блъскане и скачане няма да изкара много време.
        Това е мое мнение и не ангажирам никой с него !
        YAMAHA RAPTOR 700R

        Коментар


        • #5
          От: Ксенон на витара ?

          Първоначално публикуван от Петков(Sidekick) Преглед на мнение
          Моето мнение е да си останеш със старите крушки!Аз лично съм против да се слага ксенон на рефлекторен фар без лупа,колкото и да го регулираш според мен винаги си заслепява.Аз имах известно време на леката кола ксенон на 6000к и за светенето нямах забележки.Светеше като ден,но като застанех срещу колата осъзнавах,че колите срещу мен едва ли виждат нещо и споменават майка ми ... Сега си карам леката кола и витарата с обикновенни крушки и си свиркам.Другото което си мисля е тъй като съм виждал къде и как си караш колата от други теми ако ксенона е от нисък клас китаец на това блъскане и скачане няма да изкара много време.
          Това е мое мнение и не ангажирам никой с него !
          Къде пише че трябва да е слупа ксенона?Давам пример с Мини купър оригинално е с ксенон а на няма лупи?Един познат си го взе от Германия лично той и беше с ксенон на късите?
          Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
          Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
          "Mud Angels" Stara Zagora

          Коментар


          • #6
            От: Ксенон на витара ?

            Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
            Рефлекторите са добре ,но все ми жълтее тази крушка .На леката кола съм с ксенон 5000к 35В и свети много повече от обикновен крушка ,и очите не се изморяват толкова вечер ,НО там са с цокъл Н1 и много ми е интересно дали Н4 свети като Н1 , щото Н4 е двуфокусна и има една пластина над крушката която се мести за къси и дълги ,и съм малко резервиран от към осветяването ,та мисълта ми е ако някой е слагал да каже дали си заслужава гимнастиката и парите .
            Тоше светят си доста добре и като ги регулираш няма никакви проблеми с заслепяването.Ако си намерил на далавера БИ-ксенон вземи и на мен един комплект!
            Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
            Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
            "Mud Angels" Stara Zagora

            Коментар


            • #7
              От: Ксенон на витара ?

              Аз минах през този етап. Светят добре до време .След няколко кални бани започнаха да светят на тука има тука нема ту единия ту другия трафа даде фира после крушка после ги оскубах и ги подарих на друг мерклия. Сложих обикновени крушки и реших проблема.

              Коментар


              • #8
                От: Ксенон на витара ?

                Минал съм по тоя път с старите си коли...свалих го накрая и подарих! Не е редно...Няма регулиране ,няма нищо...Друг е светлинния поток...Друга е габаритната яркост ...Други са всички показатели и някой от тях са извън предвиденото...Това ,че някой си мисли ,че не дразни останалите е само за негово утешение...всяка оптика не изчислена за дадената лампа не е подходяща за нея...решението наистина е Еверт Лак и хубави халогенни крушки...резултата отличен! Отделно при наличие на ксенон халогенните фарове за мъгла стават задължителни тей като ксенона в мъглата е като политик в България...тей де нищо не прави...
                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                Коментар


                • #9
                  От: Ксенон на витара ?

                  Едно мнение от първа ръка - На предната ми кола - Додж Караван последно бях сложил биксенон 35В и имаше сериозно подобрение при светене на къси и дълги (крушката си е с подвижен балон на магнит). Година преди тази интервенция минах с шлайф стъклот и сложих най-силното възможно на пазара от халоенните и беше доста по-добре от стандартните. ОК, ама кат свети много ... много и гори крушката. Като ми замина едната къса жица на крушката ... наместо нови купих би-ксенон и да ти кажа не съжалявам - иска само лек реглаж на КРУШКАТА !! (не на фара) - върти се в леглото на фара до намиране на оптимална позиция (моите нямат метални стопери и позволява да се върти крушката по оста си). Не съм имал проблеми със заслепяване. Разлика от половин оБорот беше от - егати боклука - до СУПЕеер !!
                  ОБАЧЕ - 1. чакаш 5-6 сек да светне кат хората 2. нямаш светлини за присветване 3. имаше леки смущения на радиото, но само ако сигнала е слаб. Това не ми попречи да я карам така година и нещо. Нарочно не ги свалих като разкарах тази кола и купих друга за да не почна веднага с модификациите на новата.
                  Поздрави и дано съм бил полезен.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ксенон на витара ?

                    Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                    ... при наличие на ксенон халогенните фарове за мъгла стават задължителни тей като ксенона в мъглата е като политик в България...тей де нищо не прави...
                    По-скоро фаровете за мъгла стават ИЗЛИШНИ... Обаче на Н4 ксенона доста заслепява насрещните коли - ФАКТ! Дори да е регулиран фара най-ниско, пак има отблясъци...

                    За да имаш дълги вариантите са три - или с електромагнит или с вградена втора светлина за дългия, а 3-тия вариант би-ксенон с двойни крушки, но и първият и третият варианти са ненадеждни, а при втория си почти без дълги...

                    С две думи, на Н4 не слагай ксенон, ако не искаш да ти червенеят ушите...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ксенон на витара ?

                      Тедо, уточни малко за вариантите .Ето какво съм виждал и какво разбрах :- 1 вариант ,крушка с ел.магнит и пластина на крушката 2 с вградена светлина за дълги, която не е ксенонова 3 биксенон с две ксенонови крушки ,съответно с 4 баласта .Правилно ли съм те разбрал ? И какво имаш предвид от не надеждни?

                      Искам да попитам : – Имали колега който кара ВИТАРАТА си с ксенон (а не други коли или джипки , защото всеки фар не става за ксенон ,в смисъл заслепява) и как се държат при него ? Задавам този въпрос с цел да повторя по горния си пост , че Н1 свети перфектно на ауди А3 без лупи и не заслепява(карал съм срещу колата си) и не знам как се държи Н4 на витаров фар .

                      И към колегата Slick : – модел като твоя дето се върти крушката не съм виждал ,ако се сетиш някакви подробности като :-Какъв модел е ,някакви означения като букви,от къде си го купил ,и колко ти струваше ? Знам че е минало доста време

                      Благодаря на всички колеги за мненията си ,но още се колебая .
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ксенон на витара ?

                        Колега с нашата дружинка има една витара с ксенон...предната разходка страхотна мъгла...Отзивите бяха...
                        -Ебаси нищо не виждам добре ,че имам халогенни
                        и на мен поне ми ставаше некомфортно като застанех срещу него
                        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ксенон на витара ?

                          За мен на Витаровия фар вариантите са два: 1. крушка с подсилено светене наподобяваща ксенон на 5000 келвина,без баласти и без допълнителна инсталация, без изчакване да загрее и да спре да премигва и т.н... в момента съм с такива на фирмата OSRAM, светят перфектно и много по-добре от оригинална Н4. 2. монтаж и вграждане на лупа-имаше тема на колега някъде и чак тогава ксенон, разликата с лупа и без е от небето до земята. Инсталирането на такива лупи не е трудно и коства около 150-200 лева

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ксенон на витара ?

                            на мъгла не вижда, щото му светят много нагоре и ярката светлина се връща обратно към очите от мъглата...
                            Като спреш срещу стена лъчът трябва да не е по-висок от самите фарове... На някои Н4 дори с обикновени крушки свети до 3 метра нагоре...

                            За трите варианта на Н4 правилно си ме разбрал - аз внасях едни от първите ксенони от 600 до 900лв бяха тогава - Н1 и Н7 изкарваха по 2г, а Н4 се скапваха много бързо... Дори тези с обикновената крушка за дългите... Аз съм си слагал на почти всичките коли ТЛК 73, Галопер и т.н. Само на СФ 1 не слагах точно щото не бях доволен от Н4-ките...
                            Има още един вариант - афтърмаркет фарове с лупи от интернет... Сигурно има за витара...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ксенон на витара ?

                              Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                              Тедо, уточни малко за вариантите .Ето какво съм виждал и какво разбрах :- 1 вариант ,крушка с ел.магнит и пластина на крушката 2 с вградена светлина за дълги, която не е ксенонова 3 биксенон с две ксенонови крушки ,съответно с 4 баласта .Правилно ли съм те разбрал ? И какво имаш предвид от не надеждни?


                              И към колегата Slick: – модел като твоя дето се върти крушката не съм виждал ,ако се сетиш някакви подробности като :-Какъв модел е ,някакви означения като букви,от къде си го купил ,и колко ти струваше ? Знам че е минало доста време

                              Благодаря на всички колеги за мненията си ,но още се колебая .
                              Здрасти. Не ти препоръчвам да гледаш вариянти с два балона. Аз доста гледах и се спрях на вариянт с подвижен балон - електромагнит. (Просто не съми сигурен за качеството на прикачения втори балон, а ти все пак търсиш да е по-добро от сток-а).

                              Модела крушка за Доджа (а и на настоящата ми кола) е 9007, което е еквивалент на ... НB5 ако не се лъжа. Стандартно крушката просто се пъха във фара и има един червен гумен уплътнител който си е на самата крушка (без значение от модела и вида ) и я държи доста стабилно и плътно в дупката на фара, а самата крушката се застопорява отзад от един пластмасов ринг който се завива отзад на основата на фара. Когато сложих би-ксенона се оказа че уплътнителя си държи крушката стабилно и самата конструкция на крушката не позволява слагането на застопоряващия ринг без неговоно разпробиване заради по-широката основа на крушката отзад. Така и си седеше и според мен си беше повече от добре. За извън пътя ... бих си помислил за укрепване някакво.


                              Пак казвам - въртенето на биксенона по оста се оказа МНОГО важно за доброто светене (от някакви кривулици и разсеяна светлина до почти равна линия пред колата на нивото на фаровете). Разликата беше огромна. (Ако помня добре на крушката отзад - изхода на кабела трябва да сочи надолу ! )

                              Комплекта биксенони се води HID-кит и си се продава в Ибей още - 35 Ватов беше (не ми се даваха повече пари за 55) и беше на цена от 35 долара някъде. Мога дори да ти изкопая и продавача ако ти трябва.
                              Последно редактирано от Slick; 19-12-12, 16:49.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X