Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател G16B

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с двигател G16B

    Днес проведох разговор с майстора. Каза ми, че клапаните били стегнати и са оправени, сменили са комутатора, защото правел проблеми, прегледали са дистрибуторната капачка (там всичко било наред) и са направили центровката на двигателя. Утре ще си я взема и ще пиша как се държи !

    ПП: Това бобините са ми болна тема ! Смисъл в двигателния отсег имам три .

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с двигател G16B

      Да разкажа как се развиха нещата. Ден след като си взех джипчето имах планирана разходка до Трявна. Джипа беше пълен с багаж и дърпаше ремърке с две атевета, с тегло около 450кг. На отиване ми даде разход почти 16л газ( имаше повече настъпване и чести спирания) като бях заредил на бензиностанция Еко (дотогава си мислех, че имат чисти горива), после дозареждах на Лукойл и имаше коренна разлика във вървежа и в шума от двигателя (стана по-тих и вървеше по-добре). На връщане карахме спокойно, заредихме на някаква местна газстанция в Трявна, а после дозареждахме на Лукойл. Даде ми разход почти 13л. със същият товар. Но не ми държеше обороти на газ (това си го оправих по пътя) и имаше едно леко "замисляне" при подаване на газ. Обадих се на същите майстори и ми казаха, че при промяна на мястото на смесителя това нещо ще се оправи. Беше на гумената връзка след въздушния филтър, а го преместиха на гумената връзка пред колектора ( промениха и мястото на маркуча за празния ход, до колкото разбрах ). За първи път чувам така тихо, спокойно да работи колата на газ (имам я от началото на лятото), набира си хубаво, поддържа обороти. Забравих да пробвам дали пали на газ на студен двигател, но и това ще стане. Паленето на бензин става след около 5 - 6 секунди въртене на стартера ( без подаване на газ).

      Обобщено какво беше решението:
      - смяна на комутатор
      - регулировка на клапани
      - центровка
      - промяна мястото на смесителя
      - смяна на бензиностанцията

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с двигател G16B

        Първоначално публикуван от Spouk Преглед на мнение
        ... промениха и мястото на маркуча за празния ход, до колкото разбрах ...
        Дай една снимка да видим къде са "поднали" празния ход
        Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с двигател G16B

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20121128_131401.jpg
Прегледи:1
Размер:170.3 КБ
ID:5429421 Старият изпарител го оставиха на мястото му, защото гумената връзка била рязана там и не стигала, а така се затваря и изхода за свободния ход. Новото му място е върху колектора (пробиваха го).

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с двигател G16B

            Първоначално публикуван от Spouk Преглед на мнение
            ...Старият изпарител...
            Това не е изпарител, но-о няма значение.
            Добре е станАло.
            Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с двигател G16B

              Това за 5-6 секунди въртене за да запали на бензин ми се вижда лееееко нередовно. Даже и за на газ е много. на безнин трябва да си пали максимум на 3тия оборот на коляновия вал, то и на газ там някъде.
              Иначе смесителя сега си е точно на мястото. Май липсва един маркуч, ама нейсе
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с двигател G16B

                Ами и според мен е нередно да е така, но за майсторите е нормално, аз не мога да родя никаква идея. Това да е проблема. Според теб кой маркуч липсва (от къде до къде), за да го проверя ?

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с двигател G16B

                  А, не, не се трови с маркуча. Просто съм забелязал, че когато смесителя е близо до колектора, бачка по-добре, ако референтната страна е свързана до смесителя, а не към атмосферата. От там се появява въпросния маркуч - от точно преди "плочката" до страничната част на изпарителя. Е, ако на изпарителя не е предвиден такъв щуцер, това отпада. Не е нещо задължително.
                  Въпрос: ако е угасена на бензин и след това се пали пак на бензин - пак ли пали тегаво? Или само гогато е работила последно на газ?
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с двигател G16B

                    Ами този вариант не съм се сещал да го пробвам. Тази вечер ще я оставя на бензин и утре сутринта ще я видя. На изпарителя няма нищо друго предвидено, за закачане.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с двигател G16B

                      Пробвай. Ако запали нормално, значи просто остава по малко газ в колекторите и дави мотора. Ако не ... абе виж какво ще стане, ще го измислим
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с двигател G16B

                        Значи след две сутрини опити изводът е, че и при двата варианта си пали еднакво (бензин - бензин; газ - бензин). Разликата идва от задържането на ключа. Тази сутрин държах ключа секунда - две и си запали, но пали след като пусна ключа. Докато държа ключа сигурно и за десет секунди няма да запали, а чак след като го пусна. Не знам от какво може да е, но не съм забелязал други смущения в двигателя при работа, така че - бял кахър.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с двигател G16B

                          По-горе ти го казаха, казах ти го и аз като я гледах - тази бобина не е твоята. Намери абсолютно същата като оригиналната, със същия номер. Това не е Москвич, за да сложиш каква да е бобина.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с двигател G16B

                            Или това, което казва Иван (най-вероятно), или аванса ти е на майна си райна, или имаш слаба връзка по клемите.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с двигател G16B

                              Просто по време на въртенето на стартера не остава достатъчно ток нужен за силна искра на свещите.Според мен неправилна бобина.
                              Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                              Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                              "Mud Angels" Stara Zagora

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с двигател G16B

                                Може наистина и бобина да е, защото като я вземах ми казаха само че е от сузуки. Със същата форма като оригиналната е. Разбира се, че искам колата ми да е перфектна, но в момента не ми се дават 80лв за нова бобина. Не усещам това да създава други проблеми и засега ще карам така, а пък ще чакаме по-добрите времена.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X