Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател G16B

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с двигател G16B

    Вече сигурно трета седмица го мисля тоя проблем и няма оправия. Да обясня - като взех Витарата, беше с предварение около 20 градуса, губеше обороти в движение и гаснеше, гаснеше когато правех маневри на ниски обороти и гърмеше, НО палеше нормално. По документи трябвало да бъде около 5-6 градуса това предварение, майстора го направи на 7-8. До тук добре - пазеше обороти, не гаснеше при маневри, НО в студените сутринти спря да пали, а през останалото време пали трудно (с много въртене на стартера, запалва чак като го пусна и трябва да подам гас, защото угасва). Има искра, не е от алармата, мирише на бензин. Двигателя е 1.6 16В пълна инжекция, с обикновенно газово. Сменил съм от както съм я взел - свещи, изпарител, маркуча между изпарителя и двигателя, гумената кихалка. Затова си мисля, че е от центровката, но някой ако има решение нека се изкаже. Ясно ми е, че това е 17 годишна кола и не мога да очаквам да работи като нова, но все пак си мисля че е нормално да пали в студените дни и да не гасне .

    Поздрави !

  • #2
    От: Проблем с двигател G16B

    Здравей!Ако ти се намира половин час виж си клапаните-0,20 на топъл мотор всички.Предварението на запалване е 5 градуса,плюс-минус един при 850 оборота на ниски.Успех!
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с двигател G16B

      Да и аз мисля че колата има стегнати клапани.Ако е така направи ги сега и след 2-3 хиляди километра пак.
      878177589

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с двигател G16B

        Първоначално публикуван от Spouk Преглед на мнение
        НО в студените сутринти спря да пали, а през останалото време пали трудно (с много въртене на стартера, запалва чак като го пусна и трябва да подам гас, защото угасва). Има искра, не е от алармата, мирише на бензин. Двигателя е 1.6 16В пълна инжекция, с обикновенно газово. Сменил съм от както съм я взел - свещи, изпарител, маркуча между изпарителя и двигателя, гумената кихалка.
        Поздрави !
        Все едно говориш за моята кола ... На газ работи нормално с изключение,че от време на време не държи добре обороти ама си върви добре.На бензин сутрин в топло време пали от втори,трети път а като стане -10 гр. със сигурност няма да запали!Когато работи на бензин се тресе цялата и при подаване на газ двигателят работи все едно на три цилиндъра

        Ще следя темата с интерес!
        YAMAHA RAPTOR 700R

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с двигател G16B

          То така се получава като караш само на газ

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с двигател G16B

            Той така ако кара,може и някой инжектор да е позапушил.Особено щом я чува като на три цилиндъра
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с двигател G16B

              четете по нагорте колеги
              878177589

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с двигател G16B

                Ми коментира се четвърти пост.
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с двигател G16B

                  " Някой инжектор ", какво ще рече - дюзите ли ? Майсторът ги спомена, но ме спря единствено цената, за която щеше да ги изчисти. Клапаните, не знам кога последно са регулирани, но преди смяната на изпарителя и промяната на центровката си палеше нормално и вървеше (описъл съм го горе). Затова си мисля, че няма да е от тях, а изпитвам страх сам да си ги отварям и проверявам. Какви биха могли да са симптомите, ако е от клапани, освен трудното палене ? Колата пали трудно и на топъл и на студен двигател, ако има значение.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с двигател G16B

                    Това е двигател който трябва да работи като часовник! Независимо от годините си! Газификацията си е извращение и може да промени малко нещата, но аз съм имал два такива, не помирисвали газ и ставаха за метрономи! Провери дали агренажа ти е зацепен правилно, иначе газаджиите са ти барали центровката, това е ясно - правят го за да работи нормално колата на газ.
                    Honda XL600LM, 1987
                    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с двигател G16B

                      Тия газаджиите едва ли ще направят по-голяма дивотия от това да настроят предварението на запалване,за да им работи на газ.(Мое мнение)Както предложих по-горе за клапаните-ми не е невъзможно да е от това,а и не е разход на средства.Особено при "японци" на газ процедурата е задължителна.Пък що се отнася до инжекторите,ми повечето диагностични апаратури "ги ловят",ако не работят правилно.Но винаги се започва с вкарване на двигателя в механично състояние по технически данни.Успех!
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с двигател G16B

                        Днес ми препоръчаха във Варна място, където да я направят (управляващият това място кара витара със същият дригател). Погледнаха го няколко човека, единия каза клапани, другия нарежда турския изпарител, третия се вайкаше и правеше центровка. Оставих я там, казаха че ще проверят компресията, ще мислят какво ще правят и ще ми се обадят да кажат какво трябва да се прави и да я почват ли. И те споменаха клапани. Ще чакам обаждане и ще пиша как се развиват нещата.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с двигател G16B

                          Колега,тези майстори знаят ли че когато се прави центровката се слага мостче на куплунга на компа за да елиминираш компа!След като се нагласи на 8-9 градуса за гас се вади мостчето и това е!
                          Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                          Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                          "Mud Angels" Stara Zagora

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с двигател G16B

                            Ами нямам си напредстава. Както споменах, шефът на сервиза (поне такъв разбрах, че е) има дългата база Витара със същият двигател и спомена, че са го ремонтирали и имал подобни проблеми. Явно вече са минали по този път.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с двигател G16B

                              При подобни проблеми и голямо лутане за откриването, се оказа индукционна бобина.Това на буса ми -Каравел.Това че пали като пуснеш ключа ме кара да си мисля че и при теб искрата е слаба-като спре консумацията на стартера искрата се засилва.Гадното е че на око си излеждаше нормална, и за това последното което смених беше бобината. И си дойде празния ход и паленето при студено време.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X