Историята:Акумолатора се скапа - време му е.Купих нов .Поставих го.За да има гаранция проверка до какво напрежение зарежда и тогава се попълва гар. карта.И- напрежението е 14.67-14.69 в.Акумолатора е EXIDE 60 ампч.Казаха ми да оправя генератора(релето) - не може да е повече от 14.4 в.(и аз така знам)Срещу 61лв. ново реле от КОСЕР модела е от вариантите Мицубиши.Поставям го с мой приятел.Релето е вътре в генератора.Палим , мерим -14.67-14.68 Ами сега ?Аз гар.карта я оправих - но защо напрежението е високо.Така ли е при Вас?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.
Свий
X
-
От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.
Колега и аз го имам този проблем и не му обръщах внимание което доведе до прецакването на акумулатора ми...
И мислех също да пробвам с релето ама сега от твоите писания се притеснявам...И моята същите напрежения държи...Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Коментар
-
От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.
както каза и ПЕНЧО, премерете с друг уред, ЧИТАВ!
преди седмица на един приятел бяха започнали да му пълнят ушите, че Маздата му зареждала на 16V (!). Е, премерих я - 14.38. отидохме до сервиза и какво да видя - пича мери с някакъв див китаец за 5 лева, който на 5 мерения показва 5 различни резултата. Доста се позаядохме и накрая моя човек си купи акумулатор от друго място
Ако проблема не е измервателната техника и напрежението наистина е над 14.4, върни регулатора ("плочката") и търси от друго място. Откакто зарди супер-хипер-мега-оригиналните свещи, марка "минали-покрай-Денсо" от Косер изхвърлих един двигател, вече не пазарувам от тях, но знам ли ...О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.
Коментар от boreto2: Напрежението е мерено с три(3) уреда от които единия е фирмен на EXIDE-винаги е високо ,като този на EXIDE се скапва - изчезва му дисплея /може би от някакво поле високо напрежение-свещите/Напрежението не може да се регулира-релето е вътре в генератора.Но като факт зет ми има КСАРА дизел със същото напрежение и акумулатора го сменихме на 11.5год!!!!!- и 100.000км.Колата е купена нова от магазин и не е влизала за ремонт.Без реклама-VARTA . И сега кво праим с напрежението? Може би присадка с външно реле/немско/ или така да карам БУКИТО-СУЗУКИТО.
Коментар
-
От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.
И при мен е същото ,даже гледам че около тапите има излязъл малко електролит ,значи си презарежда на арабия , но акумулатора си кара вече трета година и половинаТеч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Колко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.
Добре де, според тези замервания на дилърите аз няма да мога да си купя акумулатор с гаранция никога. Ето какво пише в сервизните документи на колата ми най-общо казано: ЕКУ-то определя две напрежения на заряд - 13.6 и 15.3V. После пише при какви условия пуска едното и другото. Регулаторът в алтернатора само изпълнява сигнала от ЕКУ-то. И да го сменявам няма смисъл.
Да, ама едното напрежение е ниско, ще кажат - недозарежда, а другото високо - презарежда
И кво праим според тях?
Коментар
-
От: Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.
Измерете напрежението с аналогов уред,цифрови мултицети за автомобили има в конрад,ацп-то се шашка на тоя с който сте мерили,същия ефект го има и когато релерегулатора е тип резонансен (така наречените вибрационни)14.6/14.7 е идеално за зимата !Провери си диодната плочка и масата към динамото !Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.
Читав аналогов или Читав цифров - добре. Не особено читави - и аналоговите лъжат точно толкова добре, колкото и цифровите
Причината за подвеждането е, че на практика напрежението в автомобила при работещ двигател НЕ е съвсем точно право. Често (макар и не винаги) има леки пулсации, било от самия генератор, било от работа на инжекторите или байпас или вентилатор или от нещо друго и тези пулсации много лесно ошашкват по-ефтините уреди, независимо дали са аналогови или цифрови. Да, аналоговите се шашкат малко по-трудно, но не чак толкова.
Пробив/прекъсване на някой от изправителните диоди също води до "интересни" показания. Сравнително лесно хващане на пробил диод - мерите право и комбинирано право/променливо. Ако има разлика - честито. Ако уредя нама такава възможност или не е достатъчно точен - мерите на променливо през кондензатор. Показания над няколко миливолта не са на добре.
А за фирмения уред на Иксайт, който си "губи дисплея" ... нямам думи
При много висока околна температура, няма лошо напрежението на заряд да е малко по-ниско, да речем до към 13.8.
Относно регулатора като резервна част - за япоските и УЖ японските не знам, не съм имал ядове досега, но и не съм си играл много, не ми се е налагало. Виж, на Бош съм попадал на поне 20 диви ментета. То не, че и оригиналните са много стока, ама поне известно време работят
Ако сте съвсем сигурни, че генераторът ви презарежда, поне не си купувайте необслужваем акумулатор. По-редовна проверка и обслужване могат да осигурят достатъчно дълъг живот , с все лекото презареждане. Друг е въпроса дали си струва...О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.
По опаковка - реле регулатора е английско производство.Но на мен ми прави впечатление че до този момент въпроса ми е разгледан приблизително от 250 души и никой не е писал че при него е по-ниско напрежението - примерно 13.9-14.4 което е нормалното . Коментирам за БУКИ СУЗУКИ .Лек ден на всички.Борислав То всъщност японците знаят че ще караме на фарове,парно,чистачки,аларма,радио и др.
Коментар
-
От: Колко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеДобре де, според тези замервания на дилърите аз няма да мога да си купя акумулатор с гаранция никога. Ето какво пише в сервизните документи на колата ми най-общо казано: ЕКУ-то определя две напрежения на заряд - 13.6 и 15.3V. После пише при какви условия пуска едното и другото. Регулаторът в алтернатора само изпълнява сигнала от ЕКУ-то. И да го сменявам няма смисъл.
Да, ама едното напрежение е ниско, ще кажат - недозарежда, а другото високо - презарежда
И кво праим според тях?А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
От: Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.
Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнениеПо опаковка - реле регулатора е английско производство.Но на мен ми прави впечатление че до този момент въпроса ми е разгледан приблизително от 250 души и никой не е писал че при него е по-ниско напрежението - примерно 13.9-14.4 което е нормалното . Коментирам за БУКИ СУЗУКИ .Лек ден на всички.Борислав То всъщност японците знаят че ще караме на фарове,парно,чистачки,аларма,радио и др.
Смятам, че няма значение марката и модела. Заряда на ака е еднакъв за всеки автомобил, камион или мотоциклет.
Провери си масите, че от там също се появяват подибни проблеми.
Коментар
-
От: Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.
Смятам че знам бих казал достатъчно за мен си .НО то не е проблем щото сваляне, разглобяване,купуване и всичко обратно 3 часа ей така.Масите са добре.Реле-регулатора го проверяваме отделно и запушването става при 14.67-14.68 в. Само при руски регулатори съм виждал възможност за реглаж-лято-зима.И не се нерва.Тя бабичката се нерви повече.Оставяй тази джипка/на зетя е/ и почвай нашта АУДИ 80 1.8 пълна инжекция и газ по 1.36лв/л. днес.И за зетя нищо лошо ей.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар