Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.

    Историята:Акумолатора се скапа - време му е.Купих нов .Поставих го.За да има гаранция проверка до какво напрежение зарежда и тогава се попълва гар. карта.И- напрежението е 14.67-14.69 в.Акумолатора е EXIDE 60 ампч.Казаха ми да оправя генератора(релето) - не може да е повече от 14.4 в.(и аз така знам)Срещу 61лв. ново реле от КОСЕР модела е от вариантите Мицубиши.Поставям го с мой приятел.Релето е вътре в генератора.Палим , мерим -14.67-14.68 Ами сега ?Аз гар.карта я оправих - но защо напрежението е високо.Така ли е при Вас?

  • #2
    От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.

    Мися,че при всички напрежението трябва да е между 13,8-14,4 максимум.Малко ти презарежда
    "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
    0878739299

    Коментар


    • #3
      От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.

      Колега и аз го имам този проблем и не му обръщах внимание което доведе до прецакването на акумулатора ми...
      И мислех също да пробвам с релето ама сега от твоите писания се притеснявам...И моята същите напрежения държи...
      Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

      Коментар


      • #4
        От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.

        А с друг уред мерено ли е?

        Коментар


        • #5
          От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.

          При мен на Тераното е 14,8 V.В ръководството пише 14,1 - 14,7 V.
          NISSAN Terrano II (R20) 2.7TDI '99

          Коментар


          • #6
            От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.

            както каза и ПЕНЧО, премерете с друг уред, ЧИТАВ!
            преди седмица на един приятел бяха започнали да му пълнят ушите, че Маздата му зареждала на 16V (!). Е, премерих я - 14.38. отидохме до сервиза и какво да видя - пича мери с някакъв див китаец за 5 лева, който на 5 мерения показва 5 различни резултата. Доста се позаядохме и накрая моя човек си купи акумулатор от друго място

            Ако проблема не е измервателната техника и напрежението наистина е над 14.4, върни регулатора ("плочката") и търси от друго място. Откакто зарди супер-хипер-мега-оригиналните свещи, марка "минали-покрай-Денсо" от Косер изхвърлих един двигател, вече не пазарувам от тях, но знам ли ...
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #7
              От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.

              Коментар от boreto2: Напрежението е мерено с три(3) уреда от които единия е фирмен на EXIDE-винаги е високо ,като този на EXIDE се скапва - изчезва му дисплея /може би от някакво поле високо напрежение-свещите/Напрежението не може да се регулира-релето е вътре в генератора.Но като факт зет ми има КСАРА дизел със същото напрежение и акумулатора го сменихме на 11.5год!!!!!- и 100.000км.Колата е купена нова от магазин и не е влизала за ремонт.Без реклама-VARTA . И сега кво праим с напрежението? Може би присадка с външно реле/немско/ или така да карам БУКИТО-СУЗУКИТО.

              Коментар


              • #8
                От: Копко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.

                И при мен е същото ,даже гледам че около тапите има излязъл малко електролит ,значи си презарежда на арабия , но акумулатора си кара вече трета година и половина
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #9
                  От: Колко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.

                  Добре де, според тези замервания на дилърите аз няма да мога да си купя акумулатор с гаранция никога. Ето какво пише в сервизните документи на колата ми най-общо казано: ЕКУ-то определя две напрежения на заряд - 13.6 и 15.3V. После пише при какви условия пуска едното и другото. Регулаторът в алтернатора само изпълнява сигнала от ЕКУ-то. И да го сменявам няма смисъл.
                  Да, ама едното напрежение е ниско, ще кажат - недозарежда, а другото високо - презарежда
                  И кво праим според тях?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.

                    Измерете напрежението с аналогов уред,цифрови мултицети за автомобили има в конрад,ацп-то се шашка на тоя с който сте мерили,същия ефект го има и когато релерегулатора е тип резонансен (така наречените вибрационни)14.6/14.7 е идеално за зимата !Провери си диодната плочка и масата към динамото !
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #11
                      От: Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.

                      Читав аналогов или Читав цифров - добре. Не особено читави - и аналоговите лъжат точно толкова добре, колкото и цифровите
                      Причината за подвеждането е, че на практика напрежението в автомобила при работещ двигател НЕ е съвсем точно право. Често (макар и не винаги) има леки пулсации, било от самия генератор, било от работа на инжекторите или байпас или вентилатор или от нещо друго и тези пулсации много лесно ошашкват по-ефтините уреди, независимо дали са аналогови или цифрови. Да, аналоговите се шашкат малко по-трудно, но не чак толкова.
                      Пробив/прекъсване на някой от изправителните диоди също води до "интересни" показания. Сравнително лесно хващане на пробил диод - мерите право и комбинирано право/променливо. Ако има разлика - честито. Ако уредя нама такава възможност или не е достатъчно точен - мерите на променливо през кондензатор. Показания над няколко миливолта не са на добре.
                      А за фирмения уред на Иксайт, който си "губи дисплея" ... нямам думи

                      При много висока околна температура, няма лошо напрежението на заряд да е малко по-ниско, да речем до към 13.8.
                      Относно регулатора като резервна част - за япоските и УЖ японските не знам, не съм имал ядове досега, но и не съм си играл много, не ми се е налагало. Виж, на Бош съм попадал на поне 20 диви ментета. То не, че и оригиналните са много стока, ама поне известно време работят

                      Ако сте съвсем сигурни, че генераторът ви презарежда, поне не си купувайте необслужваем акумулатор. По-редовна проверка и обслужване могат да осигурят достатъчно дълъг живот , с все лекото презареждане. Друг е въпроса дали си струва...
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.

                        По опаковка - реле регулатора е английско производство.Но на мен ми прави впечатление че до този момент въпроса ми е разгледан приблизително от 250 души и никой не е писал че при него е по-ниско напрежението - примерно 13.9-14.4 което е нормалното . Коментирам за БУКИ СУЗУКИ .Лек ден на всички.Борислав То всъщност японците знаят че ще караме на фарове,парно,чистачки,аларма,радио и др.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Колко е при Вас напрежението на акумолатора-Сузуки Витара къса 92г.

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Добре де, според тези замервания на дилърите аз няма да мога да си купя акумулатор с гаранция никога. Ето какво пише в сервизните документи на колата ми най-общо казано: ЕКУ-то определя две напрежения на заряд - 13.6 и 15.3V. После пише при какви условия пуска едното и другото. Регулаторът в алтернатора само изпълнява сигнала от ЕКУ-то. И да го сменявам няма смисъл.
                          Да, ама едното напрежение е ниско, ще кажат - недозарежда, а другото високо - презарежда
                          И кво праим според тях?
                          Мисля,че определя границите и това е истината за -20 и +40(примерно).А с конвенционалните реле-регулатори просто си имат разлики-навремето имаше за Ауди 14,0в. и 14,5в.-това съм го виждал със сигурност.При това следи напрежението на изх.на алтернатора(ако е на него)без да отчита др.простотии.Къде беше темата за акумулаторите и темп.зависимости да не се повтаряме с таблици и др.?
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • #14
                            От: Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.

                            Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
                            По опаковка - реле регулатора е английско производство.Но на мен ми прави впечатление че до този момент въпроса ми е разгледан приблизително от 250 души и никой не е писал че при него е по-ниско напрежението - примерно 13.9-14.4 което е нормалното . Коментирам за БУКИ СУЗУКИ .Лек ден на всички.Борислав То всъщност японците знаят че ще караме на фарове,парно,чистачки,аларма,радио и др.
                            Колега. Не се нервИ. Опитваме се да помогнем.
                            Смятам, че няма значение марката и модела. Заряда на ака е еднакъв за всеки автомобил, камион или мотоциклет.
                            Провери си масите, че от там също се появяват подибни проблеми.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Колко е при Вас напрежението на акумулатора-Сузуки Витара къса 92г.

                              Смятам че знам бих казал достатъчно за мен си .НО то не е проблем щото сваляне, разглобяване,купуване и всичко обратно 3 часа ей така.Масите са добре.Реле-регулатора го проверяваме отделно и запушването става при 14.67-14.68 в. Само при руски регулатори съм виждал възможност за реглаж-лято-зима.И не се нерва.Тя бабичката се нерви повече.Оставяй тази джипка/на зетя е/ и почвай нашта АУДИ 80 1.8 пълна инжекция и газ по 1.36лв/л. днес.И за зетя нищо лошо ей.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X