Стига сте плашили човека де.
Бобините са намираеми, цена нови 140 кинта и надолу, според търсенето. Освен това не горят всеки ден.
Тъкмо заради 4те бобини, мотора е много по-защитен от вода - няма високоволтови кабели, няма разпределител (делко). Ако някой не се е гаврил адски с уплътненията на бобините, и под вода да го топнеш, пак няма да угасне .
Е, ако глътне вода през филтъра е друг въпрос, но прехвалените дизели в тая ситуация направо си заминават за моргата, така че и това не е фактор.
"Милиона" жици са 30-40 общо, тоест нищо особено, а ако донора е под ръка и инсталацията се прехвърля директно, въобще никакъв проблем, дори и за средно-грамотен жичкаджия.
Днес говорих по друг повод с един от нашите юнаци, та стана дума и за този вариант - неговото мнение беше направо да се докара една мома англичанка с обратен волан, да се метне мотора на Витарката, останалото - къде на части, къде на скраб и газ.
Успех!
Не са ме наплашили. Просто чакам оферта за двигател или цяла кола. Но май ще чакам много време......
здравей колега интересуваме доколко е осаществен този проект че имам подобна идея и се нуждая от всяка налична информация ще сам много благодарен още повече мочата витара е добричлийка по произход
Коментар