Заради многобройните проблеми с бензиновия двигател на Витарата(Сайдкик )след дълго мислене решихме , че най-добрия вариант за ново сърце е доста популярния със свойта здравина HU9 от Пежо/Ситроен.Отне ми извесно време докато открия добър донор на добра цена но открих тази Ксантия която не отговаряше на всичките ми изисквания , но пък цената беше доста разумна.
За няма и ден от това се получи това .Мисля , че тук е момента да вметна , че точно тази процедура на Витара ще ми е втората и бече един път съм се сблъсквал с всички главоболия до който води тя!
На бързо изкормих и донора и ето ги двата мъртвеца в общ гроб но не за дълго
Заех се с преработките на мотора който са необходими за неговото поставяне в коша на Сузукито..Първото е съединител а след него фланеца .На първия ми такъв проект ползвах съединител от Витарата ,който присадих към маховика на Ситроена , но там базата беше къса .Все пак реших смело , че ще остиска напъна и ето го и него Това е маховика на ситроена със съединител на Витара а това е съединител на ситроен .
Тук вече съм го монтирал на мотора и се готвя за фланеца .И преди и сега фланеца направих от 2 части от оригиналните кутий.Предната от ск. кутия на ситроена и задната от фланеца на Витарата.При изработката за да пасне всичко идеално фланеца трябва да е с дълбочина от 11 до 12 см.В този вариант ако се наложи да смените претискатела с друг по-твърд(като при мен ) ще имате достатъчно място за него .
Това е фланеца на Витарата , а така изглежда вече преработен .При куплирането се взема под внимание и ъгала под който ще стой мотора в коша .
За няма и ден от това се получи това .Мисля , че тук е момента да вметна , че точно тази процедура на Витара ще ми е втората и бече един път съм се сблъсквал с всички главоболия до който води тя!
На бързо изкормих и донора и ето ги двата мъртвеца в общ гроб но не за дълго
Заех се с преработките на мотора който са необходими за неговото поставяне в коша на Сузукито..Първото е съединител а след него фланеца .На първия ми такъв проект ползвах съединител от Витарата ,който присадих към маховика на Ситроена , но там базата беше къса .Все пак реших смело , че ще остиска напъна и ето го и него Това е маховика на ситроена със съединител на Витара а това е съединител на ситроен .
Тук вече съм го монтирал на мотора и се готвя за фланеца .И преди и сега фланеца направих от 2 части от оригиналните кутий.Предната от ск. кутия на ситроена и задната от фланеца на Витарата.При изработката за да пасне всичко идеално фланеца трябва да е с дълбочина от 11 до 12 см.В този вариант ако се наложи да смените претискатела с друг по-твърд(като при мен ) ще имате достатъчно място за него .
Това е фланеца на Витарата , а така изглежда вече преработен .При куплирането се взема под внимание и ъгала под който ще стой мотора в коша .
Коментар