Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

    Ти стига си писал по сутрините и нощите, ами вземи ми дигни или ми звънни, че вече си глобен с едно шише Пади

    Коментар


    • #17
      От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

      Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
      Кое според теб е по-удачно? Да въртиш мотора на 3000 оборота без гориво и натоварване или да запалиш спирачките?

      За мен е първото, защото не харчи ресурс. Мотора е разтоварен, няма горене (няма гориво). Износването е нищожно спрямо нормалното каране на мотора. Ако 3000 оборота са много винаги можеш да се качиш на по-горна предавка.

      Още по дебелите книги е писано, че спускането на скорост е по-удачно от спускането на спирачка.

      Още повече за спускане на асвалтов път с лек наклон (тоя от Витоша надолу за мен е точно такъв). Вкарваш 2ра или 3та и въобще не го мислиш. По-добре да трябва да подаваш малко газ отколкото да седиш на спирачките.
      Колега забеляза ли че говориме за автомат ? Точно спускане на витоша на 2 ра и рядко 3-та и на Бояна съм без спирачки и се чувам как спирам от 100 метра а пък джантите не се барат При спускане без предавка положението е доста по добре.

      Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
      Не удачно, а задължително, особено на опасни наклони със завои!
      Даже навремето имаше имаше някакво неписано правило, на която предавка си се изкачил, на същата и да се спускаш.
      Ама знам ли дали сега се учат тези неща, или теорията вече не е друга.
      Товаа все пак не отменя нуждата от надеждни спирачки, но обективно погледнато и в тази област напредъка е голям.
      Определено искам надеждни спирачки, Японката може и да не набира ама трябва да спира!

      Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
      Незнам какво си намислил и за какво са ти тези вентилирани дискове, кой го казва, баш аз, но на темата. Имай предвид, че предните спирачни апарати на витара 8в са два вида, в зависимост от сглобката-японска или испанска, а при 16в са трети вид, дисковете са еднакви, но самият апарат и диметъра на буталото-не. Успех
      Моята е GEO TRACKER, абсолютно си прав погледна ли линка от първия пост ? Ето тези са с еднакви дискове и накладки
      http://bremboaftermarket.com/En/Car_...IDMaster=23506 и само апарата би трябвало да е с по отворени челюсти. Моя е японски Токико

      Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
      Вентилирания диск е по-дебел и трябва спирачния апарат да е за него за да влезе в диска.Би трябвало да стане безпроблемно к-кт от стара дълга база,т.е. 1,6-16v.
      Имай на предвид, че 2.0-24v е с по-големи дискове и апарати и трябват 16" джанти,освен това "следата" е по-широка и от там хоризонталното изместване на диска и апарата може да не са като на твоята.
      Успех!
      И аз така мисля че точно от дyлгата база JLX 16V би трябвало да стане идеално но искам да погледна апарата преди това, ако го купя и не става няма да има какво да ги правя после.
      Май ще трябва да ходя да се моля на колегите дето вкарват Витари от Англия за части да ми дадат апарат за проба срещу заплащане.
      Последно редактирано от GunGod; 20-06-12, 11:40.
      God Got'a Glock

      Коментар


      • #18
        От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

        Ето как става на задния мост
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00984.JPG
Прегледи:1
Размер:174.4 КБ
ID:5384604

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01411.jpg
Прегледи:1
Размер:176.9 КБ
ID:5384605

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01408.jpg
Прегледи:1
Размер:196.8 КБ
ID:5384607
        Последно редактирано от Близнаците; 20-06-12, 11:47.
        Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
        Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

        Коментар


        • #19
          От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

          Първоначално публикуван от GunGod Преглед на мнение
          Колега забеляза ли че говориме за автомат ? Точно спускане на витоша на 2 ра и рядко 3-та и на Бояна съм без спирачки и се чувам как спирам от 100 метра а пък джантите не се барат При спускане без предавка положението е доста по добре.
          Много добре забелязах, че говориш за автомат. Ако смяташ, че спускането без предавка е по-добре - там ти е грешката. Спускаш на 2ра, ако се налага на 1ва предавка. Мотора е това което трябва да те спре. Затова му се казва моторна спирачка.

          Иначе за да имаш спирачки дори при горещи дискове ти трябват не вентилирани, а двойновентилирани. Тия дето са надупчени или набраздени по триещата повърхност. Но както казах - не е правилният подход. Имаш мотор - използвай него.

          Коментар


          • #20
            От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

            Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
            Ето как става на задния мост
            [ATTACH=CONFIG]464623[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]464625[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]464651[/ATTACH]
            Евала момчета, най-сетне и вие да пуснете нещо много полезно. Мислех да я правя тази гимнастика, но сега се промени концепцията и при следващата витара може и да го направяПишета-как, защо, кое от къде, коже ли да се направят и китове за други желаещи и т.н.

            Коментар


            • #21
              От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

              При желание могат да се направят и други китове.Но със радост мога да кажа че вече спирането със 35-ците не е проблем
              Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
              Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

              Коментар


              • #22
                От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                Много добре забелязах, че говориш за автомат. Ако смяташ, че спускането без предавка е по-добре - там ти е грешката. Спускаш на 2ра, ако се налага на 1ва предавка. Мотора е това което трябва да те спре. Затова му се казва моторна спирачка.

                Иначе за да имаш спирачки дори при горещи дискове ти трябват не вентилирани, а двойновентилирани. Тия дето са надупчени или набраздени по триещата повърхност. Но както казах - не е правилният подход. Имаш мотор - използвай него.
                Кой е казал че искам да спускам без скорост? С моята TH180 нямам никакъв шанс за моторна спирачка, а на 1L товаря повече раздатката. Спирачките са евтини, раздатки и скорости не

                Първоначално публикуван от GunGod Преглед на мнение
                Спускания пък на неутрална предавка също не са оферта понеже не е много безопасно (ако имам нужа от ускорение ми е необходима около секунда преди да се включи трансмисията което никак не ми се струва приемливо).
                God Got'a Glock

                Коментар


                • #23
                  От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                  Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
                  Ето как става на задния мост
                  [ATTACH=CONFIG]464623[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]464625[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]464651[/ATTACH]
                  Колега дай телефонен номер,имам интерес кън някои части от кит-а за минаване на дискове и отзад,сори ако се счита са спам.
                  Може и на лични,както ти е удобно,Благодаря предварително!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                    Писах ти телефона на лични
                    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X