Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

    Здравейте,
    Дали някой знае мога ли да подменя предните дискове с вентилирани и какво трябва да сменя за да стане ?
    Джипа е Тракер 1.6 моно 8V Автомат с предни плътни дискове които доста често прегряват pri спускане и ми унищожават накладките(свирене, липса на спиране).
    В момента съм с Tokico апарати и нормални дискове, искам да монтирам спирачни апарати система на Акебоно с накладки по Брембо ref.# P 79 008 понеже спирачните апарати на Luc система ползват P 79 007 накладки които нямат щипки против тракане. Въпроса ми е дали Акебоното ще стана на стария супорт на Tokico-то с което съм сега ?
    От линка се вижда че и при Akebono и Luc се ползват еднакви вентилирани дискове:
    http://bremboaftermarket.com/En/Car_...ueBrand=Brembo
    God Got'a Glock

  • #2
    От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

    Със сигурност други супорти и апарати за тия вентилирани дискове ще трябват.Идеята за дискови спирачки отзад не ти ли харесва ?
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • #3
      От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

      Колко стръмни неща спускате, че да се налага да ползвате спирачки? На 1ва бавна не спира ли достатъчно?

      Коментар


      • #4
        От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

        Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
        Със сигурност други супорти и апарати за тия вентилирани дискове ще трябват.Идеята за дискови спирачки отзад не ти ли харесва ?
        Харесва ми естествено, но предните дискове са вече за смяна и предпочитам да започна с тях. За от зад кит от вън ли трябва да си взема или може да си купя части и от тук ?

        Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
        Колко стръмни неща спускате, че да се налага да ползвате спирачки? На 1ва бавна не спира ли достатъчно?
        Аз съм с автоматик и на скорост си укорява постоянно, бавните няма смисъл да ползвам за спускане по асвалт. Примерно слизане от витоша на скорост и на бояна спирачките са се запалили вече. На светофара едвам спирам с мнооооого свирене . А и отпред и отзад имам чудесни спирачки просто предните прегряват.
        God Got'a Glock

        Коментар


        • #5
          От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

          Първоначално публикуван от GunGod Преглед на мнение
          Харесва ми естествено, но предните дискове са вече за смяна и предпочитам да започна с тях. За от зад кит от вън ли трябва да си взема или може да си купя части и от тук ?
          Частите може да се набавят и от тук това не е проблем и за предните дискове има решение ако имаш интерес ми пиши ще помогна.
          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

          Коментар


          • #6
            От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

            Ако колата е с лифт и това не е съобразено с настройката на включването на редуцир вентила за задните спирачки, то те винаги ще работят на минимално усилие и фактически цялото спирачно усилие ще се поема от предните.

            Коментар


            • #7
              От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

              Нямам лифт , дори стандартно нямам и кантар за задните спирачки тръбите си отиват директно до тях стандартно.
              God Got'a Glock

              Коментар


              • #8
                От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                Ако колата е с лифт и това не е съобразено с настройката на включването на редуцир вентила за задните спирачки, то те винаги ще работят на минимално усилие и фактически цялото спирачно усилие ще се поема от предните.
                Клапан или както му казват нямаме за дисковите спирачки отзад така че предните и задните ловят еднакво.
                Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                Коментар


                • #9
                  От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                  На някой да му се намират свалени апарати и желание да проверим на място, явно само с хортуване няма да стане
                  God Got'a Glock

                  Коментар


                  • #10
                    От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                    Първоначално публикуван от GunGod Преглед на мнение
                    Аз съм с автоматик и на скорост си укорява постоянно, бавните няма смисъл да ползвам за спускане по асвалт. Примерно слизане от витоша на скорост и на бояна спирачките са се запалили вече. На светофара едвам спирам с мнооооого свирене . А и отпред и отзад имам чудесни спирачки просто предните прегряват.
                    Карал съм само веднъж кола с автоматик и точно да почна да редя, че е глупава системата ми дойде да пробвам на 1-2-3та (май ограничава да превключва до съответната предавка). На 1ра като я вкарам си държеше първа и си имаше моторна спирачка. На витарата автоматика по-различен ли е и липсва ли му тази функция?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                      Някак си ми се вижда безсмислено да спускам километри на 1-ва и 3000 оборота при хубав път, за кратки спускания да но иначе не е икономически изгодно. Спускания пък на неутрална предавка също не са оферта понеже не е много безопасно (ако имам нужа от ускорение ми е необходима около секунда преди да се включи трансмисията което никак не ми се струва приемливо).
                      God Got'a Glock

                      Коментар


                      • #12
                        От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                        Кое според теб е по-удачно? Да въртиш мотора на 3000 оборота без гориво и натоварване или да запалиш спирачките?

                        За мен е първото, защото не харчи ресурс. Мотора е разтоварен, няма горене (няма гориво). Износването е нищожно спрямо нормалното каране на мотора. Ако 3000 оборота са много винаги можеш да се качиш на по-горна предавка.

                        Още по дебелите книги е писано, че спускането на скорост е по-удачно от спускането на спирачка.

                        Още повече за спускане на асвалтов път с лек наклон (тоя от Витоша надолу за мен е точно такъв). Вкарваш 2ра или 3та и въобще не го мислиш. По-добре да трябва да подаваш малко газ отколкото да седиш на спирачките.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                          Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                          Още по дебелите книги е писано, че спускането на скорост е по-удачно от спускането на спирачка.
                          Не удачно, а задължително, особено на опасни наклони със завои!
                          Даже навремето имаше имаше някакво неписано правило, на която предавка си се изкачил, на същата и да се спускаш.
                          Ама знам ли дали сега се учат тези неща, или теорията вече не е друга.
                          Товаа все пак не отменя нуждата от надеждни спирачки, но обективно погледнато и в тази област напредъка е голям.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                            Незнам какво си намислил и за какво са ти тези вентилирани дискове, кой го казва, баш аз, но на темата. Имай предвид, че предните спирачни апарати на витара 8в са два вида, в зависимост от сглобката-японска или испанска, а при 16в са трети вид, дисковете са еднакви, но самият апарат и диметъра на буталото-не. Успех

                            Коментар


                            • #15
                              От: Подмяна предни дискове на Витара с вентилирани

                              Вентилирания диск е по-дебел и трябва спирачния апарат да е за него за да влезе в диска.Би трябвало да стане безпроблемно к-кт от стара дълга база,т.е. 1,6-16v.
                              Имай на предвид, че 2.0-24v е с по-големи дискове и апарати и трябват 16" джанти,освен това "следата" е по-широка и от там хоризонталното изместване на диска и апарата може да не са като на твоята.
                              Успех!
                              Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X