Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Друга глава за G16A?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Друга глава за G16A?

    Я поясни какво значи тунингован входящ колектор? Че и мен този хич не ми харесва, ама нямам идея какво може да се ползва ...

    Коментар


    • #32
      От: Друга глава за G16A?

      Иска да каже водата да си е отделно да не минава през колектора както сега.А тия неща дето той изброи незнам кой ще седне да се занимава след като само може да си метнеш турбинката да се настрои и да си караш без да се занимаш с други работи и пак ще работи.Мотора за да стане както трябва степента на сгъстяване трябва да е 8:1 за да не чукат аванси и прочее.Това ще е следващия тунинг.
      Последно редактирано от Близнаците; 30-05-12, 21:44.
      Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
      Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

      Коментар


      • #33
        От: Друга глава за G16A?

        Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
        Иска да каже водата да си е отделно да не минава през колектора както сега.А тия неща дето той изброи незнам кой ще седне да се занимава след като само може да си метнеш турбинката да се настрои и да си караш без да се занимаш с други работи и пак ще работи.Мотора за да стане както трябва степента на сгъстяване трябва да е 8:1 за да не чукат аванси и прочее.Това ще е следващия тунинг.
        Водата ще се финтира лесно ,дюзите немогат да се монтират с подходящо насочване към цилиндъра и от там се губи КПД .
        Миналото лято с Ради го разисквахме тоя въпрос и заключението е нов колектор.Имам някъде даже започнати пробни чертежи на подходящ колектор но някой трябва го довърши
        Лудак

        Коментар


        • #34
          От: Друга глава за G16A?

          Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
          Мотора за да стане както трябва степента на сгъстяване трябва да е 8:1 за да не чукат аванси и прочее.
          Аз съм планирал 0.5 бууст и газ. Тъй че няма да ми трябва да го разреждам повече .

          Обаче като казвате финтиране на водата - как? Щото аз заради тая работа се оглеждах за друг колектор, ама ... не намерих подходящ .
          Последно редактирано от brum; 31-05-12, 01:31.

          Коментар


          • #35
            От: Друга глава за G16A?

            На 16V водата не минава през колектора
            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

            Коментар


            • #36
              От: Друга глава за G16A?

              Е да, ама тоя на 8V главата става ли? И ако да - къде отива термостата ? Т'ва ако пасва ще ударя седалищния апарат в тавана.

              Иначе и мен това ми е най-голямата болка като гледам мотора сега - колектора. И затова почнах тази тема - ако има plug&play глава с читав колектор да не се занимавам с моя. Тоя от 16V е още по-радващ, защото има дупки за дюзите и не се налага да го дупчиш допълнително.

              Коментар


              • #37
                От: Друга глава за G16A?

                Колекторите от 16в-та глава на сузуки витара са два вида и нямат нищо общо с тази на 8в, така че задръж с тавана, за седалището ти си знаеш

                П.С. за близнаците, извинявам се момчета, но отдавна не сте писали и хвалили турбото, та си помислих да не се споминало, явно още надува, което е похвално, успех в проектите

                Коментар


                • #38
                  От: Друга глава за G16A?

                  Надува надува
                  Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                  Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                  Коментар


                  • #39
                    От: Друга глава за G16A?

                    Суифтовата глава има всичките изборени предимства, 16 клапанова е и колектора е без вода, освен това май малко падаше и степента на сгъстяване при слагане на 1.6 блок. Освен това отгоре си остава надписа SUZUKI, пък е и двувалка.
                    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                    http://www.facebook.com/JeepBG
                    LZ1GGC

                    Коментар


                    • #40
                      От: Друга глава за G16A?

                      И като я видиш разбираш колко трябва да преправяш . Точно за нея за коментарите по-горе.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X