Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Друга глава за G16A?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Друга глава за G16A?

    Става дума за витара, моно, от по-старичките (след 91ва). Има ли подходящи глави за този мотор различни от заводската? Чудя се дали не може да се намери нещо по-удачно за тунинг. Че минавам моята на пълна инжекция и не ми харесва на тази нещо колектора. А само колектор ме съмнява да има (заводския освен за въздуха се грижи и за антифриза, и за подгрева на моното).

  • #2
    От: Друга глава за G16A?

    Здравей.Доколкото разбирам ще правиш проби със 1.6 мотора.Ако нямаш налични части без пари,по добре вземи 1.8 на балено.Имаги по 3-400лв.мисля ,че ще спечелиш от труд и време.Някой колега беше писал за това.Успех.
    Витара 1.6 моно.Самураи 1.3

    Коментар


    • #3
      От: Друга глава за G16A?

      Дискутираше се поставянето на глава от Суифт.Да попринцип че водата е във колектора хич не е хубаво еле па ако говориме за турбо кола.
      Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
      Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

      Коментар


      • #4
        От: Друга глава за G16A?

        Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
        Дискутираше се поставянето на глава от Суифт.Да попринцип че водата е във колектора хич не е хубаво еле па ако говориме за турбо кола.
        Идеята е добра .Имах предвид разходите и дугите възможности /за мотора/.извинявамсе че нее по темата.
        Витара 1.6 моно.Самураи 1.3

        Коментар


        • #5
          От: Друга глава за G16A?

          От кой суифт? И колко става степента на сгъстяване? 16 клапанова или 8 клапанова е?

          П.С. 16 клапанова е, 2 вала (оказа се, че на сузуки има мутант с 16 клапанова и 1 вал ). По чуждите форуми са писали за тоя сетъп. Пасва 1:1. Не съм наясно още какво се преправя и какъв е краиният ефект. Иначе го ползват като на суифта му сложат дъно от G16A за повече обем.
          Последно редактирано от brum; 02-04-12, 23:33.

          Коментар


          • #6
            От: Друга глава за G16A?

            Двувалката е играта
            Лудак

            Коментар


            • #7
              От: Друга глава за G16A?

              Да, видях я, доста по-удачан и лесна за работа. Колекторите нямат екстри по тях, термостата е отделно . G13B е мотора. При все, че на 1.3 прави 100кс явно доста добре flow-ва.

              Коментар


              • #8
                От: Друга глава за G16A?

                Ми слагай глава от такова и турбинирай ще си първият
                Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                Коментар


                • #9
                  От: Друга глава за G16A?

                  За сега ще е със заводската глава. Преди вентилатор обаче най-вероятно ще се сложи такава глава .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Друга глава за G16A?

                    Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                    За сега ще е със заводската глава. Преди вентилатор обаче най-вероятно ще се сложи такава глава .
                    Ще има пак едни пари на вятъра, ама чупи глава, барем ти дойде акъла. Тоя път много са го вървели и все до един камък са стигнали, успех

                    Коментар


                    • #11
                      От: Друга глава за G16A?

                      Хм, бързо се изказах май. Намерих оборудвана глава за 300лв. В събота ще я гледам .

                      Степента на сгъстяване става 8.6:1 (според информация в мрежата). Предполагам ще трябва да ползвам ремък от swift, че от тая глава стърчат 2 броя колела на валовете. С хидравлични повдигачи е (което мисля, че е плюс спрямо механичните). От 1.6 мотора правят 100кс, от 1.6 би трябвало да са малко отгоре. Ще се пробвам тези дни да се кача на дино за да има данни за сравнение .

                      Хубавото е, че изглежда лесна за работа. През колектора не минава антифриз, термостата е на главата с отделен кожух, дистрибутора е вързан директно към единия от разпределителните валове и ще мога да разкарам делкото (или пък да оставя само него). Абе изглежда като голфова глава, която е доста по-лесна за работа.

                      Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                      Ще има пак едни пари на вятъра, ама чупи глава, барем ти дойде акъла. Тоя път много са го вървели и все до един камък са стигнали, успех
                      Сподели кой е правилният път тогава . Готов съм да се поуча от чудият опит. Ако коментара е относно вентилатора - той ще се кара максимум на 0.5 бууст, че да не повлече проблеми след себе си .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Друга глава за G16A?

                        Според мен блокът ти трябва да е G16B, но пробвай с наличният, ако не съвпаднат магистралите, думата "изглеждат" ще е в пълна сила. Отделно 1.3 GT на суифт не го докарва само откъм двигател, имаш пълна инжекция с две помпи, твоите къде са, имаш дебит на дюзите, знаеш ли колко ти трябва? Щях да забравя, май има и комп, дето управлява едни неща, надали ще е важен, еха и едни датчици има, за студен мотор, за топъл, за междинна газ над определени обороти Ама пробвай с думата "изглеждат' и после викай неволятауспех

                        Коментар


                        • #13
                          От: Друга глава за G16A?

                          Росене проекта е интересен !
                          Пробвай G16B по-здравия блок е това .
                          За да стане като хората все си мисля ,че главата трябва да се портне .Все пак това е глава по-малка горивна камера .
                          Инжектори,мега,настройки и т.н им знаеш цената та ги прибавяш и тях в кюпа .
                          Направо почвай да смяташ какво турбо ще ти е необходимо
                          Лудак

                          Коментар


                          • #14
                            От: Друга глава за G16A?

                            Мегата я слагам другата седмица. Колата ще е само на газ. Главата няма да се портва и сгъстява, защото целта е кола приятна за каране. Ако не ми стига G16A и мега на газ минавам на G16A с мега на газ и глава от G13B. Ако не ми стига и това - вентилатор. Крайната цел е малко трудна за описване, ама искам нещо което да може да върви по асвалта нормално и да може да ме вози из къра. Това което липсва в момента е нормален вървеж по асвалта - 100 са ми трудно. Предполагам виновника е газовата плочка и гумите .

                            Относно комбинацията от глават и блока - хората това събират, G16A блок и G13B глава. Като най-удачен вариант. Такива са напомпаните swift-ове. Разликата е, че пилят главата за по-висока степен на сгъстяване, а аз се боря за ниска с идея за последващ вентилатор като най-лесно качване на коне (гледа се отношението коне/инвестиция).

                            Коментар


                            • #15
                              От: Друга глава за G16A?

                              По-принцип става, само незнам с кои бутала ще си, не трябва ли с такива от 16 клапанова витара, ремъка по спомен беше между 123-126 зъба някъде, зависело коя ролка ще си. Блока е по висок от на суифта, ремъка за това е по дълъг. Делкото му се сменя капачката и самия ротор нещо се преправяше. Капачката беше от мазда 323 някаква. Правят го и е описано хубаво, утре ако ми остане време ще се поровя и ще видя линка. Гледах един такъв суифт направен беше около 130 коня на колелата, на диното. Пиши резултата, защото и аз съм се замислил за същия вариант за самурая.
                              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                              http://www.facebook.com/JeepBG
                              LZ1GGC

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X