Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Друга глава за G16A?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Друга глава за G16A?

    Нямам идея за буталата. Намирам на места дето пише, че събирали G16A блок и G13B глава. Ако намериш детайли ще ми е много полезно. 130кс на колела няма как да стане. Поне не без сгъстяване. А вместо сгъстяване мисля, че ще е по-добре с вентилатор. На нисък бууст може и без кулер да се мине (примерно на 0.3-0.5), та трябва и да е лесен за монтаж.

    Коментар


    • #17
      От: Друга глава за G16A?

      буталата питах дали не трябва да са от тези с 4 те лунички заради клапаните, аз имам едни от хонда d16 май се водеше, с тях даже май се получаваше още по голямо разреждане.
      Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
      http://www.facebook.com/JeepBG
      LZ1GGC

      Коментар


      • #18
        От: Друга глава за G16A?

        Май май и бутала трябват. Много неща се събраха. Главата идеална, но липсва ТПС и изпускателният колектор беше доста изяден от ръжда. Ще трябва зъбчатка за колянов вал от G13B, а след нея на ясички шайби ще им избяга съосието. Предполагам, че при G16B този проблем няма да го има, ама то там си има и 16 клапана вече.

        Мисля още малко и решавам, но нещата клонят към вентилатор на сегашния мотор.

        Коментар


        • #19
          От: Друга глава за G16A?

          Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
          Май май и бутала трябват. Много неща се събраха. Главата идеална, но липсва ТПС и изпускателният колектор беше доста изяден от ръжда. Ще трябва зъбчатка за колянов вал от G13B, а след нея на ясички шайби ще им избяга съосието. Предполагам, че при G16B този проблем няма да го има, ама то там си има и 16 клапана вече.

          Мисля още малко и решавам, но нещата клонят към вентилатор на сегашния мотор.
          Още по чудесно ,че го няма изпускателният ..... тамън ще напрайш нов + "къстъм" за вентилатор
          G16B + GT портвана главата ,разреждане на горивната камера на 8.5:1 с другите бутала или подложка,"къстъм" смукателен колектор + подходящи инжектори ,некое хибридно ККК вентилаторче....... или IHI ,1 кило бууст.........
          Вярно няколко хилки са това ама .......това ще е 90 килограмова злобарка
          Лудак

          Коментар


          • #20
            От: Друга глава за G16A?

            Да де, ама мен базата ми е G16A. И сумата става много дебела. При условие, че се търси кола която да може да се кара нормално извънградско (и да не се чудиш дали ще изпревариш сега или не), а не зверската бегачка (което пък и не изглежда правилно в джипка) си мися, че варианта да не пипам нищо по сегашния мотор, само мега и вентилатор, и проблемите ще са решени.

            Коментар


            • #21
              Re: Друга глава за G16A?

              Ето необходимите неща за замяната, като ги гледам някой може да се пропуснат защото се отнасят за самурай. Копирам ги от някакъв друг форум, надявам се не се нуждаят от превод :

              Things needed for the swap:

              * 1 Complete swift GTI (Head, Wiring, ECU, Seat, Steering wheel, Cluster, rear caliper)
              * 1 Timing belt, see below for the 124, 125 or 126 tooth
              * 1 Electric fuel pump, Carter P5000.
              * 1 Electric radiator fan, Toyota Camry A/C electric fan.
              * 1 Distributor cap, Mazda 323 GTX.
              * 1 adaptor for fitting the 323 GTX rotor in the GTI distributor
              * 2 Engine mount, Dodge w150.
              * 1 Adaptor plate for the 1600.
              * 1 Oil filter, Nissan Micra FRAM PH4746(NO other brand or interchange number)
              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
              http://www.facebook.com/JeepBG
              LZ1GGC

              Коментар


              • #22
                От: Re: Друга глава за G16A?

                Не разбрах какъв е тоя rear caliper и не видях колелото на ангренажа споменато. Ама предполагам от 16 клапана на 16 клапана мотор може и да не трябват някой работи дето аз забелязах.

                Коментар


                • #23
                  Re: Друга глава за G16A?

                  аз предполагам че става въпрос за задните спирачни апарати, сигурно включва в проекта да ги направи с дискове. Проекта беше за самурай, като аз лично дори съм с оригиналния маслен филтър и нямам проблем. Незнам докъде си стигнал, но аз чакам да измисля транспорт от Добрич до София на един двигател и го почвам моя.
                  Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                  http://www.facebook.com/JeepBG
                  LZ1GGC

                  Коментар


                  • #24
                    От: Друга глава за G16A?

                    Интересно ми е до къде стигна този проект.
                    [I]Георги Дим. Попов :Самоков тел.0882567867[/I]

                    Коментар


                    • #25
                      От: Друга глава за G16A?

                      Проекта стигна до там, че остава с 8V главата. Прекалено много преправяне има за да се сложи 16 клапана глава. Последното което преля чашата и ме отказа е съосието на ремъците. Пък и 8V главата се очаква да е по-здрава и при недостиг на мощоност просто се слага едно турбо.

                      Иначе горивната система вече е преправена - megasquirt II управляващ газови дюзи и аванси. Което е половината работа от слагането на турбото . Газовата е направена така, че да пали и на големите студове (със изпарена газ от бутилката).

                      От бензиновата система към момента на колата е останала само дюзата, но и тя ще бъде свалена много скоро. Та в тая връзка - ако на някой му трябва резервоар, помпа, нивомер, горивопроводи или дюза - да пише .

                      Коментар


                      • #26
                        От: Друга глава за G16A?

                        Май писах по-рано, ама няма кой да слушанищо де, все нещо си свършил, за което евала за положеният труд. Само да знаеш, че това с турбото не е лошо, но близнаците така и не писаха колко време са карали витарката преди да умре двигателя и на колко атмосфери, поне ти напиши да знаят хората за в бъдеще дали си заслужава, че като знам колко малко е месото на блока и главата на 1,6 все ми се струва, че не си заслужавауспех

                        Коментар


                        • #27
                          От: Друга глава за G16A?

                          Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                          Май писах по-рано, ама няма кой да слушанищо де, все нещо си свършил, за което евала за положеният труд. Само да знаеш, че това с турбото не е лошо, но близнаците така и не писаха колко време са карали витарката преди да умре двигателя и на колко атмосфери, поне ти напиши да знаят хората за в бъдеще дали си заслужава, че като знам колко малко е месото на блока и главата на 1,6 все ми се струва, че не си заслужавауспех
                          Двигателя още си кара с турбото незнам къде съм писал че е бил умрял.В момента се кара на 0.9 налягане може и още, но просто съединителя не издържа на натоварването и почва да буксува.До този момент сме минали 30000 км и трябва да отваряме мотора понеже си хапва масалце.Неможе точно да се каже колко ще изкара понеже мотора не сме го взели от ремонт.Но едно е ясно че мотора държи на турбо надув.
                          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                          Коментар


                          • #28
                            От: Друга глава за G16A?

                            Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                            Иначе горивната система вече е преправена - megasquirt II управляващ газови дюзи и аванси. Което е половината работа от слагането на турбото . Газовата е направена така, че да пали и на големите студове (със изпарена газ от бутилката).
                            Перфектното решение !
                            Витарката ти е мноу арна
                            Лудак

                            Коментар


                            • #29
                              От: Друга глава за G16A?

                              Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
                              Двигателя още си кара с турбото незнам къде съм писал че е бил умрял.В момента се кара на 0.9 налягане може и още, но просто съединителя не издържа на натоварването и почва да буксува.До този момент сме минали 30000 км и трябва да отваряме мотора понеже си хапва масалце.Неможе точно да се каже колко ще изкара понеже мотора не сме го взели от ремонт.Но едно е ясно че мотора държи на турбо надув.

                              А,бихте ли казали колко кончета е сега мотора(ако сте правили дино-тест,де),след 'надувката'?
                              п.п-гледах някъде ваши клипчета,много добър старт прави витарката

                              Коментар


                              • #30
                                От: Друга глава за G16A?

                                Първоначално публикуван от bon40 Преглед на мнение
                                А,бихте ли казали колко кончета е сега мотора(ако сте правили дино-тест,де),след 'надувката'?
                                п.п-гледах някъде ваши клипчета,много добър старт прави витарката
                                Не вярвам да са правили Дино тест защото с тия големи гуми дет са диното ще излети
                                На 0.9 надув би трябвало да е някъде около 140-150 магарета но това зависи и от начина на впръскване какъв е .

                                Според това което сме коментирали кое как е най-добре за тунинг и това което е правено в БГ и чужбина ..... На този двигател за да стане читава и издържлива работата трябват следните неща : Мега ,дюзи,разреждане до към 8.3,тунингов входящ колектор с правилен ъгъл на впръскване на дюзите ,рефърбиш на главата (при желание за нещо качествено портване),турбо с правилната карта .Тук вече съвсем спокойно може да се държи буст от 1.2 и ще дойдат приблизително 170-180 магарета .Паъра естествено ще е във високите ,защото малкия двигател няма толкова въздух че да бута "вентилатора" в по ниските .
                                Единственото нефелно нещо ще да е блока но те пък са два модела като единия се пука покрай тапите а другия държи но дали ще се спука с турбо или без турбо си е чист късмет
                                Лудак

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X