Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на Сузуки Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Подготовка на Сузуки Самурай

    Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
    Спомнете си трабанта, резервоара му е над двигателя и не му пречи. На всички мотоциклети е над двигателя и бензина се нагрява. Случвало се е да кипне лятото в гората, но без последствия.
    Отдушника на автомобилните резервоари мисля, че се слага в наливната тръба, а капачката на резервоара има клапан за недопускането на вакуум. Така няма загуби и не мирише на бензин(което е ВЗРИВООПАСНО).
    Сравнявайки несравнимото-включи даже и мотоциклет.Ако си отварял капака на Самурай ,точно където е сложен този резервоар са отворите
    за отвод на топлият въздух от двигателя.Се си мисля че онези дръпна-
    тите каквито са си практични щяха да намерят на повечето си
    автомобили място на резервоара при двигателите.Нали една кола с
    колкото по голям багажник е толкова по се продава.Като гледам
    колегата как е тръгнал ,в никакъв случай не е лаик така че може
    с малко мислене и мерене да намери мястото на резервоара извън
    купето.Аз съм успял да наместя 36л.газ и 25 л.бензин.Значи и той ще може.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • #32
      До: Подготовка на Сузуки Самурай

      Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
      Спомнете си трабанта, резервоара му е над двигателя и не му пречи. На всички мотоциклети е над двигателя и бензина се нагрява. Случвало се е да кипне лятото в гората, но без последствия.
      Отдушника на автомобилните резервоари мисля, че се слага в наливната тръба, а капачката на резервоара има клапан за недопускането на вакуум. Така няма загуби и не мирише на бензин(което е ВЗРИВООПАСНО).
      Сравнявайки несравнимото-включи даже и мотоциклет.Ако си отварял капака на Самурай ,точно където е сложен този резервоар са отворите
      за отвод на топлият въздух от двигателя.Се си мисля че онези дръпна-
      тите каквито са си практични щяха да намерят на повечето си
      автомобили място на резервоара при двигателите.Нали една кола с
      колкото по голям багажник е толкова по се продава.Като гледам
      колегата как е тръгнал ,в никакъв случай не е лаик така че може
      с малко мислене и мерене да намери мястото на резервоара извън
      купето.Аз съм успял да наместя 36л.газ и 25 л.бензин.Значи и той ще може.
      п.с.И двете не са вътре.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #33
        До: Подготовка на Сузуки Самурай

        Място отдолу има за тази бутилка, прав е Хънтъра. Винаги може да се премести. В момента експериментално в него не се държи повече от 3-4литра. Така го направих за да видя дали системата работи добре. Аз имам същите доводи за Трабанта и Моторите и освен това знам за още Самураи с резервоар там. Мисля че технологията с такава бутилка е безопасна, а отдушника ще бъде изкаран нависоко в шноехела скоро. Това не пречи да променя концепцията ако реша
        Напрактика единствения довод "против" е температурата в този отсег. Тя по-опасна ли е от удари на камъни,клони,откачен кардан или генерацията? Вие какво мислите?
        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
        Drag Grand Canyon Daily
        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
        LZ1JYM

        Коментар


        • #34
          До: Подготовка на Сузуки Самурай

          Виж за нещо което като мотора си се вентилира естествено няма кво
          да говорим.Трабанта, да така е но едва ли е най-безопасната кола/не
          че нямам един в колекцията/ ,но си помисли че правиш автомобил за
          доста по екстремно каране.Ако се обърнеш например от тази ладова
          капачка веднага ще протече.За последствията ...При някакво късо в
          двг.отсек или блок предпазители ,които се явявят точно под резервоара
          същата история.И още куп доводи имам но ще стане роман.Избора си
          е твой разбира се.Газовата бутилка ми е на мястото на резервоара
          но за няколкото години откакто е там не съм успял да я ударя.А вярвай
          ми че минавам на места където.....Бензиновият е под купето,късал съм кардани/заден поне 5-6 пъти/и той още е здрав.Но като го обърнах на
          покрив не ми се мисли ако бензина беше при двг.кво щеше да е.
          Поздрави.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #35
            До: Подготовка на Сузуки Самурай

            Имаш право! Като дойда за фланците, ще объсядим и това. Явно ще се мести
            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
            Drag Grand Canyon Daily
            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
            LZ1JYM

            Коментар


            • #36
              До: Подготовка на Сузуки Самурай

              Хареса ми идеята ти за резервоара. Има една кухина зад раздатъчната кутия, и резервоар с такъв размер може и да се събере там.
              Сериозно се замислям, защото сутрешното палене на ГАЗ ми скъсва нервите и акумулатора. А вече и стартера почна да прави парчета.
              Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
              http://www.cardomain.com/ride/2562837

              Коментар


              • #37
                До: Подготовка на Сузуки Самурай

                Ето и още малко снимки от завършека на тенекеджййската работа по пода, праговете и задните страници:



                Тази цялата грозотия е махната и заменена:









                Мястото на ключалката е промено заради новите стопове:



                Така изглежда смененото голямо парче и гредичка от горещо валцован винкел:





                И последно в багажника:



                Отдолу с боди:



                И отстрани с боди:



                И разбира се още не сме приключили с работата
                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                Drag Grand Canyon Daily
                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                LZ1JYM

                Коментар


                • #38
                  До: Подготовка на Сузуки Самурай

                  Машината става супер и като я завършиш ще си е едно малко зверче браво.
                  ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                  тел.088четири 9едно9 4нула4
                  -------------------------------------------------------

                  Коментар


                  • #39
                    До: Подготовка на Сузуки Самурай

                    Последните месеци се направиха 3 съществени неща по джипа.

                    Първо му беше свалена скоростната кутия за ревизия.



                    Състоянието на муфите и зъбните колела е отлично.



                    Този болт е дефектен за този модел Самурай и се къса често. Лесно става замяната. Скоростния лост вече си седи на мястото и се познава на коя скорост си.



                    Излъскана и с нова течна гарнитура.





                    Второ: беше сменено задното окачване.

                    Със старото окачване.



                    Нови ресьори.



                    Лек тунинг на ограничителните тампони, за да влязат новите У-болтове.



                    Цялото окачване преди качването. Нови тампони и амортисьори.



                    Естествено ресьорите бяха обилно гресирани.



                    Ето го сложено.



                    Резултата - близо 5 см разлика.



                    Трето : Нова задна броня.

                    Профилите за захващане на тръбата към рамата са проектирани така, че при удар отзад за се деформират.









                    Ето я готова.



                    Понася без проблем цялата тежест на задницата.



                    След монтажа реших, че може да се прибере с още 3см и пак да може да се вдига с джека, без да пречи резервната гума.



                    Ето така изглежда.



                    В завършен вид.





                    В действие пак.



                    Също така тя определя и свеса отзад, като по този начин предпазва люлките на ресьора и резервната гума.

                    Последно редактирано от Jimi; 17-06-08, 01:43.
                    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                    Drag Grand Canyon Daily
                    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                    LZ1JYM

                    Коментар


                    • #40
                      До: Подготовка на Сузуки Самурай

                      Колега, би ли споделил за ресорите допълнителна информация. От какво, от къде ... цена?
                      И за амовете - същите като старите ли са? цена ..

                      Много ще съм ти благодарен, защото събирам инфо за окачването на Самурайчето, че вече много клекна.

                      П.п. Супер се е получило, между другото

                      Коментар


                      • #41
                        До: Подготовка на Сузуки Самурай

                        Много е добър Самурая, колега! Между другото и за мен ще е интересно да споделиш какви са ресорите и амортисьорите. И защо само отзад? Или това е преходен етап?
                        По-добре късно, отколкото по-късно.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Подготовка на Сузуки Самурай

                          За ресорите:

                          Купувате си два предни и два задни пакета от Трабант (от къде - не мога да ви помогна, защото аз ги намерих от познат), сваляте вашите, разглобявате всичко и съчинявате. Оставят се само оригиналните самурайски основни листи. За отзад евентуално и тях може да ги смените с основни от ГАЗ69.

                          Амортисьори:

                          Предни: Деу Ланос - задни

                          Задни: Чероки - задни
                          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                          Drag Grand Canyon Daily
                          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                          LZ1JYM

                          Коментар


                          • #43
                            До: Подготовка на Сузуки Самурай

                            Дългочакваната предна броня с лебедка!

                            Специални благодарности на Голди за тръбогиб-а!

















                            В завършен вид:





                            А това е новото място, за новия крик. Стойките са изработени така, че да се използват оригиналните места за захващане на задните предпазни колани:

                            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                            Drag Grand Canyon Daily
                            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                            LZ1JYM

                            Коментар


                            • #44
                              До: Подготовка на Сузуки Самурай

                              UNIQUE! Ейй... с голям кеф ти следя темата и правенето на Самурайчето.... Много, много готин! С новата брония още повече, радва!

                              Евала! Лека, брато.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Подготовка на Сузуки Самурай

                                Предната броня е е получила страхотно.Нещо такова смятам да правя и аз но ме спираха мигачите и габаритите,Ти как смяташ да решиш този проблем?
                                И ако може кажи от какво са ти стоповете?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X