Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на Сузуки Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Подготовка на Сузуки Самурай

    "Боди лифта е приумица на гъзаро-кафеджийскиа тунунг. Увеличаваш си метацентричната височина с което ставаш по-неустойчив на странични наклони, а просвета под джипа ти си остава същият. Тогава се налага "помощ от публиката".
    Абе каскадьор ние с тебе доста често май си кръстосваме мненията. Ма ша гледам като дойда във Варна да пием по бира и да продискутираме туй онуй.
    Как може да кажеш че боди лифта е гъзария - и то точно ти дето караш мисля с 35 инча. А за центъра на тежеста принципно си прав, макар че повдигайки купето ти местиш центъра нагоре пренебрежимо МАЛКО тъй като основния ти товар се носи от шасито. Другото което е че при по-високо купе с подходящи ролбари имаш възможност за по-голямо рамо при окантаряване.
    А просвета както ти му казваш /за мен клиренс/ освен с по големи гуми или редуктори не можеш да го увеличиш по никакъв начин./Ако знаеш някакъв такъв светни ме ще ми е от полза/
    Ма като знаеш самурая е тесен и колкото го вдигаш толкоз по лошо става.Замисли се.
    Поздрави
    VITARA, SAMURAI
    FIAT PANDA 4x4 CABRIO
    RENAULT ESPACE QUADRA
    ...и едно сивикче за града...

    Коментар


    • #17
      До: Подготовка на Сузуки Самурай

      А за скъсаните тампони колегата може и да е прав принципно.
      Поживьом - увидим.
      Но колега CJ на какъв джип си ги карал и колко на брой тампона си сложил?
      VITARA, SAMURAI
      FIAT PANDA 4x4 CABRIO
      RENAULT ESPACE QUADRA
      ...и едно сивикче за града...

      Коментар


      • #18
        До: Подготовка на Сузуки Самурай

        Не аз , еднин приател на LJ80 което е с доста по леко купе и пак се късаха непомня точния брой 8 или 10 колкото са си оригинално и на оригиналните места !
        Другото което се получава е,че почва купето да "плува" понеже танпоните се усукват ! не случайно фабричните комплекти бодилифт са метални и върху тях се слага оригиналните танпони или има танпони в комплекта в зависимост от комплектацията
        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

        Коментар


        • #19
          До: Подготовка на Сузуки Самурай

          Добре тогава, какви тампони и от какво МПС пасват наи-добре за това място неоригинални.?

          Коментар


          • #20
            До: Подготовка на Сузуки Самурай

            Ако става вапрос за боди лифт си оставяш оригиналните танпони,просто им се правят метални подложки с желаната височина !
            Ето така изглежда боди лифта на Calmini 3 инча
            Прикачени файлове
            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

            Коментар


            • #21
              До: Подготовка на Сузуки Самурай

              Не става въпрос без лифт, оригиналните са много зле..

              Коментар


              • #22
                До: Подготовка на Сузуки Самурай

                Малко бавно върви работата, защото не е единствена Това което започнах обаче си го довърших тези дни.Ето това са покритията които използвах:


                Епоксидния грунд на Новол е супер, ама боядисвайте с ръкавици защото няма миене. Ето тук и малко снимки от свършеното:

















                Ето го цялото чудо в завършен вид. Това ми е първото кърпене и сигурно има още много да уча ама ми е голям кеф:



                Ето го и намазано с грунд:



                Ще ви покажа и снимки отдолу, тези дни. Работата продължава
                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                Drag Grand Canyon Daily
                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                LZ1JYM

                Коментар


                • #23
                  До: Подготовка на Сузуки Самурай

                  Браво, като за сефте добре си се справил.
                  Обаче аз имам един съвет, ако ти е възможно махни купето от шасито.
                  Така ще си сигурен че нищо няма да пропуснеш, а ше си огледаш добре и шасито за поражения от корозия.
                  Самурая има местенца за къпрпене които се виждат само от долу.
                  Успех
                  VITARA, SAMURAI
                  FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                  RENAULT ESPACE QUADRA
                  ...и едно сивикче за града...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Подготовка на Сузуки Самурай

                    Да ти кажа половината време си го прекарвам отдолу....мисля че няма нещо което да не съм видял. Но все пак ако знаеш нещо специфично кажи. Нямам условия за махането на купето за съжаление.
                    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                    Drag Grand Canyon Daily
                    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                    LZ1JYM

                    Коментар


                    • #25
                      До: Подготовка на Сузуки Самурай

                      Резервоара е приключен.





                      Изработен е от 6кг прахов пожарогасител. Технологията е следната. Купува се празна нова бутилка бутилка (14лв). Заварява се тръба Ф50 на отвора за оригиналната резба. Там заварката става добра, понеже булката е по дебела (2-3мм). Маркуч за гърловина от Нива ако не се лъжа и аз си изрязах моята гърловина с оригинална капачка.
                      Посля в бутилката се пробиват 3 отвора и се навива резба за тези болтове със щуцер:



                      Отдолу за изход и два отгоре за вход и отдушник. Отдушника е изкаран в подкалника.
                      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                      Drag Grand Canyon Daily
                      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                      LZ1JYM

                      Коментар


                      • #26
                        До: Подготовка на Сузуки Самурай

                        Това резервоара за бензина ли ти е????

                        Ако е така при тая схема дето си го направил нещо много малко ще се пълни
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Подготовка на Сузуки Самурай

                          Нали си има газово !
                          Само имам забележка към отдушника ! Вдигни го нависоко,защото "бутилката" е наклонена назад и като го напълниш догоре ще излиза бензин от отдушника и ще мирише а като е нависоко замо газове ще излизат
                          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                          Коментар


                          • #28
                            До: Подготовка на Сузуки Самурай

                            Браво, много добре е станало Само защо си мисля, че неслучайно резервоарите са на място, различно от предния кош, сиреч далече от двигателя...
                            ...според вас има ли рискове?

                            Поздрави!
                            SUBARU OUTBACK 2.5
                            LZ1WLF

                            Коментар


                            • #29
                              До: Подготовка на Сузуки Самурай

                              Мушни го някъде където и да е далеч от двигателя.Там ще "береш ягоди"
                              Мислил ли си при пълен резервоар как и колко е температурата в двиг.
                              отсек.Най малко ще хвърчи гориво през отдушника,а и къси съединения
                              отзад и отдолу не стават.Все ще намериш местенце някъде под купето.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • #30
                                До: Подготовка на Сузуки Самурай

                                Спомнете си трабанта, резервоара му е над двигателя и не му пречи. На всички мотоциклети е над двигателя и бензина се нагрява. Случвало се е да кипне лятото в гората, но без последствия.
                                Отдушника на автомобилните резервоари мисля, че се слага в наливната тръба, а капачката на резервоара има клапан за недопускането на вакуум. Така няма загуби и не мирише на бензин(което е ВЗРИВООПАСНО).

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X