До: Подготовка на Сузуки Самурай
"Боди лифта е приумица на гъзаро-кафеджийскиа тунунг. Увеличаваш си метацентричната височина с което ставаш по-неустойчив на странични наклони, а просвета под джипа ти си остава същият. Тогава се налага "помощ от публиката".
Абе каскадьор ние с тебе доста често май си кръстосваме мненията. Ма ша гледам като дойда във Варна да пием по бира и да продискутираме туй онуй.
Как може да кажеш че боди лифта е гъзария - и то точно ти дето караш мисля с 35 инча. А за центъра на тежеста принципно си прав, макар че повдигайки купето ти местиш центъра нагоре пренебрежимо МАЛКО тъй като основния ти товар се носи от шасито. Другото което е че при по-високо купе с подходящи ролбари имаш възможност за по-голямо рамо при окантаряване.
А просвета както ти му казваш /за мен клиренс/ освен с по големи гуми или редуктори не можеш да го увеличиш по никакъв начин./Ако знаеш някакъв такъв светни ме ще ми е от полза/
Ма като знаеш самурая е тесен и колкото го вдигаш толкоз по лошо става.Замисли се.
Поздрави
"Боди лифта е приумица на гъзаро-кафеджийскиа тунунг. Увеличаваш си метацентричната височина с което ставаш по-неустойчив на странични наклони, а просвета под джипа ти си остава същият. Тогава се налага "помощ от публиката".
Абе каскадьор ние с тебе доста често май си кръстосваме мненията. Ма ша гледам като дойда във Варна да пием по бира и да продискутираме туй онуй.
Как може да кажеш че боди лифта е гъзария - и то точно ти дето караш мисля с 35 инча. А за центъра на тежеста принципно си прав, макар че повдигайки купето ти местиш центъра нагоре пренебрежимо МАЛКО тъй като основния ти товар се носи от шасито. Другото което е че при по-високо купе с подходящи ролбари имаш възможност за по-голямо рамо при окантаряване.
А просвета както ти му казваш /за мен клиренс/ освен с по големи гуми или редуктори не можеш да го увеличиш по никакъв начин./Ако знаеш някакъв такъв светни ме ще ми е от полза/
Ма като знаеш самурая е тесен и колкото го вдигаш толкоз по лошо става.Замисли се.
Поздрави
Коментар