Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте акъл за изникнал проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дайте акъл за изникнал проблем

    По всяка вероятност температурен сензор или бобина за високо напрежение, при положение че всички маркучи са си на мястото и няма неплътност.
    Не е излишен и преглед на тъмно за фойерверки около кабелите за ВН и свещите.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #17
      От: Дайте акъл за изникнал проблем

      Привет от Дупница.
      И от мен едно мнение по казуса.Патил съм с подобен проблем, но със Ситроен ЗХ 1.4 моно.Почти всички мнения на колегите тук, по-горе и за моят случай биха били актуални тогава,и почти след основен преглед на ДВГ се оказа, че едно маркуче на моноинжекциона е сдало багажа/сцепено/ и макар, че бях ги прегледал основно, явно не съм гледал добре.Колегата написа, че при него маркучетата по вакуумите са ОК, но нека пак ги прегледа обстойно, я за спукано, или подвадено отнякъде и оттам да идва проблема,и то само на ниски обороти както написа колегата.А и още нещо-елементарно, но все пак да го напиша-въздушният филтър.

      Коментар


      • #18
        От: Дайте акъл за изникнал проблем

        Китен ...... кво стана с компресията .... Не се включваш нещо !!! Да не скъсахте някоя свещ , или не я хваща манометъра ?
        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

        Коментар


        • #19
          От: Дайте акъл за изникнал проблем

          Привет на всички и благодаря на включилите се за мненията и препоръките!
          Ванка, за боба незнам ама лятото като се видим ще хвърлим по някоя биричка
          Такааа от къде да започна .... днес с колегата bonev_d голямо умуване и голямо чесане ... мисля че единствената част която не можахме да намерим и да сменим беше комутатор, който е хванат с две болчета над бобината, но проблема така или иначе не е от него.
          Проблема се оказа че е в моното и най вероятно е постоянно отворена дюза (меша горивата когато е на газ, а когато е на бензин предозира) /може би пикае/ не мога да гадая защото не сме я отваряли и незнам какво е устройството и и начина на работа. Установихме го като разкачихме входа на бензина, запушвахме го и осезаема разлика само на газ има! Преди това са проверени пак най основно всички вакууми свещи капачки палци, стъпковото моторче и автоматичния смукач си работят... бобина беше сложена за проба от Гранд Чероки 4.0 и също запали (това може да отиде във взаимозаменяеми части)
          Общо взето много интересен ден и както се очертава ремонта ще продължи и утре ...
          По късно ще се включа пак с някои въпроси относно моноинджекцията, а сега отивам да хапна и да пия едно хубаво червено вино! Наздраве!

          П.С. Ванка писали сме по едно и също време копресията на всичк цилиндри е над 10!
          [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
          0899089976 Адриян

          Коментар


          • #20
            От: Дайте акъл за изникнал проблем

            Понеже никой не написа нищо, а както стана ясно от предния ми пост проблема ни най-малко не е решен (само локализиран) аз ще задам още някой и друг въпрос.
            Има ли такива които са разглобявали моното и какво представлява самата дюза? Нещо като трипътник ли е? Горивото влиза и стига до игличката на дюзата ..... оттам ако е забила в крайно горно както си мисля аз че е станало при мен, ще има обогатена смес на студен мотор и ще дави на топъл а останалото гориво което не може да премина през дюзата заминава към резервоара посредством едно маркучле, което минава през едно като филтър /клапан/ който е направен примерно за по малко налягане от това което надува помпата и го отчита като излишно ......, а когато е на газ иглата продължава да си е забила горе и да пуска бензин и едновременно с това и газ и става ..... каквото е в момента? Ама и аз едни обяснения ...
            [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
            0899089976 Адриян

            Коментар


            • #21
              От: Дайте акъл за изникнал проблем

              Дюзата я държи едно болче извади я и провери о-пръстените,ако е скъсан или наранен някои от тях бензина не спира да се излива.
              Seat Alhambra TDI
              Kawasaki KVF650
              Honda CRF250X
              Suzuki Vitara

              Коментар


              • #22
                От: Дайте акъл за изникнал проблем

                Китен, това за бензина и налягането е както си го описал, до дюзата има бензин с постоянно налягане, а дюзата "вибрира"-отваря и затваря през някакъв период от време, и така дозира бензина.
                Щом при разкачане на буксата спира да дава проблеми на газ-значи проблема е в многото бензин, т.е-дюзата е отворена повече време отколкото трябва. А дали е защото иглата е заклинила в отворено положение, или компютъра така я командва-трябва да откриеш сам.
                Аз бих взел отнякъде друга дюза която със сигурност работи, и витарата ще си каже сама къде и е болката...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  От: Дайте акъл за изникнал проблем

                  Коле, няма от къде приятелю да намеря ... в Китен само аз съм с витара, а наоколо има няколко /Приморско и Царево/, но не ги познавам момчетата и не се знае дали ще са със същите двигатели/моноинджекции, а и дали са склонни да услужат, за това и гледам сам да се оправя някакси.
                  Днес и утре няма да имам време да чопля, но като се поосвободя ще я разхвърлям даже и клапани ще регулирам и ще напиша каква съм я свършил.

                  Поздрави! Адриян.
                  [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
                  0899089976 Адриян

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дайте акъл за изникнал проблем

                    Винаги съм си мислел, че на газ просто се прекъсва захранването към бензиновата дюза (или дюзи според мотора). Ако е така - значи не е виновен компютъра, а просто самата дюза си пуска гориво дори и да няма захранване към нея. Което говори за проблем точно с дюзата. Та както са казали - намери си друга дюза и пробвай с нея.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дайте акъл за изникнал проблем

                      Проблемчето се решава, с сваляне и почистване на дюзата, в ултразвукова вана.
                      Всеки един двигател каран на газ, неминуемо стига до този момент.
                      Gas Gas ec 250

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дайте акъл за изникнал проблем

                        Колега, а защо не пробваш да изключиш бензиновата помпа като минеш на газ? Аз така съм си направил на Реното, което е моноинжекция - с по едно реленце на бензиновата помпа и на дюзата да се изключват като мина на газ. Така ще разбереш дали проблема е в дюзата. Ако работи чисто само на газ, без да църка и бензин в същото време - значи проблема е в бензиновата част ( дюза или нещо друго ). Успех

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дайте акъл за изникнал проблем

                          Дюза имам,мога да ти я пратя да пробваш,ако ти върши работа ще се разберем 0896700274
                          Seat Alhambra TDI
                          Kawasaki KVF650
                          Honda CRF250X
                          Suzuki Vitara

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дайте акъл за изникнал проблем

                            Привет на всички!
                            PIJO78 , благодаря ти приятелю, но мисля че няма да се наложи изобщо да барам дюзата (за сега) .....
                            Днеска махнах алуминиевия въздухозаборник и запалих на бензин да видя какво аджеба се случва с тая моноинджекция ... След като запали дюзата видимо си вършеше работата но друго ме озадачи - клапана за налягането на бензина постоянно връщаше /пикаеше/ в камерата и явно това е целия проблем. Прекъснах захранването към дюзата както и преустанових подаването на газ и пробвах да запаля и "О ЧУДО?!?!? Запали! Викам си на акъла колата ми е направена да работи само с въздух .....Сега издирвам въпросния клапан да го сменя и да видя наистина ли е това проблема, но съм на 99% сигурен, че той е виновника за постоянното постъпване на бензин в камерата. Както предложи колегата Valyo Panayotov, след като сменя въпросния клапан, ще направя помпата си с реле, защото наскоро я сменях и нищо чудно да са ми продали помпа за по голямо налягане и тя да ми е прецакала клапана...
                            [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
                            0899089976 Адриян

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дайте акъл за изникнал проблем

                              Малко нагледно:


                              Въпросния /проблемен/ клапан е ограден с червено а със сините стрелки съм показал от къде минава горивото което постъпва в камерата... Както си го обеснявам аз, гориво от там трябва да постъпва единствено и само когато се подаде много газ и вакуума който се получава във въздухозаборника, трябва да помогне на този клапан да отвори и да пуска допълнително гориво, но само предполагам..
                              Прикачени файлове
                              [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
                              0899089976 Адриян

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дайте акъл за изникнал проблем

                                Този клапан е за обратното гориво. Когато мотора не работи той затваря - с вакуум и не позволява горивото от системата да се връща обратно в резервуара. Когато е прецакан след престой на повече от час колата трябва да върти много докато напълни с-та и запали. Когато е работила и я загасиш - пали от раз. Ако си сигурен, че е от него мога да ти го пратя.
                                0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X