Привет на всички!
Накратко Витара 1,6 моно "със цветните букви" '94г. японка.
От няколко дена имам много сериозен проблем и не успявам да го реша. Ще се опитам да обясня с няколко думи:
Студена - пали само докато види ключа обаче всичко свършва до тук!
Още със паленето има претрисане все едно един(два) от цилиндрите въобще не работи/ят. Почне ли да загрява експоненциално със температурата състоянието се влошава, докато в един момент оборотите толкова падат че сама угасва. Загрее ли малко започва и трудно да пали (под трудно имам предвид няколко оборота на стартера и със натиснат педал на газта като трябва да се подава газ че да я държа в обороти за да не изгасне). Какво съм направил до сега:
- кабели
- свещи (преди да ги сменя с нови едната на четвърти цилиндър видимо не беше работила )
- капачка и палец
- всички куплонзи и и клеми видимо в отлично състояние
- маркучлетата на вакуумите по моноинджекцията са добре
Имам съмнения, че проблема е в моноинджекцията (стъпково моторче, автоматичен смукач, дюза задръстена) и че проблема не е електрически, но може и да греша!
Колата има газ , но проблема остава и на газ и на бензин с което изключваме ламбда сонда ???
Изгорелите газове на бензин са видимо с тъмен цвят като и подам газ, и си понамирисва доста на бензинец ... /обогатена смес и да се дави?/
Утре смятам да отскоча в близкия сервиз да и измеря и компресията каква е..
Някакви идеи ?
Свързах се с Ванката PACH от Бургас да го питам евентуално да се ходи на диагностика при някой майстор, но предполагам няма да стане на обикновен bosch примерно, защото била с мигащи ( бягащи) кодове ?!?
Дайте съвети
Накратко Витара 1,6 моно "със цветните букви" '94г. японка.
От няколко дена имам много сериозен проблем и не успявам да го реша. Ще се опитам да обясня с няколко думи:
Студена - пали само докато види ключа обаче всичко свършва до тук!
Още със паленето има претрисане все едно един(два) от цилиндрите въобще не работи/ят. Почне ли да загрява експоненциално със температурата състоянието се влошава, докато в един момент оборотите толкова падат че сама угасва. Загрее ли малко започва и трудно да пали (под трудно имам предвид няколко оборота на стартера и със натиснат педал на газта като трябва да се подава газ че да я държа в обороти за да не изгасне). Какво съм направил до сега:
- кабели
- свещи (преди да ги сменя с нови едната на четвърти цилиндър видимо не беше работила )
- капачка и палец
- всички куплонзи и и клеми видимо в отлично състояние
- маркучлетата на вакуумите по моноинджекцията са добре
Имам съмнения, че проблема е в моноинджекцията (стъпково моторче, автоматичен смукач, дюза задръстена) и че проблема не е електрически, но може и да греша!
Колата има газ , но проблема остава и на газ и на бензин с което изключваме ламбда сонда ???
Изгорелите газове на бензин са видимо с тъмен цвят като и подам газ, и си понамирисва доста на бензинец ... /обогатена смес и да се дави?/
Утре смятам да отскоча в близкия сервиз да и измеря и компресията каква е..
Някакви идеи ?
Свързах се с Ванката PACH от Бургас да го питам евентуално да се ходи на диагностика при някой майстор, но предполагам няма да стане на обикновен bosch примерно, защото била с мигащи ( бягащи) кодове ?!?
Дайте съвети

Коментар