От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи
Адаш, нямам представа как се включват и изключват автоматичните хъбове, знам само, че като дам ръчката на 4Н /естествено, на място и при изключена от скорост и обикновено като съм закъсал някъде само със задното/ чува се едно ЩРАК и зацепват и предните колетии и се спасявам. Тази сутрин един газаджия ми рече - откъде го зе тоя дарак, ти видя ли, че отдолу има и ръжди и т.н., дай сега 1280лв. за АГУ и т.н. и ми се развали настроението за деня
.
Както и да е, при първа възможност ще направя и снимки отвсякъде. Все пак като я видите /вие, хората с такива машини, опит и добронамерено настроени към новаците/ е друго - може да кажете - ей, видиш ли на снимка 3 има еди какво си - я хвани та го оправи и т.н./
А за повдигането - ще се повдига преди да я подкарам по планините, няма начин. Надявам се обаче това да стане кадърно /в момента чета за по-дългите амове, за пружините от Вартбург /и съединител също?!/ и за самите подложки. Щеше да е хубаво някъде да се продава "повдигач-комплект", включващ необходимите неща, а не да се събират от тук- от там на парче. Пък и в София ако имаше и сервиз, който направо да предлага комплексно услугата - най-добре. Живея в блок, нямам необходимите инструменти, крикове, канал и т.н.
Относно ръждата отдолу, ако се изчисти с едра шкурка, след което се намаже с преобразувател за ръжда и след като стегне да се намаже с корабен лак/течен асфалт или подобна консистенция, дали това ще доведе до спиране на корозията или просто ще си стържа, мажа, накрая след 2 години просто ще се сменя под?
Ще гледам някак да я снимам и отдолу, да си кажете мнението, което високо ценя.
Поздрави на всички!
Адаш, нямам представа как се включват и изключват автоматичните хъбове, знам само, че като дам ръчката на 4Н /естествено, на място и при изключена от скорост и обикновено като съм закъсал някъде само със задното/ чува се едно ЩРАК и зацепват и предните колетии и се спасявам. Тази сутрин един газаджия ми рече - откъде го зе тоя дарак, ти видя ли, че отдолу има и ръжди и т.н., дай сега 1280лв. за АГУ и т.н. и ми се развали настроението за деня
.Както и да е, при първа възможност ще направя и снимки отвсякъде. Все пак като я видите /вие, хората с такива машини, опит и добронамерено настроени към новаците/ е друго - може да кажете - ей, видиш ли на снимка 3 има еди какво си - я хвани та го оправи и т.н./
А за повдигането - ще се повдига преди да я подкарам по планините, няма начин. Надявам се обаче това да стане кадърно /в момента чета за по-дългите амове, за пружините от Вартбург /и съединител също?!/ и за самите подложки. Щеше да е хубаво някъде да се продава "повдигач-комплект", включващ необходимите неща, а не да се събират от тук- от там на парче. Пък и в София ако имаше и сервиз, който направо да предлага комплексно услугата - най-добре. Живея в блок, нямам необходимите инструменти, крикове, канал и т.н.
Относно ръждата отдолу, ако се изчисти с едра шкурка, след което се намаже с преобразувател за ръжда и след като стегне да се намаже с корабен лак/течен асфалт или подобна консистенция, дали това ще доведе до спиране на корозията или просто ще си стържа, мажа, накрая след 2 години просто ще се сменя под?
Ще гледам някак да я снимам и отдолу, да си кажете мнението, което високо ценя.
Поздрави на всички!
)) Не е моята цел грубия оффроуд /не, че не ми се ще, но нямам тази възможност, за сега/. Искам да я "закрепя" откъм ламарини, да не съм като Флинстоун и да си я поддържам за що-годе цивилизована експлоатация. Да, разбира се искам два тела да и опъна отпред, че навсякъде откъдето минавам стърчат клони и клончета и да не шибат право в джама и, разбира се - да я повдигна поне още 5-7 см. откъм клиърънс.
Коментар