Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

    Адаш, нямам представа как се включват и изключват автоматичните хъбове, знам само, че като дам ръчката на 4Н /естествено, на място и при изключена от скорост и обикновено като съм закъсал някъде само със задното/ чува се едно ЩРАК и зацепват и предните колетии и се спасявам. Тази сутрин един газаджия ми рече - откъде го зе тоя дарак, ти видя ли, че отдолу има и ръжди и т.н., дай сега 1280лв. за АГУ и т.н. и ми се развали настроението за деня .
    Както и да е, при първа възможност ще направя и снимки отвсякъде. Все пак като я видите /вие, хората с такива машини, опит и добронамерено настроени към новаците/ е друго - може да кажете - ей, видиш ли на снимка 3 има еди какво си - я хвани та го оправи и т.н./
    А за повдигането - ще се повдига преди да я подкарам по планините, няма начин. Надявам се обаче това да стане кадърно /в момента чета за по-дългите амове, за пружините от Вартбург /и съединител също?!/ и за самите подложки. Щеше да е хубаво някъде да се продава "повдигач-комплект", включващ необходимите неща, а не да се събират от тук- от там на парче. Пък и в София ако имаше и сервиз, който направо да предлага комплексно услугата - най-добре. Живея в блок, нямам необходимите инструменти, крикове, канал и т.н.
    Относно ръждата отдолу, ако се изчисти с едра шкурка, след което се намаже с преобразувател за ръжда и след като стегне да се намаже с корабен лак/течен асфалт или подобна консистенция, дали това ще доведе до спиране на корозията или просто ще си стържа, мажа, накрая след 2 години просто ще се сменя под?
    Ще гледам някак да я снимам и отдолу, да си кажете мнението, което високо ценя.
    Поздрави на всички!

    Коментар


    • #17
      От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

      Първоначално публикуван от tnt3 Преглед на мнение
      А за повдигането - ще се повдига преди да я подкарам по планините, няма начин. Надявам се обаче това да стане кадърно /в момента чета за по-дългите амове, за пружините от Вартбург /и съединител също?!/ и за самите подложки. Щеше да е хубаво някъде да се продава "повдигач-комплект", включващ необходимите неща, а не да се събират от тук- от там на парче. Пък и в София ако имаше и сервиз, който направо да предлага комплексно услугата - най-добре. Живея в блок, нямам необходимите инструменти, крикове, канал и т.н.
      Няма да казвам баналното вече:"...чети повече"! Гледам, от София си, отговора на изброените от теб дилеми е един - Иван Попов. Аз не бих се замислял. Успех!
      "Make love, not war!"

      Коментар


      • #18
        От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

        Разбира се, че Иван Попов е гуру-то на витараджиите, но е хубаво човекът да се научи сам да си прави неспециализираните неща. Щото ако е сам в гората, счупило се нещо дребно, ако не е в часа-няма да може да се оправи, а понякога трябва просто да врътнеш някой болт или да закачиш жичка...

        Относно хъбовете-включват се така както си го описал, но с една разлика-включват се преди да си закъсал Щото ако ги включваш насред препятствието-един от сигурните начини за счупването им. По правило-хъбовете се вклкючват още на асфалта, и се изключват пак на асфалта. Нищо и няма на витарата, че била с включени хъбове даже и когато е само на заден мост.
        А като видиш препятствието-си включи и предния мост, желателно е и бавните. Възможността за постоянно задвижване и на двата моста, а не автоматика да включва "другия" когато се налага определя един джип дали ще може да мине през някое препятствие, или е паркетник. Имаме я тази възможност-кощунство е да не я ползваме...

        Изключването-изключваш предния мост от лоста на раздатката(слагаш го на 2Н), и даваш няколко метра назад.
        Но ако наистина смяташ да се вреш по балканите-махай автоматите, и слагай ръчни. Или направо капачки, каквото намериш.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #19
          От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

          Намерих телефона на Иван Попов, ще му звънна на човека да огледа витарника когато може, че има няколко дерта за разрешаване. Загрява бързо и добре, с тази аномалия, че стрелката мърда не повече от 5мм - точно в границите на 'студен двигател'-иначе на 5-тата минута започва да духа жега и си е топла - датчик ли е, какво е - ще се види, предполагам.
          Да, по планини ще се вкарва, но по пътя в планините - верно, черен път, на места изровен и кален, но ще мине предполагам, наджипени жигули /повдигнати и с високи гуму/ щом минават от там, предполагам и аз ще се мина. Е, няколко пъти се разхождахме с една сток-нива от дъртите и едно дърто Паджеро направо през реката, там и аз ще се бутна, понеже не е толкова тежък терена. По-скоро моята цел ще е да има по-голям клиърънс, че да не 'закачам' по високите коловози, като натоваря жената, детето, някой приятел и бира с две кофи месо )) Не е моята цел грубия оффроуд /не, че не ми се ще, но нямам тази възможност, за сега/. Искам да я "закрепя" откъм ламарини, да не съм като Флинстоун и да си я поддържам за що-годе цивилизована експлоатация. Да, разбира се искам два тела да и опъна отпред, че навсякъде откъдето минавам стърчат клони и клончета и да не шибат право в джама и, разбира се - да я повдигна поне още 5-7 см. откъм клиърънс.
          Това за включването и на предния мост преди забуксуването.препятстивето го подразбрах от опит - иначе много рязко и гадно бие и щрака, като ги зацепи, сърцето ми се къса )).
          Явно и водачите на стъклото в дясната страна са се скъсали, понеже като тръгнеш да затваряш стъклото отива накриво и засяда, да до затвориш докрай трябва ръзно да го доизправяш и нагласяш и тогава се получава. А пък задното дясно стъкло ни приема, ни предава - нито от копчето при шофера, нито от копчето на самата врата - предполагам се е скъсала връзката с джама или се е повредила машинката - ще се види.
          Задните странични джамове мисля да ги затъмня с фолио, но незнам какво да сложа, за да виждам все пак през него и нощем като връщам назад. Преди на аудито ми бяха лепнали такова фолио, че нищо се невиждаше през него, караш назад по мемоари...
          Коле, какво ти е мнението за чистенето на ръждата отдолу докато не е изгнило хубаво и мазането с преобразумател и защита след това /корабен лак, асфалт и т.н./, че гледам ти си караш яко офф, т.е. отдолу все е мокро и кално /условия за корозия/?
          Поздрави на всички!

          Коментар


          • #20
            От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

            Каква е тази цена - 1280лв. за ГИ? През август месец във В.Търново ми поставиха ГИ на Витарата(1,6 I 16V ) с две години гаранция за 850 кр. лв. Ще попитате какво е "кр. лв."? Това са 850 кризисни лева.
            Котли на пелети GREYKO и горелки GREYKO
            За област Габрово 0886843836

            Коментар


            • #21
              От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

              Първоначално публикуван от n.ganev Преглед на мнение
              Каква е тази цена - 1280лв. за ГИ? През август месец във В.Търново ми поставиха ГИ на Витарата(1,6 I 16V ) с две години гаранция за 850 кр. лв. Ще попитате какво е "кр. лв."? Това са 850 кризисни лева.
              И като е толкова евтино ще споделиш ли произход на ГИ, полско, турско, българско или китайско. То и магарета много, ама две еднакви няма

              Коментар


              • #22
                От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                За мазането с антикор-върши работа, ама силно зависи от марката и вида.
                Аз моята рама я мазах първо с грунд, после с BODY 999. Засега-една година след мазането-не е мръднала. Или поне така си мисля де. Тези дни ще махам купето, и ще огледам по-подробно за ръжди.

                За купето да кажат тенекеджиите, ама и аз знам, че преди да се омаже с каквото и да е-трябва да се премахнат всякакви ръжди.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                  Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                  И като е толкова евтино ще споделиш ли произход на ГИ, полско, турско, българско или китайско. То и магарета много, ама две еднакви няма
                  Италиански дюзи с български изпарител и български компютър , аз съм с такова и имам минати над 120 хиляди км .Но зависи къде ще ти го поставят( в кой сервиз)
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                    Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                    И като е толкова евтино ще споделиш ли произход на ГИ, полско, турско, българско или китайско. То и магарета много, ама две еднакви няма
                    Мога да те заведа в Русе да го видиш на живо.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                      Да ви кажа честно колеги и на мен ми се виждат малко множко в настоящите икономически условия, а и по принцип 1300лв. за АГУ...
                      Говорих пак със сервиза - имало и "по-евтин" вариант с "по-стар модел дюзи и комп" и т.н. - струвало 1100лв.!
                      Незнам, чудя се какво да направя, а няма кой да ми препоръча един газ-сервиз в София. където да работят на нормални цени /казвам нормални, не ниски/. Според мен 900-950-1000лв. за качествено АГУ - ок, ама нагоре - е@аа го друарко, дето викаше един... Ако някой случайно има нещо предвид по този въпрос - нека да пише, за което предварително благодаря.
                      Междувременно и отпушиш пръскалката за задната чистачка - надухме я с компресов от отпред, на маркучето, а отзад откачихме всичко до маркуч. Изленза доста тиня и се отпуши. Стъклата ги посмазахме със силиконов спрей по уплътненията, сега криво-ляво вървят и се затварят.
                      Ето и малко снимки от вчера:
                      http://imageshack.us/g/848/img1777n.jpg/

                      Хайде лека!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                        argus gas намират се в модерно предградие аз там си сложих на мойта и сам екстра ако искаш званни на 0886 21 03 28 да ти покажа каде сам заврял бутилката и да пием по кафе и аз сам в софия 6те ти кажа и цени и предимства 4е е дулго за клавиатурата

                        Коментар


                        • #27
                          От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                          Сложих Landi Renzo АГУ при един добър специалист /по мое мнение и предишен опит с няколко автомобила, които ми е праввил/. Излезна солено. Но сложих последния модел газов инжекцион с нов софт и безшумни дюзи, умни датчици и т.н. Резултата /като вървене/ го пробах още снощи - върви братче като изоглавена, бетер бензина.
                          За разхода - ще пиша допълнително, утре ще напълня бутилката и ще видя колко ще карам до следващото пълнене /и така поне два-три пъти, докато улегне, дете се казава/.
                          В Неделя, който има време, може да дойде да направим една скара-бира на Долни Богоров на пазара - става идеално, пък и времето го дават хубаво. Аз ще съм там от около 10 до 12ч.
                          Поздрави!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                            [QUOTE=tnt3;1788473]- върви братче като изоглавена, бетер бензина.
                            За разхода - ще пиша допълнително


                            16 на 100км.
                            ТЛК-120 Николай Колев
                            0898521295

                            Коментар


                            • #29
                              От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                              230км. - 180 дълго, натоварена, между 90-110 /даже вднъж 150, за проба /, 50км соф. граксо /мръднеш един метър, 4 минути на място, после пак два метра и така - първа има, втора - не/ - 23 литра.
                              Демек - 10/100 газ, за мен това е повече от прилично.
                              Да видим по-нататък как ще е, ще я засеча още няколко пъти.
                              Работата ми е натоварена и е по цял ден, отделно си имам и други грижи и нямам секунда, но когато намеря няколко часа, звънкам на Иван Попов да видим ко ще я правим, че имам идеи...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                                Честито и от мен...Много безаварийни километри
                                888946938

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X