Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

    Ха добър вечер
    От вчера и аз се снабдих с един дълго чакан автомобил - дълга витарка, винена /е каква да е в това студено време?,/ 1.6 16в спринцовка/за съжеление, не можах да си намеря с 8 клапана/, 93-то лето, внос от Италия /сиреч, още има здрави ламарини, тук там отдолу има ръжда, но като цяло не е изгнила/. Няма екстри като климатик и т.н., ама поне грее седалките, та днес половин ден се напичах на нея като гущер ))
    Ще я снимам веднага след като я измия, че сега неможе да се каже какъв цвят е За сега не тропа, не вие при каквото и да е положение на малкото лостче, при движение и т.н.
    За сега е "сток" вид, даже драгите вносители са свалили брезента, дето покрива задната резервна гума, предния ролбар, барче е имало - и него, халогени... Абе - опоскали са я и ми викат - аа, ми то си е така. Дали те или тоя с камиона от Италия - няма значение. Както и да е, ще се купува едно по едно. Поне теглича са оставили.


    Естествено, имам и констатации и въпроси във връзка с новата покупка.
    Някой преди да я взема си е играл с водата за чистачките, опитал е да цъка при замръзнала система, в резултат сега и двете помпички са изгорели /тези на казанчето, прилизат на батерийки/.
    Къде седят по принцип крика, триъгълника, пожарогасителя?
    Разбрах, че от жабката се отваря капака
    Посетих АГУ сервиз - казаха абе може и обикновена газ да сложим, ама ще вземе да се прецака дебитомера, я по-добре газов инжекцион. Вашето мнение по въпроса какво е?

    Благодаря на всички отзовали се. Поздрави!

    п.с. Ще се радвам на някой ако му се намира предно желязо /ролбар/, макар и старо и с ръжди /една шкурка и боя ще му дръпна отмах/ да ми продаде такова - непретенциозно, но искам макар и крехка преграда пред клони и разни други препятствия отпред.

  • #2
    От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

    Ха честито.И да караме подред:1.Замери ли моторчетата на помп. за миещите у-ва за чист. та реши, че са изгоряли.; 2.За оборудването: Няма да ти казвам-вземи попрочети из раздела.: 3.За АГУ важи т.2 от отговорът ми, ама все пак:Ако слагаш АГУ-според мен задължително Газов инжекцион.; 4.За ролбара също трябва четене.
    И влез в профила си и напиши откъде си, така е редно и впоследствие по-добре за теб.
    Последно редактирано от Валенти; 17-02-12, 21:16.

    Коментар


    • #3
      От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

      Честито и да се радвате взаимно.
      Предния капак се отваря от жабката. Дано да си го разбрал преди покупката. Крика седи под седалката на навигатора, а манивелата му под шофьорската седалка. Пожарогасителя - където му намериш място. Триъгълника, жилетката и аптечката и те там!
      При кадърен монтаж може и обикновено газово, но за предпочитане според мен е ГИ.
      Относно ролбара - повече ще пречи отколкото да ти помага, но ти си знаеш.
      И една препоръка от мен - като имаш време попрегледай раздела за Сузуки. Ще се изненадаш колко интересни неща има.
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #4
        От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

        Честита да ти е Витарката!!!
        Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
        Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
        "Mud Angels" Stara Zagora

        Коментар


        • #5
          От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

          Честито да си я караш със здраве!
          ТЛК-120 Николай Колев
          0898521295

          Коментар


          • #6
            От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

            И от мен честито, ама да знаеш булбара(това дето му викаш ролбар) е само за гъзария. За сериозна експлоатация не се ползва, а даже понякога вреди.

            Другото колегите са го казали.
            А ако намериш време и прочетеш из раздела-ще намериш много интересна информация, и отговор на много от въпросите които неизбежно ще изникнат.
            Чети наред, макар в темите да има и много празни приказки-намират се и доста сериозни и полезни неща.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

              Честито!Много безавариини километри да имаш с ВИТАРКАТА!

              Коментар


              • #8
                От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                Честито!
                Пожелавам много безаварийни и кални километри!
                0осем9осем7шест0осем7едно
                Миро

                Коментар


                • #9
                  От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                  Честита да ти е джипката, и много да те радва! Аз съм със същата, и минах през тия дилеми/не, че на продължавам да ги решавам!/. Сега ще започнеш : гуми, лифт, брони, лебедки...няма край, но пък е кеф! За ГУ, аз съм твърдо за ГИ, сложих обикновенна, минах през куп "майстори", и въпреки всичко, вляза ли в "боя", обръщам на бензин. Успех!
                  П.п.Под седалката на навигатора може да намериш и торбичка с инструменти/при мен беше така/, ако си с ел. шибидах, малката манивелка е много полезна!
                  "Make love, not war!"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                    Благодаря на всички колеги за пожеланията и подкрепата чрез полезни съвети и помощни комнтари!
                    Ето няколко снимки на Сузи от вчера на вилата /нямах търпение да я пробвам на сняг в гората /:
                    http://imageshack.us/g/853/img1755e.jpg/

                    И аз реших - след като съм дал толкова хилядарки за джип, няма да спестя още една за ГИнж., че не ми се прави и дебитомер после.
                    За булбара /лека-полека ще се ограмотя/, понеже често излизаме в река Елешница и пътя до там от Кремиковци/Сеславци е 12км. черен път с клонки и храсталаци, стърчащи отстрани и цялата идея е да не бият във фаровете и решетката, а в булбара - за нищо друго. Даже се чудя дали и два тела да не опъна от тавана към капака, във връзка с клончетата и храстчетата.
                    Изникнаха ми хиляди въпроси относно експлоатацията /като например
                    - аджеба, нормално ли е да е толкова шумна, гумите ли шумят при 80км./ч или някой лагер/раздатка/скорости вие;
                    - защо толкова рязко притропва като преминавам от 2Н към 4Н като позабуксувам някъде;
                    - броня отдолу да си взема/приспособя отнякъде;
                    - нормално ли е да сменя звука при натиснат/пуснат съеденител и доколко това индикира сериозна повреда на съединител/скорости;
                    и т.н./,
                    но ще се опитам всичко да изчета, за да разбера сам, но инфото е огромно, а времето - малко, иначе съм съгласен с адаша, че наред с плявата има и много хубаво житце във всички теми тук.

                    Поздрави!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                      Зависи с какво я сравняваш, но витарата не е от най-тихите.
                      Ако в момента в който буксуваш превключваш на 4Н, то това изобщо не е здравословно. Превключването може да става и в движение(зависи все пак от хъбовете ти), но когато колелата са с еднакви(или приблизително еднакви) обороти!
                      За защита отдолу, може да прочетеш в тема FAQ и"Какво направих за любимата витара" - има доста варианти реализирани. Някои от тях доста професионални(Славин!)
                      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                      Коментар


                      • #12
                        От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                        Не можах да видя с какви гуми е витарата, но ако са с типично "кален" грайфер виенето ще е от тях.
                        Ако гумите са по-шосейни-по вероятно е да има диференциал за ремонт. Ама през клавиатурата не се прави ремонт...

                        За включването на предния мост-ако си на път, с включени хъбове(не си казал ръчни или автоматични са?)-включването не е никакъв проблем. Просто преместваш лоста напред. Ако се опитваш да включиш докато задния мост буксува-нормално е да стърже или чука, не прави така, не е добре за зъбаците в раздатката.

                        Щом сменя звука при натискане на съединителя-значи имаш за пипане или съединител, или скоростна кутия. По-скоро второто, но ако разликата в звука е малка-аз не бих се занимавал. С времето ще си покаже какво е...

                        Защитата отдолу-лично мнение-не е необходима. На моята не съм слагал такава, и не съм имал проблеми там. А не е като да карам кротко и само по асфалт...
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                          Комай съм с автоматични хъбове /отпред пише на капачките Auto Free Wheel Drive, или нещо съвсем близко до това/.
                          От гумите ще да е шума.
                          А разликата в съединител/без съединител в шума от мотора не е фрапираща, просто присъства - няма да пипап сега зорлем нещо да сменям - счупвам.
                          Адаш, само ме притеснява факта за долната защита, че ще минавам живот и здраве по път, но с дълбоки коловози, а на билото помежду им има и камъни /по закона на Мърфи на най-дълбоките коловози в средата ще има и камъм, естествено/, да не взема да пробия Сузи или да и потроша нещо отдолу.

                          Иначе вчера я закарах на майстор - няма течове от скорости, диф, раздатка, всичко е сухо, а са си пълни до пробките, не са оставени "на сухо", там няма да пипам. Ремъците и ролките и са нови /явно са сменяни наскоро/, смених маслото, филтрите. После снощи се возих вече малко по-спокойно - радвам и се много - върви си почти като нормален автомобил, но пък имаш по-добра видимост от по-високо и по-добре се чустваш, хидрявликата и е много добра и се управлява с лекота. А като тръгнеш да паркираш в коловозите от сняг, лед и кал пред блока на места, които никой комшия с лек автомобил не е смял да влезе - мед ми капне на душицата )).

                          Поздрави на всички!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                            Честита и от мен и никъде да не те оставя(освен до любовницата). Да си я караш със здраве и най-сетне направи някоя снимка и отвън и отвътре да я видим и ние тази хубавицаУспех.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Хайде и аз в клуба, дано да слушка Сузи

                              Имам какво да добавя единствено за защитата отдолу.
                              От две години имам витарата, и за това време съм участвал на над 10 състезания. Не знам колко са точно, не ми се брои. А на състезание се кара безмилостно. Едно заради адреналина, и друго заради времето. Има и трето-като се ядосаш, че не можеш да минеш отнякъде-след малко минаваш... Ама познай как. И не съм имал никакъв проблем с удари отдолу.
                              Ама моята е повдигана де, има разлика с фабричните витари.
                              Аз не бих сложил такава защита, едно, че се пълни с кал и няма миене, и друго, че е една допълнителна тежест отпред.


                              П.П. С автоматични хъбове си. Знаеш ли как се включват и изключват?
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X