Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ремонт на Самурай

    Колеги може ли малко помощ.
    Свалих главата за шлаиф и смяна гумички но не мога да намеря последователността и силата на стягане болтовете на главата

    Коментар


    • #17
      От: Ремонт на Самурай

      колега влез в систематизирана информация и си изтегли едно ръководство за самурай, там е описано всичко което те интересува.
      Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
      http://www.facebook.com/JeepBG
      LZ1GGC

      Коментар


      • #18
        От: Ремонт на Самурай

        Здравейте колеги,
        гледам темата е стара но и аз имам проблем с харч на масло. Компресия има, самурая има мощност но харчи масло и припушва през ауспуха. Прочетох до тук но имам няколко въпроса:
        1. при смяна на сегметни не трябва ли да се шлайфа блока?
        2. при закупуване на сегментите, не трябва ли да се търси ремонтен комплект в зависимост от броя ремонти на мотора? И ако това е неизвестно, как се избира кой ремонтен комплект или са само един брой ?
        3. гумички на клапани може ли да се сменят без сваляне на главата (по горе колегата е написал че може)??

        Мерси и поздрави!

        Коментар


        • #19
          От: Ремонт на Самурай

          Първоначално публикуван от Pachopacho Преглед на мнение
          Здравейте колеги,
          гледам темата е стара но и аз имам проблем с харч на масло. Компресия има, самурая има мощност но харчи масло и припушва през ауспуха. Прочетох до тук но имам няколко въпроса:
          1. при смяна на сегметни не трябва ли да се шлайфа блока?
          2. при закупуване на сегментите, не трябва ли да се търси ремонтен комплект в зависимост от броя ремонти на мотора? И ако това е неизвестно, как се избира кой ремонтен комплект или са само един брой ?
          3. гумички на клапани може ли да се сменят без сваляне на главата (по горе колегата е написал че може)??

          Мерси и поздрави!
          1-Ако е в заводските допуски за стандартен цилиндър не се бута
          2-Ако се слагат на стандартен цилиндър се слагат стандартни сегменти ...
          3-Не знам как е на Самурая главата ,но на доста коли гумичките могат да се сменят без да се сваля глава...ама Нали ще я сваляш да гледаш цилиндрите?
          Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

          Коментар


          • #20
            От: Ремонт на Самурай

            Първоначално публикуван от Pachopacho Преглед на мнение
            2. при закупуване на сегментите, не трябва ли да се търси ремонтен комплект в зависимост от броя ремонти на мотора? И ако това е неизвестно, как се избира кой ремонтен комплект или са само един брой ?
            първи, втори или трети ремонт са условни означения, и не означават колко пъти е правен ремонт на двигателя.
            Мери се колко е износен цилиндъра, и се определя доколко да се разшири диаметърът му, така,ч е да стане отново цилиндър, а не произволна геометрична форма, която само прилича на цилиндър.
            Размерите обикновено са през 0,3 мм от номиналния размер. Например при фабричен размер на цилиндъра 76 мм-първи ремонт е 76,3, втори 76,6 и т.н. Но не може до безкрай, не съм чувал да се прави повече от трети ремонт.
            Същото е и с коляновия вал. Само, че там се намалява диаметъра на шийките.

            Гумички на клапаните може да се сменят, но е голяма играчка-трябва да се бърка през отвора за свещта и да се подпира клапана за да не падне в цилиндъра когато е откопчана пружината. Аз лично предпочитам да сваля главата с все допълнителните операции покрай това, а и е начин да видиш как са цилиндрите и буталата.

            Така както те чета-не си много в час, та иди при някой който се е занимавал, че има и подводни камъни, да не ти излезе двойно по скъп ремонта.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #21
              От: Ремонт на Самурай

              Междувременно разгледах упътването. Там има отговор на всичките ми въпроси. Вчера измерих коляновия вал и лагерите, в норми са, близки до новите. Компресията също е добре. След смяна на маслото, гледам че за момента не мърда...предполагам съм се натъкнал на неподходящо или менте... за момента отлагам ремонта
              Мерси на отзовалите се и поздрави

              Коментар


              • #22
                От: Ремонт на Самурай

                Здравейте, вече и аз си имам джипка, но нз точно коя модификация е. Може да ви изглежда смешно, но когато бързаш и действаш под въздействието на емоциите е така а ще се наложи да се купуват части Уж беше самурай, после се оказа Сантана (знам,че разликите са малки, но все пак, ако може някой да ме ориентира ще съм благодарен) Прилагам и талони.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #23
                  От: Ремонт на Самурай

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  първи, втори или трети ремонт са условни означения, и не означават колко пъти е правен ремонт на двигателя.
                  Мери се колко е износен цилиндъра, и се определя доколко да се разшири диаметърът му, така,ч е да стане отново цилиндър, а не произволна геометрична форма, която само прилича на цилиндър.
                  Размерите обикновено са през 0,3 мм от номиналния размер. Например при фабричен размер на цилиндъра 76 мм-първи ремонт е 76,3, втори 76,6 и т.н. Но не може до безкрай, не съм чувал да се прави повече от трети ремонт.
                  Същото е и с коляновия вал. Само, че там се намалява диаметъра на шийките.

                  Гумички на клапаните може да се сменят, но е голяма играчка-трябва да се бърка през отвора за свещта и да се подпира клапана за да не падне в цилиндъра когато е откопчана пружината. Аз лично предпочитам да сваля главата с все допълнителните операции покрай това, а и е начин да видиш как са цилиндрите и буталата.

                  Така както те чета-не си много в час, та иди при някой който се е занимавал, че има и подводни камъни, да не ти излезе двойно по скъп ремонта.
                  Размерите обикновено са през 0,25. И бърка през отвора за свеща само този ,който не се е сетил просто да надуе цилиндъра с въздуха от компресора...ама това са тънкости на който съм се научил с много практика...
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X