Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

    Проблема е в главата, не в колата!

    Никой не е казвал че е безопасно да правиш промени по окачването на джипа без да компенсираш промяната във височината.
    Във форума има много ама много малко направени достатъчно безопасно машини, просто останалите знаем слабите места на машините си и "внимаваме".
    За клетката те подкрепям с две ръце.

    п.п. Ако някой чувства че неговата машинка е "турбо стабилна", да звънка коли търкаляме всякакви марки не избираме
    088455338две
    "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
    Джамбазов 2010г..

    Коментар


    • #17
      От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

      Първоначално публикуван от Jivko Преглед на мнение
      Проблема е в главата, не в колата!

      Никой не е казвал че е безопасно да правиш промени по окачването на джипа без да компенсираш промяната във височината.
      Във форума има много ама много малко направени достатъчно безопасно машини, просто останалите знаем слабите места на машините си и "внимаваме".
      За клетката те подкрепям с две ръце.

      п.п. Ако някой чувства че неговата машинка е "турбо стабилна", да звънка коли търкаляме всякакви марки не избираме
      Имаш ли снимки на Самурая след обръщането ?
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #18
        От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

        Все още няма снимки........... ще направя и ще пусна
        Благодаря на всички за пожеланията докторите казаха 30 дни и след това отново в филма обаче по краткия път
        „глупава глава на краката почивка не дава”

        Коментар


        • #19
          От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

          И от мен скорошно възстановяване, и колкото и травиялно да звучи -умната. Защото повечето проблеми както е казано по горе, идват от главата а не от колата.

          Коментар


          • #20
            От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

            Първоначално публикуван от Jivko Преглед на мнение
            Проблема е в главата, не в колата!

            Никой не е казвал че е безопасно да правиш промени по окачването на джипа без да компенсираш промяната във височината.
            Във форума има много ама много малко направени достатъчно безопасно машини, просто останалите знаем слабите места на машините си и "внимаваме".
            За клетката те подкрепям с две ръце.

            п.п. Ако някой чувства че неговата машинка е "турбо стабилна", да звънка коли търкаляме всякакви марки не избираме
            Живко на твоя Самурай имаш ли снимки след обръщането ?
            Първоначално публикуван от balta Преглед на мнение
            Все още няма снимки........... ще направя и ще пусна
            Благодаря на всички за пожеланията докторите казаха 30 дни и след това отново в филма обаче по краткия път
            За мен правилната клетка е вътрешната ..
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #21
              От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

              Имам някоя и друга , определено вътрешната клетка си каза думата.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение002.jpg
Прегледи:3
Размер:107.1 КБ
ID:5329772Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение003.jpg
Прегледи:2
Размер:146.9 КБ
ID:5329773Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение005.jpg
Прегледи:2
Размер:143.2 КБ
ID:5329774Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение009.jpg
Прегледи:2
Размер:118.2 КБ
ID:5329775Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение010.jpg
Прегледи:2
Размер:115.5 КБ
ID:5329776Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение012.jpg
Прегледи:2
Размер:86.7 КБ
ID:5329777
              088455338две
              "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
              Джамбазов 2010г..

              Коментар


              • #22
                От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                На моменти ме е жал за джипчето но вече станалото станало нали сме останали живи и здрави. Ето и снимките на ветерана
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:New_DSC00819.jpg
Прегледи:1
Размер:397.1 КБ
ID:5334716 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:New_DSC00820.jpg
Прегледи:1
Размер:473.0 КБ
ID:5334717 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:New_DSC00821.jpg
Прегледи:1
Размер:505.3 КБ
ID:5334718 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:New_DSC00823.jpg
Прегледи:1
Размер:521.9 КБ
ID:5334719 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:New_DSC00824.jpg
Прегледи:1
Размер:521.5 КБ
ID:5334720 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:New_DSC00825.jpg
Прегледи:1
Размер:492.3 КБ
ID:5334721 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:New_DSC00826.jpg
Прегледи:1
Размер:568.1 КБ
ID:5334722 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:New_DSC00827.jpg
Прегледи:1
Размер:456.8 КБ
ID:5334723


                За жалост историята на Райо ще бъде прекратена и ще се прероди в друго возило. Ще се превърне в донор за създаване на нов проект, но това ще бъде в отделна тема. Като заключение мога да кажа че при този удар сме имали доста късмет но и джипката като за 25 годишна си е доста здрава за годините си и за този удар. Първото нещо което ще направя в новия джип ще е клетката
                И винаги има едно НО каквото и да се предриеме с джипката помислете първо ситуацията и тогава се мятайте с двата крака.
                „глупава глава на краката почивка не дава”

                Коментар


                • #23
                  От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                  Знам какво е да останеш без джип.Все едно са ти отрязали краката,но.....както беше писал един колега по горе никой не ни кара насила от стокови машини да правим такива с които да си мислим че са за супер екстремни преминавания.
                  Безопасността на екипажа е мноого относителна работа.Първото ,според мен е да не надценяваме машината и най-вече себе си.Клетка и аз имам и мисля,че външна е по-удачно за оффроуд.Може да те подпре,да те приплъзне ,пък и пази купето донякъде.
                  Моят "Трифун" ,така се случи когато го взех най-хубавото нещо беше ,че е с висок таван,т.е.и при преобръщане би трябвало да има доста място над главите.
                  То Самураите са си тесни по рождение,а монтирането на ресорите над мостовете ги прави още по нестабилни/мое мнение./Затова аз на моя му изрязах калниците,да събера големите гуми /80см/,направих му външна клетка и умишлено не му монтирам голям мотор.Като знам колко може да се назоби човек,става опасно.
                  Но най-важното е БАВНО преминаване през страничните наклони и ако толкова ви се иска да преминете през някой голям екстрем,съвет от мен,нека навигатора слезе от машината,нищо няма да му стане ако повърви малко,пък и вие ще сте по-спокойни.Ето го Трифун с клетка :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19122011677.jpg
Прегледи:3
Размер:167.0 КБ
ID:5334735 Както каза Бай Матьо ....То да се преобърнеш с закопчан колан ,каска и клетка е като на Виенски колело.Слагайте си коланите,каски и умната!
                  Последно редактирано от чаро 4х4; 12-01-12, 06:57.
                  Чавдар Владимиров
                  0887/912075
                  Ленд Ровър Диско 1
                  Самуад в проект

                  Коментар


                  • #24
                    От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                    Майната им на ламарините, важното е че сте живи и здрави. Относно състоянието и бъдещето на джипката - шасито криво ли е ?
                    Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
                    Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

                    Коментар


                    • #25
                      От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                      Първоначално публикуван от monter_m Преглед на мнение
                      Майната им на ламарините, важното е че сте живи и здрави. Относно състоянието и бъдещето на джипката - шасито криво ли е ?
                      Мисля че не е криво. Понеже купето е отнесло всичко. Когато го махна от шасито ще му пусна едни диагонали.
                      „глупава глава на краката почивка не дава”

                      Коментар


                      • #26
                        От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                        Първоначално публикуван от balta Преглед на мнение
                        Мисля че не е криво. Понеже купето е отнесло всичко. Когато го махна от шасито ще му пусна едни диагонали.
                        При това положение, защо не минете на вариант смяна на купето, не виждам смисъл да "бракуваш" Самурайчето.
                        Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
                        Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

                        Коментар


                        • #27
                          От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                          Той Жорето стои и крои планове по цял ден, не го мисли
                          Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
                          Mercedes w212 E350 4matic
                          Ducati Monster 600
                          O888795575

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X