Здравейте на всички,
Преди няколко дни отъркаляхме моя Райо и вече имам доста ясна представа колко е здраво купето на Самурая било то на 20-и години.
Искам да споделя на всички че според мен първото нещо което трябва да се изхвърли от него са оригиналните седалки и съответно да бъдат заменени с седалки тип "корито". Другото задължително е така наречената клетка.
При мен ситуацията беше следната - Висока скорост на асфалт опит за завой на ляво, в следствие на не довършената спирачна система отзад ( поставяне на регулиращ кран спирачното усилие на задния мост ) джипа се занася и обръща на дясната страна където бях и аз всъщност. Последва удар в бордюр и странично кълбо. Щетите по джипа са тотални , целия удар в точно на рамката на предното стъкло и дясната врата, цялото купе е усукано, тавана се е отделил от страниците и страничните греди . На шофьора натъртвания и комоцио, а аз съм с строшена ключица и натъртена цяла дясна страна.
Според мен дълго разтяганата тема за качването на ресьорите върху мостовете също е добре да се по огледа от хората на които им предстои да направят тази операция, а и от хората които вече са я направили и би било полезно да се огледа още веднъж по обстойно за евентуални пропуски. Окачването на джипа не е шега работа и компромиси с него не трябва да има, не е само да се качат горе ресьорите и хайде газ. Според мен също дилемата за вътрешна или външна клетка е решена - Като видях как са се разстърчали ламарини на вътре в купето от тавана и колонките където принципно се слагат тръбите на вътрешно монтираната клетка ми се стъжни каква касапница щеше да стане ако ни бяха докопали въпросните ламарини.
Това е от мен за сега като се по оправя ще кача и снимки на джипа.
Преди няколко дни отъркаляхме моя Райо и вече имам доста ясна представа колко е здраво купето на Самурая било то на 20-и години.
Искам да споделя на всички че според мен първото нещо което трябва да се изхвърли от него са оригиналните седалки и съответно да бъдат заменени с седалки тип "корито". Другото задължително е така наречената клетка.
При мен ситуацията беше следната - Висока скорост на асфалт опит за завой на ляво, в следствие на не довършената спирачна система отзад ( поставяне на регулиращ кран спирачното усилие на задния мост ) джипа се занася и обръща на дясната страна където бях и аз всъщност. Последва удар в бордюр и странично кълбо. Щетите по джипа са тотални , целия удар в точно на рамката на предното стъкло и дясната врата, цялото купе е усукано, тавана се е отделил от страниците и страничните греди . На шофьора натъртвания и комоцио, а аз съм с строшена ключица и натъртена цяла дясна страна.
Според мен дълго разтяганата тема за качването на ресьорите върху мостовете също е добре да се по огледа от хората на които им предстои да направят тази операция, а и от хората които вече са я направили и би било полезно да се огледа още веднъж по обстойно за евентуални пропуски. Окачването на джипа не е шега работа и компромиси с него не трябва да има, не е само да се качат горе ресьорите и хайде газ. Според мен също дилемата за вътрешна или външна клетка е решена - Като видях как са се разстърчали ламарини на вътре в купето от тавана и колонките където принципно се слагат тръбите на вътрешно монтираната клетка ми се стъжни каква касапница щеше да стане ако ни бяха докопали въпросните ламарини.
Това е от мен за сега като се по оправя ще кача и снимки на джипа.
Коментар