Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

    Здравейте на всички,
    Преди няколко дни отъркаляхме моя Райо и вече имам доста ясна представа колко е здраво купето на Самурая било то на 20-и години.
    Искам да споделя на всички че според мен първото нещо което трябва да се изхвърли от него са оригиналните седалки и съответно да бъдат заменени с седалки тип "корито". Другото задължително е така наречената клетка.
    При мен ситуацията беше следната - Висока скорост на асфалт опит за завой на ляво, в следствие на не довършената спирачна система отзад ( поставяне на регулиращ кран спирачното усилие на задния мост ) джипа се занася и обръща на дясната страна където бях и аз всъщност. Последва удар в бордюр и странично кълбо. Щетите по джипа са тотални , целия удар в точно на рамката на предното стъкло и дясната врата, цялото купе е усукано, тавана се е отделил от страниците и страничните греди . На шофьора натъртвания и комоцио, а аз съм с строшена ключица и натъртена цяла дясна страна.
    Според мен дълго разтяганата тема за качването на ресьорите върху мостовете също е добре да се по огледа от хората на които им предстои да направят тази операция, а и от хората които вече са я направили и би било полезно да се огледа още веднъж по обстойно за евентуални пропуски. Окачването на джипа не е шега работа и компромиси с него не трябва да има, не е само да се качат горе ресьорите и хайде газ. Според мен също дилемата за вътрешна или външна клетка е решена - Като видях как са се разстърчали ламарини на вътре в купето от тавана и колонките където принципно се слагат тръбите на вътрешно монтираната клетка ми се стъжни каква касапница щеше да стане ако ни бяха докопали въпросните ламарини.
    Това е от мен за сега като се по оправя ще кача и снимки на джипа.
    „глупава глава на краката почивка не дава”

  • #2
    От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

    Сори за инцидента и скорошно оздравяване!
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • #3
      От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

      Замисли се да си купиш малко по широка джипка, тая теснолинейка е морално остаряла техника и е низ от компромиси. На повечето клипчета на които се радваме,от самураите се ползват само ламарините,всичко друго е подменено с нещо истинско годно за употреба а не скрап. Сега очаквам каскадьора да ме анатемоса но това е моята гледна точка.
      Скорошно оздравяване.
      http://vbox7.com/play:398e8b82

      Коментар


      • #4
        От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

        Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
        Замисли се да си купиш малко по широка джипка, тая теснолинейка е морално остаряла техника и е низ от компромиси. На повечето клипчета на които се радваме,от самураите се ползват само ламарините,всичко друго е подменено с нещо истинско годно за употреба а не скрап. Сега очаквам каскадьора да ме анатемоса но това е моята гледна точка.
        Скорошно оздравяване.
        Не мога да разбера защо е това отношение към машината ширината си е достатъчна и не е проблем проблема в тази ситуация е коренно различен и подобни изказвания са леко безмисленни.Още повече Балтата не иска друга машина пък било то и Хамър 3 метра широк.Да Самурайте които гледаме са с мостове от Тойота и прочие но това не прави от стандартната машина скрап ни най малко.
        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
        тел.088четири 9едно9 4нула4
        -------------------------------------------------------

        Коментар


        • #5
          От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

          Не говорете лошо за самурайчето. То си е добра машина докато е в заводския си вид. Ние правим самодейности, и после се оплакваме. То ако било толкова лесно-още в завода щяха да ги сглобяват така, че да са хем зверове в офроуда, и да сигурни при 150 км/ч.
          Няма начин! Всичко е компромис, и ние си берем плодовете от това което сме жертвали в името на проходимостта.

          А гадните случаи вследствие обръщане в гората са много по-малко отколкото обръщане на пътя. Защото там е намесена и скоростта, а по баирите обръщането се случва когато се изгуби баланс. Т.е. в доста случаи става въпрос за обикновено захлупване по таван. В някои случаи има още едно кълбо. Друго е да се изджаскаш с 40-50 км/ч в стълб или дърво.

          Балта, оправяй се по-бързо.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

            " Висока скорост на асфалт опит за завой на ляво, в следствие на не довършената спирачна система отзад "

            .........Това трябва ли въобще да се коментира? И какво е виновен Самурая в случая ....
            „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

            Коментар


            • #7
              От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

              А за Самурая не го мисли ..ще го надуем с компресора и ще се оправи ,слагаме му един V12 (има в наличност два) ,климатроник ,парктроник ,ESP .... и няма да се обръща повече
              Абе фърлите ги тия тенекие на скраб бре ,кво им се мъчите

              Балта бързо да се оправяш ,че велики дела ни чакат !
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • #8
                От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                Скоро мислех да го махам тоя регулатор на усилието на задните спирачки,защото ми се струва,че не държат достатъчно,ама като прочетох това се отказвам.И днес карах с кашона по шосето със 120.И това няма да го правя повече,че като знам от тая скорост като скоча на спирачките със все сила какво може се случи....
                Тесен бил Самурая и не знам какво си-я вижте колко Дискавърита има отъркаляни на асфалт-аз познавам 3.
                Колега съжалявам,че това ти се е случило и ти пожелавам на теб и шофьора скорошно оправяне.Добре е все пак,че сте живи!!!И благодаря,че го споделяш,че и ние да се замислим,че нашите машини наистина са по-опасни на асфалта,отколкото извън него.
                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                Коментар


                • #9
                  От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                  Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
                  Не мога да разбера защо е това отношение към машината ширината си е достатъчна и не е проблем проблема в тази ситуация е коренно различен и подобни изказвания са леко безмисленни.Още повече Балтата не иска друга машина пък било то и Хамър 3 метра широк.Да Самурайте които гледаме са с мостове от Тойота и прочие но това не прави от стандартната машина скрап ни най малко.
                  Предполагах че ще бъда разбран погрешно.1 -Самурая е в 90%от случаите скрап,защото е стар,ръждясал замазан с кит и като се прасне с 30км в нещо си и се попилява като лего. Колегата който е пострадал да ти каже какво е преживял.2 - Ширината е проблем,не съм чул някой да търси плюсови джанти за самурая си,напротив,всички се оглеждаме за нещо по-широчко.3 - За да не се превърне темата в спор,за мен твоя самурай е в останалите 10%4 - Нямам нищо против самураите. Аз също карам сузуки скрап,и сега си взех още едно купе скрап което да кърпя,и съм наясно че като го изкърпя отново ще карам сузуки скрап.Добре е да гледаме трезво на нещата и да не надценяваме здравината на над 20г. кочини,колкото и добре да изглеждат.Мир


                  Аз бях вътре,знам какво се случи с 1км/ч и благодаря на Бог че не беше с 20км/ч
                  Ако някой иска нещо от останките да ме потърси.
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от васето; 18-12-11, 22:14.
                  http://vbox7.com/play:398e8b82

                  Коментар


                  • #10
                    От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                    Извинявам се за спама.

                    Васко, имахме някаква уговорка за старото ти купе? Важи ли още?
                    Ако да-да намина някой ден да видя в какво състояние е твоето, и да се спазаряваме.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                      Да така е не оспорвам знам че всички караме над 20 годишни коли и се мъчим с минимум трици да хванем максимум възможности но това не прави авомобилите скрап,не оспорвам че Самурая е тясно междуосие но и тук си има но този които си показал е 410 той е с тясни мостове на Балтата също говорил съм си с него той знаеше че тези мостове не са подходящи за този лифт.Проблема се тай в това че всеки си купува Самурай като най-ефтината и лесна за поддръжка джипка иска да я направи супер и в бързината и желанието всичко да ни ефтино се получават невероятни пропуски в тунинга от които следват и подобни инциденти.Много е важно да се знае че променяики един възел се променят още 100 неща след него от което пък следват други и други.Преработвайки машината с цел офроуд много от нас забравят че не минуему се губят качества при движение по пътната мрежа и трябва да се внимава,какво да се прави още малко ни трябва да поработи та да си купим платформи и камиончета и всичко да е ок.Още по лошо става когато някои си повярват че са на мега машината и всичко друго е нищожно става забавно нагледал съм се на такива юнаци и после ма Самурая се обръща,Самурая нестабилен не не виновна колата виновна е главата,народа е казал Гъз глава затрива.
                      Жорка не се давай оправяй се бързо че цял двигател+твоя Самурай вече трябва да сбираме иде пролетта и трябва да събудим заспалите Самурай.
                      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                      тел.088четири 9едно9 4нула4
                      -------------------------------------------------------

                      Коментар


                      • #12
                        От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                        Айде и от мен скорошно оздравяване! И аз съм чувал за един самик дето се обърнал на бул.България. Невъзможни неща няма. В самика си е опасно, ама интересно. Като се кача в тия ми ти Тойти - ми то скука бе братче, няма да друсне... нещо така "съспес" /много кисело...сиренЙето/

                        Клетката не разбрахме - външна или вътрешна да бъде? Гледам и на Тролчето как е станала... и често да си призная съм за вътрешна. Не за асмЪлък.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                          Пак леко извън темата-Ако клетката е външна пази и ламарините и стъклата от поражения. А и служи като плъзгач при преминаване покрай дървета и е тясно-просто дървото се плъзга по тръбата на клетката.
                          Вътрешната пък е по-правилна по принцип, и пази хората малко по-добре.
                          Няма по-добра по презумпция. Кой каквато му харесва-такава да слага.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Безопастноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                            А за хибрит от външна и вътрешна, какво ще кажеш.
                            Скорошно възстановяване и от мен!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Безопасноста на шофьора и спътника му в Сузуки Самурай (не кабрио)

                              Нека и аз да се изкажа с моя опит от обръщания преди три месеца се обърнах с витарата с около 90км в една ливада и толкова бързо стана всичко че нямах време да се да се ударя никъде а преди една седмица са прекатурих с едва 5км и травмите по мен бяхя доста повече обаче на джипа нищо му нямаше.
                              [SIZE=4][COLOR=red]Искам България чиста[/COLOR][/SIZE]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X