Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Бегачката" на еМо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: "Бегачката" на еМо

    Качвам малко снимки от направената досега "скулптора" и една снимка на художника! ....Наистина много се кефя на изобретението и съм доволен от резултата!
    Качвам ги пак наред,защото незнам как да ги качвам като големи снимки в темата и да пиша обяснения!Ако някой ми каже,занапред ще ги правя по-естетично и ще обяснявам на всяка снимка!
    Сега правя обобщение на развитието!....След тридневен запой по Нова година на вилата......Се събудих на 2-ри Януари с мисълта за нещо недовършено и пустеещо!Звъннах на моя приятел,който безрезервно се вкара с мен в приключението и така на 2-ри вечерта я качин на пътна помощ и я изсипахме в неговият гараж!
    На трети се събрахме,около джипката на по кафе.....И се взе решение! ...Подпираме композицията(мотор+скорости+раздатка) и разкачаме всичко направено до момента!
    Така и стана....Започнахме да спускаме всичко надолу и да гледаме,какво ще пречи и ще трябва да се преправя!....Панхарда беше ясен и веднаго го махнахме,но се оказа,че опира и в кормислия хебел,който така и така си искаше преправяне....та за момента и той отпадна!
    Моя човек.....Гледа....Мисли....и каза:"започваме"! ....и започнахме!
    ....Първо избрахме ниво на композицията и я подпряхме отзад на временна конструкция(профилчета) и отпред......след което се направиха новите захвати на мотора!
    Прикачени файлове
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #32
      От: "Бегачката" на еМо

      ...След като стигнахме до етапа с укрепянето на раздатката и скоростите и вече имахме ниво...."Художника" започна да мисли магарето със захватите,като знаеше единственото ми изискване:"Не искам да помръдва нищо"!
      И тук вече му свалявам шапка за направеното.....За пореден път ме впечатли приятно и се радвам,че имам приятели като него!
      ...По изражението му си личи,че и той е доволен от работата!
      ...Остава да скъсим карданите тези дни и да преправим панхарда и кормилния хебел,но има надежда....След тези стъпки имам доста карантии,които няма да ми искат много средства,пък пролетта ще действам и по останалите въпроси!
      Прикачени файлове
      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

      Коментар


      • #33
        От: "Бегачката" на еМо

        Не се познаваме ,но идеята и това което правиш е повече от похвално...Само ,че искам да те питам нещо...Тей като не си единствения който изпитва недостиг на мощност и ние тука в Габрово с още един не слушащ го главата мислим разни схеми...Тръгнахме от вариантите с турбото и даже аз бях купил и бях почнал да подготвям някой работи ,но видиш ли той реши да види друг вариант и ето ,че пред гаража му се намира Опел Омега с мотор 2.0инжекцийка или дето се вика c20ne НО го мислим по друг начин...Искаме (тей де за сега той иска ,а аз се надявам да тръгна по неговия път) да ползваме кутиите и раздатките от витарата...И айде ще ги куплираме ...Ще се режат камбани ,заварят може пък и да стане...НО в този момент мотора просто ще дойде някаде...Няма да има избор къде да дойде...той просто ще дойде някаде спрямо кутията...И тук идва въпроса ми...Знам ,че няма от къде да знаеш със сигурност,но според теб дали ще опира картера на мотора ?С независимо е витарата и има планки за смъкване ,но то не е много както знаем...Смисъл в какъв филм ще се вкараме според теб...Той ми спомена нещо за картер от Вектра ,но викам аз да подпитам...То я ясно ,че бързо ще разберем като го сложим...Хубавото е ,че купето е махнато и по лесно ще се работи(поне на неговата витара ) ,но то да отъпчем пътя пък другото лесно...
        Ще драскам и аз какви ги върши той ,а дано имам време да помагам и аз (ако ме искат де )
        Може и тема да пуснем...Ще видим...Да почнем да правим нещо първо...
        Поздрави!
        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

        Коментар


        • #34
          От: "Бегачката" на еМо

          Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
          Не се познаваме ,но идеята и това което правиш е повече от похвално...Само ,че искам да те питам нещо...Тей като не си единствения който изпитва недостиг на мощност и ние тука в Габрово с още един не слушащ го главата мислим разни схеми...Тръгнахме от вариантите с турбото и даже аз бях купил и бях почнал да подготвям някой работи ,но видиш ли той реши да види друг вариант и ето ,че пред гаража му се намира Опел Омега с мотор 2.0инжекцийка или дето се вика c20ne НО го мислим по друг начин...Искаме (тей де за сега той иска ,а аз се надявам да тръгна по неговия път) да ползваме кутиите и раздатките от витарата...И айде ще ги куплираме ...Ще се режат камбани ,заварят може пък и да стане...НО в този момент мотора просто ще дойде някаде...Няма да има избор къде да дойде...той просто ще дойде някаде спрямо кутията...И тук идва въпроса ми...Знам ,че няма от къде да знаеш със сигурност,но според теб дали ще опира картера на мотора ?С независимо е витарата и има планки за смъкване ,но то не е много както знаем...Смисъл в какъв филм ще се вкараме според теб...Той ми спомена нещо за картер от Вектра ,но викам аз да подпитам...То я ясно ,че бързо ще разберем като го сложим...Хубавото е ,че купето е махнато и по лесно ще се работи(поне на неговата витара ) ,но то да отъпчем пътя пък другото лесно...
          Ще драскам и аз какви ги върши той ,а дано имам време да помагам и аз (ако ме искат де )
          Може и тема да пуснем...Ще видим...Да почнем да правим нещо първо...
          Поздрави!
          Мерете опашката на скоростна кутия колко санта е от земята и след това мерете по мотора от коляновия вал до картера и разликата Ви е необходима да разберете къде ще се падне картера спрямо окачването
          Лудак

          Коментар


          • #35
            От: "Бегачката" на еМо

            Добре става браво успеx с това което си се заел ще стане вижда му се края
            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

            Коментар


            • #36
              От: "Бегачката" на еМо

              Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
              НО го мислим по друг начин...Искаме (тей де за сега той иска ,а аз се надявам да тръгна по неговия път) да ползваме кутиите и раздатките от витарата...И айде ще ги куплираме ...Ще се режат камбани ,заварят може пък и да стане...НО в този момент мотора просто ще дойде някаде...Няма да има избор къде да дойде...той просто ще дойде някаде спрямо кутията...И тук идва въпроса ми...Знам ,че няма от къде да знаеш със сигурност,но според теб дали ще опира картера на мотора ?С независимо е витарата и има планки за смъкване ,но то не е много както знаем...Смисъл в какъв филм ще се вкараме според теб...Той ми спомена нещо за картер от Вектра ,но викам аз да подпитам...То я ясно ,че бързо ще разберем като го сложим...Хубавото е ,че купето е махнато и по лесно ще се работи(поне на неговата витара ) ,но то да отъпчем пътя пък другото лесно...Поздрави!
              Дискутирали сме тази тема и ТЯ като повечето остана без отговор!....Аз също сложих Вектров картер,който е задължителен при тази манипулация!Като търсите картер...Търсете директно и тръбичката с цедката,защото и тя трябва да е от Вектра!Аз поне смятам,че няма да опира в дифа,но не съм сигурен!При тази комплектация,която искате Вие да правите,имате плюсове - защото Витаровата ск.кутия е с доста по-малка камбана и няма да влезнете в моят филм с тунела и свалянето на всичко надолу!Мен ако питате....НЕ ГО ПРАВЕТЕ!Поне моето мнение е,че първо трябва да сложите Уазов мост и тогава да мислите,за каквото и да било повишаване на мощността!...Казвам Ви го за добро,иначе се радвам за ентусиазма Ви и задължително пуснете тема,за да помагаме,с каквото можем!
              Имаме колега antiroad ,който изпълни точно вашата идея и всички чакаме с голям интерес да видим снимки и впечатления от изпълнението,но засега не знаем,какво точно става!
              П.П....Доколкото помня и той е с цял мост!
              Последно редактирано от CrAzY_eMo; 06-01-12, 23:19.
              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

              Коментар


              • #37
                От: "Бегачката" на еМо

                Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
                Добре става браво успеx с това което си се заел ще стане вижда му се края
                Радвам се,че Ви харесва! ....В интерес на истината съм много далече от края на проекта,но поне създадох фронт за карантиите,които също ще ми уплътнят много време!Иначе.....не ми се изброява даже,какво ми предстой още!
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #38
                  От: "Бегачката" на еМо

                  И мен силно ме яде мерака за опелски двигател. Хем вече имам УАз-ов мост.

                  Имам питанка-някой знае ли как се уреждат нещата с пасването на първичния вал на витарската кутия към съединителя на опелския мотор? По диаметър и брой на щлиците и шийката за лагера в маховика. Дължината също е от значение. Само да не се наложи да се прави друг вал който да пасва на витарската кутия и опеловия съединител, че тогава става страшно с финансите...
                  Засега това е което най-много ме яде като неизвестност. Другите неща май са сравнително ясни.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #39
                    От: "Бегачката" на еМо

                    Е и на мен това ми е интересно!Колегата,който го е направил -Не ни светка за сега,какво е направил! Евтино,че няма да излезе е ясно....Затова и тези проекти са дългосрочни и искат много нерви и търпение!...Накрая,като се дръпне чертата,става страшно! ...Аз и затова взех тоя леш,за да ми излезе сравнително евтино и да не се ядосвам,че една година ще ми седят много пари-НЕ приличащи на нищо!
                    Аз почти приключих със сериозните инвестиции(като не смятаме гумите) и пак покрай предния мост и другите карантии,ще се събере пак някаква гадна сума!
                    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                    Коментар


                    • #40
                      От: "Бегачката" на еМо

                      Колегата antiroad(Тони от Сливен) не с занимава сам с проекта а е дал витарата да я правят. И още не е готова

                      Тони, сигурен съм, че ще прочетеш, та да те помоля да питаш майсторите за преправянето на вала. Ако не го пазят в тайна де. Хора всякакви... Разни подробности по напасването и центроването на двата агрегата също ще са полезни. И снимки на процеса, ако е снимано...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #41
                        От: "Бегачката" на еМо

                        Направо не искам да му се обаждам!Уж беше готова по Коледа/ставали чудеса/ и един приятел отиде да ми я вземе ,но се оказа ,че нещо загрява,междувременно вятъра обърнал вратата,смачкал калника... неми се говори.Може и нещо елементарно да е ,но не ми се е обаждал и аз не съм го търсил ,писна ми!
                        По спомен отрязват се двете камбани и се пасват с двигателя на земята,като съединителя си пасва с минимални преправяния.Разликата между витаровия и опеловия феродов е 5 мм,ползва се витаровия.
                        Притискателя мисля ,че беше опеловия/би трябвало и маховика/,най много отпред лагерчето на маховика да се подмени,а заварката на камбаната компенсира разликата в дължината на първичния вал.
                        Признавам ,че пиша нещата по спомен и може да греша за нещо,но не е страшно и преправянията са минимални!
                        0887/400121 Антон Донев

                        Коментар


                        • #42
                          От: "Бегачката" на еМо

                          Кольо, по първоначални сметки вала няма да се препревя а ще се използва по голям феродов диск пак от витара, който по диаметър е колкото на опела .Маховика и притискателя естествено ще си останат от опела.Ако се наложи да се преправя,се разнитва главинка от какъвто диск ти трябва и се занитва на друг с диаметър които ти пасва. Пробвано е на други проекти и става, но повтарям най вероятно няма да се стигне до там.Оказа се до като съм писал Антон е отговорил.

                          Коментар


                          • #43
                            От: "Бегачката" на еМо

                            Точно така е,обсъждахме и този вариант за главинката,но при мен от дългата база 16 кл.мотор,феродовия дойде с 5 мм по-малък ,което не е проблем.
                            0887/400121 Антон Донев

                            Коментар


                            • #44
                              От: "Бегачката" на еМо

                              А можеш ли да ми кажеш ще ми трябва ли наистина картер от Вектра и има ли проблем с дълбочината на мотора към моста?

                              Коментар


                              • #45
                                От: "Бегачката" на еМо

                                Едно нещо немога да разбера ама айде................ За чий насаждате на Витаровата кутия и раздатка Опелов мотор ?Ако е за да излезе по евтино се лъжете !
                                Лудак

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X