Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шум при влкючени хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Шум при влкючени хъбове

    Коле Не силикона а семеринга пази във въртящата(подвижна) част!Такава е и целта на семерингите на скорости,колянов вал и тн!
    Силикона е за да не пропуска м/у главината и семеринга!
    Както и да е!Явно всички поддържата теорията,че няма Витарови предни главини,в които да не влиза вода,което поне за мен е абсурдно,без да ми се сърдите!
    Аз дадох 250-300лв за семеринги,за да докажа обратното НА СЕБЕ СИ и го направих! Не искам да убеждавам никой от Вас в това си твърдение,за себе си съм намерил отговора! .....Поздрави колеги,нека да не превръщаме темата на колегата в поредния спор!
    П.П. ....Няма смисъл да ми обяснявате,че семерингите са измислени да държат греста в главината....а не да пазят от вода! ....Да прави сте,но и вода не влиза,когато са нови.....факт!
    Последно редактирано от CrAzY_eMo; 17-11-11, 23:53.
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #17
      От: Шум при влкючени хъбове

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Емо, не че се заяждам, ама я ми обясни как силикона държи против водата и другите гнясове на въртяща се част?
      По капачките на хъбове и всякакви други неподвижни един спрямо друг детайли ще върши работа, ама на семерингата на главината не виждам смисъл.

      +1 ,Много ми е интересно, къде мажеш с силикон ??? ако имаш възможност покажи на снимка чеее А и с колегата Павле съм съгласен ,че топла главина студена вода, става вакум !
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • #18
        От: Шум при влкючени хъбове

        Подкрепям колегата Емо.И на мене ми казваха че съм луд дето дадох 160лв за втулки и семеринги но,вече повече от година нямам никакви проблеми.
        не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

        Коментар


        • #19
          От: Шум при влкючени хъбове

          Живко ,тука не става въпрос за нови семеринги(новото си е ново) ,а за мазане с силикон по новия семеринг , та ми стана интересно къде се маже .
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #20
            От: Шум при влкючени хъбове

            Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
            Коле Не силикона а семеринга пази във въртящата(подвижна) част!Такава е и целта на семерингите на скорости,колянов вал и тн!
            Силикона е за да не пропуска м/у главината и семеринга!
            Кое не му разбирате?!...Мажа със силикон,там където контактува метал с метал....просто не вярвах,че ще помислите,че мажа семерингите или полуоска със силикон.....ИЗВИНЯВАЙТЕ!....за друг път ще пояснявам и ще качвам чертежи!
            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

            Коментар


            • #21
              От: Шум при влкючени хъбове

              Колега не се пали ,днес бях в Стара загора и се видях с тефчо и стана въпрос точно за този случай , и той ми обясни че на много неща казват силикон ,дори и на греси и на някакви си течности които нямат нищо общо с силикона ,та за това те питам
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #22
                От: Шум при влкючени хъбове

                Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                Колега не се пали ,днес бях в Стара загора и се видях с тефчо и стана въпрос точно за този случай , и той ми обясни че на много неща казват силикон ,дори и на греси и на някакви си течности които нямат нищо общо с силикона ,та за това те питам
                Става въпрос за силикон за гарнитури....който е много добър...Както за течове на масло(картери и гарнитура на капака на клапаните...термостати и много други места) ....така и за уплътняване и на точно такива главини и други елементи,през които влиза вода или др.!
                Силикона е Викт*р Ре*нц и наистана е супер....ако има повод,пробвайте го!
                Последно редактирано от CrAzY_eMo; 20-11-11, 19:54.
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #23
                  От: Шум при влкючени хъбове

                  Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                  Става въпрос за силикон за гарнитури....който е много добър...Както за течове на масло(картери и гарнитура на капака на клапаните...термостати и много други места) ....така и за уплътняване и на точно такива главини и други елементи,през които влиза вода или др.!
                  Силикона е Викт*р Ре*нз и наистана е супер....ако има повод,пробвайте го!

                  Аз също работя с него и съм доволен
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X