Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шум при влкючени хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Шум при влкючени хъбове

    От няколко седмици изчиствам проблемите след първата кална разходка за сезона на Шуменската група.
    Счупих касета на предния диф, която смених и след това се появиха няколко шума (повечето от набитата между главините и предните дискове кал и камъчки), но един за който все още не съм открил причината.

    Да започна с това че преди 6-7 месеца имах подобен проблем при който Кольо ме насочи към бронзовите втулки от вътрешната страна на главините където ляга шийката на оста на външното каре. Смених ги и от двете страни и шума изчезна. Не мисля че до момента съм минал повече от 700-800 км и пак чувам този шум от предно ляво колело(или подобен на този който си спомням).

    Шума изглежда като престъргване при движние с над 20-30км/ч и е налице само при влкючен ляв хъб.

    Пробвах варианти с включване и изключване и на двата хъба, с включен и изключен от раздатката преден мост, но това е - само при включен ляв хъб.

    Ако можете помагайте с предположения за причината.
    TG

  • #2
    От: Шум при влкючени хъбове

    Същата причина.
    Какво си мислиш-като си ги сменили, и ще са вечни ли?
    Продължавай да караш из калта, па се чуди после защо се износват втулките...
    Карай си по асфалта, да ти е мирна главата
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Шум при влкючени хъбове

      Не е нужно да се сменяват пак.Едно почистване и гресиране ще е достатъчно.

      Коментар


      • #4
        От: Шум при влкючени хъбове

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Същата причина.
        Какво си мислиш-като си ги сменили, и ще са вечни ли?
        Продължавай да караш из калта, па се чуди после защо се износват втулките...
        Карай си по асфалта, да ти е мирна главата
        Коле ти колко пъти си ги сменял твоите?
        След като купих Витарата от Пач съм й навъртял 10х км от които ти добре знаеш колко са в кал и не съм имал проблем с тези втулки. Сега не ми се връзва да се сменят толкова бързо
        Струва ми се че е възможно проблема да е друг, а от него да следва бързо износване....ако въобще този път са втулки.
        TG

        Коментар


        • #5
          От: Шум при влкючени хъбове

          От страната на карето има едни семерингчета които ако са ти износени греста изчезва много бързо през тях влиза гняс която скапва и лагера .
          Като свалиш хъба и махнеш зегерката зад нея трябва да има една шаиба или няколко от там се регулира луфта на карето в шенкела ако там имаш проблем ще има голям луфт които семерингите не могат да оберат и от там ти бяга греста .
          Нов лагер от хубавите - скъпите идва комплект с тези семеринги .

          Коментар


          • #6
            От: Шум при влкючени хъбове

            Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
            От страната на карето има едни семерингчета които ако са ти износени греста изчезва много бързо през тях влиза гняс която скапва и лагера .
            Като свалиш хъба и махнеш зегерката зад нея трябва да има една шаиба или няколко от там се регулира луфта на карето в шенкела ако там имаш проблем ще има голям луфт които семерингите не могат да оберат и от там ти бяга греста .
            Нов лагер от хубавите - скъпите идва комплект с тези семеринги .
            И за мен това е причината,но ако лагера е здрав няма смисъл да се сменява.Не е никаква трудност да разглобиш,почистиш и гресираш.Пролета слагах високо температурна грес,не се сещам за марка,някаква зелена.Сега като го разглобих за профилактика не беше мръднала,за сметка на външните карета

            Коментар


            • #7
              От: Шум при влкючени хъбове

              Благодаря за съветите ще проверя луфта утре, макар че наскоро като сменях лагери, смеринги и "О" пръстени на хъбовете на това му беше обърнато внимание.

              Междувременно си поръчах нови оригинални втулки от Миркат по препоръка от Иван Попов.
              Старите бяха доста износени и не сме забелязали че вътре имат нарязани Х образни канали които да задържат греста и съоветно новите струговани нямаха такива.


              Дали няма вариант да се монтира една гресьорка на главината с цел пълнене от време на време? И на това ще обърна внимание утре.
              TG

              Коментар


              • #8
                От: Шум при влкючени хъбове

                Не ти трябва гресѝорка!
                Нови оригинални втулки от Миркат....или се заменят с иглени лагери по размер!
                Важното е да смениш всички семеринги и уплътнители на предния диф и главини,за да НЕ влиза вода.....след това проблеми няма да имаш!....И аз минах по този път!
                Вземи си силикон Викотор Рейнц и мажи смело навсякъде..!
                ....Веднъж като го направиш....моста става вечен!
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #9
                  От: Шум при влкючени хъбове

                  Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                  ,за да НЕ влиза вода...
                  Такова животно нема!
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Шум при влкючени хъбове

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Такова животно нема!
                    Има Коле,доказал съм го! ....Но излиза,колкото да сложиш цял мост!...Чаках семеринги 20 работни дена в Мир*ат ,барабар с месинговите втулки....после чистене на всички,пилене....силикон и я карах 2години предимно по хард и реки....грам вода не ми е влезнала!
                    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Шум при влкючени хъбове

                      Ааа сигурно нямате много реки по вашия край а .
                      На мен греста не ми се отмиваше но ми замръзваха хъбовете .
                      Когато е топла дори гореща главината и я топнеш в рякичката да се охлади се нашмърква яко каквито и ще семеринги да сложиш .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Шум при влкючени хъбове

                        Единствено да се задържи водата за по дълго време в главините. С колесара на лодката имам подобни проблеми, просто гресирам по често.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Шум при влкючени хъбове

                          Втулките сменени, глави и хъбове "натъпкани" с грес CYCLON със MOS2.
                          Луфтовете като цяло са наред, може би малко по-износена шийка на оста на лявото каре(което не съм сменял до сега) но за сега ще бъде така.
                          Емо, я дай телефонна връзка с теб или опитай да обясниш по подробно какво имаш в предвид с мазането със силикон и по кои части точно.
                          TG

                          Коментар


                          • #14
                            От: Шум при влкючени хъбове

                            Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
                            Емо, я дай телефонна връзка с теб или опитай да обясниш по подробно какво имаш в предвид с мазането със силикон и по кои части точно.
                            Аз поръчах комплект всички семеринги за главините....като някои дори бяха на нелепа цена и предпочетох да купя от Е*рото предни лагери за главините(защото има комплекти,които вървят със семеринги) на много прилични цени!
                            Силикон слагам.... на капачката на хъба,на самия хъб(към главината) ....на най предния семеринг,който се явява най-външен към хлавината....отделно слагам и обилно силикон отзаднага страна наглавината,където прилепва полуоската с нейния семеринг,защото това е едно от основните места,от които влиза водата в главината!....но ...ето,че колегите не ми вярват,че съм се преборил с водата!
                            .....Не прекалявай с греста в хъбовете,защото няма да ти включват!
                            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Шум при влкючени хъбове

                              Емо, не че се заяждам, ама я ми обясни как силикона държи против водата и другите гнясове на въртяща се част?
                              По капачките на хъбове и всякакви други неподвижни един спрямо друг детайли ще върши работа, ама на семерингата на главината не виждам смисъл.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X