От няколко седмици изчиствам проблемите след първата кална разходка за сезона на Шуменската група.
Счупих касета на предния диф, която смених и след това се появиха няколко шума (повечето от набитата между главините и предните дискове кал и камъчки), но един за който все още не съм открил причината.
Да започна с това че преди 6-7 месеца имах подобен проблем при който Кольо ме насочи към бронзовите втулки от вътрешната страна на главините където ляга шийката на оста на външното каре. Смених ги и от двете страни и шума изчезна. Не мисля че до момента съм минал повече от 700-800 км и пак чувам този шум от предно ляво колело(или подобен на този който си спомням).
Шума изглежда като престъргване при движние с над 20-30км/ч и е налице само при влкючен ляв хъб.
Пробвах варианти с включване и изключване и на двата хъба, с включен и изключен от раздатката преден мост, но това е - само при включен ляв хъб.
Ако можете помагайте с предположения за причината.
Счупих касета на предния диф, която смених и след това се появиха няколко шума (повечето от набитата между главините и предните дискове кал и камъчки), но един за който все още не съм открил причината.
Да започна с това че преди 6-7 месеца имах подобен проблем при който Кольо ме насочи към бронзовите втулки от вътрешната страна на главините където ляга шийката на оста на външното каре. Смених ги и от двете страни и шума изчезна. Не мисля че до момента съм минал повече от 700-800 км и пак чувам този шум от предно ляво колело(или подобен на този който си спомням).
Шума изглежда като престъргване при движние с над 20-30км/ч и е налице само при влкючен ляв хъб.
Пробвах варианти с включване и изключване и на двата хъба, с включен и изключен от раздатката преден мост, но това е - само при включен ляв хъб.
Ако можете помагайте с предположения за причината.
Коментар