Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

    Колеги, имали ли сте такъв проблем. Повече от месец карам Витара и от три по-яки разходки - три нови Диференциала.

    Замислям се дали да слагам цял преден мост - Съотношение 8/37. Слагал ли е някой да даде съвет?!
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:300546_2419275329644_1484227757_2733681_1006028246_n.jpg
Прегледи:2
Размер:177.2 КБ
ID:5943888Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10037.jpg
Прегледи:1
Размер:147.3 КБ
ID:5943889Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10038.jpg
Прегледи:1
Размер:157.3 КБ
ID:5943890Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10042.jpg
Прегледи:1
Размер:114.8 КБ
ID:5943891Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10043.jpg
Прегледи:1
Размер:113.6 КБ
ID:5943892

  • #2
    От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

    Човече как я караш тая витара за пръв път виждам кожуха да се счупи по тоя начин.Иначе преден мост от уазка или самурай с предавателно отношение 5.125:1 само че трябва да си смениш и задното прасе със 41/8
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • #3
      От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

      Абееее, може първоначално да пробва с чугунено прасе от гранд витара, там поне е сигурно че корпуса издържа, чупят се зъбите вътре
      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
      Skype: pach_bs

      Коментар


      • #4
        От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

        Нека пробва но цената за това прасе мисля че ще е равна на цената на един цял мост от горепосочените джипки
        Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
        Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

        Коментар


        • #5
          От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

          Първоначално публикуван от autocolorpetrovi Преглед на мнение
          Колеги, имали ли сте такъв проблем. Повече от месец карам Витара и от три по-яки разходки - три нови Диференциала.

          Замислям се дали да слагам цял преден мост - Съотношение 8/37. Слагал ли е някой да даде съвет?!
          [ATTACH=CONFIG]373418[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]373419[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]373420[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]373421[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]373422[/ATTACH]
          Ами аз нали ти казах още на Приморско,ама май не ми повярва.
          На чугунения диф когато търсих преди му искаха 500-600 лв.
          Аз също стягам уазков мост,но не ми остава време да го сглобя.Вземеш ли такъв,много внимавай какви части му слагаш,че на моя почти всичко беше за смяна!
          0887/400121 Антон Донев

          Коментар


          • #6
            От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

            Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
            Ами аз нали ти казах още на Приморско,ама май не ми повярва.
            На чугунения диф когато търсих преди му искаха 500-600 лв.
            Аз също стягам уазков мост,но не ми остава време да го сглобя.Вземеш ли такъв,много внимавай какви части му слагаш,че на моя почти всичко беше за смяна!
            Да , но не е лошо да се уточнят и някои "малки" подробности. При слагането на цял мост от Уаз или нещо друго шасито се орязва , изменя се цялата конструкция на колата и връщането и в оригинален вид вече е невъзможно без смяна на шасито. За по-здраво , да става по-здраво , но за сметка на скорост , устойчивост и тотално преправяне на ходовата част , което не става за часове ...... За неговия случай най-удачно и бързо без много главоболия е железен - чугунен корпус. Виждам , че е с марково окачване , може и такъв кожух да си поръча и си решава проблема най-бързо , най-евтино и най-правилно.
            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

            Коментар


            • #7
              От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

              И аз съм на мнеие за друг корпус. Поставянето на цял мост прави вече друг автомобил със съвсем други характеристики. Отделно мисля, че трябва да се ревизира и начина на каране. Защото много вероятно е след целия мост да имаме пак тема: "Три разходки-три счупени дифа, едно купе, две счупени глави, половин навигатор..."
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #8
                От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                И аз съм на мнеие за друг корпус. Поставянето на цял мост прави вече друг автомобил със съвсем други характеристики. Отделно мисля, че трябва да се ревизира и начина на каране. Защото много вероятно е след целия мост да имаме пак тема: "Три разходки-три счупени дифа, едно купе, две счупени глави, половин навигатор..."
                Вярно, ама за неопитни карачи.
                Който си има опит ще се справи с новия начин на каране. Страшното е за несвикналите на ново.
                Иначе за две-три разходки ще се усети какво се е променило в поведението на колата, и щом човека е с опит-ще се оправи с новото поведение.
                Аз като се качих за пръв път на витарата(като я взех от Враца) се чувствах силно некомфортно. И я докарах до Шумен. Като на места я пробвах колко може да вдигне(или до колко ще имам смелост да я карам).
                Та свиква се. Ние тук не сме някакви лапета дето са минали 2000 километра, и си мислят, че могат всичко.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #9
                  От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

                  Който има опит не чупи диференциалите като клечки за зъби.....
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

                    На състезание е друго. Като те удари адреналина не мислиш за пазене на техниката. Е, професионалните състезатели го правят, ама затова са професионални.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

                      Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                      При слагането на цял мост от Уаз или нещо друго шасито се орязва , изменя се цялата конструкция на колата и връщането и в оригинален вид вече е невъзможно без смяна на шасито. За по-здраво , да става по-здраво , но за сметка на скорост , устойчивост и тотално преправяне на ходовата част , което не става за часове
                      Искам да питам....при слагането на УАЗов мост,логически Витарата не става ли много тежка отпред и не се ли разбалансира(ако може така да се нарече) съотношението на дифовете?
                      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

                        Благодаря ви колеги! Ще се възползвам от съвета на Иван Попов , пък каквото "сабя покаже ..." тази вечер събрахме един временен диф. и ще търсим метален или чугунен корпус.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображ.0.jpg
Прегледи:2
Размер:196.9 КБ
ID:5312161Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображ.050.jpg
Прегледи:1
Размер:169.0 КБ
ID:5312162Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображ.051.jpg
Прегледи:1
Размер:166.7 КБ
ID:5312163Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображ.052.jpg
Прегледи:1
Размер:162.1 КБ
ID:5312164Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображ.053.jpg
Прегледи:1
Размер:119.9 КБ
ID:5312165Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображ.054.jpg
Прегледи:1
Размер:176.9 КБ
ID:5312166

                        Коментар


                        • #13
                          От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

                          Първоначално публикуван от autocolorpetrovi Преглед на мнение
                          Колеги, имали ли сте такъв проблем. Повече от месец карам Витара и от три по-яки разходки - три нови Диференциала.

                          Замислям се дали да слагам цял преден мост - Съотношение 8/37. Слагал ли е някой да даде съвет?!
                          [ATTACH=CONFIG]373418[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]373419[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]373420[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]373421[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]373422[/ATTACH]







                          Златко ,тази витара беше обръщана да не да е криво шасито?, ти си тенекеджия ама да не си изтървал някоя забележка , по скоро карето ще се строши от колкото дифа .Ако се върна утре по навреме ще мина да те видя какви ги вършиш
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

                            Ще стане кожух от дизелова витара до 99година той е чугунов.Моя е такъв

                            Коментар


                            • #15
                              От: Преден Диференциал - проблемната част на Витара ‎ 2.0 V6

                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X