Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара ??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Витара ??

    Айде да изразя мнение,значи моите наблюдения и опит сочат че 1,6 16 винтила е доста по динамичен,но и доста по капризен,почти не познавам някой който караше с такъв мотор по екстремно да не хвърли глава,просто алуминиевите им глави са капризни и едно прегряване,което няма как да не се случи ако е за горско каране в темпо с останалите машини автомобила и е с гуми извън щатните,всяка глава е консуматив,има си заложен определен пробег или мото часове в определен режим,но на 16 винтила просто трябва да се пази от прегряване,нямат и правене в повечето случаи понеже пукат поне на 3 места,и отначало даже някои не разбират докато не се задълбочт нещата,вземе да грее повече,да меши маслото и да бърбоника в радиатора...,прегряват и 1,6 8 в.(моното),ама само наливаш вода с кофата като кипне чйника и гас пак,проблеми никакви,малко по муден,лесен за подръжка,евтини части и консумативи,не се предава никога,лесен за газификация,умерен разход при нормално каране.
    п.п. Разликата между инжекцията и моното на 1.6 бензинката се заключава в това че едната я пазиш да не я счупиш,а другата искаш да я счупиш апък не можеш
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #17
      От: Витара ??

      http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=126031
      Е
      то за който е фен, 8 клапанов на цената на документите на колата за година и половина.
      Аз си признавам, че се оглеждах за 8 клапанова, понеже четох за тия неща преди да купя. Не успях да намеря читава с такъв мотор. Имам усещане, че се износват по-бързо. Даже по - рядко попадах на 8 кл., дето уж били по-разпространени. Как прегрявате 16 кл. - не знам, имат много резерв на охлаждането.
      Ще направя като Белата - кат се видя с пари - Тойота, и те така те! Ама пък горят повечко.
      Последно редактирано от Rabin; 09-09-11, 08:50.

      Коментар


      • #18
        От: Витара ??

        Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
        http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=126031
        Е
        то за който е фен, 8 клапанов на цената на документите на колата за година и половина.
        Аз си признавам, че се оглеждах за 8 клапанова, понеже четох за тия неща преди да купя. Не успях да намеря читава с такъв мотор. Даже по - рядко попадах на 8 кл., дето уж били по-разпространени.
        Ще направя като Белата - кат се видя с пари - Тойота, и те така те! Ама пък горят повечко.
        8 Клапановите станаха по редки за разлика от преди,Тойотата няма да ти даде много повече,ама определено ще си вземе доста повече докато я направиш удачна...и да,подготви се за два пъти повече разходи по разхода.
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #19
          От: Витара ??

          Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
          Пишат единия процент от хората, имали проблем. Останалите 99% карат.
          Това не беше много колегиално, ти от кои си, щото гледам "навъртял" си няколко поста по темата?

          Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
          На 3 дизела попаднах, едната гореше масло, другата имаше газове в антифриза, на третата двигателят беше що годе ОК. Толкова за несчупваемия дизел
          А ти преки впечатления от този мотор имаш ли, или просто си пишеш? Тигъра ти го е написал, а и аз карам такъв от 5год./70х.км./ и смятам, че е много надежден! Не претендирам за техническа грамотност, но и сина ми знае, че в малките кубатури е за предпочитане при offroad по-големия въртящ момент в ниските обороти - какъвто демонстрира дизеловия агрегат. Приятен уикенд/или среща на Тетевен/, и успех на учасниците!
          Извинявам се за спама!
          "Make love, not war!"

          Коментар


          • #20
            От: Витара ??

            Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
            Айде да изразя мнение,значи моите наблюдения и опит сочат че 1,6 16 винтила е доста по динамичен,но и доста по капризен,почти не познавам някой който караше с такъв мотор по екстремно да не хвърли глава,просто алуминиевите им глави са капризни и едно прегряване,което няма как да не се случи ако е за горско каране в темпо с останалите машини автомобила и е с гуми извън щатните,всяка глава е консуматив,има си заложен определен пробег или мото часове в определен режим,но на 16 винтила просто трябва да се пази от прегряване,нямат и правене в повечето случаи понеже пукат поне на 3 места,и отначало даже някои не разбират докато не се задълбочт нещата,вземе да грее повече,да меши маслото и да бърбоника в радиатора...,прегряват и 1,6 8 в.(моното),ама само наливаш вода с кофата като кипне чйника и гас пак,проблеми никакви,малко по муден,лесен за подръжка,евтини части и консумативи,не се предава никога,лесен за газификация,умерен разход при нормално каране.
            п.п. Разликата между инжекцията и моното на 1.6 бензинката се заключава в това че едната я пазиш да не я счупиш,а другата искаш да я счупиш апък не можеш

            +1 за последните два реда ,абе за всичко си прав
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • #21
              От: Витара ??

              Първоначално публикуван от dok_vd Преглед на мнение
              Това не беше много колегиално, ти от кои си, щото гледам "навъртял" си няколко поста по темата?



              А ти преки впечатления от този мотор имаш ли, или просто си пишеш? Тигъра ти го е написал, а и аз карам такъв от 5год./70х.км./ и смятам, че е много надежден! Не претендирам за техническа грамотност, но и сина ми знае, че в малките кубатури е за предпочитане при offroad по-големия въртящ момент в ниските обороти - какъвто демонстрира дизеловия агрегат. Приятен уикенд/или среща на Тетевен/, и успех на учасниците!
              Извинявам се за спама!
              Дизелеца е незаменяем за джип. Като го натопиш в реката и дума за сравнение не може да става. За тоя френския двигател има части бол. Много повече от бензиновите. Аз търсих такъв, ама няма, редки са, и е най-удачен избор. Това аз какво съм видял не е показателно. Не ми се връзвай. Не ми беше целта което си мислиш. Истината е някъде по средата, прочети пак мнение #1.
              За мен най-важно е да има чаркове за ремонт, погледни за другите марки к'ви цени искат. Белата много точно го каза, щото първата му беше Витара, и то бая наточена.
              Пък за навъртените ми постове - ами няма идеална истина. Всеки пише, всеки си има глава на раменете и си решава. Ако знаем къде е безгрешното - няма да си губим времето тук.
              Ako не дай Боже прецакам двигател, ще си присадя точно от тоя тип дизели.
              Последно редактирано от Rabin; 10-09-11, 17:06.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X