Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара ??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Витара ??

    Колеги, може и да има някъде из темите, но аз не можах да намеря това, което ми трябва. Искам да ви попитам мит ли е или не, че двигателя на Витара 1.6i 16v пълен инжекцион е много лош и бързо се разваля. Чувал съм го това от доста хора, а понеже си търся Витарка всеки ме съветва да бъде 8 клапана, моно инжекцион... Помогнете с инфо.
    FIAT Doblo SX

  • #2
    От: Витара ??

    Сигурно не съм най-подходящия да дава съвети, но понеже карам с такъв, да си кажа мнението. Моторът е динамичен, със задоволителна/за мен/ мощност, достъпен като цена за обслужване. Единствения проблем, който ми създаде до сега е газифицирането/с АГУ/. Има тема, писана по този въпрос, някои колеги се справиха успешно, аз не можах. Ако имаш избор, търси дизел - 1.9td - двигател на Peugeot/мое мнение/! Успех!
    "Make love, not war!"

    Коментар


    • #3
      От: Витара ??

      Пишат единия процент от хората, имали проблем. Останалите 99% карат.
      Да, с газификацията се внимава, че един дебитомер е 1300 лв. нов. Тефчо пусна цяла тема по въпроса.

      Коментар


      • #4
        От: Витара ??

        От три години съм с Витара с посочения от теб двигател.Нямам никакви ядове с него.Ускорява прилично,не се "ослушва" като настъпя педала.Карам го само на бензин.В града не съм засичал разхода,но извънградско-7 л./100 км.
        Нека силата да бъде с нас!
        Suzuki Grand Vitara
        +34 642 91 4154

        Коментар


        • #5
          От: Витара ??

          Както биха казали колегите-"Кажи за какво ще го използваш,за да може да ти се помогне ".Иначе казано,ако ще се използва 99% в случайте като 'шосейка'(като моят примерно),дори горещо ти препоръчвам да е 1,6 16v,най-вече заради динамиката.Но,ако ще се юрка по чукари и байри(демек офроуд),по удачно би било да е другият вариянт,тъй като е по-глупакоустойчив(казано по офроудски).Но дори и за лек офф,няма да имаш проблеми и с 1,6 16v!Като цяло,и тук с пълна сила важи правилото,че всичко зависи от 'задкормилното' устройство.Щом си гледаш уредите,и си следиш състоянието на системите,няма да имаш никакви проблеми,но ако си пълен каруцар(като баща ми) който само кара без нищо друго да го интересува,и танк да си вземеш-все тая!!!

          Коментар


          • #6
            От: Витара ??

            Колега, аз карам 1.6 16V от 2 години вече и от предимно го карам на ГАЗ
            За сега не съм имал проблеми ( а аз си падам малко каруцар).
            Ако вземеш такава следи и температурата, ако я товариш по горите и никога не я гаси веднага след тешко натоварване.
            Късмет с търсенето !
            SUZUKI VITARA къса база 1.6 16V
            +359 0878 888 874
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА ; A1, (Rh+)

            Коментар


            • #7
              От: Витара ??

              +1 глас за дизела, ама трудно се намират и на по-други цени. XUD-9 е безпроблемен, икономичен и дуракоустойчив дизел.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                От: Витара ??

                На 3 дизела попаднах, едната гореше масло, другата имаше газове в антифриза, на третата двигателят беше що годе ОК. Толкова за несчупваемия дизел.
                Първоначално публикуван от Jango Преглед на мнение
                Колега, аз карам 1.6 16V от 2 години вече и от предимно го карам на ГАЗ
                За сега не съм имал проблеми ( а аз си падам малко каруцар).
                Ако вземеш такава следи и температурата, ако я товариш по горите и никога не я гаси веднага след тешко натоварване.
                Късмет с търсенето !
                Тефчо им разбира, беше написал подробно какво се слага, при правилен монтаж може и 16кл. на газ.
                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=66115
                Последно редактирано от Rabin; 08-09-11, 18:59.

                Коментар


                • #9
                  От: Витара ??

                  Досега спукана глава на 8вентила не съм виждал, при 16в всяка втора, търсят се като топъл хляб и се продават за по 400лева, обаче при 8в пука блок и то без следи(моят старият дв.) общо взето 1,6 двигателят не бива много, но това вече е друга тема

                  Коментар


                  • #10
                    От: Витара ??

                    Всяка втора е пресилено, от 30 Витари бензин само 2 имаха признаци на вода в маслото, едната беше 8 кл.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Витара ??

                      Еми, аз карам вече 97 К такъв дизел, и съм сменял само масло и ремъци. Явно си има значение поддръжката, но познавам човек, който го кара 340 К без основен ремонт. Само консумативи...
                      Както и да е ...
                      По добре 90 коня с турбо, добър въртящ момент в ниските и пъргавина, отколкото 82, или колкото там бяха на 1.6 моното...

                      Мое мнение. Друг е въпросът, дали може да се намери читав, но го препоръчвам.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Витара ??

                        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                        Еми, аз карам вече 97 К такъв дизел, и съм сменял само масло и ремъци.
                        Саше, това дето го караш е на лека кола нали? Има разлика. Аз определено съм за дизела, но изместваме темата. Човека пита за конкретен двигател, аз имам впечатления само от един такъв, и те са добри.
                        Изобщо всичко е въпрос на късмет и начин на каране и грижи за машината.
                        КАто чета колко проблемни били блоковете на 8 клапановия мотор никога нямаше да си взема витара. Добре, че като я купувах не бях чел за този проблем. А витарата я юркам яко, как досега ни веднъж не даде поне индикация за проблем с блока.
                        Та така и с 16 клапановия-ако преди е бил в добри ръце(ама не се знаят всичките дето са го пипали)-има шанс. То и иначе има шанс, стига да не е съвсем умрял коня.

                        Според мен, ако на поглед всичко е наред-вземай, пък ако ти е късмет-ще си караш дълго и безаварийно. Ако пък не-ще имаме поредната тема за това колко бил калпав 16 клапановия двигател.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Витара ??

                          Коле, Витарата е около тон. Ситроена е тон и двеста и се справя добре. Жалко е, че в България се продават дараци на които им е взета душата, и то най-вече от българи "разбирачи".
                          Не искам да го превъзнасям тоя мотор, но наистина е един от най-успешните дизели.
                          Единствения проблем му е , че е малко по-шумен, все пак е стара концепция дизел.
                          Аз, ако има начин да си го сложа на Ферозата, не бих се замислил и за секунда.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Витара ??

                            Аз също карам Витара с 16 клапана от 3 години и не съм имал никъкви проблеми относно прегряването!!!То и Патролите пукат глави ама...........
                            Една кола като се експлоатира както трябва и да се обслужва си държи!А това че се ползват да хард оффроуд е друга бира!
                            Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                            Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                            "Mud Angels" Stara Zagora

                            Коментар


                            • #15
                              От: Витара ??

                              Аз винаги бих си избрал 8 клапана освен всичко други заради това ,че въртящия и момент е от по-ниско ,а за мен това е важно(специално при тези мотори разликата май е около 1000 оборота в полза на 8-те клапана естествено)...Пък и е явно ,че 8 клапановия е някак си по-здрав и с по евтини части по него...
                              Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X