Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за 'Самурай'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Съвет за 'Самурай'

    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
    Недей така Кольо,на Самурая заводските данни за движение при страничен наклон са 45градуса.?
    Не искам да започваме спор който е воден 45 градуса?
    Но за страничен наклоси със заводски джип късмет си е да не се катурне!
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #62
      От: Съвет за 'Самурай'

      Оспамихме темата но пък Трола може да си извлече полезни неща от дискусията.
      Относно удържането нямам ама никакъв проблем. Прага ми е на 80+см. от терена обаче виж пак ширината на моста с гумите, и това е ширина без фланци, само с едни -44 ЕТ джантички. Клиренса под дифа е 32см. което мен лично ме устройва. Устойчив е на високи скорости и страничен наклон.
      Аз м/у другото съм карал с фланци и съм твърд противник на тях. Натоварват мостовете и променят начинът на завиване. Същото е и за силно изнесените джанти, ама хем душата в рая, хем....нали до края, няма. Въпрос на компромиси е всичко.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #63
        От: Съвет за 'Самурай'

        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
        Оспамихме темата но пък Трола може да си извлече полезни неща от дискусията.
        Относно удържането нямам ама никакъв проблем. Прага ми е на 80+см. от терена обаче виж пак ширината на моста с гумите, и това е ширина без фланци, само с едни -44 ЕТ джантички. Клиренса под дифа е 32см. което мен лично ме устройва. Устойчив е на високи скорости и страничен наклон.
        Аз м/у другото съм карал с фланци и съм твърд противник на тях. Натоварват мостовете и променят начинът на завиване. Същото е и за силно изнесените джанти, ама хем душата в рая, хем....нали до края, няма. Въпрос на компромиси е всичко.
        При теб е голяма разликата защото си на редукторни мостове.С широката джанта е съвсем друго.
        Трола няма да кара за пръв път в гората знае си много добре каде и какво се прави.Момчето е като препечена паржола на скара.Надявам се да го срещаме в гората вече с новата колица!А лично за окачване той сам ще реши какво и как да го направи.
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #64
          От: Съвет за 'Самурай'

          от къде да изнамеря вин декодер.. пробвах всички възможни и нищо не намират...
          става въпрос за : JSA0SJ70000412924 и мотор: G13BA за мотора намерих всичко..,но само за него..
          Последно редактирано от трол; 22-08-11, 11:42.
          Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

          Коментар


          • #65
            От: Съвет за 'Самурай'

            Извинявам се предварително но съм нов в групата със Самураите, аз също имам проблеми с ресьорите. Между ресьорите и купето трябва ли да има тампони, щото при мене липсват. Въпросните ресьори "Газ 69 първи и втори лист , другите от Трабант " от къде могат да се поръчат и ако може някъкви ориентировъчни цени.

            Коментар


            • #66
              От: Съвет за 'Самурай'

              Първоначално публикуван от gaden76 Преглед на мнение
              Извинявам се предварително но съм нов в групата със Самураите, аз също имам проблеми с ресьорите. Между ресьорите и купето трябва ли да има тампони, щото при мене липсват. Въпросните ресьори "Газ 69 първи и втори лист , другите от Трабант " от къде могат да се поръчат и ако може някъкви ориентировъчни цени.
              Къде е това" между ресори и купе"? В двата края на ресорите задължително има, а там където са обеците, демек най- отпред и най-отзад са х2. В гарният и долният край на обецата.
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • #67
                От: Съвет за 'Самурай'

                Става въпрос за нали има тампон там където ресьора с захваща за моста, защото при при по гореми неравности скобите се удрят в рамата. Още съм много бос в колите с ресьори така, че ако има неточности в обяснението, моля да ме извините.
                Последно редактирано от CarTest™; 12-09-11, 10:45.

                Коментар


                • #68
                  От: Съвет за 'Самурай'

                  Първоначално публикуван от gaden76 Преглед на мнение
                  Става въпрос за нали има тампон там където ресьора с захваща за моста, защото при при по гореми неравности скобите се удрят в рамата. Още съм много бос в колите с ресьори така, че ако има неточности в обяснението, моля да ме извините.
                  На повечето джипки има ограничителни тампони,но както го обасняваш по-големия проблем при теб е уморените(или напълно умряли) ресьори.
                  Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Съвет за 'Самурай'

                    Да, има тампон там.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #70
                      От: Съвет за 'Самурай'

                      Благодаря много, имам още един въпрос, джанти от какно освен от Витара стават за Самурайчето

                      Коментар


                      • #71
                        От: Съвет за 'Самурай'

                        От УАЗ и Нива ....
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #72
                          От: Съвет за 'Самурай'

                          Всъщност да-и от УАЗ и от НИВА стават,но не ти препоръчвам нито едните,нито другите.
                          УАЗ-овите са здрави,но доста тежки за Саморая.
                          С Нивовите пък ще стане с още по-тясна следа от стандартния му вид,т.е. нацяло ще загуби и без това слабата си странична устойчивост.
                          Най-добре май ще е Витарови да му търсиш.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Съвет за 'Самурай'

                            Е убу де ... и от Дайхацу и от Кия ... стават ...
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #74
                              От: Съвет за 'Самурай'

                              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                              Недей така Кольо,на Самурая заводските данни за движение при страничен наклон са 45градуса.Това кой автомобил е по-тесен дай да не се обиждаме,трака на колелата на Самурая е 1,210мм за япончето и 1,300мм за испанеца. На SJ410 джантите дори могат да се обръщат обратно и увеличава трака +80мм. Заводския клиренс е 230мм с гуми 195/R15 а при промяна на гумите се увеличава значително. Моите нови гуми 225/75R15 са с 70мм по големи от оригиналните което повдига клиренса с +35мм. Тук изказвате мнение че Самураите се обръщат,ами аз за 12години офф-роуд и 6-7 Самурая които са минали през мен нямам нито един обърнат а аз не ги жаля много. Моето мнение е че обръщанията не са по причина на автомобилите а от магарето в кабината.
                              Искам за последно да уточниш за какви извращения ти трябва по -голям разкрач?
                              Доста неточности изказваш колега.
                              Първо,клиренса на Саморай с гуми Кобра 195/80-15 е точно 19см.-/мерил съм го лично на равна асфалтова повърхност/.За в гората това е почти нищо и ако не се крачат коловозите ядовете са много.-/за сравнение Жугили е със 17см. заводски клиренс/.
                              Второ:заводски Саморай не издържа наклон от 45 градуса.Такива са ориентировъчните данни за Н.Патрол,УАЗ Патриот,ГАЗ-69,но не и за Саморай.
                              Трето:няма как при Саморай с гумички 225/75-15 да постигнеш клиренс 26-27см.
                              П.П.Не приемай думите ми като заяждане.Просто няма смисъл да даваме неверна информация на по-младите колеги тук.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Съвет за 'Самурай'

                                пробвах джанти от НИВА, но централният отвор е по мълк и не влизат, отвора може ли да се разшири от стугар
                                е за щирината ако се сложат фланци може ли да компенсират по тясната следа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X