Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От G16A към G16B

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От G16A към G16B

    Здравейте.
    На Витарата преди време и умря двигателя.
    И сега съм намерил един G16B с инсталацията отБалено на примлива за мен цена.
    Въпроса ми е някой правил ли е такава замяна и какви трудности е срещнал.
    Има ли някакви особенности.
    Като ги гледам няма някакви различия в окачването, и прдполагам е възможна тази замяна
    Давайте идей какви проблеми може да се появят.
    Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

  • #2
    От: От G16A към G16B

    Картера няма нищо общо, от двата ще трябва да направиш един, заради предният мост на витарата, смяна на маслената помпа, ако към инсталацията има и комп ще е много добре, не виждам нищо примамливо в тази смяна, като се има предвид проблемните 16в глави, незнам как ще работи помпата в резервоара и куп други неща, добре обмисли нещата, а двигателят да не е 1,8 и да се бъркаш?!

    Коментар


    • #3
      От: От G16A към G16B

      Това за картера е съвсем ясно. За компютъра също. Като писах,че е с инсталацията имаш предвид точно това- комплект с всички електроники.
      Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

      Коментар


      • #4
        От: От G16A към G16B

        Делкото не е ли и то по различен начин, в смисъл няма ли да опира в купето. Водата май беше също с дребни разлики. Но иначе не би трябвало да има проблеми да се монтира.
        Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
        http://www.facebook.com/JeepBG
        LZ1GGC

        Коментар


        • #5
          От: От G16A към G16B

          Делкото си е с различен крепеж, но ако се пази старото, предполагам, че може и да стане ...май. Да не се окаже само ,че трябва да се сменя и разпределителния вал, че тогава стана весело...
          Смукателните тръби са малко по-различни, но не знам дали това би било проблем (чисто механичен, от към място).

          П.П. Търкаля ми се един излишен картер от 16А, ако ти трябва - свиркай.

          П.П.П. Бахти, влезе ми муха в главата без време ... обаче имам някакъв мътен спомен, че на Баленото вала няма зъбатка накрая, на на Витарсия има. Разпределителние вал. Надявам се да греша...
          Последно редактирано от tef4o; 26-07-11, 21:57.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #6
            От: От G16A към G16B

            Имам целия стар двигател
            А новия съм го пазарил със смукателните колектори
            Само е без стартер и генератор
            Преди малко разглеждах делкото и то е хванато към вала с отделна капачка в която има редуктор на 90°. Надявам се това да реши този проблемм ама не съм разглобявал на G16B този възел
            Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

            Коментар


            • #7
              От: От G16A към G16B

              Там е работата, че май на въпросния редуктор едната зъбчатка си е на вала, а на баленото липсва. Пак казвам, не съм сигурен.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: От G16A към G16B

                Баленото е с електронно запалване с две бобини и няма въпросното зъбно колело.

                Коментар


                • #9
                  От: От G16A към G16B

                  Сега огледах главата на стария двигател и въпросното колело явно може да се сваля
                  @trent, как точно е направен този модул при Баленото, имаш ли някаква по-подробна информация?
                  Мисля,че все пак ще влезне дори и както е с неговото делко, а ако трябва ще направим място
                  Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

                  Коментар


                  • #10
                    От: От G16A към G16B

                    На Баленото е като на всяка друга кола с напречен двигател - на края на вала има леко изместен от центъра канал и делкото зацепва в него. Разфасовал съм го до последното болтче, но да ти кажа честно - не помня подробности. Място може да му направиш с флекса, ама не знам дали няма да се вкараш в голямо приключение.

                    Ако ти е здрав вала от стария мотор, виж дали не влиза на мястото на Баленовския и ако става, направо го сменяй. Вала се вади без сваляне на главата ... май. Мисля че само трябваше да се охлабят на изпускателните клапани гърбиците. После набиваш витарското делко с все преходника (внимавай със зацепването, че повечето хора виждат голям зор да го уцелят).
                    Не гарантирам, че са еднакви, просто предложение.
                    А, да и другия номер (който сигурно знаеш, но да напомня за всеки случай) - на колелото на РВ има 2 белега и ако го зацепиш на грешния, голям гъдел те чака
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #11
                      От: От G16A към G16B

                      Има и други решения за делкото, достатъчно е да потърсиш в нета, но стигни дотам и ако не можеш да се оправиш ще ти пратя линкове.
                      Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                      http://www.facebook.com/JeepBG
                      LZ1GGC

                      Коментар


                      • #12
                        От: От G16A към G16B

                        Започнах вчера смяната на моторите и веднага възникна малък(надявам се)проблем- изходящия колектор пречи му основата на тампонаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00017.jpg
Прегледи:1
Размер:109.0 КБ
ID:5294231Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00016.jpg
Прегледи:1
Размер:133.5 КБ
ID:5294230
                        И сега търся колектор от Витара c Г16Б
                        Кажете как да реша проблема с делкото и термостата Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00019.jpg
Прегледи:1
Размер:137.2 КБ
ID:5294232
                        Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

                        Коментар


                        • #13
                          От: От G16A към G16B

                          ха, това с термостата го бях забравил.
                          Колектора на стария мотор не го ли пазиш? Имах и двата, но заминаха Ако не намериш, мога да питам в една морга тук, би трябвало да имат.
                          Провери ли, дали стойката на делкото и вала от Витарата не пасват?
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #14
                            От: От G16A към G16B

                            Коплектора го пазя но има прекалено оного разлики:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00026.jpg
Прегледи:1
Размер:158.0 КБ
ID:5294234 Това са двете гарнитури
                            а и разстоянието между отворите за газовете е доста различно.Освен това не стига до отвора дето връща газовете от 4~ти цилинър
                            За делкото няма го колелото на разпределителния вал.Не знам дали ще стане от стария двигател.
                            Иначе картера и цедката за маслото , маховика , петите за тампоните паснаха идеално
                            Последно редактирано от Камен Пецов; 01-08-11, 19:56. Причина: Правоппис
                            Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

                            Коментар


                            • #15
                              От: От G16A към G16B

                              Хмммммммм.... тук се е получила голямо неразбирателство.
                              бях останал с впечатление, че сменяш 16 клапанов 16А с 16Б.
                              А като гледам гарнитурата на колектора е от 8 клапановия.
                              Ако е така - става много интересно.
                              Вала е ясно, че няма да стане по никой начин, колекторите също... сори, не съм те разбрал още в началото .
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X