Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

    Колеги от известно време и аз влязох в отбора с една 20 годишна витарка - за ловно - риболвни и разходкаджийски цели. След обслужване и смяна на консумативи (по нататък ще пусна една тема - как се сдобих и колко ми излезе...) дойде ред да се реши един проблем. Казуса е следния - колата е била моноинжекция, в последствие е сложен мотор 16 клапана пълен инжекцион. Никой не си е играл да сменя помпа, инсталация, комп. Дори и компа на моното го няма... двигателя работи само на газ. Колектора на инжекциона е доста опоскан и служи само да дроселира въздуха. Това състояние на нещата много ме дразни, още повече, че мисля да сваля газовата бутилка на место резорвоара, а той да бъде с по-малък размер... някъде. Така няма да се вижда колко газ има и ми трябва резервно гориво. С резорвоара и бутилката ще се справя някак, но как да подкараме на бензин пустия двигател? Главоболене със закупуване на инжекция и комп + кабелите не ми се нрави. Струва ми се разумно решение да се сложи един карбуратор - няма невъзможни неща. Ако някой е минал по този път, ще бъда безкрайно благодарен да сподели решението на проблема. За сега въпросите са: какъв колектор да се ползва - от моно ( дали става?) , или направо да се изработи за целта ( къде?) И разбира се какъв карбуратор е най-удачно да се ползва - елементарен, лесен за настройки и да се вмести под капака все пак По стечение на обстоятелствата имам възможност да издиря от някоя стара бракма - шкода, лада1600 или друга със сравнително прости такива, но ако има готово, работещо решение предпочитам да не откривам топлата вода... а още по-добре ако някой може да удари едно рамо.
    Почна се то един филм...

  • #2
    От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=117703 Пробвай с този; на Мицубишито даваше добър разход.
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • #3
      От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

      Слагай нова сонда.Евро стандарт с датчик за показване наличното гориво и резерва на копчето излизат показанията.

      Коментар


      • #4
        От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

        Най-лесно е да си оправиш инжекциона.

        Коментар


        • #5
          От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

          И според мен е кощунство да се слага карбуратор на стереоинжекционен() двигател. Но пък щом бензина ще се ползва само за резерва при евентуално свършване на газта-защо пък не? Още повече, щом колектора е опоскан и няма компютър-то почти нищо не остава от стереото.
          Има карбураторни витари-може да се разтърсиш за такъв колектор, с оригинален карбуратор ще е най-лесно според мен. Иначе колектор он моноинжекция, и на мястото на дроселовата клапа и дюзата да се сложи някакъв карбуратор. На моята съм мислил подобна интервенция, и си мисля, че ще стане лесно.

          Съвет-ако ще ползваш карбуратор от соц. машина-вземи си нов. Не би трябвало да са скъпи, а новото си е ново...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

            Сещам се за една идея за карбуратор утре ще я снимам и ще разкажа
            Лудак

            Коментар


            • #7
              От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

              Карборатор ще стане от лада правиш един фланец и го монтираш направо с неговата си филтърна кутия въпреки че не ти препоръчвам да слагаш нещо руско на джипа си .
              Ако ще слагаш ладов търси някои които нее руски .
              На моита витара си направих с евро сондата да ми показва колко газ има направо с оригиналния витаров бензиномер на таблото става лесно самоче показва наопъки ботилката е на мястото на оригиналния резервар.

              Коментар


              • #8
                От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

                Карбуратор който дава добро вървене и е много добър е Жуковия(от Жук),но този който е двукамерен.Това е карбуратор Вебер и един от плюсовете му е че за него не ти трябва плочка.Големите дифузьори се разглабят,прави им се едно каналче на струг,разпробиват се като плочката за газ ,правят се отвори на корпуса точно където са каналчетата и се навиват щуцери.Единствения минус на този карбуратор е че вече трудно се намира(то не останаха Жукове).Другия добър карбуратор е от големите двигатели на Форд.Има го във вариант и на Солекс и на Вебер.Хубавото при него е че чвете клапи се отварят едновременно(зацепени са с два зъбни сектора) а лошото че и той се намира трудно.

                Коментар


                • #9
                  От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

                  Първоначално публикуван от lupus Преглед на мнение
                  Колеги от известно време и аз влязох в отбора с една 20 годишна витарка - за ловно - риболвни и разходкаджийски цели. След обслужване и смяна на консумативи (по нататък ще пусна една тема - как се сдобих и колко ми излезе...) дойде ред да се реши един проблем. Казуса е следния - колата е била моноинжекция, в последствие е сложен мотор 16 клапана пълен инжекцион. Никой не си е играл да сменя помпа, инсталация, комп. Дори и компа на моното го няма... двигателя работи само на газ. Колектора на инжекциона е доста опоскан и служи само да дроселира въздуха. Това състояние на нещата много ме дразни, още повече, че мисля да сваля газовата бутилка на место резорвоара, а той да бъде с по-малък размер... някъде. Така няма да се вижда колко газ има и ми трябва резервно гориво. С резорвоара и бутилката ще се справя някак, но как да подкараме на бензин пустия двигател? Главоболене със закупуване на инжекция и комп + кабелите не ми се нрави. Струва ми се разумно решение да
                  се сложи един карбуратор - няма невъзможни неща. Ако някой е минал по този път, ще бъда безкрайно благодарен да сподели решението на проблема. За сега въпросите са: какъв колектор да се ползва - от моно ( дали става?) , или направо да се изработи за целта ( къде?) И разбира се какъв карбуратор е най-удачно да се ползва - елементарен, лесен за настройки и да се вмести под капака все пак По стечение на обстоятелствата имам възможност да издиря от някоя стара бракма - шкода, лада1600 или друга със сравнително прости такива, но ако има готово, работещо решение предпочитам да не откривам топлата вода... а още по-добре ако някой може да удари едно рамо.
                  Почна се то един филм...
                  Значи колега на 16 клапанова Витара колектор от 8 клапанова не става така че мисли да си оправяш колата с инжекциона. Абе според мене тази кола трудно може да работи без комп чудно ми е как са я подкарали.
                  ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

                    Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
                    Значи колега на 16 клапанова Витара колектор от 8 клапанова не става така че мисли да си оправяш колата с инжекциона. Абе според мене тази кола трудно може да работи без комп чудно ми е как са я подкарали.
                    Не е проблем да върви на газ без комп. Въпрос на един-два транзистора. Особено, ако делкото е от 8-клапановата.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

                      Добре де аванса как се променя
                      ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

                        Колеги благодаря за съветите. Вчера четох темата, но през телефона и не ми се пишеше. Все пак днеска звъннах тук - там и поръчах да ми потърсят карбуратор от жук, форд ( ако знам модел ще е по-лесно) и шкода или лада. Може да се сдобия в един момент с 2 - 3 и тогава ще може да се избира Ако наистина има такава сонда за газ, с показване на количеството гориво и резерва- доста се замислям дали си струва упражнението... особено ако и колектор от моно не става на глава с 16 клапана. Когато набавя карбуратор ще видим колектора как ще се прави. Относно подкарването на газ - ами то и с пърлачката може да запалиш дигателя, но не значи, че ще работи добре Няма такива неща като аванс и смукач т.е. студена не държи обороти. Сложена е някаква плочка на входа на колектора и там отива маркуча от изпарителя. До делкото има бобина - не знам дали е така на G16B. Гледам, че има някакъв вакуум до дистрибуторната капачка, но не ми е ясно къде трябва да се закачи на този "съберичарк" Една снимка щеше да помогне, но сега е при приятели в сервиз... Та си мисля, че един карбуратор ще реши доста от проблемите по захранването с гориво, дори и при работата на газ. Иначе си пали, държиш малко педала на газта да позагрее и си върви нормално - даваш "газ" - ускорява. Загряла държи 900 оборота, но при товар на генератора -включени фарове, чистачки и др. падат неприятно на 400- 500. С гуми регенерат малатеса 225/75/15 в града гори 17 - 18 - не знам добре ли е и дали върви като хората защото това е първата такава която карам. За оправяне не инжекцията не става въпрос, защото няма да е оправяне, а създаване - струва ми се по-сложно и скъпо. Принципно обичам нещата да се правят като хората, и си мисля че ако се направи кадърно това с карбуратора няма да се усеща интервенцията.
                        Ще се поинтересувам за тази интересна сонда за газовата... може нещата да придобият друг обрат. Тогава остава смукач, и да се компенсират оборотите при ел. товар... То не пречи и модерна сонда и карбуратор.
                        п.с. Ако някой знае къде изработват колектори - да казва, че усещам - май там ще е основния разход на средства.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

                          Е с вакум де.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

                            На 8 клапановата компа няма никакво взимане-даване с аванса. Вакуумен е, чисто механичен. В компа има един транзистор в ключов режим, който задейства от датчика и мята на бобината и толкова. Не е проблем да се направи външно, чаркалака струва 1-2 лева.

                            Сега, не съм се заигравал достатъчно с комповете на 16 клапановите и не им знам всичките версии. Но има ли вакуум на "делкото", нататък не е интересно, компа не мести нищо. Обикновено тия, дето компа играе някаква роля в ъгъла на запалване, имат повечко кабели от "делкото", обикновено 5 или 6 - заради втория датчик, който го играе синхронизация и дава сигнал само на (или около) ГМТ на първи цилиндър.
                            Друго, че ако е само да се подкара двигателя да работи някак, става и въобще без изместване на аванса, но движи по-тегаво.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Може ли да се присади карбуратор на G16B ?

                              Явно е сменено делкото. Няма работещ аванс но не се бърка работата на токовете. И сигурно дава отражение на динамиката. Колата е била моноинжекция, но двг- то е сменено и няма никакъв комп.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X