Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Един Самурай в Белоградчик!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Един Самурай в Белоградчик!

    Честито, честито. Изглежда добре, нека те слуша и не ти създава големи ядове. Гумите са му големи, не опират ли?
    Двигател ще иска. Аз сега слагам омегов...
    Относно окачването, най-ефективно и евтино - газ69/предни/+трабант. Ресьорите в/у мостовете и така... нататък ясно, филм

    Успех, ще помагаме!
    Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
    Mercedes w212 E350 4matic
    Ducati Monster 600
    O888795575

    Коментар


    • #17
      От: Един Самурай в Белоградчик!

      Първоначално публикуван от ivko006 Преглед на мнение
      Купих го преди около 6 месеца но ме беше срам да го покажа. С едни джанти и мек таван закупени от колеги във форума, вече мога да Ви представя "МАЙЛО"![ATTACH=CONFIG]320034[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]320035[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]320036[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]320037[/ATTACH]
      Честито!
      Пожелавам,много безаварийни и кални километри!
      0осем9осем7шест0осем7едно
      Миро

      Коментар


      • #18
        От: Един Самурай в Белоградчик!

        Гумите опират малко, купих някакви ресьори /газ+трабант/, не ми харесва-друса яко като караш по черен път, не ми харесва с ресьори върху мостовете, за мен е по важно да се катери и да е устоичив.
        Решено задължително пружини, за мотора бих сложил омегов, имал съм кола с такъв мотор и мога да кажа, че е здрав мощен и икономичен.
        Като сложиш Омеговия, напиши как е станало.

        Коментар


        • #19
          От: Един Самурай в Белоградчик!

          Първоначално публикуван от ivko006 Преглед на мнение
          Гумите опират малко, купих някакви ресьори /газ+трабант/, не ми харесва-друса яко като караш по черен път, не ми харесва с ресьори върху мостовете, за мен е по важно да се катери и да е устоичив.
          Решено задължително пружини, за мотора бих сложил омегов, имал съм кола с такъв мотор и мога да кажа, че е здрав мощен и икономичен.
          Като сложиш Омеговия, напиши как е станало.
          Като смениш мотора с по-мощен ще почне да страда трансмисията - ще хвърляш кутий, кардани, карета и дифове доста.
          Що не се обадиш, като минеш покрай Видин, ще измислиме нещо.
          0898 71 8448 - Киро.

          Коментар


          • #20
            От: Един Самурай в Белоградчик!

            Честито и от мен.Нека да те слуша,пък и ти него.Само не разбрах за какво ще се ползва джипчето.Ако ще го караш само на разходки+някое по-леко състезание не се товари финансово със смяна на двг. и т.н.Но ако си решил да се състезаваш с големите-мостове примерно от Тойота,окачване,двг.......Това е моето мнение.
            Важно е да си наясно със себе си и тогава ще решиш най-точно какво да правиш.
            Всички може да пишат и да дават съвети,но само ти знаеш до къде искаш да стигнеш и докъде ти стига чергата.
            Успех и още веднъж честито.
            Чавдар Владимиров
            0887/912075
            Ленд Ровър Диско 1
            Самуад в проект

            Коментар


            • #21
              От: Един Самурай в Белоградчик!

              Чергата ми е доста скъсана, по принцип не съм мислил за състезания, бих искал да го карам с тия гумета, да върви спокойно, че сега му е тегаво и най- важното да е на пружини.
              Четох за преправяне на раздатка, но по добре да сложа двигател.
              Не ми се сменяват мостове, както казах мисля че вида на Единия Самоковски Самурай отговаря на това което искам.

              Коментар


              • #22
                От: Един Самурай в Белоградчик!

                Честита придобивка избрал си правилна машина.Сега за желанията ти като начало да ти кажа Самурая е No limit конфигурация можеш с желание и пари да си направиш каквото искаш и както ти искаш,хубавите неща стават с пари с пръдня боя не става да знаеш убедих се покрай сагата с моя Сам.Можеш да си спестиш значителни количества пари за някои неща ползвайки детайли от други автомобили но хептен без пари не става.Относно желанието ти за пружини вариаций много въпроса е какво целиш,моята трянсфорамция към пружинно окачване ми е отнела до тук година и и малко и съм съвсем в началото,разбира се зимата ме спря сериозно и се надявам до есента да съм на линия.Колкото до мощния двигател там нямам много опит но въпреки че имах омегов мотор избягах от него поради ред причини и съм се насочил към понижени предавателни числа в раздатъчната кутия и диференциалите,след което мисля да добавя един 1,6 от Витара и мисля че това на Самурая му е достатъчно за да се движи супер добре за разходки от всякакъв тип без да сломи ред неща.Останалото е въпрос на личен твой избор желая ти успех.
                ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                тел.088четири 9едно9 4нула4
                -------------------------------------------------------

                Коментар


                • #23
                  От: Един Самурай в Белоградчик!

                  Не се лъжете, че като сложите по-бавна раздатка всичко ще дойде на място. Да, ще може да върти големи гуми, но при ниска скорост. Което не е нищо, просто си трябва и скорост за минаване през локви и баири.
                  Нищо не може да замени големия мотор!
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Един Самурай в Белоградчик!

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Не се лъжете, че като сложите по-бавна раздатка всичко ще дойде на място. Да, ще може да върти големи гуми, но при ниска скорост. Което не е нищо, просто си трябва и скорост за минаване през локви и баири.
                    Нищо не може да замени големия мотор!
                    Не е точно тъй .... ма както и да е . Всеки има глава на раменете и решава какво да прави , било то правилнио или грешно ...
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • #25
                      От: Един Самурай в Белоградчик!

                      Добре нека наблегнем първо на пружинното окачване, след това мотор, какъвто изпадне!
                      Най евтиния вариант на щангите които държат мостовете към купето, какъв е?
                      По възможност до ползвам от друг джип, както например мисля да ползвам Витаровото а рамо и щанги отзат.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Един Самурай в Белоградчик!

                        Първоначално публикуван от ivko006 Преглед на мнение
                        Добре нека наблегнем първо на пружинното окачване, след това мотор, какъвто изпадне!
                        Най евтиния вариант на щангите които държат мостовете към купето, какъв е?
                        По възможност до ползвам от друг джип, както например мисля да ползвам Витаровото а рамо и щанги отзат.
                        Евтино няма ..... Или се прави като хората или въобще не се захващай . С това което мислиш нищо няма да излезе и след това ще има преправяне, рязане ....удряш чертата и излизат едни пари ... и пак няма да имаш джипка !
                        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                        Коментар


                        • #27
                          От: Един Самурай в Белоградчик!

                          Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
                          Не е точно тъй ...
                          Хайде да я разнищим темата.
                          Кое не точно така? Голямата гума си иска съответния въртящ момент за да я върти. Този момент може да се постигне и с двигател от балканче, след съответните намалявания на оборотите=>увеличаване на момента. Ако се отнася до дърпане на някакъв товар по равно място-да, ще го дърпа, с мнооого бавана скорост. Това при положение, че приемаме, че двигателя е идеален-не се бои от работа продължително време на високи обороти, и т.н... Но за минаване през препятствие няма да става защото там се иска освен въртящ момент подаден на гумите, и скорост. А с малкия двигател скорост не може да се постигне ако на джантите има големи гуми... И в баира или локвата се налага да се включва на ниска предавка.
                          Много от препятствията преодолявам на втора бавна, но в края им двигателя вече е на последни издихания. Понякога се налага много бързо да включа първа(включвам по-бързо и от автомат), за да може да издрапам до края. С големия двигател това няма да се налага, и в началото на препятствието ще имам скорост и мощност едновременно. И няма да се налага превключване на по-ниска предавка по средата на баира...

                          Кажи сега ти с какво не си съгласен от това което написах?
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Един Самурай в Белоградчик!

                            Няма как да го разбереш докато не се качиш да видиш ... (дифовете са 5,12:1 , раздатка 4.16:1 , мотор 1.3 ) другото е празни приказки ,аз да ти казвам къде на коя съм минал и така до .......
                            А гледайки тенденцията която се е заформила (всеки да слага квото му дойде под капака ) скоро КАТ ще се напълни с джипки !
                            П.П. Живот и здраве да се засечем някаде да видиш как върви с 1.3 мотор.
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #29
                              От: Един Самурай в Белоградчик!

                              Според "някои" хора-КАТ няма да пълни с джипки. Нито с БМВ-та на два пръста от асфалта... Може, но поне няма да е скоро. Ако съвсем не ни обхване простотията и идиотията де...

                              А това откъде на коя предавка си минал-могъл си-минал си. там дето караме бъгитата има едни баири които си искат засилка, и да не включваш на по-малка предавка по средата. Ако искаш-накани се и ела, да видим без мотор дали ще ги изкараш.

                              Практиката има много варианти, много лица, но теорията не бърка. И аз не я обичам, ама това не означава, че не е вярна.
                              Пак казвам-с големи предавателни числа можеш да въртиш големи гуми(даже такива от огромна фадрома), но ако нямаш мощност на двигателя-не можеш да направиш скорост. А тя си е нужна понякога.

                              Колега, извинявай, че ти оспамихме темата. Знай, че това което е заложено от конструктора си е оптимално, всичко друго води до някакъв компромис-скорост, стабилност, разход и т.н... Ама вече си болен, няма оттърване...
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Един Самурай в Белоградчик!

                                Темата засяга модела Самурай ( не визирам друга марка или модел)
                                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X