Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
    Е те тука ме изненадА!
    Къде точно тропа шайбата? Централния болт на коляновия вал? Болчтетата към ангренажното колело? Самата шайба посредата (ако има демпфер)?
    Кажи кое точно ти трябва, ще измислим нещо ... надявам се.

    П.П. чак започнах да си мисля за скъсани болтове и останки в резбата на вала, но това си е приоритет на Фолксваген Като че ли не съм срещал подобен проблем при нашите.
    Ало дрударю , спирай се с тоз фолксваген ,че пак ще стане баташкото клане имаго и при нашите и при вашите и при всички.....
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • #32
      От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

      Първоначално публикуван от kamarashev25 Преглед на мнение
      свалях шайбата 4-5 пъти и установих ,че отворите на болтовете с които се захваща към агренажното колело са елепсовидни явно е карана преди с хлабави болтове защото проверих по всички известни на мен начини и съм 110% сигурен че луфта е само на шайбата и няма връзка нито с колянов вал нито с лагерите му за мое щастие а самата шайба освен отворите има и износване от задната страна както и средния отвор към болта на коляновия вал където според мен трябва да се фиксира основно шайбата
      Щом се мести шайбата ,и клина трябва да е износен, така ли е?
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • #33
        От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

        Първоначално публикуван от kamarashev25 Преглед на мнение
        свалях шайбата 4-5 пъти и установих ,че отворите на болтовете с които се захваща към агренажното колело са елепсовидни явно е карана преди с хлабави болтове защото проверих по всички известни на мен начини и съм 110% сигурен че луфта е само на шайбата и няма връзка нито с колянов вал нито с лагерите му за мое щастие а самата шайба освен отворите има и износване от задната страна както и средния отвор към болта на коляновия вал където според мен трябва да се фиксира основно шайбата

        Сега те разбрах. Първо, застреляй тоя, който я е отварял последно (ако го знаеш кой е). Второ, намери си друга шайба. трето, изхвърли 5те болта, купи си нови, провери дали се навиват докрай БЕЗ шайбата и БЕЗ стягане, ако трябва им подкъси резбата и тогава монтирай.
        просто някой серсем е навил по-дълги болтове, това е. На моята имаше 2 такива, ама поне другите си бяха нормални, та са крепяли някак. Сега ме мързи да слизам долу, утре ще ти кажа дължината на оригиналните, но помня, че имаха някаква дребна разлика със стандартните дължини, колкото за белата.

        П.П. Ако шайбата не е много разбита, просто смени болтовете и си готов. Ако обаче не се центрира с повече от милиметър, търси друга. То и милиметър не е добре, ама... според зора
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #34
          От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

          не съм навивал болтовете ,но мерих с шублера колко е дълбока дупката с резбата и останових че е малко по-дълга от болтовете.А наистина мацката от който я купих (витарата) е имала голямо желание да я поддържа но просто не е случила на майстори а като неразбира са и "рязали главата" без да правят нищо ((
          Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

          Коментар


          • #35
            От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

            Първоначално публикуван от kamarashev25 Преглед на мнение
            не съм навивал болтовете ,но мерих с шублера колко е дълбока дупката с резбата и останових че е малко по-дълга от болтовете.А наистина мацката от който я купих (витарата) е имала голямо желание да я поддържа но просто не е случила на майстори а като неразбира са и "рязали главата" без да правят нищо ((
            те отворите може и да са по-дълбоки, но сам се сещаш, че резбата не е на 100% от дължината. Оказа се, че не пазя оригиналните болтове. Но не е проблем де, взимаш стандартни 6мм с вътрешен шестогран или торкс на 8.8 или 10, но не повече. Нагаждаш дължините, стягаш БЕЗ да се престараваш и со готов.

            За останалото ... ясно ... за съжаление.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #36
              От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

              Същото чукане се прояви и при мен след основния ремонт!Паля...чука!Брей...слушам точно от към КВ!...бях казал,на брат ми да нареди шаибите,че нямах време и той не намерил единия болт от 5те ,с които се стяга шаибата към КВ и сложил обикновен,но естествено...малко по-дълъг и чука!
              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X