Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

    Здр.аз съм от софия джипката е сузуки витара 1.6 16v дълга база, искам да попитам защо когато двигателя е студен има някакво тропане при ускоряване, но когато загрее тропането изчезва.

  • #2
    От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

    Аз мисля че е от гъсто масло и повече луфт на клапаните от нормалното.
    Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
    Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
    "Mud Angels" Stara Zagora

    Коментар


    • #3
      От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

      и аз имам съмнение за тропане в клапаните но не съм сигурен

      Коментар


      • #4
        От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

        и при мен го имаше това чукане , когато е студен чука и след около минута две почва до олеква и спира , при мен си беше от клапаните и леко износен разпределителен вал, след ремонта и регулировката на клапаните всичко се нормализира
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #5
          От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

          мерси за информацията

          Коментар


          • #6
            От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

            Бутални болтове, най-верятно, ако уцелиш маслото ще спре

            Коментар


            • #7
              От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

              не е бутални болтове те тракат по силно когато загрее мотораи се чуват по силно в тихите обороти. не са и клапанани . при ускорение на студен двигател - вероятно са бутала. чувал ли си как чука (трака ) мотора когато има по голям аванс на подаване на искрата на свещите. това ли е ? ако е това което казвам след време ще се появи и когато мотора е загрял , но само в режим на натоварване(ускорение). дано не съм прав - скъпа повреда.
              899180483

              Коментар


              • #8
                От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

                не васе клапаните са ,поне 90% , щом се засилват само като ускорява , моите като не подгрея и тръгна веднага тракаха все едно като голямо предварение докато не стопли малко мотора , а сега като маправих ремонта като тръгна дори да е студен двигателя едва се долавя шума и изчезва напълно сле 5,10 секунди , все едно си с маслени повдигачи , като свалих глават преди ремонта и измерих хлабината беше различна на всички ,и варираше около 0,35 0,40 , и да не забраваме за останалите 10% ,че сега правим все едно диагностика по телефона , друго е да се чуе на живо , ако иманякой майстор от софия нека пише и колегата да отиде при него за диагностика , че в днешни гладни времена ,някой „майстор" може да го вкара в някой филм за 1000лв
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #9
                  От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

                  Първоначално публикуван от aroren Преглед на мнение
                  не е бутални болтове те тракат по силно когато загрее мотораи се чуват по силно в тихите обороти. не са и клапанани . при ускорение на студен двигател - вероятно са бутала. чувал ли си как чука (трака ) мотора когато има по голям аванс на подаване на искрата на свещите. това ли е ? ако е това което казвам след време ще се появи и когато мотора е загрял , но само в режим на натоварване(ускорение). дано не съм прав - скъпа повреда.
                  Предната ми витара имаше проблем сбуталните болтове, изразяваше се в това, че при студена кола по време на потегляне и ускорение имаше почукване , което изчезва след около 3500об/мин и майстора ме посъветва да не вдигам критични обороти над 5000, като преди това беше направена пълна профилактика на запалване и регулировка на клапани, смяна масла, филтри, и други не толкова важни неща. Според мен са бутални болтове, но му трябва диагностика, това е

                  Коментар


                  • #10
                    От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

                    тоше аз твоето тракане го чух като беше в шумен . това си беше чатъркане в газоразпределителния механизим.то и аз моята в момента съм я оставил по лабава 0.20-.25 мм .още 200-300 км и ще ги регулирам. да трябва да се чуе щото той колегата не го описва добре . а филма е от 1000 лв нагоре - нучно популярна драма с много серии. дано попадне на читав майстор , то шума от клапани , бутални болтове или лагери на коляновия вал се локализират по лесно.
                    колега трент то ако са само бутални болтове пак казвам ще се чуват най ясно при загрял мотор на тихи обороти . ама така можеш да караш без никакви проблеми докато изгние купето . и що да не дигаш 5000об? напротив тогава имаш добро мазане и уравновесяване на масите ма подвижните детайли .
                    899180483

                    Коментар


                    • #11
                      От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

                      Колега трябва да отстраняваш шумовете един по един и така ще разбереш.
                      Започни със реглаж на клапаните, като най-евтина операция и огледайте кобилиците и разпределителния вал.
                      Не е добре когато има шумове, защото те сами няма да изчезнат, даже в повечето случай ще се усилват.
                      0889 38 43 67 Милен

                      Коментар


                      • #12
                        От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

                        така е послушай колегата ТИГЪР. можеш да си поиграеш и с центровката ако и на 0 до + градуса има тракане търси надолу
                        899180483

                        Коментар


                        • #13
                          От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

                          колегата е писал ясно и четливо , че като загрее малко и спира тракането , ако е центровка ще си чука винаги ,и при студен и при топъл двг , ако е бутален болт писахте че като загрее повече започва да си хлопа , а той пише че спира при топъл , хайде малко да помисли ,имах един опел той си беше с хлабави болтове , не съм го натискал като е студен но при топъл двг и критични обороти 6800 -7500 оборота се чувашеа добре изразено чукане , все едно клапаните удрят буталата , но не умря пущината от газ и го продадах и още му се радват
                          Последно редактирано от jimito; 12-04-11, 21:26.
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #14
                            От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

                            не бе тоше това е за диагностика на хлабини в бутало ,болт/биела, лагер. ама тракането е при натоварване в режим на ускрение.
                            е как ги чу тези болтове при тази невъобразима аларма при 7000 об. то там всичко вече трака .
                            ама колегата ни пусна тема да се драчим.
                            какво стана с пружините?
                            899180483

                            Коментар


                            • #15
                              От: ТРОПАНЕ В ДВИГАТЕЛЯ

                              чуват се васе и то яко все едно ковеш буталата пружините ги взех ,сега търся и на теб ,ама голям майтап падна утре ще ти се обадя да се посмееш , че да не оспамваме темата
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X