Обява

Свий
Няма добавени обяви.

дилема агу или газов инжекцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: дилема агу или газов инжекцион

    Моята има еднакъв разход и лятото и зимата в града.
    Както и да го смятам, не ми излиза сметката за ГИ. За тея пари предпочитам да сложа метан.

    Коментар


    • #17
      От: дилема агу или газов инжекцион

      Слагай се обикновенно газово с една плочка и няма да имаш проблеми , и мене се опитваха да ме излъжат с тия инжекционни обаче се осложнява цялата система и в край на смитка като пали и лятото на бензин и докато ти дигне 40 градуса да включи на газ къде ми е икономията при тези цени на газ и на бензин , все пак докато е студена колата харчи най-много . Дебитумер може да ти гръмне много рядко и то от не настроена газова като си правиш настройка и си сменяш въздушният филтер на 10хиляди няма да имаш проблеми. Пък не се знае и до кога ще има смитка от газта при този темп на покачване такаче няма и смисал да се набутваш. Една бутилка втора употреба 30тина лева един нов изпарител турски електрически мин газ съм много доволен 49 лева е и инсталацията и за 200 лева си свиркаш.

      Коментар


      • #18
        От: дилема агу или газов инжекцион

        Превключването от газ на бензин е по-бавно единствено през зимата при -5 и нагоре, а когато е топло на 50-ия метър вече колата си е превключила на газ. При това без да имам грижата за превключване и тъй нататък, защото компютъра сам си управлява целия процес. Също така при инжекциона, а и не само, е хубаво да се пали първо на бензин и след това да се превключи на газ, заради бензиновата помпа. Има голф карбуратор, който след цяло лято каране на газ обикновено му трябва малко профилактика на карбуратора, за да се "отпуши" от натрупания графит вътре. Споделям това от опит, тъй като имам две леки коли, едната с обикновена газова, а другата с ГИ. Вярно, е че на Витарата нямам газ, но там е същото.

        Коментар


        • #19
          От: дилема агу или газов инжекцион

          спирам да споря и Ванка искам да ми настрош и моята газова да гори както лято така и зима ,и печелиш бутилка мускатова двойно пекана ,отлежала 6 години хората са казали ХВАЛИ МАГАРЕ КАРАЙ КОН
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #20
            От: дилема агу или газов инжекцион

            Заповядай, ще я настроя.
            А бутилката ще я уважим

            Коментар


            • #21
              От: дилема агу или газов инжекцион

              ok Ванка скоро нямам път към варна но ако идвам непременно ще ти дрънна ,а ако идваш към карнобат ти дрънкай дори и да не настроиш пак ще има бутилка
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #22
                От: дилема агу или газов инжекцион

                И на мене ми предстои да слагам газ... моита е със мотор G16B, пълен инжекцион, и след като попрочетох мнения се спирам на обикновено агу,но със електрически изпарител...мисля ,че добре центрована ще е по икономична от газовия инжекцион,а и е по проста ,което за мене е по-добре(аман от електроники).. а се оказва ,че и прословутият вакумен регулатор може да се обезопаси със метална пластинка, така че....проблемът е ,че ми се ще бутилката да я набутам отдолу до резорвоара, та ще се наложи да го сменям с нещо по малко ...а, между другото бях пуснал линк , към нещо за мене интересно, а именно как в usa пригаждат едно субаро да се движи добавяики му вода чрез някакво съвсем просто и незаемащо място устройство, но за съжаление темата бе изтрита , а мене ме изкараха рекланен агент !!!

                Коментар


                • #23
                  От: дилема агу или газов инжекцион

                  Интересно Всичките ми коли са на газ и никоя досега не си е помислила да киха, кашля и т.н. Уредбите си слагам сам.
                  Не съм особено стриктен по отношение на свещи, филтри и т.н. "Кихалки" нямам и няма да сложа, защото е правилно да лекуваш причината за болестта а не последствията.
                  Някои колеги с ГИ редовно си карат на бензин, щото инжекционът бил безпроблемен.
                  Паля винаги на газ, независимо от температурата и нямам ядове. Това от 20-ина години. Оттогава карам с LPG.
                  Има значение как се слага и настройва АГУ. Като видя нещо със стеснен всмукателен отвор, странни кранчета, още по-странни въздушни филтри, нямащи малки обороти и удушени за "икономия" ми става ясно че е пипана от талибан и съответно работи по талибански.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #24
                    От: дилема агу или газов инжекцион

                    и аз си карам жигулката само на газ и даже съм изхвърлил резервоара и до сега не ми е гръмнла , като и сменях двигателя я мъчех да запали с една бутилка с бензин и не и хареса бенца кихна и се запали после я гасих с вода и едно одеало
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • #25
                      От: дилема агу или газов инжекцион

                      И аз наскоро газифицирах Джимнито с ГИ,но наблюденията са ми малко.За изминатите 1500-2000км. до сега никакви проблеми и най вече джипката върви на двата вида гориво без да осетя някаква разлика!Разхода на ГАЗ е с 2-3л. по висок от бензиновия-това при зимно каране.От тази тема става ясно недостатъка на ГИ,а именно едновременното консумиране на двата вида горива,което е лошо!Има ли начин сами да засечем този недостатък?
                      ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                      Коментар


                      • #26
                        От: дилема агу или газов инжекцион

                        то горенето на двете горива едновременно не е от ГИ а си е от МП (майстор пацолан) ако това имаш предвид
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • #27
                          От: дилема агу или газов инжекцион

                          Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                          то горенето на двете горива едновременно не е от ГИ а си е от МП (майстор пацолан) ако това имаш предвид
                          Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                          един и от мен за инжекция ,аз карам 4 години с български на фобос цената беше 1100 тогава сега е за около 800 ,900лв минал съм вече 125000км на газ и съм сменил само 3 вилтъра на клапана което е напълно нормално при тази мръсна газ, цената им е 2,50лв , но слагам едно голямо НО има значение кой ще ти го постави ,защото на един приятел му го сложиха в пловдив ама направо му го сложиха там в тъмното ,че после плака цял месец и едва се съгласиха едни майстори от сливен да му го оправят ,гореше газ и бензин едновременно , инсталирали са му пиратски софтуер и работиха 3 цилиндъра на газ и една на бензин
                          Ами тъкмо ти написа за горенето на двете горива едновременно,затова се позамислих и зададох този въпрос.
                          Знам ли на моя компютър кво му е в главата (пиратски софтуер или оригинален)и от кое горивце налива в цилиндрите!Сложих нов ГИ Ловато за 950лв.в Монтана и за момента съм доволен.
                          ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                          Коментар


                          • #28
                            От: дилема агу или газов инжекцион

                            можеш да разбереш само ако караш на дълъг път примерно минаваш днес 500км и бензинати намалява ,другия начин е да ти закачат компа за диагностика в оторизиран газ сервиз , този номер може да ти го прави само българско ГИ марка фобос, защото само то от всички ГИ има тази функция да работят 1 на бенц 3 на газ или 2 на бенц 2 газ ,софта за това газово е мислен от българи ,и е събрано всичко добро в него от италианските(поокрадено) това е за цел лесна диагностика на дюзите ,разглеждал съм софта надълго и на широко има доста функции и настройки и ако майстора не е много в час да го настрои стават такива бели , а и предполагам че и твоето е бг, Щом не ти прави проблеми няма за какво да се притесняваш ,като разхода ти е добър и не губиш бенц ,газ до ламарината да не се мъчи машината Казх че само фобос дели дюзи но това беше до рпеди 4 години може и някой италианско да има тази функция вече ,ако има нека някой ме поправи .Поздрави!!!
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • #29
                              От: дилема агу или газов инжекцион

                              Привет, колеги! Отскоро съм в семейството на Витара - ДБ 1.6, 16V 93г., двиг.- G16B, работещ перфектно. След задължителна смяна на всички консумативи/технически не съм много грамотен, всичко в сервиз/, стигнах до ГУ- съветвах се с приятели, и реших - обикновенна, с авт. ключ. Отидох в сервиз/оторизиран представител на BRC за региона/, където след забавяне от близо 2дни/обикновенно работят доста по-бързо/ми върнаха колата с обяснението, че имали проблем с оборотите на празен ход на газ, но да покарам няколко дена, и после да отида за донастройки. Карам Витарата няколко дни, и проблема си го има, но не винаги, като загрее/стрелката стои на 11ч./подържа 800об. на празен ход, и отведнъж об. падат и колата гасне. Мн. неприятно, особено на светофар! Имам усещането, че в сервиза не са наясно с този мотор, и налучкват. Моля за някакъв съвет! Поздрави!
                              "Make love, not war!"

                              Коментар


                              • #30
                                От: дилема агу или газов инжекцион

                                Така, както си го обяснил, и ние трябва да налучкваме. Как е вързан изпарителя към смукателния колектор - с 1 или с 2 маркуча? Къде е смесителя? С какво допълнително управление си? Може би е добра идея да щракнеш 1-2 снимки, поне за ориентация.
                                Може да е нещо съвсем просто (примерно неправилно навита жица на "датчика" към електрониката, която управлява клапаните), може да е кофти нагласен изпарител, а може и да са откачили някой датчик или вакуум без да искат.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X