Обява
Свий
Няма добавени обяви.
една невероятна авария
Свий
X
-
От: една невероятна авария
Е голям спор за няма нищо. Тези пластинки за които иде реч не са акустични датчици. "Датчика" си е на накладката занитен най-често. Тези пластинки са там /в повечето коли/ за да предотвратят потракването на накладките по дупки и неравности. Тоест да обират вибрации. Не съм 100% сигурен за Витара щото не помня добре дреболии но не е възможно в сериозен джипов апарат някаква пластинка да е отговорна за задържането на накладката вътре. Ако не се е разпаднала накладката на съставните си части и е излязла от апарата при нормална употреба - спешно ви трябва читав майстор. Нещо не е наред сериозно.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: една невероятна авария
Не забравяй, че витарата не е мислена за сериозен джип... Ние я направихме такава, и искаме да се държи като такъв. Ма пак да си тежи един тон.Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнениено не е възможно в сериозен джипов апарат някаква пластинка да е отговорна за задържането на накладката вътре. Ако не се е разпаднала накладката на съставните си части и е излязла от апарата при нормална употреба - спешно ви трябва читав майстор. Нещо не е наред сериозно.
В момента не съм съвсем сигурен дали тези пластини са единствените които държат накладката вътре, но при мен и в двата случая нямаше разпадане-отлепване на феродото от планката. А пластините ми са нацепени, и не държат добре накладката на мястото и. Когато дойде реда пак да свалям супорта( а това ще е скоро, сигурен съм) ще разгледам подробно, и ще пиша. Даже може и да снимам ако не ме домързи
Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: една невероятна авария
Хм, не ми е падала накладка, но се замислих - а дали причината не би могла да бъде заклинил спирачен апарат? Така накладката от едната страна се износва много по-бързо и започва да остава все по-голяма хлабина. Което води и до калпави спирачки, но те на Витарата спирачките и без това са си в областта на майтапа, така че ...
и по някое време, напрежението идва в повече, супорта мръдва по-рязко и се измества силно встрани и айдеее...
Съмнава ме, просто предположение?О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: една невероятна авария
Както и да е мислена Витарата все си остава Сузуки. Аз на тая фирма съм навикнал да и вярвам. Особено що се касае спирачни системи - не вярвам да са допуснали толкова груба грешка. Следващият витарист който дойде - има безплатен преглед на спирачни апарати - срещу право на публикация на снимки :-)Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНе забравяй, че витарата не е мислена за сериозен джип... Ние я направихме такава, и искаме да се държи като такъв. Ма пак да си тежи един тон.
В момента не съм съвсем сигурен дали тези пластини са единствените които държат накладката вътре, но при мен и в двата случая нямаше разпадане-отлепване на феродото от планката. А пластините ми са нацепени, и не държат добре накладката на мястото и. Когато дойде реда пак да свалям супорта( а това ще е скоро, сигурен съм) ще разгледам подробно, и ще пиша. Даже може и да снимам ако не ме домързи
0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: една невероятна авария
Незнам защо се оплаквате толкова от спирачките на Витарата?Знам,че в друга тема сме обсъждали,че има някои разлики в годините и модификациите,ама чак пък толкова??Мисля,че спирачките на Витарата са си доста сериозни-големи вентилирани дискове и големи барабани отзад.При тегло 1200кг...При добре настроен "кантар" и обран луфт на ръчната спирачка(и за тва имаше спор),в комплект с широки гуми си спира идеално.И не загряват(прегряват).Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение... но те на Витарата спирачките и без това са си в областта на майтапа, така че ...
Извинявам се,че не е по-темата.
Възможно ли е феродото да се е отлепило от накладката и да са паднали едно след друго между диска и апарата?Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year
Коментар
-
От: една невероятна авария
Вентилирани са на 16V и са с по-големи накладки. На 8 клапановите са без вентилация и са бахти майтапа. Откак си преправих задните спирачки (все още са си барабанни, но сега са по диагонал, като на всяка нормална кола, с два отделени кръга и с разпределител от Мицубиши), започна да спира доста по-добре. Моята е "само" 1100 кила с газовата, но в оригинален вид спираше като товарния влак. Някой ден ще си ковна вентилирани дискове и по-големите супорти, но не се знае кога ще стане. Тая алабалистика с управлението на разпределителя от предно дясно колело и двете задни на един маркуч ... абе що съм я изхвърлил, ясно какво ми е мнението.Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнениеНезнам защо се оплаквате толкова от спирачките на Витарата?Знам,че в друга тема сме обсъждали,че има някои разлики в годините и модификациите,ама чак пък толкова??Мисля,че спирачките на Витарата са си доста сериозни-големи вентилирани дискове и големи барабани отзад.При тегло 1200кг...При добре настроен "кантар" и обран луфт на ръчната спирачка(и за тва имаше спор),в комплект с широки гуми си спира идеално.И не загряват(прегряват).
Извинявам се,че не е по-темата.
Възможно ли е феродото да се е отлепило от накладката и да са паднали едно след друго между диска и апарата?О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: една невероятна авария
Абсолютно вярно!Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнениеЕ голям спор за няма нищо. Тези пластинки за които иде реч не са акустични датчици. "Датчика" си е на накладката занитен най-често. Тези пластинки са там /в повечето коли/ за да предотвратят потракването на накладките по дупки и неравности. Тоест да обират вибрации. Не съм 100% сигурен за Витара щото не помня добре дреболии но не е възможно в сериозен джипов апарат някаква пластинка да е отговорна за задържането на накладката вътре.
На другата си кола съм ги изхвърлил, че бяха много ръждясали, а надали някой ще продава само тия ламаринки.
Коментар
-
От: една невероятна авария
Така....
Познайте какво правих днес 1 час в дъжда!!! Слагах си накладката.
Оказа се, че наистина като изтънеят и има вариант да падне, но я усетих. На светофара някак доста рязко ми спря джипа, и при потегляне взе да стърже. Отбих и почнах да .... ПСУВАМ (първа реакция). Особено голям проблем се оказа да прибера почти изскочилото бутало, което се беше и заклинило.... Ползвах помощ oт Hi-Jacka
, но за целта се наложи да сваля целият сп. спарат, да сложа обратно колелото, и да ползвам предната боня и Hi-Jaka, като преса. Естествено не мина и без помоща на чук. Добрах се до крайната си цел и утре трябва да повторя манипулацията с новите накладки.
Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
http://www.cardomain.com/ride/2562837
Коментар
-
От: една невероятна авария
Според мен сп.диск ти е поизносен .Като прибавим и износена накладка така става.На мен лично ми е падала предна накладка.Смених дисковете с нови (баси колко са дебели новите )и нови накладки и повече не съм имал проблеми там.Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнениеТака....
Познайте какво правих днес 1 час в дъжда!!! Слагах си накладката.
Оказа се, че наистина като изтънеят и има вариант да падне, но я усетих. На светофара някак доста рязко ми спря джипа, и при потегляне взе да стърже. Отбих и почнах да .... ПСУВАМ (първа реакция). Особено голям проблем се оказа да прибера почти изскочилото бутало, което се беше и заклинило.... Ползвах помощ oт Hi-Jacka
, но за целта се наложи да сваля целият сп. спарат, да сложа обратно колелото, и да ползвам предната боня и Hi-Jaka, като преса. Естествено не мина и без помоща на чук. Добрах се до крайната си цел и утре трябва да повторя манипулацията с новите накладки.ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Коментар
-
От: една невероятна авария
Вероятно, но ... скоро не бях поглеждал ИЗОБЩО.
Пропуска в сервизирането си е лично мой.
Миналата година разглобявавах апаратите за да ги рздвижа, и от тогава ... НИЩО. Само карам.Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
http://www.cardomain.com/ride/2562837
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар