Обява

Свий
Няма добавени обяви.

една невероятна авария

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: една невероятна авария

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16234.jpg
Прегледи:1
Размер:29.3 КБ
ID:5247344
    Обграденото с червено е акустичният датчик!
    не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

    Коментар


    • #32
      От: една невероятна авария

      Е голям спор за няма нищо. Тези пластинки за които иде реч не са акустични датчици. "Датчика" си е на накладката занитен най-често. Тези пластинки са там /в повечето коли/ за да предотвратят потракването на накладките по дупки и неравности. Тоест да обират вибрации. Не съм 100% сигурен за Витара щото не помня добре дреболии но не е възможно в сериозен джипов апарат някаква пластинка да е отговорна за задържането на накладката вътре. Ако не се е разпаднала накладката на съставните си части и е излязла от апарата при нормална употреба - спешно ви трябва читав майстор. Нещо не е наред сериозно.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #33
        От: една невероятна авария

        Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
        но не е възможно в сериозен джипов апарат някаква пластинка да е отговорна за задържането на накладката вътре. Ако не се е разпаднала накладката на съставните си части и е излязла от апарата при нормална употреба - спешно ви трябва читав майстор. Нещо не е наред сериозно.
        Не забравяй, че витарата не е мислена за сериозен джип... Ние я направихме такава, и искаме да се държи като такъв. Ма пак да си тежи един тон.
        В момента не съм съвсем сигурен дали тези пластини са единствените които държат накладката вътре, но при мен и в двата случая нямаше разпадане-отлепване на феродото от планката. А пластините ми са нацепени, и не държат добре накладката на мястото и. Когато дойде реда пак да свалям супорта( а това ще е скоро, сигурен съм) ще разгледам подробно, и ще пиша. Даже може и да снимам ако не ме домързи
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #34
          От: една невероятна авария

          Хм, не ми е падала накладка, но се замислих - а дали причината не би могла да бъде заклинил спирачен апарат? Така накладката от едната страна се износва много по-бързо и започва да остава все по-голяма хлабина. Което води и до калпави спирачки, но те на Витарата спирачките и без това са си в областта на майтапа, така че ...
          и по някое време, напрежението идва в повече, супорта мръдва по-рязко и се измества силно встрани и айдеее...
          Съмнава ме, просто предположение?
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #35
            От: една невероятна авария

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Не забравяй, че витарата не е мислена за сериозен джип... Ние я направихме такава, и искаме да се държи като такъв. Ма пак да си тежи един тон.
            В момента не съм съвсем сигурен дали тези пластини са единствените които държат накладката вътре, но при мен и в двата случая нямаше разпадане-отлепване на феродото от планката. А пластините ми са нацепени, и не държат добре накладката на мястото и. Когато дойде реда пак да свалям супорта( а това ще е скоро, сигурен съм) ще разгледам подробно, и ще пиша. Даже може и да снимам ако не ме домързи
            Както и да е мислена Витарата все си остава Сузуки. Аз на тая фирма съм навикнал да и вярвам. Особено що се касае спирачни системи - не вярвам да са допуснали толкова груба грешка. Следващият витарист който дойде - има безплатен преглед на спирачни апарати - срещу право на публикация на снимки :-)
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #36
              От: една невероятна авария

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              ... но те на Витарата спирачките и без това са си в областта на майтапа, така че ...
              Незнам защо се оплаквате толкова от спирачките на Витарата?Знам,че в друга тема сме обсъждали,че има някои разлики в годините и модификациите,ама чак пък толкова??Мисля,че спирачките на Витарата са си доста сериозни-големи вентилирани дискове и големи барабани отзад.При тегло 1200кг...При добре настроен "кантар" и обран луфт на ръчната спирачка(и за тва имаше спор),в комплект с широки гуми си спира идеално.И не загряват(прегряват).
              Извинявам се,че не е по-темата.
              Възможно ли е феродото да се е отлепило от накладката и да са паднали едно след друго между диска и апарата?
              Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

              Коментар


              • #37
                От: една невероятна авария

                Принципно и да се отлепи феродото нетрябва накладката да изпадне , пак според зависи изправността на спирачната с-ма и това кой как приема какво е изправна спирачна с-ма .
                Лудак

                Коментар


                • #38
                  От: една невероятна авария

                  Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
                  Незнам защо се оплаквате толкова от спирачките на Витарата?Знам,че в друга тема сме обсъждали,че има някои разлики в годините и модификациите,ама чак пък толкова??Мисля,че спирачките на Витарата са си доста сериозни-големи вентилирани дискове и големи барабани отзад.При тегло 1200кг...При добре настроен "кантар" и обран луфт на ръчната спирачка(и за тва имаше спор),в комплект с широки гуми си спира идеално.И не загряват(прегряват).
                  Извинявам се,че не е по-темата.
                  Възможно ли е феродото да се е отлепило от накладката и да са паднали едно след друго между диска и апарата?
                  Вентилирани са на 16V и са с по-големи накладки. На 8 клапановите са без вентилация и са бахти майтапа. Откак си преправих задните спирачки (все още са си барабанни, но сега са по диагонал, като на всяка нормална кола, с два отделени кръга и с разпределител от Мицубиши), започна да спира доста по-добре. Моята е "само" 1100 кила с газовата, но в оригинален вид спираше като товарния влак. Някой ден ще си ковна вентилирани дискове и по-големите супорти, но не се знае кога ще стане. Тая алабалистика с управлението на разпределителя от предно дясно колело и двете задни на един маркуч ... абе що съм я изхвърлил, ясно какво ми е мнението.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #39
                    От: една невероятна авария

                    Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                    Е голям спор за няма нищо. Тези пластинки за които иде реч не са акустични датчици. "Датчика" си е на накладката занитен най-често. Тези пластинки са там /в повечето коли/ за да предотвратят потракването на накладките по дупки и неравности. Тоест да обират вибрации. Не съм 100% сигурен за Витара щото не помня добре дреболии но не е възможно в сериозен джипов апарат някаква пластинка да е отговорна за задържането на накладката вътре.
                    Абсолютно вярно!
                    На другата си кола съм ги изхвърлил, че бяха много ръждясали, а надали някой ще продава само тия ламаринки.

                    Коментар


                    • #40
                      От: една невероятна авария

                      Така....
                      Познайте какво правих днес 1 час в дъжда!!! Слагах си накладката.
                      Оказа се, че наистина като изтънеят и има вариант да падне, но я усетих. На светофара някак доста рязко ми спря джипа, и при потегляне взе да стърже. Отбих и почнах да .... ПСУВАМ (първа реакция). Особено голям проблем се оказа да прибера почти изскочилото бутало, което се беше и заклинило.... Ползвах помощ oт Hi-Jacka , но за целта се наложи да сваля целият сп. спарат, да сложа обратно колелото, и да ползвам предната боня и Hi-Jaka, като преса. Естествено не мина и без помоща на чук. Добрах се до крайната си цел и утре трябва да повторя манипулацията с новите накладки.
                      Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                      http://www.cardomain.com/ride/2562837

                      Коментар


                      • #41
                        От: една невероятна авария

                        Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                        Така....
                        Познайте какво правих днес 1 час в дъжда!!! Слагах си накладката.
                        Оказа се, че наистина като изтънеят и има вариант да падне, но я усетих. На светофара някак доста рязко ми спря джипа, и при потегляне взе да стърже. Отбих и почнах да .... ПСУВАМ (първа реакция). Особено голям проблем се оказа да прибера почти изскочилото бутало, което се беше и заклинило.... Ползвах помощ oт Hi-Jacka , но за целта се наложи да сваля целият сп. спарат, да сложа обратно колелото, и да ползвам предната боня и Hi-Jaka, като преса. Естествено не мина и без помоща на чук. Добрах се до крайната си цел и утре трябва да повторя манипулацията с новите накладки.
                        Според мен сп.диск ти е поизносен .Като прибавим и износена накладка така става.На мен лично ми е падала предна накладка.Смених дисковете с нови (баси колко са дебели новите )и нови накладки и повече не съм имал проблеми там.
                        ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                        Коментар


                        • #42
                          От: една невероятна авария

                          Вероятно, но ... скоро не бях поглеждал ИЗОБЩО.
                          Пропуска в сервизирането си е лично мой.
                          Миналата година разглобявавах апаратите за да ги рздвижа, и от тогава ... НИЩО. Само карам.
                          Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                          http://www.cardomain.com/ride/2562837

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X