Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки Джимни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Сузуки Джимни

    Първоначално публикуван от stankovich Преглед на мнение
    ....
    Единственния проблем е че много малко джимнита се предлагат на пазара и са разхвърляни в различни области на бг.
    .....
    За ново към момента не мисля, защото първо трябва да изчистя част от автопарка от подписа.
    Направи като мен - вземи си ново на лизинг. Хем ще можеш да си избереш каквото искаш, хем ще имаш време и стимул да чистиш автопарка
    Suzuki Jimny, 1.3, 2009

    Коментар


    • #17
      От: Сузуки Джимни

      Варианта на лизинг не е приемлив, не съм склонен да им давам на тези душмани още 5-6 хил.лв. върху цената.
      Отделно автомобила не е твой докато не го изплатиш.
      Предпочитам първоначално някое старичко 5 -10 год. да го "счупя" , да му видя хубавите и лошите страни пък после каквото джоба покаже.
      Все пак ще съм много благодарен, ако някой даде някой друг отговор на посочените по горе въпроси.
      Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
      Dacia Duster 4WD

      Коментар


      • #18
        От: Сузуки Джимни

        Ето ти един цитат на колегата Zenit, който ще ти отговори на част от въпросите ти:
        Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
        Здравейте рядко посещавам форума сега виждам темата.
        Първите дизелови джимнита излизат през 2004 и се монтират само на моделите с мек и твърд покрив мотора е 65кс правят се в Испания.През 2005 вече се монтира същия мотор 65кс и на джимни с метален покрив но произведени в Япония
        както е моето джимни.През 2006/2007 излиза варианта с новия мотор който е по мощен едно от най важните промени е добавянето на интерколер.Тук в Испания
        дизеловите модели от 2006 само се продават с метален покрив но виждам че в Франция,Германия ги има и хард топ.Дизеловите модели вече няма да се произвеждат така че който иска ново да побърза.В България не се продава дизелово джимни и това може да е проблем ако се вкара от вънка с частите за подръжката най вече.Преди време исках да си подменя ангранажния ремак и не успияха да ми набавият частите но ден днешен има марки които произвеждат тези неща и не е нужно да се ходи в Сузуки.Относно надежноста бих казал че джипката е добра е има доста дребни проблеми но това е неизбежно.
        /ремъчна шайба на генератора,ролки и оптегач са едни от тези дребни проблеми/
        Относно тунинговането на този модел вече има решение почти на всичко гордея се с това защото съм първият който сложи каси дифове и къси зъбчадки на раздатката.
        поздрави
        ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

        Коментар


        • #19
          От: Сузуки Джимни

          Първоначално публикуван от stankovich Преглед на мнение
          Общо взето с мненията и коментарите до тук, се затвърждава и моето мнение, независимо от двигателя (бензин или дизел), че джимнито е градски автомобил със сериозни оффроуд качества...
          Някъде бях писал почти същото, но с други думи: Ако въобще може да се говори за универсален малък джип, това е Джимни-то.

          След като отново внимателно прочетох първите ти думи в тази тема, се сетих, че тази пролет в моята машинка се установиха свирепи щети от ръжда - под калниците основно. За отстраняването им съм признателен на колегата Goldy. Така или иначе в това отношение машинката не изпъква пред всички други.

          И - пак след внимателно четене - ако не те привличат "хард-перспективи" в гората, без колебание си вземи бензиново, 1,3. То, впрочем не е 86, а е около 80 к.с. Разбира се, има значение състоянието на двигателя, съединителя, електриката и т.н.

          (За снимката с катурнатото Джимни - не ми е убедителна. То сякаш е специално тунинговано за такъв кадър. Zenit ни е предоставил купища линкове, от които личат истинските възможности на привидно "глезената" машинка.)

          Поздрави!
          Искам България чиста!

          Коментар


          • #20
            От: Сузуки Джимни

            Двигателят който е 1.3 (бензин) и се слага на джимнито от 1998 - мисля че беше до около 2005 (може би греша), същият ли е като 1.3 (бензин), който преди това е бил поставян на самураите.

            Това му е обозначението - JB33: 1,298 cc G13BBI4

            Чувал съм че били проблемни и капризни.
            Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
            Dacia Duster 4WD

            Коментар


            • #21
              От: Сузуки Джимни

              Първоначално публикуван от дядо Ники Преглед на мнение
              (За снимката с катурнатото Джимни - не ми е убедителна. То сякаш е специално тунинговано за такъв кадър. Zenit ни е предоставил купища линкове, от които личат истинските възможности на привидно "глезената" машинка.)
              Адаш, никой не оспорва възможностите на машинката, просто давам пример какво може да се случи...
              За успокоение мога да кажа, че джимнито на снимката е доста направено, следователно нестабилно. А и на това място се обърнаха доста по-големи и широки машини, така, че ако няма да се състезава-няма страшно.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #22
                От: Сузуки Джимни

                Привет, адаш, и за много години!

                Разбира се, не съм се засегнал от твоите наблюдения върху състезателното "Джимни". В края на краищата не съм го произвеждал аз.

                Забележка за снимката направих, само защото ми се стори, че онова, катурнатото джипче са го вдигали щедро, но без да се постараят да го "разширят" достатъчно.

                А после много се замислих и взех пак да разглеждам снимки и клипчета с Monster Jimny и други такива. И к'во забелязах. Вдигането без съответни фланци (или други разширяващи основата средства и методи) май е доста разпространено при тази марка.

                И се замислих още повече, тъй като и бездруго в тъмната гора често не ми достига височина за елегантно преминаване, а в белия свят редовно не ми достигат пари за тунинга, който смятам за подходящ.

                Да не говорим, че имам някакви собствени усещания, които отстрани изглеждат нелогични. Като това, че хич не ми трябва желязна броня, което изразих в друга тема. (Живот и здраве, в края на месеца ще ти покажа проблема нагледно край Стара Загора.)

                Поздрави и наздраве!


                Първоначално публикуван от stankovich Преглед на мнение
                Двигателят който е 1.3 (бензин) и се слага на джимнито от 1998 - мисля че беше до около 2005 (може би греша), същият ли е като 1.3 (бензин), който преди това е бил поставян на самураите.

                ... Чувал съм че били проблемни и капризни.

                Моята машинка е произведена през 1999 г. Двигелят е бензинов; 1,3 (по-точно 1,29 8; 16 клапи; около 80 к.с. Номерът му е G13BB63... и т.н.

                Само че ето какво. Може да се дължи и на чист късмет, но досега - над 3,5 г. не съм виждал каквито и да било (чукам на дърво, разбира се) неприятности с двигателя. Ако не броим едно - невиждано дотогава - леко омазняване отгоре през есента на 2009-а, което незабавно спря след смяна на гарнитурата.

                От друга страна, ако не броим разнообразните (но слава Богу предимно дребни) последици от горски травматизъм , проблеми съм имал само откъм откъм водната помпа и разните системи на предните колела - без вакуумните хъбове, които засега (чукам на дърво) се представят безупречно.

                Поздрави, ЧНГ и наздраве!
                Последно редактирано от дядо Ники; 04-01-11, 21:49. Причина: знаменитият проблем с 8-ицата и емотикончето...
                Искам България чиста!

                Коментар


                • #23
                  От: Сузуки Джимни

                  Jimny-то е много добър избор. Един приятел имаше такова и беше много доволен - много е проходимо (леко е и не затъва като големите джипове), а в същото време е с нисък разход. Много истиснко джипче в малък размер.
                  Аз също се бях засилил да си взимам такова, защото сега карам едно Pajero и ми идва доста скъпо като разход за гориво, но явно вече свикнах на голямото и Jimny-то ми се стори тясно, единственно това ме спря. Иначе е страхотно, няма да съжеляваш. Дори според мен се замисли дали не си струва да си го вземеш от англия и някой да ти обърне волана. Предполагам, че за около 3000лв ще го обърнат.
                  Иначе и аз каквото съм проучвал и питал само добри отзиви срещам.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Сузуки Джимни

                    Благодаря за отговорите и ЧНГ на всички.
                    Тъй като, към момента не мога да си позволя ново, ще се стемя да е максимално ново около 5-6 годишно, но всичко е на късмет с колите втора ръка.
                    Варианта от Англия е неприемлив поне за мен, да вземам кола, че после да и обръщат волана и т.н. и не се знае на какъв "майстор" ще попадне човек, и накрая като дръпнеш чертата разлика 1000 лв, която не си заслужава според мен.
                    Но определено към момента съм решил да бъде кабрио около 2005 г. по нататък може и друг акъл да ми дойде
                    Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
                    Dacia Duster 4WD

                    Коментар


                    • #25
                      От: Сузуки Джимни

                      Първоначално публикуван от stankovich Преглед на мнение
                      ...Варианта от Англия е неприемлив поне за мен, да вземам кола, че после да и обръщат волана и т.н...
                      И на мен такива комбинации ми идват в повече. Макар че вече има и специализирани работилници. А някъде във форума имаме и великолепна илюстрирана тема от колега, който сам е обърнал нещото (дали не ставаше дума за Витара?). Интересно е, най-малкото, за да се запознаеш още по-отблизо с нещата в машината.

                      Така или иначе лявото си е ляво, дясното си е дясно...

                      Поздрави и успехи през 2011-а!

                      P.S. А защо кабрио? И на мен са ми симпатични, но ми е интересно да надникна в твоя списък на плюсове и минуси. Пак поздрави!
                      Искам България чиста!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Сузуки Джимни

                        Първоначално публикуван от дядо Ники Преглед на мнение
                        И на мен са ми симпатични, но ми е интересно да надникна в твоя списък на плюсове и минуси. Пак поздрави! [/I]

                        По-симпатично е, може би по непрактично, но това ще се разбере в бъдеще, когато стана горд собственик.
                        Не съм някой 100 кг. така че малкия красавец ще ми е достатъчен, кучета за лов нямам, няма и да качвам.
                        Не съм привърженик на големи автомобили, на принципа съм малко и практично.
                        Винаги съм искал да имам кабриои в този мъник ще се изпълнят част от желанията кабрио и 4x4 в едно (2в1)
                        Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
                        Dacia Duster 4WD

                        Коментар


                        • #27
                          От: Сузуки Джимни

                          Здравейте, дали може да обясните по-точно какво значи "солени" цени спрямо например Витара. Предстои ми покупка на джипче, търся 4х4 с блокиращ диференциал, бързи бавни и тъй като не съм карал джип до момента се колебая между Витара, Джимни, или по-запазен Самурай, ако успея да намеря естествено. Питам за примерна цена на някакъв по-важен компонент, колко би струвало смяна на съединител например, за да мога да сравня с Витара например. Благодаря.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Сузуки Джимни

                            Здравей, нямам Джимни, но тъй като за сега друг не ти е отговорил ще изкажа мнение. Цените на частите не би трябвало да са по-солени от тези при Витара, ако говорим за нови части. За конкретна цена на съединител можеш да попиташ колегата niki_p. Според мен цената на съединителя не се различава съществено от тази на лек автомобил (японска марка).

                            Иначе понеже са по-малко разпространен модел от Витара, частите 2-ра употреба може и да са по-скъпи или трудни за намиране, но това е доста относително, а може и да не се наложи.
                            Последно редактирано от Жоро; 20-12-13, 04:18.
                            По-добре късно, отколкото по-късно.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X