Внимателно изчетох всичко написано във Форума за Jimny, по причина, че ме обземат някакви идеи за закупуване на подобна машина. Въпреки това не можах да намеря отговор на някои въпроси и се примолвам за вашата компетентна помощ:
1. На този адрес : http://www.globalsuzuki.com/automobi...pec/index.html се вижда че Jimny се предлага (има такива second hand в Германия, но не и нови в България от Миркат) и с дизелов двигател 1.5L DDiS (type K9K) в който привлекателното е въртящият момент от 200 Nm@1750 oб/мин. Обаче - произвежда се от Рено. Не знам добър ли е , лош ли е , поне за мене най-правилното е като си взима човек Сузуки всичко да е Сузуки, или ако е фен на Рено- да си плати за нещо в което всичко е на Рено. Та - каква му е репутацията на този Рено-продукт, например за 1.9 на новата Гранд Витара първото което запомних е, че се скапва филтъра за твърди частици който струвал 4-цифрени суми, има ли и при 1.5 такива страховити моменти или е двигателят мечта по надеждност/икономичност ?
2. Според Википедия Jimny се сглобява в Япония, Испания, Индия и Колумбия.
Според вас това което предлагаt Миркат откъде идва и съответно ако се избере дизелов вариант от вън , той пък къде най-вероятно ще да е бил "сътворен".
(аз и в двата случая залагам на Испания.)
3. Зимата - поледици, утъпкан, неутъпкан сняг, всякакви подобни комбинации но ВИНАГИ върху АСФАЛТ(без off-road) и Джимнито с хубави нови истински зимни паркетни гуми - впечатления?
4. Горе-описаните условия, карал съм на part-time, стъпвам на СУХ асфалт, скоростта е да кажем 30-40 км/ч , минавам примерно километър и не се усещам да превключа само на задно - следва ли да чакам да се изкърти/надроби нещо по трансмисията. Ясно е ,че подобни недоглеждания са тотално нежелателни , но да приемем - водач който няма много опит в зимното каране, притеснява се и в притеснението си - забравил . (моля да не ми се загатва, че за такъв водач най-добре е full-time МПС). Във Форума доста е написано за комбинацията "part time - сух асфалт" , конкретно за Jimny обаче не видях.
Благодаря предварително и всичко добро желая.
1. На този адрес : http://www.globalsuzuki.com/automobi...pec/index.html се вижда че Jimny се предлага (има такива second hand в Германия, но не и нови в България от Миркат) и с дизелов двигател 1.5L DDiS (type K9K) в който привлекателното е въртящият момент от 200 Nm@1750 oб/мин. Обаче - произвежда се от Рено. Не знам добър ли е , лош ли е , поне за мене най-правилното е като си взима човек Сузуки всичко да е Сузуки, или ако е фен на Рено- да си плати за нещо в което всичко е на Рено. Та - каква му е репутацията на този Рено-продукт, например за 1.9 на новата Гранд Витара първото което запомних е, че се скапва филтъра за твърди частици който струвал 4-цифрени суми, има ли и при 1.5 такива страховити моменти или е двигателят мечта по надеждност/икономичност ?
2. Според Википедия Jimny се сглобява в Япония, Испания, Индия и Колумбия.
Според вас това което предлагаt Миркат откъде идва и съответно ако се избере дизелов вариант от вън , той пък къде най-вероятно ще да е бил "сътворен".
(аз и в двата случая залагам на Испания.)
3. Зимата - поледици, утъпкан, неутъпкан сняг, всякакви подобни комбинации но ВИНАГИ върху АСФАЛТ(без off-road) и Джимнито с хубави нови истински зимни паркетни гуми - впечатления?
4. Горе-описаните условия, карал съм на part-time, стъпвам на СУХ асфалт, скоростта е да кажем 30-40 км/ч , минавам примерно километър и не се усещам да превключа само на задно - следва ли да чакам да се изкърти/надроби нещо по трансмисията. Ясно е ,че подобни недоглеждания са тотално нежелателни , но да приемем - водач който няма много опит в зимното каране, притеснява се и в притеснението си - забравил . (моля да не ми се загатва, че за такъв водач най-добре е full-time МПС). Във Форума доста е написано за комбинацията "part time - сух асфалт" , конкретно за Jimny обаче не видях.
Благодаря предварително и всичко добро желая.
Коментар