Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

    По спомен имаше разлика около 30% във въртящият момент, което не е никак малко.
    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
    http://www.facebook.com/JeepBG
    LZ1GGC

    Коментар


    • #32
      От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

      Сузуки Витара 1.6 моно - 80 кс 127нм/3000 оборота по спомен
      Сузуки Самурай 1.3 - 60 кс 103нм/3500 оборота
      Въпроса е друг че на витарския мотор слагаме маховика от самурайя, а той е доста по-лек и съответно въртящият момент ще е по малък
      „глупава глава на краката почивка не дава”

      Коментар


      • #33
        От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

        балта , аз съм бил механик на рали кола , и знам че олекотявахме маховика колкото се може повече , но не се сещам за причината , мога да питам състезатела при който бях но надали че му пада въртящия момен , не съм сигурен на 100% но като го олекотим и двигателя се развърта много бързо като на мотор , единствения недостатък е че става неоравновесен при ниски обороти
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #34
          От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

          Първоначално публикуван от balta Преглед на мнение
          Сузуки Витара 1.6 моно - 80 кс 127нм/3000 оборота по спомен
          Сузуки Самурай 1.3 - 60 кс 103нм/3500 оборота
          Въпроса е друг че на витарския мотор слагаме маховика от самурайя, а той е доста по-лек и съответно въртящият момент ще е по малък
          Развъртането на мотора в ниски и средни обороти ще е по-добре с лек маховик но във високите би трябвало да е по-зле .....
          Някой карал ли е Омега C20NE с 14 килограмов маховик ?
          А някой карал ли е Омега C20NE с 6 килограмов маховик ?
          Все още продължавам да твърдя че смяната от 1.3 на 1.6 литров мотор на Самурай е супер нерентабилна .
          Лудак

          Коментар


          • #35
            От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

            Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
            балта , аз съм бил механик на рали кола , и знам че олекотявахме маховика колкото се може повече , но не се сещам за причината , мога да питам състезатела при който бях но надали че му пада въртящия момен , не съм сигурен на 100% но като го олекотим и двигателя се развърта много бързо като на мотор , единствения недостатък е че става неоравновесен при ниски обороти
            Izvinqvam se 4e pi6a na latinica... prosto ne se sturpqh Kolega q se zamisli kato smeni6 mahovika sus olekoten dali motora ima niski oboroti i togava umuvai Ne raboti na niski ? taka 4e mahovika e ot golqmo zna4enie !!! Pozdravi
            Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

            Коментар


            • #36
              От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

              Пак да кажа ! С Олекотен маховик двигателя набира повече в ниските но във високите го няма (личен опит специално с опелов мотор) .
              Лудак

              Коментар


              • #37
                От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                Все още продължавам да твърдя че смяната от 1.3 на 1.6 литров мотор на Самурай е супер нерентабилна .
                Колега, качвал ли си се на Самурай с Витаров мотор ?
                Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
                Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

                Коментар


                • #38
                  От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                  Пропуснал съм да се возя на Самурай с Витаров мотор , но съм се качвал и карал Самурай с Опел C20NE.Разликата за теб може да е голяма но Аз карам Витара и знам какво може този двигател така че колкото и по-лек да е маховика пак няма сила .Даже с този лек маховик хептем няма да има сила във високите а там е и силата на тоя двигател 4000 оборота ! Толкова сме дъвкали тая тема , че няма смисъл да спориме.Слагайте каквито двигатели искате но да въртиш кални гуми примерно 32-ки или 33-ки с 1.6 двигател нема как да стане !
                  Лудак

                  Коментар


                  • #39
                    От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                    Недей, че сега ще налетят Работата не е само до двигателя, за да върти големи гуми... дифове, раздатка. Миро върти 34' с 1.3 двг. Витаров 1.6 със сигурност ще е осезаема разлика , но аз заложих на C20NE. Въпрос на личен избор.
                    Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
                    Mercedes w212 E350 4matic
                    Ducati Monster 600
                    O888795575

                    Коментар


                    • #40
                      От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                      Ахам...Миро върти 34-ки,ама е с дифове 5,125:1(Витара) и с 4,16:1 на РК бавни...
                      На Вики Самурая е с 1,6 мотор и заден мост от Витара.Предния е Самурайски с диф от Витара-5,125:1.В сравнение с нормален Самурай, с еднакъв размер гуми единия върви по баирите,другия бере душа.Разликата е голяма.
                      Само смяна на двигателя,наистина е нерантабилна,т.е. ефекта е минимален.
                      П.П. Олекотяването на маховик в повечето случаи води до загуба на стабилните обороти на празен ход,намаляване на ВМ в ниските обороти,за сметка на по-голям във високите и значително по-бързо развъртане на мотора.Обикновено се практикува със смяна на разпределителния вал с такъв с по-голям ъгъл на гърбиците за увеличаване на максималните обороти на мотора.
                      Интересно ми стана за хл'Опеловия мотор,че се е получил обратен ефект.Люси,к'ъв модел е била Омегата и какво точно е правено?
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #41
                        От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                        Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                        но да въртиш кални гуми примерно 32-ки или 33-ки с 1.6 двигател нема как да стане !
                        Пробвай и тогава давай толкова крайни мнения, в момента върти 34-ки и изобщо не бих казъл, че "едвам бере душа" (вярно, че е и с раздатка 4,16).
                        П.С. Ако измеренията са в гумите, които върти - 31-ци Кобри ги карам с 1,3...
                        Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
                        Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

                        Коментар


                        • #42
                          От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                          Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
                          Izvinqvam se 4e pi6a na latinica... prosto ne se sturpqh Kolega q se zamisli kato smeni6 mahovika sus olekoten dali motora ima niski oboroti i togava umuvai Ne raboti na niski ? taka 4e mahovika e ot golqmo zna4enie !!! Pozdravi

                          колега и аз не се стърпях ама не си наред май с очите или не четеш добре български от твоето написано излиза че има ниски с олекотен маховик ? така ли? че май всички твърдим че няма а ти да колегата нинджа 1 ти го е описал много добре в п.п са , а за да вдигнеш и обороти заедно с неговите обяснения (раз.вал с големи гърбици , маховик) се слагат и по твърди пружини на клапаните , защото оригиналните са изчислени за около 8 000 оборота и след тези обороти пружините немогат да сварват да затварят клапаните , и се слагат по твърди , не искам да се хваля ( умря циганката дет ме хвалеше ) правил съм ладов двигател 1,6 да върви повече от 160 кс атмосверека(без значение марка) с горе посочените интервенции , правят се и ред други неща като биели от ланчия ,шлайф на колектори и т.н. спирам че пооцапахме темата на колегата извини ме колега
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                            Ахам...Миро върти 34-ки,ама е с дифове 5,125:1(Витара) и с 4,16:1 на РК бавни...
                            На Вики Самурая е с 1,6 мотор и заден мост от Витара.Предния е Самурайски с диф от Витара-5,125:1.В сравнение с нормален Самурай, с еднакъв размер гуми единия върви по баирите,другия бере душа.Разликата е голяма.
                            Само смяна на двигателя,наистина е нерантабилна,т.е. ефекта е минимален.
                            П.П. Олекотяването на маховик в повечето случаи води до загуба на стабилните обороти на празен ход,намаляване на ВМ в ниските обороти,за сметка на по-голям във високите и значително по-бързо развъртане на мотора.Обикновено се практикува със смяна на разпределителния вал с такъв с по-голям ъгъл на гърбиците за увеличаване на максималните обороти на мотора.
                            Интересно ми стана за хл'Опеловия мотор,че се е получил обратен ефект.Люси,к'ъв модел е била Омегата и какво точно е правено?
                            Идеята беше точно като това което си написал да вдигнеме вискоките , Омега Б беше с двигател C20NE.Маховика тежеше над 11-12 кг и решихме да го смениме с такъв тунингован с маса около 6 кг , сменихме само него (пари да смениме вала и т.н нямаше).Получисе точно обратния ефект и неможах да си го обясня . Стана доста по пъргава в ниските обороти а във високите започваше да умира и съответно максималната скорост падна .Върти ми се някакво обяснение в главата защо стана така но съм прост и немога да го изразя с думи .Предполагам че ако имаше пари да смениме и вала ефекта щеше да е друг .Но само със смяна на маховика се получи джипов си мотор.За тези които искат да експериментират да зная че маховика от Вектра с C20NE е доста по лек и пак ще се получи нещо подобно.
                            Лудак

                            Коментар


                            • #44
                              От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                              Хм...вероятно ъгъла на гърбиците на разпределителния вал е много малък.За да може да "носи" по-тежкото купе.Що не сложихте вал от Вектра?Или пък направо цялата кратуна...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #45
                                От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                                Хм...вероятно ъгъла на гърбиците на разпределителния вал е много малък.За да може да "носи" по-тежкото купе.Що не сложихте вал от Вектра?Или пък направо цялата кратуна...
                                Защото беше преди 3 години
                                Лудак

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X