Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

    Моля който вече има такава, кара я поне няколко месеца и си е изградил НЕ ПОВЪРХНОСТНО мнение да се присъедини към тази дискусия. Нека хората чуят от първа ръка че то като чета тестдрайв в списание имам чувството че на "писателя" преценката е порозовяла поне с 60-70%. Това се отнася за всички. Не върви ако те поканят от някой автопроизводител и те възнаградят с гостоприемство почерпка и подаръчета после да им оплюеш недоклатената рожба.
    Лично аз купих на жената дълга база 2000 бензин с ръчни скорости.
    Имал съм в предишни години:
    - малка къса Витара 1.6 1989г (още ме е яд дето я продадох)
    - Малка дълга витара 1.61992г (100 дребни ядове с нея)
    - Малка дълга витара 2.0 6 цил 1998г ( не беше лоша).
    - и Гранд Витара 2.5 автоматик 2003г. (е това е кола)

    Е сега имам най-новата
    СЛЕД ЕДИНАДЕСЕТ МЕСЕЦА ПОЛЗВАНЕ мога да дам доста обстоен анализ на колата като нова. Ще подходя чрез изброяване на плюсове и минуси:
    1.Плюсове
    +Супер стабилна на лед и добре отъпкан сняг. Със зимни Дънлопи за лека кола е в момента. По меки са за каране по дупките и за шосе имат идеален протектор.
    +Стои като субару на пътя ако последния е гладък
    +Красив дизайн и отвън и отвътре
    +Добра ширина на купето с достатъчно място за ръцете на предните и добро пространство отзад. Три деца си седят бейски. Това е и първата ми витара с багажник отзад. Другите до сега просто нямаха.
    2.Минуси
    - ШОФЬОРСКАТА СЕДАЛКА е супер неграмотна и неергономична. Седиш като на цукало. За разлика от предишните ми витари които бяха тесни но удобни като стар чепик тази е широка но болезнено сбъркана. Абе правена е колицата за някви КЪСОКРАКИ АЗИАТКИ и хич не е за европеец. При тестдрайва ми се стори удобна. Като я купихме тръгнахме на РАЗРАБОТКА към Рил.ман. На десетата минута ме болеше кръста а след един час и мускулите на краката. Караш си като в Жигулка. Седалката се регулира от хоризонтално до наклон напред, педалите са близо, воланът е далеч. Телескопичен не се предлага.Коленете ти запушват ушите и може би затова бай Сузуки на я е обезшумил.
    - СКОРОСТНАТА КУТИЯ е смешна. Разбирай ръчката ,за другата и не помислих че колата си е тромава и така. При ИЗПРЕВАРВАНЕ на втора ако случайно вдигне над 4000 об/м не включва трета, а след това и никоя друга докато не падне под 3000/м. Рано или късно това ще струва нечий живот и ще стане международен скандал. От Миркат казват че няма дефект И аз си мисля че явно всичките "ръчки"са такива тесли.
    Само за пенсионери стават.
    - ШУМ . Отвън е тиха а отвътре шумна като картинг. Бъзикам жената че кара едно порше ама малко по уморено. Двигателя така ръмжи при високи об. , че пречи на музиката, камо ли на разговора. Звуците от пътя се чуват като да има шибидах на пода тва чудо.
    - ВОЗИЯТА е яко каруцарска, доста по-дървеняшка от на старата Гранд витара, което не попречи на продавача в Миркат леко аругантно да ми обясни че аз се бъркам нещо. Не беше и продавач а обикновено офисно лайно. Май не го виждам вече там.
    - ДОУСКОРЕНИЕ никакво. Като караш с 80 зад камьон направо няма изпреварване. Като върнеш една предавка за да вдигне обороти тя не ускорява а само яко изревава фучи и т.н. звукови ефекти. А е толкова лъжливо пъргава на старт от място.
    - ШУМНА ХОДОВА ЧАСТ. От нова така си трака по паваж и остри плитки дупки, абе на биелетки или на тампони за реактивната трака. На 3000км като беше не издържах и я вкарах в сервиз да видят (не миркатски а на приятел). Е... нямаше повреда, всичко беше здраво просто и недотрепано.
    - БЕЛИ СЕ ТАБЛОТО. На 4500км на 11месеца колата е мита 4-5пъти на мивка на която мия всичките служебни и лични коли и до сега няма сериозно оплакване. На тая сладурана и се забели пластмасовата кора отгоре на таблото- лицевата дясна по ръбовете. Да качиш приятел да се изфукаш та да му е точно пред очите. Само това стига за да станеш смешен.
    - АМОРТИСЬОТЧЕТО на задната (петата) врата заяжда и си криви крепежа до счупване. И май скоро ще го счупя лично. В дъжда трябва с него да се заигравам вместо да грабна квото има и да бягам.
    - МНОГО НИСКЪК ПРОСВЕТ. До НДК има един висок бордюр на който съм паркирал всичките каки на тая красивата. Просто там паркират само бусове и всякакви джипки, за лека кола е високо. Тая я пробвах но застана на ауспух след което се завъртя перпендикулярно на тясната уличка. Наложи се някакви юнаци да я пренесат за да я изправят. Пълен резил. А беше още с нейните си гуми високите. Сега с тези не бих се и пробвал бордюра и идва срещу престилката.
    - ГАСНЕ ПРИ ТРЪГВАНЕ от светофар. Това не е кола с която да тръгнеш умерено, трябва здрава форца иначе кюф.... и смях(и клаксони и т.н.).
    Което ви превръща автоматично в обект на стрийт компетишън (улични състезания), независимо че вие просто държите красивия си нов автомобил в обороти.

    Ще се радвам ако с този анализ на плюсовете и минусите съм бил по обективен и по-полезен от подсладените статии на автожурналистите. Мое лично мнение е че колата е добра но не за 50000лв а някъде за около 16000-17000 ( колкото дачия логан да речем). Имайте предвид, че за предишната платих с лизинга 56000 и си струваше парите.
    Приятна покупка.
    Последно редактирано от batvaljo; 16-03-07, 08:03.

  • #2
    Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

    хм-м... много странно ми се вижда бензинов двигател да се "опъва" на 4000об./м... Дизеловото Санта Фе на 4000об все още продължава да ускорява... иначе на старт и то иска форсаж, нищо че е дизел... Вдигне ли 50-60кмч става много по-лесно и приятно за каране...

    мислех да си купувам "старата" Гранд Витара 2.5 автоматик... значи тя е добра...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

      Аз до колкото знам бензиновата харчи 12(което е много за мен). Казват, че дизела е още по-нееластичен(под еластичност имам предвид доускорение). Чувал съм от сигурен източник, че автоматиците вият.

      Коментар


      • #4
        Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

        леле.... все си мислех, че приключваме с витарите след 2005. Сега вече се убедих.
        LZ1RED

        Коментар


        • #5
          Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

          Над 3500-4000/м не включва на по-горна предавка, просто не влиза никъде. От кутиятя е не от мотора.
          Ако пък точно преди изпреварване върнеш една предавка назад от 3500об отиваш над 6000 от раз и не ускорява грам.
          Тая скоростна не е за тая кола ли кво ли..........

          А предишната 1999-2005 е добра. Най-добър избор е 2,5 V6 автоматик с 4 скорости. Зная какво ще питате но не мотора не и тежи и не не разбива предница.

          Коментар


          • #6
            Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

            Първоначално публикуван от batvaljo Преглед на мнение
            А предишната 1999-2005 е добра. Най-добър избор е 2,5 V6 автоматик с 4 скорости. Зная какво ще питате но не мотора не и тежи и не не разбива предница.
            колко харчеше ?
            LZ1RED

            Коментар


            • #7
              Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

              Имам чувстовото, че написаното по-горе е силно преувеличено. Съжелявам, че няма повече мнения с които да можем да направим сравнение. Аз честно казано не съм чувал, (до този момент) нищо лошо за Гранд Витарата и резюмето ми идва малко като гръм от ясно небе. Това, което знам е, че джипът идва директно от Япония и всичко му е японско (говоря за бензиновите модели). Дизеловите модели са съвместна разработка с РЕНО. Просто не ми се вярва, всичко да е чак толкова зле, при положение, че японците от СУЗУКИ имат вече дълъг опит в производството на джипове, а в същото време и именно този модел взе първа награда за джип на миналата година.Вчера бях в магазина на Сузуки в Бургас и се качих в джипа( не съм го карал) но ми направи впечатление изключителният комфорт. Истинско удоволствие. Имам някакви мераци да взема едно такова возило в близко бъдеще, но написаното от batvaljo ми разклати малко мерака. Затова се надявам в скоро време и на други мнения тук (мнения на собственици). Моделът на който съм се спрял е бензинов с най-високото ниво на оборудване. Исках дизел в началото, но разликата в цената е 8000 лв. Което като го сметна в гориво, трябва да мина 200-300 000 км за да почна да правя икономия. А тя веднъж стане ли на 300 000 трябва да се мисли вече за замяна.

              Коментар


              • #8
                Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

                Здравей Matar
                Когато седнах в салона на новарта Гранд Витара 2006г, а дори и при тестдраива (около 5 км по асфалт) ми се стори супер. Широка и удобна. После разбрах колко е сбъркана ама беше късно.
                Карал съм(притежавал) много и различни коли и не съм маркопоклонник. А и никога няма да хваля нещо което съм купил само за да не ми се смеят. Изобщо не ми пука за нечий имидж бил той на Сузуки, Субару, БМВ или дачия. Искам да ми е удобно. Искам да не се сещам за тъпата кола освен като сипвам бенц. Колкото по малко напомня за себе си таратайката толкова по-добре. Е такава беше предишната Гранд Витара.

                Въпроса на redair май беше за Гранд Витара 1999-2005 2.5 автом.
                На градско в час пик през центъра на софия при жената харчеше 13/100 а при мен 15/100, на дълго беше около10/100 като при яко юркане с над 150/ч отива на 11-11,5
                Много добре и пасва газов инжекцион. Мощност има много и не дразни че е на газ.
                Освен това не буксува грам и понеже е лека може да се кара на 4х4 дори само при дъжд. И от софия до варна не би се повредила трансмисията. Качва разхода литър нагоре обаче.

                Коментар


                • #9
                  Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

                  Прави сте да не вярвате. Както си бях доволен от досегашните витари трудно щях да се откажа само от нещо прочетено във форума. Е за тва ми се ще още някой да се включи. Ама ако може да е карал повечко нови коли, че ако тая му е първата нова просто няма да е в час и не ща да си приказвам с него.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

                    Е добре де, да кажем, че си прав. Какво препоръчваш тогава? RAV4 na Toyota по-добре ли е? Може и да нямаш впечатление, но поне каквото си чувал сподели, понеже тук само 3-4 ще си говорим.

                    Обаче честно ти казвам направо ми разби детските мечти. И как тогава си обясняваш че е станала джип на годината бе да му се невиди?

                    Май нещата отиват да взема нещо мнооого по-евтино втора ръка да не ме е яд поне за парите, ако нещо не е наред. Имам симпатий към един Нисан Примера, но май не му е тук мястото да го коментираме.

                    Иначе от '93 г. насам само нови автомобили карам, но всички са ПЕЖО и от всички съм супер доволен до момента, в който не се изкалпазаниха в сервиза. Вече само заради сервиза няма да си взема повече пежо.

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

                      Първоначално публикуван от batvaljo Преглед на мнение
                      - СКОРОСТНАТА КУТИЯ е смешна. Разбирай ръчката ,за другата и не помислих че колата си е тромава и така. При ИЗПРЕВАРВАНЕ на втора ако случайно вдигне над 4000 об/м не включва трета, а след това и никоя друга докато не падне под 3000/м.
                      Добре де ти с междинна газ ли ги сменяш предавките че те притеснява падането на оборотите ?
                      Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

                        Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
                        Добре де ти с междинна газ ли ги сменяш предавките че те притеснява падането на оборотите ?
                        аз разбрах че изобщо не може да включи разбирай "хърка" а не че нещо друго и аз съм карал няколко чисто нови пежа 307 и няма включване над 4000 оборота просто не влиза все едно не си натиснал съединителя хрущи невъобразимо а старото ми ауди 91-а година сменяше при 6200 оборота като в масло
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

                          И аз да се намеся задочно.
                          Колегата кара такова чудо - Гранд Витара - на 10 месеца е и за 40 000 км сменя трети път семеринг на заден диференциал.
                          Колата се кара 100 % на асфалт, черен път не е виждала никога, само някой софийски бордюр.
                          Кара се само във фирмения сервиз (не знам кой е) и дали там не правят нещо както трябва или има някакъв дефект - само мога да гадая.
                          Иначе за мене возията е като на лагерна количка (преди това съм карал LR Discovery).
                          Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                          LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                          Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

                            Е тя защото е толкова ефтина е станала джип на годината. Вие за 50 000лв какво искате.
                            Дизаина на екстерйора ме кефи максимално.

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Впечатления за новата (красивата) Гранд Витара

                              обяснявам за 3-ти път
                              Говорим за градско. Караме на втора зад рейс. Даваме газ и започваме изпреварване. Някъде отпред има насрещни коли но са далеч. Стигаме до средата на тъпия рейс и сме вече на 4000об. - нормално е сега да превключим на 3-та. Съединител трета, е да ама не, все едно че удряш лоста в напречно заварена планка. Даже и не хърка. Въобще на мястото на 3-та като чели има плътен метал.
                              След това не влиза и 4-та. И с двойно амбриране и никак.
                              НАСРЕЩНИТЕ КОЛИ ВЕЧЕ СА ДОШЛИ, а рейса се е газирал за да те накаже. Зад рейса един голф и една астра не те пускат да се прибереш.
                              И т.н и т.н. Са изясни ли се ситуацията.
                              Последно редактирано от batvaljo; 19-03-07, 15:18.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X