Моля който вече има такава, кара я поне няколко месеца и си е изградил НЕ ПОВЪРХНОСТНО мнение да се присъедини към тази дискусия. Нека хората чуят от първа ръка че то като чета тестдрайв в списание имам чувството че на "писателя" преценката е порозовяла поне с 60-70%. Това се отнася за всички. Не върви ако те поканят от някой автопроизводител и те възнаградят с гостоприемство почерпка и подаръчета после да им оплюеш недоклатената рожба.
Лично аз купих на жената дълга база 2000 бензин с ръчни скорости.
Имал съм в предишни години:
- малка къса Витара 1.6 1989г (още ме е яд дето я продадох)
- Малка дълга витара 1.61992г (100 дребни ядове с нея)
- Малка дълга витара 2.0 6 цил 1998г ( не беше лоша).
- и Гранд Витара 2.5 автоматик 2003г. (е това е кола)
Е сега имам най-новата
СЛЕД ЕДИНАДЕСЕТ МЕСЕЦА ПОЛЗВАНЕ мога да дам доста обстоен анализ на колата като нова. Ще подходя чрез изброяване на плюсове и минуси:
1.Плюсове
+Супер стабилна на лед и добре отъпкан сняг. Със зимни Дънлопи за лека кола е в момента. По меки са за каране по дупките и за шосе имат идеален протектор.
+Стои като субару на пътя ако последния е гладък
+Красив дизайн и отвън и отвътре
+Добра ширина на купето с достатъчно място за ръцете на предните и добро пространство отзад. Три деца си седят бейски. Това е и първата ми витара с багажник отзад. Другите до сега просто нямаха.
2.Минуси
- ШОФЬОРСКАТА СЕДАЛКА е супер неграмотна и неергономична. Седиш като на цукало. За разлика от предишните ми витари които бяха тесни но удобни като стар чепик тази е широка но болезнено сбъркана. Абе правена е колицата за някви КЪСОКРАКИ АЗИАТКИ и хич не е за европеец. При тестдрайва ми се стори удобна. Като я купихме тръгнахме на РАЗРАБОТКА към Рил.ман. На десетата минута ме болеше кръста а след един час и мускулите на краката. Караш си като в Жигулка. Седалката се регулира от хоризонтално до наклон напред, педалите са близо, воланът е далеч. Телескопичен не се предлага.Коленете ти запушват ушите и може би затова бай Сузуки на я е обезшумил.
- СКОРОСТНАТА КУТИЯ е смешна. Разбирай ръчката ,за другата и не помислих че колата си е тромава и така. При ИЗПРЕВАРВАНЕ на втора ако случайно вдигне над 4000 об/м не включва трета, а след това и никоя друга докато не падне под 3000/м. Рано или късно това ще струва нечий живот и ще стане международен скандал. От Миркат казват че няма дефект И аз си мисля че явно всичките "ръчки"са такива тесли.
Само за пенсионери стават.
- ШУМ . Отвън е тиха а отвътре шумна като картинг. Бъзикам жената че кара едно порше ама малко по уморено. Двигателя така ръмжи при високи об. , че пречи на музиката, камо ли на разговора. Звуците от пътя се чуват като да има шибидах на пода тва чудо.
- ВОЗИЯТА е яко каруцарска, доста по-дървеняшка от на старата Гранд витара, което не попречи на продавача в Миркат леко аругантно да ми обясни че аз се бъркам нещо. Не беше и продавач а обикновено офисно лайно. Май не го виждам вече там.
- ДОУСКОРЕНИЕ никакво. Като караш с 80 зад камьон направо няма изпреварване. Като върнеш една предавка за да вдигне обороти тя не ускорява а само яко изревава фучи и т.н. звукови ефекти. А е толкова лъжливо пъргава на старт от място.
- ШУМНА ХОДОВА ЧАСТ. От нова така си трака по паваж и остри плитки дупки, абе на биелетки или на тампони за реактивната трака. На 3000км като беше не издържах и я вкарах в сервиз да видят (не миркатски а на приятел). Е... нямаше повреда, всичко беше здраво просто и недотрепано.
- БЕЛИ СЕ ТАБЛОТО. На 4500км на 11месеца колата е мита 4-5пъти на мивка на която мия всичките служебни и лични коли и до сега няма сериозно оплакване. На тая сладурана и се забели пластмасовата кора отгоре на таблото- лицевата дясна по ръбовете. Да качиш приятел да се изфукаш та да му е точно пред очите. Само това стига за да станеш смешен.
- АМОРТИСЬОТЧЕТО на задната (петата) врата заяжда и си криви крепежа до счупване. И май скоро ще го счупя лично. В дъжда трябва с него да се заигравам вместо да грабна квото има и да бягам.
- МНОГО НИСКЪК ПРОСВЕТ. До НДК има един висок бордюр на който съм паркирал всичките каки на тая красивата. Просто там паркират само бусове и всякакви джипки, за лека кола е високо. Тая я пробвах но застана на ауспух след което се завъртя перпендикулярно на тясната уличка. Наложи се някакви юнаци да я пренесат за да я изправят. Пълен резил. А беше още с нейните си гуми високите. Сега с тези не бих се и пробвал бордюра и идва срещу престилката.
- ГАСНЕ ПРИ ТРЪГВАНЕ от светофар. Това не е кола с която да тръгнеш умерено, трябва здрава форца иначе кюф.... и смях(и клаксони и т.н.).
Което ви превръща автоматично в обект на стрийт компетишън (улични състезания), независимо че вие просто държите красивия си нов автомобил в обороти.
Ще се радвам ако с този анализ на плюсовете и минусите съм бил по обективен и по-полезен от подсладените статии на автожурналистите. Мое лично мнение е че колата е добра но не за 50000лв а някъде за около 16000-17000 ( колкото дачия логан да речем). Имайте предвид, че за предишната платих с лизинга 56000 и си струваше парите.
Приятна покупка.
Лично аз купих на жената дълга база 2000 бензин с ръчни скорости.
Имал съм в предишни години:
- малка къса Витара 1.6 1989г (още ме е яд дето я продадох)
- Малка дълга витара 1.61992г (100 дребни ядове с нея)
- Малка дълга витара 2.0 6 цил 1998г ( не беше лоша).
- и Гранд Витара 2.5 автоматик 2003г. (е това е кола)
Е сега имам най-новата
СЛЕД ЕДИНАДЕСЕТ МЕСЕЦА ПОЛЗВАНЕ мога да дам доста обстоен анализ на колата като нова. Ще подходя чрез изброяване на плюсове и минуси:
1.Плюсове
+Супер стабилна на лед и добре отъпкан сняг. Със зимни Дънлопи за лека кола е в момента. По меки са за каране по дупките и за шосе имат идеален протектор.
+Стои като субару на пътя ако последния е гладък
+Красив дизайн и отвън и отвътре
+Добра ширина на купето с достатъчно място за ръцете на предните и добро пространство отзад. Три деца си седят бейски. Това е и първата ми витара с багажник отзад. Другите до сега просто нямаха.
2.Минуси
- ШОФЬОРСКАТА СЕДАЛКА е супер неграмотна и неергономична. Седиш като на цукало. За разлика от предишните ми витари които бяха тесни но удобни като стар чепик тази е широка но болезнено сбъркана. Абе правена е колицата за някви КЪСОКРАКИ АЗИАТКИ и хич не е за европеец. При тестдрайва ми се стори удобна. Като я купихме тръгнахме на РАЗРАБОТКА към Рил.ман. На десетата минута ме болеше кръста а след един час и мускулите на краката. Караш си като в Жигулка. Седалката се регулира от хоризонтално до наклон напред, педалите са близо, воланът е далеч. Телескопичен не се предлага.Коленете ти запушват ушите и може би затова бай Сузуки на я е обезшумил.
- СКОРОСТНАТА КУТИЯ е смешна. Разбирай ръчката ,за другата и не помислих че колата си е тромава и така. При ИЗПРЕВАРВАНЕ на втора ако случайно вдигне над 4000 об/м не включва трета, а след това и никоя друга докато не падне под 3000/м. Рано или късно това ще струва нечий живот и ще стане международен скандал. От Миркат казват че няма дефект И аз си мисля че явно всичките "ръчки"са такива тесли.
Само за пенсионери стават.
- ШУМ . Отвън е тиха а отвътре шумна като картинг. Бъзикам жената че кара едно порше ама малко по уморено. Двигателя така ръмжи при високи об. , че пречи на музиката, камо ли на разговора. Звуците от пътя се чуват като да има шибидах на пода тва чудо.
- ВОЗИЯТА е яко каруцарска, доста по-дървеняшка от на старата Гранд витара, което не попречи на продавача в Миркат леко аругантно да ми обясни че аз се бъркам нещо. Не беше и продавач а обикновено офисно лайно. Май не го виждам вече там.
- ДОУСКОРЕНИЕ никакво. Като караш с 80 зад камьон направо няма изпреварване. Като върнеш една предавка за да вдигне обороти тя не ускорява а само яко изревава фучи и т.н. звукови ефекти. А е толкова лъжливо пъргава на старт от място.
- ШУМНА ХОДОВА ЧАСТ. От нова така си трака по паваж и остри плитки дупки, абе на биелетки или на тампони за реактивната трака. На 3000км като беше не издържах и я вкарах в сервиз да видят (не миркатски а на приятел). Е... нямаше повреда, всичко беше здраво просто и недотрепано.
- БЕЛИ СЕ ТАБЛОТО. На 4500км на 11месеца колата е мита 4-5пъти на мивка на която мия всичките служебни и лични коли и до сега няма сериозно оплакване. На тая сладурана и се забели пластмасовата кора отгоре на таблото- лицевата дясна по ръбовете. Да качиш приятел да се изфукаш та да му е точно пред очите. Само това стига за да станеш смешен.
- АМОРТИСЬОТЧЕТО на задната (петата) врата заяжда и си криви крепежа до счупване. И май скоро ще го счупя лично. В дъжда трябва с него да се заигравам вместо да грабна квото има и да бягам.
- МНОГО НИСКЪК ПРОСВЕТ. До НДК има един висок бордюр на който съм паркирал всичките каки на тая красивата. Просто там паркират само бусове и всякакви джипки, за лека кола е високо. Тая я пробвах но застана на ауспух след което се завъртя перпендикулярно на тясната уличка. Наложи се някакви юнаци да я пренесат за да я изправят. Пълен резил. А беше още с нейните си гуми високите. Сега с тези не бих се и пробвал бордюра и идва срещу престилката.
- ГАСНЕ ПРИ ТРЪГВАНЕ от светофар. Това не е кола с която да тръгнеш умерено, трябва здрава форца иначе кюф.... и смях(и клаксони и т.н.).
Което ви превръща автоматично в обект на стрийт компетишън (улични състезания), независимо че вие просто държите красивия си нов автомобил в обороти.
Ще се радвам ако с този анализ на плюсовете и минусите съм бил по обективен и по-полезен от подсладените статии на автожурналистите. Мое лично мнение е че колата е добра но не за 50000лв а някъде за около 16000-17000 ( колкото дачия логан да речем). Имайте предвид, че за предишната платих с лизинга 56000 и си струваше парите.
Приятна покупка.
Коментар