Както писах вече в някои теми, преди около месец се сдобих с Гранд витара 1,6 16V бензин.Колата си е с газов инжекцион "Фобос", монтиран преди година, за него получих и гаранц.карта дори.Нямах никакъв проблем, докато сутрешните температури започнаха да падат под 7-8 градуса.Първия път като не запали нормално(на бензин) сутринта, го отдадох на някакво случайно "заяждане" на клапана, който спира бензина, при все че вечерта чинно бях превключил на бензин преди да изгася.
Не го прави всяка сутрин, но когато реши: ефекта е все едно въртиш двигателя и нямаш капка бензин. Или все едно няма никакъв смукач.
До четвърти опит тръгва нормално и пали сякаш нищо не е било.След това вече цял ден - никакви проблеми -нито на газ, нито на бензин.
Реших че проблема е в газовото устройство, че не превключва нормално на бензин - примерно.Но газаджията
изгледа отдалече гаранционната ми карта, (беше петък следобяд) и ми разказа, че след 20-30000 км. когато се кара на газ колата стъпковото моторче на дросела се зацапва и почва да заяжда.
Трябвало да се свали и почисти на ултразвук(вид профилактика).На това навежда и факта че при движение на газ - при рязко пускане на педала : за малко (1-1,5 сек.)задържа оборотите.
Прочетох 3 сходни теми, особено култовата http://www.offroad-bulgaria.com/show...0+%EF%E0%EB%E8, но там проблема е по-друг.
Та въпроса ми е: лесно ли се сваля въпросното двигателче, и има ли опасност да разбутам няква настройка, както пише колегата tef4o?
Или пък проблема е в автоматичния смукач?
Не го прави всяка сутрин, но когато реши: ефекта е все едно въртиш двигателя и нямаш капка бензин. Или все едно няма никакъв смукач.

До четвърти опит тръгва нормално и пали сякаш нищо не е било.След това вече цял ден - никакви проблеми -нито на газ, нито на бензин.
Реших че проблема е в газовото устройство, че не превключва нормално на бензин - примерно.Но газаджията

Трябвало да се свали и почисти на ултразвук(вид профилактика).На това навежда и факта че при движение на газ - при рязко пускане на педала : за малко (1-1,5 сек.)задържа оборотите.
Прочетох 3 сходни теми, особено култовата http://www.offroad-bulgaria.com/show...0+%EF%E0%EB%E8, но там проблема е по-друг.
Та въпроса ми е: лесно ли се сваля въпросното двигателче, и има ли опасност да разбутам няква настройка, както пише колегата tef4o?
Или пък проблема е в автоматичния смукач?
Коментар