Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

    Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
    Не знам защо повечето говорят за голям разход. На мен като спазвам ограниченията ми даде 7,2 среден разход - засечен 3 пъти на една колонка , по маршрута Русе-Димитровград.
    Това е нереално нисък разход. По спомен в книжката на моята разхода е даден над 8/100 извънградско. Ако е важно довечера ще видя точно колко беше цифрата. Или вашето измерване не е било точно или условията са били крайно благоприятни (вятър, наклон и т.н.). Моите наблюдения са от 9 години каране и на бензин и на газ. Магистрално със 130 км/ч разход под 10-11/100 бензин е невъзможен за жалост

    Коментар


    • #17
      От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

      "другата на пропан 8-10, след облсужването качи 10-13"

      Това моментен разход при спускане празен и изкачване пълен, нали!?

      Коментар


      • #18
        От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

        Но никой не споменава нищо за частите?От къде как що, цени ако може да споделите ще е супер. Имали ги в бг примерно в по-разпростране магазини като Косер и тн..

        Коментар


        • #19
          Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

          Последно в събота ходих на фестивала до Проодна.
          От праЗна бутилка , изключи колонката на 45 литра, на 435 километра при изпреварване обърна на бензин.
          Преди минавах 460-470 .... който иска , да дойде, пълним вози се и после пием сок
          Преди да изтрака , тази на метан - Русе - Варна 12-14 килограма метан. всеки път .
          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

          A1+

          Коментар


          • #20
            От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

            Първоначално публикуван от StaskoSpasko Преглед на мнение
            Но никой не споменава нищо за частите?От къде как що, цени ако може да споделите ще е супер. Имали ги в бг примерно в по-разпростране магазини като Косер и тн..
            Оригиналните ги продава Марин.

            Коментар


            • #21
              От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

              Първоначално публикуван от StaskoSpasko Преглед на мнение
              Но никой не споменава нищо за частите?От къде как що, цени ако може да споделите ще е супер. Имали ги в бг примерно в по-разпростране магазини като Косер и тн..
              Още един глас в подкрепа на Марин. Не съм имал никакви проблеми с тях.
              По-разпространените части по окачването примерно, разни филтри и други консумативи ги има почти навсякъде. По-особени части са с поръчка до ден-два обикновено. В най-лошия случай 10тина дни за нещо по-екзотично. Цените са съвсем приемливи. Малко по-ниски от Audi, BMW, Mercedes и малко по-скъпи от френските и италианските. По-горе ти писах колко струват нещата по обслуването. Ако те интересува някаква конкретна част питай.

              Коментар


              • #22
                От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

                Ами конкретна част не, но промерно всички масла, филтри(диференциали, скоростна кутия, двигател, всички филтри, горивен маслен въздушен купето за скоростната кутия филтърът), също така с какво масло се кара, на колко е добре да се сменят, понеже незнам дали има разлика с редовите двигатели. И като цяло цените с майсторлъка колко излиза ако можете да ми кажете, знам че то пак зависи от майстора, но все пак за информация.

                Коментар


                • #23
                  От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

                  Първоначално публикуван от StaskoSpasko Преглед на мнение
                  ... Пасат 1.8Т ...
                  Ами ... да ти кажа много добре си се ориентирал даже. Проблема е, че тоя Пасат с тоя мотор го няма 4motion.
                  При Пасат Б5 и Б5.5 с мотори 2.8 бензин, 1.9tdi и 2.5tdi, тоест надлъжно разположените, 4motion-а е 1:1 quattro-то на Ауди с ТорСен диф. 1.8Т с 4х4 го има при Ауди А4 и А6 от тия години.
                  Вземи си намери една А4-ка Б5 1.8Т с quattro и ще забравиш за японското недоразумение. Части под път и над път, на нормални цени са - както тия за текущо обслужване, така и едрогабаритните. Самия мотор е издръжлив, държи на ремап и тогава се вижда колко спряло е атмосферно Субару автомат било то и 3.0. 1.8Т с леко занемарено охлаждане ще те изкара известно време, ама боксера ще е ... всичкото туш.
                  На А4-ка 1.8Т можеш да и сложиш пружини и амове от 2.5tdi и се получава добър клиренс за извън пътя.

                  Първоначално публикуван от StaskoSpasko Преглед на мнение
                  Ами конкретна част не, но промерно всички масла, филтри(диференциали, скоростна кутия, двигател, всички филтри, горивен маслен въздушен купето за скоростната кутия филтърът), също така с какво масло се кара, на колко е добре да се сменят, понеже незнам дали има разлика с редовите двигатели. И като цяло цените с майсторлъка колко излиза ако можете да ми кажете, знам че то пак зависи от майстора, но все пак за информация.
                  Цените на консумативите можеш сам да си ги видиш във всеки сайт. 5w40, смяна на 8k - 9k km. Разликата с редовите я има, ама пак ти казвам не е никаква извънземна технология.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

                    Знам че не е кой знае каква технология боксера, просто аз ще намеря кой да го направи.То даже аз да го занеса на обикновенно гаражче човекът ще се заеме, но не е там въпроса. Аз искам да го занеса примерно на човек, който разбира и го е правил и преди, не да се учи на моят автомобил. Аз няма да го занеса примерно за смяна на масло което е елементарно, говоря примерно за смяна на гарнитури, верига(ако е 3.0 H6) и тн...търся читаш майстор в СС за по сложните ремонти, основното мога и сам да го направя, но чак за смяна на гарнитури не бих се захванал при положение че не съм правил преди това.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

                      Също така имам един въпрос. Нали на 3.0 H6 се слага малко по специфична газова, та въпросът ми е проблем ли е ако се сложи обикновенна, ще има ли проблем, "check engine" грешаката ще се изчисти ли?

                      Коментар


                      • #26
                        От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

                        Под обикновена газова разбираш тая с плочката ли? Щото е точно това. На Н6 се слага газов инжекцион ... както и на останалите бензинови автомобили от това време.
                        Ако говориш за системите за мазане на клапаните Flashlube и JLG ... то това е друго нещо ...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

                          Първоначално публикуван от royce Преглед на мнение
                          Ами ... да ти кажа много добре си се ориентирал даже. Проблема е, че тоя Пасат с тоя мотор го няма 4motion.
                          При Пасат Б5 и Б5.5 с мотори 2.8 бензин, 1.9tdi и 2.5tdi, тоест надлъжно разположените, 4motion-а е 1:1 quattro-то на Ауди с ТорСен диф. 1.8Т с 4х4 го има при Ауди А4 и А6 от тия години.
                          Вземи си намери една А4-ка Б5 1.8Т с quattro и ще забравиш за японското недоразумение. Части под път и над път, на нормални цени са - както тия за текущо обслужване, така и едрогабаритните. Самия мотор е издръжлив, държи на ремап и тогава се вижда колко спряло е атмосферно Субару автомат било то и 3.0. 1.8Т с леко занемарено охлаждане ще те изкара известно време, ама боксера ще е ... всичкото туш.
                          На А4-ка 1.8Т можеш да и сложиш пружини и амове от 2.5tdi и се получава добър клиренс за извън пътя.



                          Цените на консумативите можеш сам да си ги видиш във всеки сайт. 5w40, смяна на 8k - 9k km. Разликата с редовите я има, ама пак ти казвам не е никаква извънземна технология.
                          Извинявам се за офтопика в темата на колегата, но искам да попитам - 1.8Т при А4 В6 куатро, същият безпроблемен двигател от В5 ли е? Недиректно впръскване и подходящ за газифициране с пропан-бутан? Подобрено ли е нещо по окачването отпред в посока издържливост?

                          Коментар


                          • #28
                            От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

                            Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                            Извинявам се за офтопика в темата на колегата, но искам да попитам - 1.8Т при А4 В6 куатро, същият безпроблемен двигател от В5 ли е? Недиректно впръскване и подходящ за газифициране с пропан-бутан? Подобрено ли е нещо по окачването отпред в посока издържливост?
                            За окачването има такива твърдения, че е подобрено, макар че и старото е малко пресилено оплюто. И да има промени, те не са принципни, пак си е с многото алуминиеви носачи.
                            Мотора е същия, а негов вариант има чак в B7, пак с опция за Куатро и 163к.с. (BFB е означението на мотора).
                            Малко известно е, че последното приложение на този мотор (в почти същото купе на B7), е в Сеат Ексео (до 2010г го слагат), което е на практика Ауди B7 сглобявано в Испания, с леко променен дизайн, и за съжаление без опция за 4х4. Там обаче мощността е върната на 150к.с.

                            ПП: При B6 защитата от корозия леко отстъпва на типичната до тогава за марката.
                            Последно редактирано от cecoa1; 06-10-19, 13:02.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

                              Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                              Извинявам се за офтопика в темата на колегата, но искам да попитам - 1.8Т при А4 В6 куатро, същият безпроблемен двигател от В5 ли е? Недиректно впръскване и подходящ за газифициране с пропан-бутан? Подобрено ли е нещо по окачването отпред в посока издържливост?
                              Цецо ти е отговорил всичко и е много прав за корозионната устойчивост.
                              Мога да добявя, че блока е почти същия стар чугунен блок като на B3 1.8 карбуратор. При B6 има и 1.8T BEX - 190 к.с. с 2 кулера. Кутията му обаче е ужасно къса, все едно за скоростно планинско изкачване.
                              На BFB-то му закачат GJW кутия и е може би най-добрата комбинация, защото 5-та и 6-та са по-дълги и на магистрала не е толкова ... напрегнат.

                              P.S. - със същия nick ли си в Субару-форума?

                              Коментар


                              • #30
                                От: Subaru Outback 2.5 H4 или 3.0 H6 1999-2004г.

                                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                                За окачването има такива твърдения, че е подобрено, макар че и старото е малко пресилено оплюто. И да има промени, те не са принципни, пак си е с многото алуминиеви носачи.
                                Мотора е същия, а негов вариант има чак в B7, пак с опция за Куатро и 163к.с. (BFB е означението на мотора).
                                Малко известно е, че последното приложение на този мотор (в почти същото купе на B7), е в Сеат Ексео (до 2010г го слагат), което е на практика Ауди B7 сглобявано в Испания, с леко променен дизайн, и за съжаление без опция за 4х4. Там обаче мощността е върната на 150к.с.

                                ПП: При B6 защитата от корозия леко отстъпва на типичната до тогава за марката.
                                Първоначално публикуван от royce Преглед на мнение
                                Цецо ти е отговорил всичко и е много прав за корозионната устойчивост.
                                Мога да добявя, че блока е почти същия стар чугунен блок като на B3 1.8 карбуратор. При B6 има и 1.8T BEX - 190 к.с. с 2 кулера. Кутията му обаче е ужасно къса, все едно за скоростно планинско изкачване.
                                На BFB-то му закачат GJW кутия и е може би най-добрата комбинация, защото 5-та и 6-та са по-дълги и на магистрала не е толкова ... напрегнат.

                                P.S. - със същия nick ли си в Субару-форума?
                                Да, никът ми е този от много години, почти навсякъде...
                                Благодаря и на двама ви за инфото!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X