Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба на Cayenne

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Газова уредба на Cayenne

    Пък те повечето кайени са регистрирани като товарни и разни други нормално е да се ползват за такива дейности Иначе ето що трябва навсякъде гаранция да си искаш преди да плащаш. Е той като една гаранционна карта не може да попълни как ще слага газови Аз затова почнах повечето работи сам да си ги правя, чета пробвам и при всички случай съм по доволен, нещо като има за което нямам техника си ходя на майстор, но другото сам. А имам и едно приятелче, слага газови и той, от дете се познаваме не беше много по учението. Една от първите му работи беше в едно кафе, работеше още докато ние ходехме на училище. Не искам да ви казвам етикетите на какво приличаха - "Моко с коко". Незнам дали някой ще познае какво е ама било мляко с какао А сега е газаджия и тежко им и горко на хората дето ходят там, само мога да предполагам за какво става въпрос.
    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
    http://www.facebook.com/JeepBG
    LZ1GGC

    Коментар


    • От: Газова уредба на Cayenne

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      ЛамборГини, Ясене. Все пак е талянска марка, макар и купена.
      Все едно. Направили са повече селскостопанска техника, отколкото леки коли.

      Коментар


      • От: Газова уредба на Cayenne

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Все едно. Направили са повече селскостопанска техника, отколкото леки коли.
        С кое не е така?

        Коментар


        • От: Газова уредба на Cayenne

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Порше откак направиха сув дето е над 90% фолксаген вече не е оная култова марка...
          Така че и на метан става.
          Само да отбележа, че малко известен факт е, че Порше са тези, които разработват платформата на Туарега по поръчка на ФВ. А не обратното, както масово си мислят хората.
          По темата - като ценител на марката, съм направо без думи и за пореден път се убеждавам, че в БГ всичко е възможно.

          Коментар


          • От: Газова уредба на Cayenne

            Първоначално публикуван от Boyko23 Преглед на мнение
            По темата - като ценител на марката, съм направо без думи и за пореден път се убеждавам, че в БГ всичко е възможно.
            Добър ден на всички Имам свободна минутка и я ползвам за тук
            Явно разбиранията са ми такива, че "култова марка..." за мен няма. Щом се продава и всеки който може да си позволи това има пълните права над него.
            ДА си го ползва според разбиранията, нуждите, приоритетите .........
            За мен ....., ако някоя личност гъзее или газее то той може да го прави с каквото си ще и няма критерии и изисквания за това

            Спорен и доходен ден на всички

            Коментар


            • От: Газова уредба на Cayenne

              Първоначално публикуван от Boyko23 Преглед на мнение
              Само да отбележа, че малко известен факт е, че Порше са тези, които разработват платформата на Туарега по поръчка на ФВ. А не обратното, както масово си мислят хората.
              По темата - като ценител на марката, съм направо без думи и за пореден път се убеждавам, че в БГ всичко е възможно.
              Още се чудя на противниците на друго гориво освен дизел и бензин....
              Няма значение какво е горивото - важното е да доставя удоволствие на собственика ( а не на публиката).
              Освен това - кеф ти газ, кеф ти бензин - едно копче . Какво толкова странно има ? Просто се разширяват възможностите на джипа (автомобила). Губят се 10-20 % от конете - дали са 400 или 320 - кой ще разбере ?
              Като напредничави не ни прави чест да обсъждаме такова решение на колегата .

              Коментар


              • От: Газова уредба на Cayenne

                Колеги бая спам има в тази тема... човека чисто и просто поиска съвет и покрай него получи и един "кайен" спам(мое мнение)...
                Колега, купил си си кола - купил, сложил си газова уредба - сложил(макар и куца), чудя се колко спокоен трябва да си за да не се вдигнеш при "специалиста", който ти е монтирал системата и да не се разбереш с него ?!?
                Не искам да те обидя, но според мен си проявил голяма доза нехайство...
                Проблема е ясен, човека причинил проблема също...твоята грешка(нямаш документи) е ясна....Не е ли време да отидеш до софето и да си решиш проблема, аз лично на твое място и 1 ден няма да мога да си стоя на "г*за" при това положение(а като чета вече цяла седмица колата е така)...
                Пожелавам ти да доведеш нещата до успешен край в кратки срокове !
                Успех !

                Коментар


                • От: Газова уредба на Cayenne

                  Колега, ако минаваш през Варна ще ти дам телефон на един газаджия варненски,много е добър и не се отказва докато колата не стане както трябва.Телефона му е 0888 211 048 Инжинер Наско Начев, фирмата му е "АЛФАГАЗ" Ако изобщо се захване с тази марка, щото той работи с други да знаеш ,че ще ти я направи като хората. Преди две години карах служебна Х5 БМВ и шефа все му се струваше, че много пари дава за бензин, та така сложихме газ на Х5цата при Наско, никакви проблеми, вървеше си с 200-210 на магистралата а разхода в града беше 17-18 литра газ на 100 км което си е постижение. БРЦ беше уредбата.Абе много добре я направиха. Хване ли се ще ти я направи. Успех. П.П. и аз като зареждах БМВ Х5 на газостанцията ме гледаха като извънземен направо.
                  Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                  Коментар


                  • От: Газова уредба на Cayenne

                    Цялата случка напомня една история от 70-те .Автомобил Ферари собственост на скандинавски субект със тъмно минало го прострелват. Илиза снимка във вестника на която се вижда автомобила. След като новината обикаля света, от Ферари изпращат човек който да намери автомобила, прегледа състоянието му и да предложи оферта за изкупуването му обратно. Тъмния субект естествено предложил цена х3 за автомобила и Ферари си го откупили. На въпроса на журналист - Защо? Те отговорили: Че не искат марката да се свързва с мафия и негативни случки.

                    Та така и вие. Какво като е Порш. След 10.г като им падне цената и станат достъпни до средния човек ще има доста избушени по дърветата. Така беше и с Г-класите. В началото бяха "модни" и след някое време, по евтините серии вече лежаха по врати и тавани по родната ни България.

                    Това са предмети- нямат душа, не говорят, нямат желания. По добре те да те слушат от колкото ти тях...Създадени са да ни правят удоволствието и да ни вършат работа. Може да се ползват за каквото му скимне на собственика.
                    Който оцелее ще закусва!

                    Коментар


                    • От: Газова уредба на Cayenne

                      Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
                      Колега, ако минаваш през Варна ще ти дам телефон на един газаджия варненски,много е добър и не се отказва докато колата не стане както трябва.Телефона му е 0888 211 048 Инжинер Наско Начев, фирмата му е "АЛФАГАЗ" Ако изобщо се захване с тази марка, щото той работи с други да знаеш ,че ще ти я направи като хората. Преди две години карах служебна Х5 БМВ и шефа все му се струваше, че много пари дава за бензин, та така сложихме газ на Х5цата при Наско, никакви проблеми, вървеше си с 200-210 на магистралата а разхода в града беше 17-18 литра газ на 100 км което си е постижение. БРЦ беше уредбата.Абе много добре я направиха. Хване ли се ще ти я направи. Успех. П.П. и аз като зареждах БМВ Х5 на газостанцията ме гледаха като извънземен направо.
                      Туи е проблема, не му се хваща на Наско май вече. Оставил ги е неговите да се вихрят в колите, а тои вече май шефства. Жалко. Съдружника му още май се впряга.

                      Коментар


                      • От: Газова уредба на Cayenne

                        Малко по темата ! Неможели да върнеш тая газова и да си вземеш парите , това е най-доброто решение . Връщаш всички бумаги на тоя със шутовете и как му е реда и идваш към Фобос-София да ти сложат една хубава газова и всичко да приключи .
                        Лудак

                        Коментар


                        • От: Газова уредба на Cayenne

                          Аз много от газ неразбирах, докато не сложих на моя Ф-150 2005, 5.4 Тритон - т.е. 24 клапана.
                          Дал съм около 1000 лв за гориво да ми я настройват, не за друго, ами защото исках да е Ланди Ренцо. На всички Тундри, Хамъри и такива нямало проблеми, само при мен имало.
                          Ами имаше, но вече ги няма, но и Форда го няма. Аз понеже не разбирам обяснявах всеки път, че е само 305 коня, но има голям дебит на гориво при ускорение, това знам със сигурност, а те търсят и търсят нещо друго. И накрая се оказа, че са ми сложили малки изпарители, а пък богата смес. Все пак нашата българска котка по-гръб не пада, защото тези, изпарители бяха по 100 евро, а аз платих онези от 300 евро за брой. Ама карай сега. Дадоха им зор на тези малките и се позакрепиха. Да, но мен това не ме устройва. В крайна сметка не се направи като хората. Собственика се хвана за главата и каза аз този Форд не мога да го настроя. Бях готов и до Италия да ходя, да го качат на динометър. Аз помолих да ми сложат една карта, от друг Форд и до Германия 14 на 100, при автопилот 100-110 км/ч и там си остана този Форд Ф-150. Преди това чек-а свети, прекъсва на ниски, викам дави се, а смени свещи ми отговарят, друг вика намали им разстоянието, но на моите няма как да се намали. Е нови взех. Общо взето 40000 км филм. Питам дайте ми един кабел да си правя диагностика, утре ще светне в Австрия например, какво да правя, а ти сега диагностики ще започнеш да правиш. От тези километри съм минал около 5000 без проблем и пак не бях доволен като клиент, защото някой спести за мен неоснователно от качеството, за което уж плащаш. Класическа далавера.

                          За БРЦ имах цена 2900 лв в Ловеч, за Ланди 3300 лв и за ICOM течна фаза 6400 лв. Съжалявам, че не сложих течна фаза.

                          Дал си толкова пари за този джип, просто иди изхвърли я тази уредба и си сложи течна фаза и си карай спокойно.
                          Ако караш с бедна смес ще ти работи добре, но един двигател ти струва около 20-25000 лв нов. За колко време ще замине е въпрос на настройка.
                          Мое лично мнение е, че по-евтините уредби са за по-евтини и непретенциозни автомобили. Доста сервизи обиколих, и мен приятел ме прати при Ланди Ренцо, но аз на 8 цилиндров освен течна фаза няма да сложа никога нищо друго. Като работа, кабели, инжектори и други всичко беше изпипано отлично, но конфигурацията нещо не я бяха докарали.

                          Също отивам при тукашния представител, в София, обяснявам така и така прекъсва, минава на бензин и т.н. А получавам насреща - Обяда ми изстива!!! Тенк ю вери мъч, само течна фаза, а нека гаражи и други такива препоръчани да си разбират, ама много да си разбират. На турбо слагали, на компресори слагали...

                          И какви са тия уредби изи газ за 3400 без фактура и гаранция, ти да не купуваш чувал с картофи? Уж знаеш как си ги изкарал тия пари, а пък ей така си дал една камара за някакви фокуси.

                          Коментар


                          • От: Газова уредба на Cayenne

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Кольо, остави човека на мира. Искал Кайен, купил Кайен. Искал газ, сложил газ. Парите са си (вероятно) негови - има право да ги даде за Кайен и има право да ги пести от бензин. Ако кара достатъчно, за 2 години може да спести още един Кайен - а това са си пари даже за някой, който си е купил Кайен.

                            Единственото, за което заслужава тежък упрек, е че не е подбрал внимателно гаражчето.
                            За 2 год. с моето ГЧ съм минал над 40 000 км с поставена газова и разхода ми е средно 15/100 на бензин и 19-20/100 на газ +1 л. бензин усреднено за 100 км. за достигане на 50С на охлаждащата течност, за да превключи на газ. До сега от горива съм икономисал 4 000 лв, голямата част от които бяха в самото начало защото газта беше по 0.72 лв а сега е почти х2. Сега на 1 км. спестявам по 0.07 лв, на пак си зареждам и бензин, който също си е пари.
                            До сега съм изплатил газовата и малко отгоре.

                            Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                            Компютъра на газовия инжекцион взема настройки за времената на дюзите от фабрично зададената карта. Това е базата, от която започва да се настройва.
                            От значение е размера на отвора на дюзите и дебита на изпарителя(ите).
                            Ако са правилно поставени маркучите няма вариант да патка. При много "развързана" газ може да патка в ауспуха и да не върви добре. Както и ако са монтирали изпарителите по-високо. Те просто ще се смръзват, а от там и няма да идва газ до накои от цилиндрите.
                            Иначе за противниците: градско 27/100 бензин х 2.20лв при 1400км/месец
                            и ако е на газ 22-26/100 х 1,35...
                            Няма причина мотора да се чупи от газ.
                            И е екологично.
                            Ако се настрои много малко време на ГИ, ламбда сондата отчита бедна смес и ЕКУ на двг. увеличава "бензиновите" времена. Газта е по-нискокалорична от бензина и литровия разход е нормално по-висок при една и съща мощност.

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            По каква логика разхода на газ ще е по-малък при тази кубатура? Карал съм голям бензин на газ (газов инжекцион на БРЦ) и за да не се усеща разлика във вървенето бензин - газ, газта беше с литри над бензина на 100км.
                            И още нещо от което се получава по-висок литров разход на газ при АСК. Когато има някаква липса на мощност АСК превключва на по-малка скорост и от там допълнително увеличава разхода.

                            Моята мисля че е с 2,6 дюзи и е с 2 изпарителя по 150 KW и пак като я подгоня от 88-93С на изпарителя пада на 58-60С.


                            @0887504600: Какво е налягането и температурата на газта на Вашата при "заварена" газ?
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • От: Газова уредба на Cayenne

                              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                              За 2 год. с моето ГЧ съм минал над 40 000 км с поставена газова и разхода ми е средно 15/100 на бензин и 19-20/100 на газ +1 л. бензин усреднено за 100 км. за достигане на 50С на охлаждащата течност, за да превключи на газ. До сега от горива съм икономисал 4 000 лв, голямата част от които бяха в самото начало защото газта беше по 0.72 лв а сега е почти х2. Сега на 1 км. спестявам по 0.07 лв, на пак си зареждам и бензин, който също си е пари.
                              Седем стотинки на километър е 700 лева на десет хиляди.Или за има няма 40 000 избиваме уредбата и чакаме да започне на излиза плюса от целия монтаж.Що ми се струва безмислено да дам 4000(или 2 или 3 хиляди),да си ги върна след 40 000км и чак тогава да ми дойде икономията.200 000км ли да я карам една кола?
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • От: Газова уредба на Cayenne

                                Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
                                Седем стотинки на километър е 700 лева на десет хиляди.Или за има няма 40 000 избиваме уредбата и чакаме да започне на излиза плюса от целия монтаж.Що ми се струва безмислено да дам 4000(или 2 или 3 хиляди),да си ги върна след 40 000км и чак тогава да ми дойде икономията.200 000км ли да я карам една кола?
                                Да, точно така си е и ако сега стоеше пред мен дилемата "да бъда на газ или да не бъда", нямаше да се газирам, но както вече писах като реших да се газирам газта струваше 0.72 лв. за литър. и си сметнах, че след 10 месеца ще съм занулил сметката и ще започна да икономисвам.
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X