Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФБ 2.2 проблем охлаждане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ОФБ 2.2 проблем охлаждане

    Здравейте колеги. Знам, че са си дефектни от към страна охлаждане, но ония ден моята вдигна 100 градуса и изхвърли водата през разширителния съд и така 3 пъти в един баир.
    Вчера смених термостата, но взех втора ръка защото не знаех дали е от него и добре, че го взех с тялото.
    при демонтажа малкото коляно пластмасовото си остана в маркуча.
    Днес я покарах и не виждам да има голяма промяна освен, че не завира, но държи изключително висока температура.

    Дайте иде към какво да се насоча. Дали да пробвам с чисто нов термостат или да диря проблема в радиатор-водна помпа-датчик.
    Благодаря предваритвлно на всички призовали се.

  • #2
    За да изхвърля охладителната течност при 100градуса обикновено виновник е паровъздушният клапан. Ако бяхте пипнали с ръка долния маркуч от радиатора към помпата щяхте да сте сигурен и в състоянието на термостата.Ако през периода на пътуването не сте губили парното може да сте спокоен -лекуването ще е евтино.

    Коментар


    • #3
      перката включва ли? по спомен, дори и при всичко изправно, бензиновите имат проблем с охлаждането на градско и се лекува с копче за принудително включване на перката.
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #4
        Диагностика си трябва. Вентилаторите се пускат от компа , бързата степен се включва на 107 градуса на главата.
        При мен беше гръмнал компа и не пускаше бавната степен.

        Иначе проблем с охлаждането няма никакъв , държи си 90 градуса винаги.
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • #5
          Перката работи, но само на втора степен. Първа изобщо не се пуска. Като се пусне перката за около 10-15 секунди пада на 90 и после пак нагоре. Парното си е на 6 постоянно и не съм имал ядове с него.

          Коментар


          • novatech
            novatech коментира
            Редактиране на коментар
            Значи съм прав - диагностика. Вероятно ще даде грешка във веригата на релето за бавната степен. Проверяваш кабелите и ако са наред , проблема е в компютъра.
            Лошото е че компютъра е под средната конзола.

        • #6
          Първоначално публикуван от djmuic Преглед на мнение
          Перката работи, но само на втора степен. Първа изобщо не се пуска. Като се пусне перката за около 10-15 секунди пада на 90 и после пак нагоре. Парното си е на 6 постоянно и не съм имал ядове с него.
          слагай ключе с диод и си я пускай сам щом подмине средата
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • cnc82
            cnc82 коментира
            Редактиране на коментар
            Не е удачна идея според мен , на такива способи никога не съм бил привърженик .
            В крайна сметка човек , ще кара ли или ще го играе температурен датчик ?

            Има проблем и трябва да се диагностицира .

          • novatech
            novatech коментира
            Редактиране на коментар
            Схемата е с три релета , бавната степен е при последователно свързани вентилатори.
            За да включваш с ключ ръчно трябва много побългаряване и е дива простотия.

          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            простотия, не простотия, тези драми с охлаждането на този двигател са пословични и ако се разтърсите из старите теми, ще ги видите описани преди повече от 10г. Ключето е работещо решение да не изкипи чайника, докато умните глави търсят непросташкият начин.

        • #7
          Първоначално публикуван от djmuic Преглед на мнение
          , но ония ден моята вдигна 100 градуса и изхвърли водата през разширителния съд и така 3 пъти в един баир.
          .
          Добре,
          Термостати,перки и т.н. ,но защо при 100 градуса ВИ изхвърля охладителната течност???
          (Пак си мисля ,че тенджерата под налягане е повредена.)

          Коментар


          • #8
            На снимката се вижда,че свети чека,ми колегата да иде некой да му прочете грешките-те си казват кво и е на колата.Другото е фърляне на боб.

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
              На снимката се вижда,че свети чека,ми колегата да иде некой да му прочете грешките-те си казват кво и е на колата.Другото е фърляне на боб.
              Вече 2 пъти при различни бях на диагностика. Грешката е ниско въздушно налягане или поток. Така и не успяха да разберът от какво е. Дебитомера е ок, маркучите са ок.
              Ясно е, че бавната скорост на перките не сработва, но до сега не беше ми изхвърляла водата.
              В момента държи адски висока твмпература на прага да заври , но не завира.
              Интересното е, че бързо загрява и бъро се охлажда като пусне перките естествено.
              Работна й температура е малко след 90(някъде към 92-94) и това също не беше така преди смяната на термостата.
              утре ще взема нов термостат, но се съмнявам, че ще се оправи.
              Моля някой, който е сменял тоз компютър да ме насочи как да го сваля и сменя.

              Коментар


              • #10
                Първо провери релетата. Компа не се сменя толкова лесно. А за другото провери мапа.
                МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                Коментар


                • #11

                  Да нямаш проблем с кабелите някъде?
                  Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                  Коментар


                  • #12
                    Колеги махнах като цяло термостата. Абсолютно никаква разлика няма. Пак вдига до 100 градуса и се охлажда за секунди като пусне перките.
                    Останаха няколко варианта, единия от които не ми харесва.
                    ще започма с подмяна на радиатор и разширителен съд.
                    Ако и това не промени нищо остава гарнитура на главата.
                    До тук ми се изчерпват идеите. Ако на вас ви хрумва нещо кажете!!!!

                    Коментар


                    • #13
                      Е, нали ти казах че не работи първата степен, какви глупости се каниш да натвориш със радиатори , термостати и гарнитура? На разширителния съд пък какво му има ако не тече?
                      Диагностика направи ли? Няма ли грешка за релето на първата степен? Релетата провери ли ги?
                      Това бензин или дизел е ? Защото ако е бензин - няма дебитомер... Ако е дизел - или ЕГР прави проблеми , или е задръстен колектора.

                      Горката Фронтера , на път си да я убиеш.
                      Последно редактирано от novatech; 31-12-20, 11:57.
                      Фиат Купе
                      Опел Фронтера В
                      Мицубиши Паджеро Пинин

                      Коментар


                      • petkov_bb
                        petkov_bb коментира
                        Редактиране на коментар
                        Какво беше казал "националния"герой Иванчо-"Той и тате може и аз мога ,но козата сака пръч"!
                        Пс. няма лошо в обновяването на "каручката"- по пътя на проби-грешки. Рядко се намират хора готови да си платят за акъл.

                    • #14
                      Хрумва ми ,ама явно ти си решил да я ремонтираш като в оторизиран сервиз ....Сменяма части докато уцелим проблема , и утре пак не знаем какво е било ...
                      Напред и нагоре
                      Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                      0886769809-Юлиян
                      kiko00@abv.bg

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X