Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Акумулатор ОФБ 2.2 дизел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Акумулатор ОФБ 2.2 дизел

    Фронтерата я взех преди 6 години с някакъв италиански 100 Аh и нямах големи очаквания, няколко пъти съм го дозареждал и се справяше. В неделя обаче, умря внезапно /паля в гаража, изкарвам на улицата, загасих да затворя вратите и край/ и едвам я запалих да ида до Самоков да търся нещо отворено следобеда. Гледам в книжката дават 75 Аh за дизел и алтернатора ми е 100 Аh, накрая на едно гаражно магазинче намерих някакви неизвестни мен марки и си избрах 80 Аh с 760 А стартов ток /на стария беше 720 А/. Паля и шок - стартера върти поне два пъти по-бързо отколкото съм свикнал! Все си мислех, че е нормално дизел да върти по-бавничко, но сега се набира като на бензинова малолитражка! Имам 2 години гаранция - дано я изкара, че за 120 лева не очаквам чудеса!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
    Фронтерата я взех преди 6 години с някакъв италиански 100 Аh и нямах големи очаквания, няколко пъти съм го дозареждал и се справяше. В неделя обаче, умря внезапно /паля в гаража, изкарвам на улицата, загасих да затворя вратите и край/ и едвам я запалих да ида до Самоков да търся нещо отворено следобеда. Гледам в книжката дават 75 Аh за дизел и алтернатора ми е 100 Аh, накрая на едно гаражно магазинче намерих някакви неизвестни мен марки и си избрах 80 Аh с 760 А стартов ток /на стария беше 720 А/. Паля и шок - стартера върти поне два пъти по-бързо отколкото съм свикнал! Все си мислех, че е нормално дизел да върти по-бавничко, но сега се набира като на бензинова малолитражка! Имам 2 години гаранция - дано я изкара, че за 120 лева не очаквам чудеса!
    Добрия дизел въобще не върти! Трябва му не повече от четвърт оборот!
    А иначе, мечо Пух го е казал..........

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

      Добрия дизел въобще не върти! Трябва му не повече от четвърт оборот!
      А иначе, мечо Пух го е казал..........
      Прав си! Аз също се притесних от тези обороти, защото колата не пали по-уверено, а просто стартера прави повече обороти за същото време - сега, не е чак такава драма както звучи - колата си пали за около секунда! Но не е четвърт оборот!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        Комън рейла си иска въртене. Беше тя с дъртите дизели чукваш и пали.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
          Комън рейла си иска въртене. Беше тя с дъртите дизели чукваш и пали.
          Сиида от подписа си пали като дрЪт дизел. Защо ли?

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

            Сиида от подписа си пали като дрЪт дизел. Защо ли?
            Е не всички коли са еднакви. Но масово новите са така.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X